Huh maar er is toch geen maat 9?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:01 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
Het is trouwens een vriendin
Ze heeft zelf maat 29 van broeken. Is dus voor maat 9 gegaan.
Als je normaal gesproken 27 makkelijk kan hebben... Dus het zit niet al behoorlijk strak dan zou ik voor maat 4 gaan. Zit het wel precies goed, dus er kan geen vingertje meer tussen bij wijze van spreken... Dan 6
Tja, ik vind zelf persoonlijk dat broeken groter uitvallen maar als ik het hier zo lees vinden anderen het wel weer mee vallen. Sowieso zijn er hier een hele boel mensen die graag Abercrombie willen hebben dus mocht het niet passen dan ben je het relatief makkelijk weer kwijt aan een ander iemand
Op de Underwear pagina heb je wel v-neck t-shirts, deze worden ook veel als gewone t-shirts gedragen.quote:Op zondag 20 juli 2008 15:06 schreef XiChico het volgende:
Wel jammer dat A&F helemaal geen V-hals t-shirs heeft. Zou erg mooi zijn bij dit soort shirts, zeker omdat ze ook muscle fit zijn. Heeft A&F in het verleden ook geen v-hals shirt gehad?
Hé hé, dat is raar. Die heeft ze toch echt besteld staat op mijn bon. Ik zie inderdaad dat er maten weg zijn...quote:Op zondag 20 juli 2008 20:14 schreef -Rebelle het volgende:
[..]
Huh maar er is toch geen maat 9?![]()
![]()
Anders zou ik ook maat 5 nemen maar die bestaat volgens mij niet?
Dat groene shirt wat jij poste staat toch ook wel redelijk groot A&F opquote:Op maandag 21 juli 2008 12:31 schreef G-NiLES het volgende:
die vind ik eigenlijk helemaal niet leuk.
shirts met grote teksten enzo vind ik altijd voor hippies en andere wereldverbeteraars![]()
en grote logo's vind ik al helemaaaal niks
ik bedoelde niet dat het shirt wat jij postte een groot logo bevat....quote:Op maandag 21 juli 2008 15:42 schreef ryan_atwood het volgende:
[..]
Dat groene shirt wat jij poste staat toch ook wel redelijk groot A&F op
nee, ligt niet aan clearance spul, iedereen hier bestelt clearance spul zonder problemen, je moet die lui mailen of bellen over dit probleem anders krijg je er nooit een bestelling door, of opnieuw proberen.quote:Op maandag 21 juli 2008 19:15 schreef LayDBeckham het volgende:Ik had gistermiddag een bestelling geplaatst, krijg ik vandaag een email:
''We were unable to verify the information provided on your order. Your credit card/giftcard has not been charged. If you feel this cancellation is in error, please contact us.''
?? What the f*ck???![]()
![]()
Kan het misshcien zijn omdat ik er clearance-spul tussen had?
Dat dusquote:Op maandag 21 juli 2008 19:43 schreef Arjentjuh86 het volgende:
Ik snap toch niet wat tegen jullie grote logo's hebben (het meren deel hier in elk geval)
Bijna 70% van de tees zijn b.v. alleen maar met grote logo's te krijgen
Of zijn de mensen die niet van de grote logo's houden meer Polo/Shirt fan?
Ja ik ben ook van de polo's, ik hou er echt niet van om zo groot met merken rond te lopen ( G-star bijv.).. Draag liever een TH polo met mooi klein logotje.. Draag sowieso eigenlijk alleen maar polo'squote:Op maandag 21 juli 2008 19:43 schreef Arjentjuh86 het volgende:
Ik snap toch niet wat tegen jullie grote logo's hebben (het meren deel hier in elk geval)
Bijna 70% van de tees zijn b.v. alleen maar met grote logo's te krijgen
Of zijn de mensen die niet van de grote logo's houden meer Polo/Shirt fan?
had je ook het gehele proces voltooid en dus betaald via cc en uiteindelijke een bevestiging via email gekregen? zo ja dan zou ik inderdaad even contact met ze opnemen.quote:Op maandag 21 juli 2008 19:15 schreef LayDBeckham het volgende:Ik had gistermiddag een bestelling geplaatst, krijg ik vandaag een email:
''We were unable to verify the information provided on your order. Your credit card/giftcard has not been charged. If you feel this cancellation is in error, please contact us.''
?? What the f*ck???![]()
![]()
Kan het misshcien zijn omdat ik er clearance-spul tussen had?
Ik heb ze gister terug gemaild en heb vandaag een email teruggekregen. Ze zeggen niet duidelijk wat nou het probleem is (ik ben er zelf wel achter, denk ik: op mijn cc staan 2 voorletters, maar ik had deze keer mijn tweede naam vergeten in te vullen -> de vorige keer had ik dat wel gedaan en toen was het goed).quote:Op maandag 21 juli 2008 19:40 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
nee, ligt niet aan clearance spul, iedereen hier bestelt clearance spul zonder problemen, je moet die lui mailen of bellen over dit probleem anders krijg je er nooit een bestelling door, of opnieuw proberen.
Volgens mijn mams nietquote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:03 schreef Hennnn het volgende:
Geven de t shirts van A&F af in de eerste wasbeurt?
ja, gewoon ongeveer 31% over het totaalbedrag.quote:Op woensdag 23 juli 2008 15:22 schreef Blaxje het volgende:
Als ik twee shirts laat verschepen naar Nederland, kan ik dan nog een fikse acceptgiro van FedEx/UPS verwachten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |