misschien kan ie ook wel maat S hebben van abercrombie.com met zijn lengte.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:19 schreef Cone het volgende:
Heb maar iets voor mn broertje van 13 besteld .. XL van de Kinder afdeling .. Hoop dat ie 'em past. Anyway heb hem besteld , kostte maar 50 dollarAlleen jammer van de verzendskosten van 45 dollar en 12 euro factuurkosten weet ik veel
Vergeet btw en invoerrechten nietquote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:19 schreef Cone het volgende:
Heb maar iets voor mn broertje van 13 besteld .. XL van de Kinder afdeling .. Hoop dat ie 'em past. Anyway heb hem besteld , kostte maar 50 dollarAlleen jammer van de verzendskosten van 45 dollar en 12 euro factuurkosten weet ik veel
alleen de opbouw van de site lijkt er een beetje op....qua fotografie van de shirts etc vind ik het toch nog wel een verschil in vergelijking met A&Fquote:Op zondag 4 mei 2008 23:30 schreef EdvandeBerg het volgende:
Misschien dat dit al eerder gemeld is, maar ik kwam vandaag even op de H&M webshop en lag in een deuk hoe men daar de manier van fotograferen van shirts, polo's en overhemden geheel gekopieerd heeft van A&F.
Al eens bij Geddes & Gillmore gekeken?quote:Op zondag 4 mei 2008 23:30 schreef EdvandeBerg het volgende:
Misschien dat dit al eerder gemeld is, maar ik kwam vandaag even op de H&M webshop en lag in een deuk hoe men daar de manier van fotograferen van shirts, polo's en overhemden geheel gekopieerd heeft van A&F.
Die site werkt denk ik niet in Mozilla?quote:
quote:Op maandag 5 mei 2008 09:39 schreef Lienzz het volgende:
[..]
alleen de opbouw van de site lijkt er een beetje op....qua fotografie van de shirts etc vind ik het toch nog wel een verschil in vergelijking met A&F
Zit een winkel in bijna alle grote steden. Maar inderdaad (helaas) een slap aftreksel van A&F. En nog best duur, als je toch een aftreksel wil, loop dan gewoon naar de America Today.quote:Op maandag 5 mei 2008 14:24 schreef Lienzz het volgende:
[..]
wel leuke kleding hoor...kan je daar niet online bestellen?
hoe oud ben je eigenlijk?quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:27 schreef Melissa86 het volgende:
Ik neem wel gewoon maat XL en L.. mocht 1 van de twee niet passen dan verkoop ik het wel gewoon weer, retourneren kost namelijk weer veel geld
Ik ookquote:Op woensdag 7 mei 2008 17:25 schreef Lienzz het volgende:
[..]
lienzz wacht ondertussen op haar bestelling
Bestelling verzonden vanuit Amerikaquote:
wat leuk...we hebben dezelfde sweater besteldquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:28 schreef shut.up.and.love het volgende:
Melissa: A&F kinderkleding valt voor mij (maat xs/s) echt super klein! Ik loop af en toe per ongeluk de kinder winkel binnen maar er valt niets in mijn maat te vinden.. hopelijk heb jij meer geluk! maar als jonge volwassene heb ik het lichaam er niet meer voor (lees; boobies).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
allemaal gisteren binnen gekregen <3
en ik wil ook wat hollister kleding erbij kopen, ik vind vooral hun jeans heel fijn![]()
ik denk dat je je hiermee nog wel eens kunt gaan vergissen, ook ik ben toendertijd in amerika per ongeluk bij een a&f shop voor kids beland (ik vond t al vreemd dat me toen niks pastequote:Op woensdag 7 mei 2008 19:18 schreef Melissa86 het volgende:
ik ben 19 jaar maar omdat ik zo klein ben en niet dik ben neem ik aan dat ik maat L of XL kindermaat wel pas.. ook omdat de grootste kindermaat 33inch is en bij de volwassen maat XS 31 tot 32,5 inch is..
die van mij is ook uit Amerika verzonden...maar hij komt eerst nog ergens anders terrecht voordat de bestelling bij mij binnen isquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:44 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Bestelling verzonden vanuit Amerika!
Ja, mouwen zoals gewoonlijk veels te lang, bij mij bedekt het bijna mijn hele handquote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:23 schreef Lienzz het volgende:
[..]
wat leuk...we hebben dezelfde sweater besteldalleen wacht ik nog op die van mij (hoe zit ie, en zijn de mouwen niet te lang
?)
foto'squote:Op maandag 12 mei 2008 18:14 schreef Toempf het volgende:
Zo, vanochtend terug gekomen uit Florida. Heb aardig wat kleren ingeslagen, ik zal zsm een foto maken van mijn aankopen, want dat is aardig wat. We zijn twee dagen in Naples geweest, en laat daar nou net een shopping mall zitten met een Hollister en een Abercrombie & Fitch winkel. Ik heb echt geluk gehad met de douane, want ik heb geloof ik voor 700 dollar aan kleren gekocht daarzo (A&F, Hollister, Burberry, Billabong, David & Goliath)
Graag reacties via dit topic, PM of mail (staat in mn profiel)quote:Windrush
Pink
$69.50
100% soft sueded cotton, classic pinpoint oxford fabric, moose embroidery, interior grosgrain neck taping, button-down collar, colored bottom button stitching, Vintage Abercrombie Wash, Muscle Fit, Imported
Nee het is inderdaad een andere stof. Veel minder glad als de normale overhemden, het voeld veel ''stoffiger'' aan zeg maar. Wel katoen staat op 't label.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:09 schreef Ace1 het volgende:
Dat witte overhemd.. is dat van dezelfde stof als de andere? Want mijn witte hollister overhemd is veel andere zachtere stof (katoen).
Jammer... wilde hem in zelfde stof als de andere...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:37 schreef Albee het volgende:
[..]
Nee het is inderdaad een andere stof. Veel minder glad als de normale overhemden, het voeld veel ''stoffiger'' aan zeg maar. Wel katoen staat op 't label.
Snap trouwens niet dat jij die M pastquote:Op maandag 12 mei 2008 01:37 schreef SatanicWarrior het volgende:
Aantal uurtjes geleden samen met iemand een bestelling gedaan, dit heb ik besteld, alles in maat M:
haha ik pas ze zelfs in maat S, maar ze zitten toch net wat comfortabeler in maat M.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:32 schreef PirE het volgende:
[..]
Snap trouwens niet dat jij die M past. Ik ben volgens mij even lang als jou, maar ik heb alles in L omdat het anders veels te krap zit bij mij schouders
.
Ik ga overigens binnenkort weer eens wat bestellen bij Ruehl.
Stansfield welke maat is die polo...?quote:Op woensdag 14 mei 2008 20:02 schreef Stansfield het volgende:
Mijn broertje is net terug van een vakantie in de VS en heeft een super relaxed polotje voor me meegenomen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik was bang dat ze erg lang zouden zijn, maar valt best mee. Moet ook niet langer zijn, maar het zijn geen rokjes. Ben niet echt een superslank mannetje. Zal ook meespelen. Ik heb eens vergeleken met andere polo's. Voorkant is even lang als andere polo's, maar achterkant is een paar cm langer.quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:45 schreef Roycoooooo het volgende:
@wtb: k ben 1.86 maar bij mij zit M precies goed. Zijn ze bij jou niet veel te lang?Kan natuurlijk een andere lichaamsbouw zijn qua rug enzo
!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |