abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60150696
bij mij werkt de clearance-truc niet meer volgens mij. Als ik de cookie-editor open staat de country al op NL, maar de clearance link wordt niet zichtbaar
  woensdag 16 juli 2008 @ 19:40:10 #202
167856 Toempf
Internetheld
pi_60150906
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 19:30 schreef ryan_atwood het volgende:
bij mij werkt de clearance-truc niet meer volgens mij. Als ik de cookie-editor open staat de country al op NL, maar de clearance link wordt niet zichtbaar
Die moet ook op US staan
Klaus die Gabelstaplerfahrer
Luier dan een pamper
pi_60151000
Download het programma HotSpot Shield... dat maakt een vpn verbinding met een US ip... erg handig! Je hoeft niks te editten... En je kan het makkelijk aan en uit zetten.
pi_60151389
Ik had vanacht een bestelling geplaatst (01.00u Nederlandse tijd). Heb nu al een e-mail binnen dat mijn order geshipt is.
quote:
Your order shipped on 07/16/2008 via Fedex International. After midnight EST tonight, you can track your order by clicking here or visit our website and click 'Order Tracking' at the bottom of the page.
Snel!
pi_60152951
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 19:44 schreef Ace1 het volgende:
Download het programma HotSpot Shield... dat maakt een vpn verbinding met een US ip... erg handig! Je hoeft niks te editten... En je kan het makkelijk aan en uit zetten.
Ben ik blind of...? Waar staat de clearance dan? Ook gewoon bij t hoofdmenu?
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_60153045
De clearance staat tussen de "polo's tees etc" helemaal rechts bij women of men.
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
  woensdag 16 juli 2008 @ 23:15:50 #207
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_60155921
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 19:23 schreef Eriklaag het volgende:

[..]

Thanks, heb het even aangepast.
Heeft er ooit iemand van jullie al is een bestelling van $500+ geplaatst? Hoeveel was diegene ongeveer kwijt aan onze vrienden aan de grens?
ja mijn hoogste tot nu toe was $520.50...daar hebben ze ongeveer 32% btw en invoerrechten over gerekend.
The truth is relative, pick one that works!
pi_60156326
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 17:21 schreef Eriklaag het volgende:
Ola, mijn eerste post op Fok!. Na lange tijd geen account aan te kunnen maken, nu eindelijk gelukt.
Ben helemaal verliefd op Abercrombie geworden sinds ik in de meivakantie naar Orlando, Florida op vakantie was, daar heb ik slechts 2 tshirts en één vest van Abercrombie gehaald. Keek vaak op abercrombie.com site, maar gister was er eindelijk veel bij de clearance gevoegd, dus even vol gebruik van gemaakt. Heb het volgende besteld:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

whiii, kwam uit op ~$540 incl. verzendkosten. Gister avond dus besteld, benieuwd wanneer ik het binnen heb. Als ik de reacties hier zo lees binnen een week zeker.
Hopelijk zit de douane ook even mee
Zonde van sommige tees waar het merk wel heel groot opstaat.

Verder een mooie bestelling
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  donderdag 17 juli 2008 @ 22:27:56 #209
157000 -Rebelle
Let's go get lost
pi_60176322
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 16:12 schreef Arjentjuh86 het volgende:

[..]

Een vriendin van mij heeft pas zo'n broekje besteld.
Die past perfect. Zij heeft gekeken wat voor broek maat ze normaal gesproken heeft (dus de breedte/waist)

Vervolgens die maat besteld. Dus even in de size chart kijken en dan de gené nemen die overeenkomt met een normale broekmaat. Zij had het overigens vergeleken met haar G-star broekmaat

Hoop dat je er wat aan hebt.
mag ik vragen welke maat je vriendin heeft en welke ze dan van dit broekje heeft besteld?
want als je bijv broekmaat 27 hebt dan kun je kiezen uit maat 4 en maat 6..
dus ik vroeg me af of je dan beter de grote of de kleine kunt nemen?
en heeft jouw vriendin precies dit broekje of een andere?
pi_60177737
Ik moet zeggen dat ik het heel moeilijk vind om een goede broek te vinden daar. Ik heb er veel gepast en de meeste zaten toch wat raar. Ik kan wel even kijken welke maar ik heb. Misschien handig voor anderen.
Even gekeken en voor jeans heb ik normaal gesproken iets van 32/32 of 31/32 en voor de A&F broek heb ik 32/30 gekocht. Hij is iets aan de wijde kant maar die andere zat zo smal. Ze zijn dus wat lang en smal. Ik hoop dat iemand hier iets mee kan.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_60185820
die t-shirts moet ik die in dezelfde maat kopen als die ik van de europese merken (replay, armani diesel) ook heb? ben 1,80m en weeg 67kg. heb normaal altijd M. en die slippers ik heb maat 42 dan zal S goed zijn?
  vrijdag 18 juli 2008 @ 12:07:01 #212
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_60185940
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 12:01 schreef dmxniek het volgende:
die t-shirts moet ik die in dezelfde maat kopen als die ik van de europese merken (replay, armani diesel) ook heb? ben 1,80m en weeg 67kg. heb normaal altijd M. en die slippers ik heb maat 42 dan zal S goed zijn?
ja gewoon maat M, en maat S voor de slippers.
  vrijdag 18 juli 2008 @ 12:10:29 #213
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_60186027
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 23:29 schreef ssebass het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het heel moeilijk vind om een goede broek te vinden daar. Ik heb er veel gepast en de meeste zaten toch wat raar. Ik kan wel even kijken welke maar ik heb. Misschien handig voor anderen.
Even gekeken en voor jeans heb ik normaal gesproken iets van 32/32 of 31/32 en voor de A&F broek heb ik 32/30 gekocht. Hij is iets aan de wijde kant maar die andere zat zo smal. Ze zijn dus wat lang en smal. Ik hoop dat iemand hier iets mee kan.
Al mijn A&F jeans heb ik in maat 32/30, de jeans die ik in NL heb gekocht zijn meestal in maat 31/30 (Diesel) of 32/32 (Replay), en van Nudie zelfs maat 33/32. Ik ben achter de juiste maat gekomen door andere mensen de lengte van hun broek op te laten meten, zo wist ik dus precies welke maat ik moest hebben.
pi_60188785
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 22:27 schreef -Rebelle het volgende:

[..]

mag ik vragen welke maat je vriendin heeft en welke ze dan van dit broekje heeft besteld?
want als je bijv broekmaat 27 hebt dan kun je kiezen uit maat 4 en maat 6..
dus ik vroeg me af of je dan beter de grote of de kleine kunt nemen?
en heeft jouw vriendin precies dit broekje of een andere?
Het is trouwens een vriendin
Ze heeft zelf maat 29 van broeken. Is dus voor maat 9 gegaan.
Als je normaal gesproken 27 makkelijk kan hebben... Dus het zit niet al behoorlijk strak dan zou ik voor maat 4 gaan. Zit het wel precies goed, dus er kan geen vingertje meer tussen bij wijze van spreken... Dan 6

Tja, ik vind zelf persoonlijk dat broeken groter uitvallen maar als ik het hier zo lees vinden anderen het wel weer mee vallen. Sowieso zijn er hier een hele boel mensen die graag Abercrombie willen hebben dus mocht het niet passen dan ben je het relatief makkelijk weer kwijt aan een ander iemand
pi_60189962
Een vraagje: ik heb nu 3 t-shirts en 1 fleece gekocht maar by 2 t-shirts en die fleece zyn er zo'n beschadigingen aangebracht aan de nek en onderkant, dat is toch bewust zo?
Seriously Easy Going
pi_60190288
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 14:43 schreef Retouw het volgende:
Een vraagje: ik heb nu 3 t-shirts en 1 fleece gekocht maar by 2 t-shirts en die fleece zyn er zo'n beschadigingen aangebracht aan de nek en onderkant, dat is toch bewust zo?
Serieus joh? Mooi genaaid door Abercrombie!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A.F.C.A.
pi_60191343
Het was vooral de mama die er niet echt met kon lachen:)
Seriously Easy Going
pi_60192408
Ik heb mijn T-shirts ook binnen. 2 dagen na bestelling. Wel leuke shirts, maar irritant dat ze een rond boord hebben een geen V-hals. Verder wel nice.
pi_60192853
Vandaag ook mijn 15 items binnen gekregen, past allemaal heel goed, op 2 tees na, die zitten wat strakjes. Beetje raar dat de ene L groter is dan de andere L, maar goed. Verder echt snelle shipping, erg nice.
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 14:43 schreef Retouw het volgende:
Haha, dat had ik ook. Bij mijn andere tees die ik in de US zelf had gekocht, was dat niet. Nu zag ik opeens 2 polo's met de 'beschadiging', maar toen ik het bij een andere ook zag, voelde ik de bui al hangen.
pi_60197668
Beschadiging bij tees? Welk model dan? Heb het bij bijna alles gezien, fleece, polo's, crews maar nog nooit bij tees, ook niet in een winkel. En ik heb ongeveer 20 van die tees.

Vind wel dat ze het op de website moeten vermelden als het beschadigingen aan zitten, asl je er niet van houd dan koop je 't gewoon niet.
  zaterdag 19 juli 2008 @ 11:38:00 #221
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_60205092
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 21:35 schreef DaveC het volgende:
Beschadiging bij tees? Welk model dan? Heb het bij bijna alles gezien, fleece, polo's, crews maar nog nooit bij tees, ook niet in een winkel. En ik heb ongeveer 20 van die tees.

Vind wel dat ze het op de website moeten vermelden als het beschadigingen aan zitten, asl je er niet van houd dan koop je 't gewoon niet.
oa. de Moonmark, maar het staat gewoon bij de beschrijving .
quote:
100% cotton, Supersoft, subtle destruction and color loss, distressed screenprint and applique with embroidery, self-fabric interior neck taping, Vintage Abercrombie Wash, Muscle Fit, Imported
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_60210820
by my staat het er niet by hoor ( wright mountain ). in ieder geval, by 1 t-shirt is het wel serieus hoor, dat ik denk van dit is niet meer normaal. IK hoop alleen niet dat het in de was nog erger wordt.
Seriously Easy Going
pi_60212267
Stel je niet zo aan.
  zaterdag 19 juli 2008 @ 19:43:45 #224
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_60213364
A&F n00bs!
pi_60215929
Door wassen wordt die destruction niet erger. Ik vind het ook helemaal niet lelijk, als je 't maar goed combineert. Een hele outfit vol destruction is een beetje overkill naar mijn mening, net als een logo tee met daarover b.v. een logo fleece. Daarom vind ik dat ze het altijd op de website moeten vermelden en dat gebeurt dus niet, helaas.
pi_60224447
Ben ik de enige die dagelijks op de site kijkt en dan altijd zin heeft om (nog) een bestelling te plaatsen?
pi_60225496
Nee
pi_60225628
Wel jammer dat A&F helemaal geen V-hals t-shirs heeft. Zou erg mooi zijn bij dit soort shirts, zeker omdat ze ook muscle fit zijn. Heeft A&F in het verleden ook geen v-hals shirt gehad?
  zondag 20 juli 2008 @ 20:14:49 #229
157000 -Rebelle
Let's go get lost
pi_60231098
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 14:01 schreef Arjentjuh86 het volgende:

[..]

Het is trouwens een vriendin
Ze heeft zelf maat 29 van broeken. Is dus voor maat 9 gegaan.
Als je normaal gesproken 27 makkelijk kan hebben... Dus het zit niet al behoorlijk strak dan zou ik voor maat 4 gaan. Zit het wel precies goed, dus er kan geen vingertje meer tussen bij wijze van spreken... Dan 6

Tja, ik vind zelf persoonlijk dat broeken groter uitvallen maar als ik het hier zo lees vinden anderen het wel weer mee vallen. Sowieso zijn er hier een hele boel mensen die graag Abercrombie willen hebben dus mocht het niet passen dan ben je het relatief makkelijk weer kwijt aan een ander iemand
Huh maar er is toch geen maat 9?
Anders zou ik ook maat 5 nemen maar die bestaat volgens mij niet?
  maandag 21 juli 2008 @ 00:58:32 #230
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_60236703
quote:
Op zondag 20 juli 2008 15:06 schreef XiChico het volgende:
Wel jammer dat A&F helemaal geen V-hals t-shirs heeft. Zou erg mooi zijn bij dit soort shirts, zeker omdat ze ook muscle fit zijn. Heeft A&F in het verleden ook geen v-hals shirt gehad?
Op de Underwear pagina heb je wel v-neck t-shirts, deze worden ook veel als gewone t-shirts gedragen.

pi_60239371
samen met een vriend maar weer eens een bestelling geplaatst...

ik hoop dat die derde past, die vond ik echt vet!

alstie niet past mssch in de verkoop
  maandag 21 juli 2008 @ 10:38:09 #232
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_60240079
Die 2 laatste broeken (dus niet die kleine) heb ik ook. Leuke shorts.
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
pi_60241799
quote:
Op zondag 20 juli 2008 20:14 schreef -Rebelle het volgende:

[..]

Huh maar er is toch geen maat 9?
Anders zou ik ook maat 5 nemen maar die bestaat volgens mij niet?
Hé hé, dat is raar. Die heeft ze toch echt besteld staat op mijn bon. Ik zie inderdaad dat er maten weg zijn...
pi_60241982
Deze is ook wel leuk:

pi_60242503
die vind ik eigenlijk helemaal niet leuk.
shirts met grote teksten enzo vind ik altijd voor hippies en andere wereldverbeteraars

en grote logo's vind ik al helemaaaal niks
pi_60246451
quote:
Op maandag 21 juli 2008 12:31 schreef G-NiLES het volgende:
die vind ik eigenlijk helemaal niet leuk.
shirts met grote teksten enzo vind ik altijd voor hippies en andere wereldverbeteraars

en grote logo's vind ik al helemaaaal niks
Dat groene shirt wat jij poste staat toch ook wel redelijk groot A&F op
pi_60246957
quote:
Op maandag 21 juli 2008 15:42 schreef ryan_atwood het volgende:

[..]

Dat groene shirt wat jij poste staat toch ook wel redelijk groot A&F op
ik bedoelde niet dat het shirt wat jij postte een groot logo bevat....
bedoelde het meer algemeen.. zoals dit bijv:

http://www.hdclothing.co.(...)20Black%20Tshirt.jpg

(en die broek met dat grote logo wat ik bij m'n bestelling had, is voor die vriend dus :p )
pi_60250266
Ik had gistermiddag een bestelling geplaatst, krijg ik vandaag een email:
''We were unable to verify the information provided on your order. Your credit card/giftcard has not been charged. If you feel this cancellation is in error, please contact us.''

?? What the f*ck???

Kan het misshcien zijn omdat ik er clearance-spul tussen had?
  maandag 21 juli 2008 @ 19:40:14 #239
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_60250931
quote:
Op maandag 21 juli 2008 19:15 schreef LayDBeckham het volgende:
''We were unable to verify the information provided on your order. Your credit card/giftcard has not been charged. If you feel this cancellation is in error, please contact us.''

?? What the f*ck???

nee, ligt niet aan clearance spul, iedereen hier bestelt clearance spul zonder problemen, je moet die lui mailen of bellen over dit probleem anders krijg je er nooit een bestelling door, of opnieuw proberen.
pi_60251038
Ik snap toch niet wat tegen jullie grote logo's hebben (het meren deel hier in elk geval)
Bijna 70% van de tees zijn b.v. alleen maar met grote logo's te krijgen

Of zijn de mensen die niet van de grote logo's houden meer Polo/Shirt fan?
pi_60251870
quote:
Op maandag 21 juli 2008 19:43 schreef Arjentjuh86 het volgende:
Ik snap toch niet wat tegen jullie grote logo's hebben (het meren deel hier in elk geval)

Dat dus ! K heb zelf ook wel 2 tees maar ben meer van de polo's!
A.F.C.A.
pi_60253289
quote:
Op maandag 21 juli 2008 19:43 schreef Arjentjuh86 het volgende:

Ja ik ben ook van de polo's, ik hou er echt niet van om zo groot met merken rond te lopen ( G-star bijv.).. Draag liever een TH polo met mooi klein logotje.. Draag sowieso eigenlijk alleen maar polo's
Geen enkel probleem, schroevendraaier koevoetflipper en een baksteen.
pi_60261818
quote:
Op maandag 21 juli 2008 19:15 schreef LayDBeckham het volgende:

?? What the f*ck???

had je ook het gehele proces voltooid en dus betaald via cc en uiteindelijke een bevestiging via email gekregen? zo ja dan zou ik inderdaad even contact met ze opnemen.
But Fonda ain't got a motor in the back of her honda...
pi_60267896
quote:
Op maandag 21 juli 2008 19:40 schreef SatanicWarrior het volgende:

[..]

nee, ligt niet aan clearance spul, iedereen hier bestelt clearance spul zonder problemen, je moet die lui mailen of bellen over dit probleem anders krijg je er nooit een bestelling door, of opnieuw proberen.
Ik heb ze gister terug gemaild en heb vandaag een email teruggekregen. Ze zeggen niet duidelijk wat nou het probleem is (ik ben er zelf wel achter, denk ik: op mijn cc staan 2 voorletters, maar ik had deze keer mijn tweede naam vergeten in te vullen -> de vorige keer had ik dat wel gedaan en toen was het goed).
Ze adviseren mij om gwoon opnieuw te bestellen.
Maar ze hebben mij account op de website wel geblokt, en dat duurt nog 3-5 dagen voordat die weer is gedeblokkeerd.
Word pissig als dan al mijn spullen zijn uitverkocht.
pi_60274336
Geven de t shirts van A&F af in de eerste wasbeurt?
pi_60274526
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 18:03 schreef Hennnn het volgende:
Geven de t shirts van A&F af in de eerste wasbeurt?
Volgens mijn mams niet
pi_60296543
Als ik twee shirts laat verschepen naar Nederland, kan ik dan nog een fikse acceptgiro van FedEx/UPS verwachten?
  woensdag 23 juli 2008 @ 16:04:17 #248
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_60297458
Je kan beter iets meer bestellen dan alleen maar 2 t-shirts. Je betaalt sowieso 50 dollar verzendkosten.
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
  woensdag 23 juli 2008 @ 16:36:11 #249
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_60298287
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 15:22 schreef Blaxje het volgende:
Als ik twee shirts laat verschepen naar Nederland, kan ik dan nog een fikse acceptgiro van FedEx/UPS verwachten?
ja, gewoon ongeveer 31% over het totaalbedrag.
pi_60300544
Wanneer komt die naheffing als hij komt? Heb shirts een week in huis, maar nog niks ontvangen.
  woensdag 23 juli 2008 @ 19:20:38 #251
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_60302067
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 18:08 schreef XiChico het volgende:
Wanneer komt die naheffing als hij komt? Heb shirts een week in huis, maar nog niks ontvangen.
kan soms wel een maand duren.
pi_60302468
Weet iemand hoe de dames shirts vallen? Ik heb van Abercrombie normaal altijd M bij T-shirts en polo's en vesten S, kan ik shirts ook in M bestellen of vallen ze groot? Ik vind deze wel leuk:

[ Bericht 4% gewijzigd door Miffy1 op 24-07-2008 11:09:02 ]
pi_60306398
Ik vind dat ze niet erg groot vallen, ik heb hier in Nederland gewoon S van zulke blousjes en van A&F ook een S
pi_60306479
Wat ik mij afvroeg... als je een bestelling aan iemand doorgeeft die in de VS woont en het dan als kado opstuurt naar Nederland.. krijg je dan ook nog zo'n naheffing? Kun je zo'n naheffing op de één of andere manier ook omzeilen of is dat niet te doen?
  woensdag 23 juli 2008 @ 22:09:27 #255
157000 -Rebelle
Let's go get lost
pi_60306857
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 21:56 schreef Nesle het volgende:
Wat ik mij afvroeg... als je een bestelling aan iemand doorgeeft die in de VS woont en het dan als kado opstuurt naar Nederland.. krijg je dan ook nog zo'n naheffing? Kun je zo'n naheffing op de één of andere manier ook omzeilen of is dat niet te doen?
Jawel dat kan want ik heb ook iemand uit de VS gevonden die zegt iets te kunnen regelen om de naheffing te omzeilen
pi_60313194
nog even voor de maat-freaks:

gisteren al mijn spullen binnen(zaterdagnacht besteld)

de shirts in M zitten precies hetzelfde als andere (europese)merkkleding.
broek in 32 is NET iets te ruim, maar kan het bijstellen via een touwtje... dus zit prima. Had mssch 31 kunnen nemen.

zal mssch morgen wel ff pics maken hoe het staat, als iemand het wil zien tenminste
  donderdag 24 juli 2008 @ 12:36:45 #257
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_60317364
laat maar zien hoe het zit!
pi_60360811
hoe vallen de zwemshorts? ik was aan het checken op die site die satanicwarrior hier is gepost had maar ik twijfel tss s en m. hier is het +- 39 cm, op die site was s +- 37 en l 44 maar voor m waren er geen voorbeelden.
Seriously Easy Going
pi_60390623
Zijn er mensen die A&F kleding hebben gekocht in Londen? Dat zal wel een flink stuk duurder zijn dan in de US?

Ik ben een maand geleden naar New York en Florida geweest en ook het een en ander gekocht. Alleen de Tees die ik heb gekocht staan niet op de site en de broek heb ik in een andere kleur die ook niet op de site staat.

I got soul, but I'm not a soldier
pi_60399352
Ik was zaterdag in cocktail bar "Parc" in breda... en dat logo daarvan is gewoon van A&F!

http://www.parcbreda.nl/
  maandag 28 juli 2008 @ 18:45:06 #261
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_60401302
quote:
Op maandag 28 juli 2008 17:03 schreef Ace1 het volgende:
Ik was zaterdag in cocktail bar "Parc" in breda... en dat logo daarvan is gewoon van A&F!

http://www.parcbreda.nl/
Ja , want A&F heeft alleenrecht om een eland als logo te gebruiken , en eerlijk gezegd , lijkt het er niet eens op
Ik ben inmiddels overleden
  maandag 28 juli 2008 @ 21:59:32 #262
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_60405788
quote:
Op maandag 28 juli 2008 09:44 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
Zijn er mensen die A&F kleding hebben gekocht in Londen? Dat zal wel een flink stuk duurder zijn dan in de US?

Ik ben een maand geleden naar New York en Florida geweest en ook het een en ander gekocht. Alleen de Tees die ik heb gekocht staan niet op de site en de broek heb ik in een andere kleur die ook niet op de site staat.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja.
Ik betaalde omgerekend 65 euro voor een polo.
Signature.
pi_60406858
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 15:20 schreef -Rebelle het volgende:
hoe werkt dat met die maten van die broekjes want ik wil deze:
[ afbeelding ]
maar waar moet je dan naar kijken bij die maten? bij hip neem ik aan ofniet?
[ afbeelding ]
mijn heup is 90 cm maar dan zou ik maat 2 moeten nemen en dat lijkt me wel heel klein want ik heb ook een bikini van amerikaanse maten en daar heb ik een 10 van
en A&F valt toch ook klein?
heb je deze al binnen???
pi_60407541
Als een artikel backordert is en dit staat bij de check-out:
Backordered
Will Ship
07/30/2008

Wanneer zou hij dan afgeleverd worden?? (ivm vakantie )
  maandag 28 juli 2008 @ 23:57:50 #265
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_60408457
quote:
Op maandag 28 juli 2008 23:12 schreef ryan_atwood het volgende:
Als een artikel backordert is en dit staat bij de check-out:
Backordered
Will Ship
07/30/2008

Wanneer zou hij dan afgeleverd worden?? (ivm vakantie )
3-4 dagen later.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 07:53:38 #266
157000 -Rebelle
Let's go get lost
pi_60411955
quote:
Op maandag 28 juli 2008 22:41 schreef ryan_atwood het volgende:

[..]

heb je deze al binnen???
Nee.. want ik durf hem niet te bestellen want ik weet dus echt niet welke maat en ik weet toch zeker dat ik dan de verkeerde neem en verder wou ik nog een tshirt uit de clearance maar die is nu al weg en nu blijft er alleen nog een vest over die is wil dus dan wacht ik wel met bestellen tot er weer meer dingen bijstaan die ik wil
pi_60415531
Zit eraan te denken om dit te bestellen..

dinsdag 29 juli 2008 @ 14:32:55 #268
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_60419651
Vandaag m'n nieuwe swimshort binnen gekregen
pi_60419724
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 14:32 schreef Dribbel_ het volgende:
Vandaag m'n nieuwe swimshort binnen gekregen
[ afbeelding ]
Dat is wel heel erg oude collectie, via ebay gekocht zeker? Dan is hij waarschijnlijk fake.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 16:13:26 #270
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_60421774
Oude collectie zou goed kunnen, fake geen idee, hij was niet duur en ik vind hem er tof uitzien dus ik vond het goed genoeg
pi_60423240
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 21:56 schreef Nesle het volgende:
.. dan moet diegene die het pakket voor je verstuurd het als 'GIFT' laten versturen... als de douane dit dan niet checkt (grote kans dat ze m zo doorlaten) dan heb je de naheffing omzeilt.

A&F kan/mag dit niet doen aangezien ze dan niet eerlijk zouden zijn (het is immers geen gift) en dus gaat alles via FedEx en heb je 99% kans dat je naheffing moet betalen.
But Fonda ain't got a motor in the back of her honda...
pi_60429539
Over een aantal weken ga ik toch naar Amerika. Scheelt weer in verzendkosten, en wat daar nog allemaal bijkomt (Kswiss ben ik bijna net zo veel aan verzendkosten kwijt als aan de sneakers )

Maar ik ga eens een aantal van die Abercromie stores opzoeken
Wanna hug it out? Let's hug it out, bitch!
pi_60429741
heb vandaag mijn amerikaanse collega even opdracht gegeven voor me te shoppen:

en

hoop dat ze het in de store kan vinden!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_60434027
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 17:17 schreef SeeQ het volgende:

[..]

.. dan moet diegene die het pakket voor je verstuurd het als 'GIFT' laten versturen... als de douane dit dan niet checkt (grote kans dat ze m zo doorlaten) dan heb je de naheffing omzeilt.

A&F kan/mag dit niet doen aangezien ze dan niet eerlijk zouden zijn (het is immers geen gift) en dus gaat alles via FedEx en heb je 99% kans dat je naheffing moet betalen.
Okay bedankt! Dan laat ik mijn familie even wat opsturen ipv te bestellen namelijk! Ben benieuwd
  woensdag 30 juli 2008 @ 01:51:20 #275
179542 Forburgah
SPANGENAREN
pi_60434389
Net ff een bestelling gedaan:

Zo niet Ofter een hemel is
Maar álster één is Dan zal je zien
Dat de Hemelpoort - Oh brok in ons keel -
Verdacht veel weg heeft Van Het Kasteel
pi_60440006
Jammer dat ze geen bodywarmers bij de man-section hebben. Vind altijd wel lekker om in de herfst met een bodywarmer te lopen.

@ Forburgah: Nice tshirt
pi_60476499
daar wil ik hem inderdaad voor gebruiken (duh )
collega heeft gisteren de bodywarmer voor me gescoord, trui hadden ze niet
hoop maar dat de bodywarmer past, ze zij dat het weer een typisch A&F pasvormpje had.. haarzelf zat ie erg strak (maar als ik me goed herinner ben ik net even slanker dan zij -typisch amerikaans postuurtje - is.. hoop hoop hoop).

als ie past (is me eerste A&F stuk... ) ga ik wellicht wel een internet order plaatsen, zag nu ook leuke long-sleeve tees. en de sweater dus nog steeds.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_60485934
Iemand ervaring met de pasvorm van de zwembroeken? Met welke maten komen de S en M ongeveer overeen? Ik heb wel een hele oude zwembroek van A&F (gekocht via america today jaren geleden) en dat is een S, maar dat vertrouw ik eigenlijk niet zo.
pi_60486388
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 12:05 schreef Japin het volgende:
Iemand ervaring met de pasvorm van de zwembroeken? Met welke maten komen de S en M ongeveer overeen? Ik heb wel een hele oude zwembroek van A&F (gekocht via america today jaren geleden) en dat is een S, maar dat vertrouw ik eigenlijk niet zo.
ze vallen een klein beetje groter uit, een L is bij mij eigenlijk een M.
pi_60489630
Goed dat de vriendelijke mevrouw van Fed-Ex net aanbelde met mijn pakketje. Zal straks even foto's plaatsen!

@ Japin: Ik heb net een zwembroek binnen gekregen met de maat S en die zit precies hetzelfde als al mijn andere zwembroeken in die maat.
pi_60490783
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 14:42 schreef Forburgah het volgende:
Goed dat de vriendelijke mevrouw van Fed-Ex net aanbelde met mijn pakketje. Zal straks even foto's plaatsen!

@ Japin: Ik heb net een zwembroek binnen gekregen met de maat S en die zit precies hetzelfde als al mijn andere zwembroeken in die maat.
Wat zijn je broekmaten als ik vragen mag? Normaal heb ik namelijk echt een M nodig denk ik (32/33 breedte) maar ik ben bang dat een M een aardappelzak is.
pi_60491093
Mijn normale broekmaat is 30/32. Als ik jou was zou ik gewoon even je maten opnemen en vergelijken met de size chart: http://www.abercrombie.co(...)art2.html?skuDept=28
pi_60495300
Heb trouwens een naheffing van ¤22,- gehad. Op een order van ¤121,-
pi_60505584
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 15:35 schreef Japin het volgende:

[..]

Wat zijn je broekmaten als ik vragen mag? Normaal heb ik namelijk echt een M nodig denk ik (32/33 breedte) maar ik ben bang dat een M een aardappelzak is.
zelfde maat heb ik (32)
en de M zwembroek zit als gegoten!

en absoluut geen aardappelzak
pi_60506454
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 10:44 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

zelfde maat heb ik (32)
en de M zwembroek zit als gegoten!

en absoluut geen aardappelzak
zit die tot op je knieen? er overheen of net erboven? Want de lengte is nou net niet terug te vinden op de site. Ik krijg maar de hele tijd die foto van Beckham in m'n hoofd met een zwembroek die op z'n kuiten hing.
pi_60507107
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 19:22 schreef XiChico het volgende:
Heb trouwens een naheffing van ¤22,- gehad. Op een order van ¤121,-
Hoe berekenen ze dat nou dan?
pi_60507220
Vandaag ook een naheffing gehad, ¤75 over een order van ¤344, valt me reuze mee
pi_60507957
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 12:32 schreef Nesle het volgende:

[..]

Hoe berekenen ze dat nou dan?
Zoals al zo vaak is gezegd... meestal ongeveer 33%
pi_60508998
ik 47 op 105 en 32 op 62 euro, dus altyd de helft, echt wel pynlyk.
Seriously Easy Going
pi_60515616
Ik had op dezelfde datum een bestelling van Abercrombie en Hollister geplaatst en op dezelfde dag ontvangen.
Ik heb nu alleen een naheffing gehad van de Abercrombie zending. Zou dit betekenen dat de Hollister niet gecontroleerd is, of kan die ook nog later komen?
Was overigens 20 euro naheffing op een bestelling van 118 dollar. Valt niet tegen
pi_60516029
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 14:46 schreef Retouw het volgende:
officieel is de rekenmethode als volgt.
als waarde zending excl. verzendkosten > 22 euro:
$bestelbedrag incl. verzendkosten * euro/dollarconversiekoers * 112% ivm invoerrechten * 119% ivm btw.
dus kom je meestal rond de 33% uit ja.

Niet mee eens met wat je nog moet betalen: maak dan bezwaar!!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_60517335
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 11:52 schreef Japin het volgende:

[..]

zit die tot op je knieen? er overheen of net erboven? Want de lengte is nou net niet terug te vinden op de site. Ik krijg maar de hele tijd die foto van Beckham in m'n hoofd met een zwembroek die op z'n kuiten hing.
ik heb relatief korte pootjes, en hij komt net over me knie.
dus als je normale lengte benen hebt boven je knie.

zet morgen wel ff pic online
nu stappen :p
in AnF uiteraard haha
pi_60517503
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 14:46 schreef Retouw het volgende:
is die 62 euro incl je verzendkosten?
pi_60517589

pic maat M
pi_60520111
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 22:39 schreef G-NiLES het volgende:
[ afbeelding ]

pic maat M
Haha, chill! Weet ik natuurlijk nog steeds niet hoe lang je bent, maar ik denk dat ik er nu wel uit kom
pi_60521408
oef, zware avond..

ik ben 1.87 dacht ik... als je nog meer wil weten hoor ik het wel
nu slapen
pi_60525885
late tvp
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_60526120
Was gister @ Loveland, Amsterdam.. liepen eigenlijk best wel veel gasten met Abercrombie & Fitch rond. Wehehe, meer als G-Star troep en zulks.
pi_60526535
Ja ik zie het zelfs in Tilburg eigelijk al heel veel.
pi_60527343
Ik krijg vooral het laatste jaar soms ineens vragen van mensen hoe ik aan het shirt kom en daarna het teleurgestelde gezicht als ik moet melden dat ik het gewoon via de site heb besteld. Het scheelt natuurlijk wel dat op 95% van de shirts vrij groot A&F of Abercrombie staat. Gemakkelijk te herkennen dus. De overhemden zie ik slechts sporadisch voorbij komen, hetzelfde met de vesten. Een wollen trui heb ik nog niet eerder bij iemand gezien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')