Die moet ook op US staanquote:Op woensdag 16 juli 2008 19:30 schreef ryan_atwood het volgende:
bij mij werkt de clearance-truc niet meer volgens mij. Als ik de cookie-editor open staat de country al op NL, maar de clearance link wordt niet zichtbaar
Snel!quote:Your order shipped on 07/16/2008 via Fedex International. After midnight EST tonight, you can track your order by clicking here or visit our website and click 'Order Tracking' at the bottom of the page.
Ben ik blind of...? Waar staat de clearance dan? Ook gewoon bij t hoofdmenu?quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:44 schreef Ace1 het volgende:
Download het programma HotSpot Shield... dat maakt een vpn verbinding met een US ip... erg handig! Je hoeft niks te editten... En je kan het makkelijk aan en uit zetten.
ja mijn hoogste tot nu toe was $520.50...daar hebben ze ongeveer 32% btw en invoerrechten over gerekend.quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:23 schreef Eriklaag het volgende:
[..]
Thanks, heb het even aangepast.
Heeft er ooit iemand van jullie al is een bestelling van $500+ geplaatst? Hoeveel was diegene ongeveer kwijt aan onze vrienden aan de grens?
Zonde van sommige tees waar het merk wel heel groot opstaat.quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:21 schreef Eriklaag het volgende:
Ola, mijn eerste post op Fok!. Na lange tijd geen account aan te kunnen maken, nu eindelijk gelukt.
Ben helemaal verliefd op Abercrombie geworden sinds ik in de meivakantie naar Orlando, Florida op vakantie was, daar heb ik slechts 2 tshirts en één vest van Abercrombie gehaald. Keek vaak op abercrombie.com site, maar gister was er eindelijk veel bij de clearance gevoegd, dus even vol gebruik van gemaakt. Heb het volgende besteld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
whiii, kwam uit op ~$540 incl. verzendkosten. Gister avond dus besteld, benieuwd wanneer ik het binnen heb. Als ik de reacties hier zo lees binnen een week zeker.
Hopelijk zit de douane ook even mee
mag ik vragen welke maat je vriendin heeft en welke ze dan van dit broekje heeft besteld?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:12 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
Een vriendin van mij heeft pas zo'n broekje besteld.
Die past perfect. Zij heeft gekeken wat voor broek maat ze normaal gesproken heeft (dus de breedte/waist)
Vervolgens die maat besteld. Dus even in de size chart kijken en dan de gené nemen die overeenkomt met een normale broekmaat.Zij had het overigens vergeleken met haar G-star broekmaat
![]()
Hoop dat je er wat aan hebt.
ja gewoon maat M, en maat S voor de slippers.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:01 schreef dmxniek het volgende:
die t-shirts moet ik die in dezelfde maat kopen als die ik van de europese merken (replay, armani diesel) ook heb? ben 1,80m en weeg 67kg. heb normaal altijd M. en die slippers ik heb maat 42 dan zal S goed zijn?
Al mijn A&F jeans heb ik in maat 32/30, de jeans die ik in NL heb gekocht zijn meestal in maat 31/30 (Diesel) of 32/32 (Replay), en van Nudie zelfs maat 33/32. Ik ben achter de juiste maat gekomen door andere mensen de lengte van hun broek op te laten meten, zo wist ik dus precies welke maat ik moest hebben.quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:29 schreef ssebass het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het heel moeilijk vind om een goede broek te vinden daar. Ik heb er veel gepast en de meeste zaten toch wat raar. Ik kan wel even kijken welke maar ik heb. Misschien handig voor anderen.
Even gekeken en voor jeans heb ik normaal gesproken iets van 32/32 of 31/32 en voor de A&F broek heb ik 32/30 gekocht. Hij is iets aan de wijde kant maar die andere zat zo smal. Ze zijn dus wat lang en smal. Ik hoop dat iemand hier iets mee kan.
Het is trouwens een vriendinquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:27 schreef -Rebelle het volgende:
[..]
mag ik vragen welke maat je vriendin heeft en welke ze dan van dit broekje heeft besteld?
want als je bijv broekmaat 27 hebt dan kun je kiezen uit maat 4 en maat 6..
dus ik vroeg me af of je dan beter de grote of de kleine kunt nemen?
en heeft jouw vriendin precies dit broekje of een andere?
Serieus joh? Mooi genaaid door Abercrombie!!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:43 schreef Retouw het volgende:
Een vraagje: ik heb nu 3 t-shirts en 1 fleece gekocht maar by 2 t-shirts en die fleece zyn er zo'n beschadigingen aangebracht aan de nek en onderkant, dat is toch bewust zo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
Haha, dat had ik ook. Bij mijn andere tees die ik in de US zelf had gekocht, was dat niet. Nu zag ik opeens 2 polo's met de 'beschadiging', maar toen ik het bij een andere ook zag, voelde ik de bui al hangen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:43 schreef Retouw het volgende:
Een vraagje: ik heb nu 3 t-shirts en 1 fleece gekocht maar by 2 t-shirts en die fleece zyn er zo'n beschadigingen aangebracht aan de nek en onderkant, dat is toch bewust zo?
oa. de Moonmark, maar het staat gewoon bij de beschrijvingquote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:35 schreef DaveC het volgende:
Beschadiging bij tees? Welk model dan? Heb het bij bijna alles gezien, fleece, polo's, crews maar nog nooit bij tees, ook niet in een winkel. En ik heb ongeveer 20 van die tees.
Vind wel dat ze het op de website moeten vermelden als het beschadigingen aan zitten, asl je er niet van houd dan koop je 't gewoon niet.
quote:100% cotton, Supersoft, subtle destruction and color loss, distressed screenprint and applique with embroidery, self-fabric interior neck taping, Vintage Abercrombie Wash, Muscle Fit, Imported
Huh maar er is toch geen maat 9?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:01 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
Het is trouwens een vriendin
Ze heeft zelf maat 29 van broeken. Is dus voor maat 9 gegaan.
Als je normaal gesproken 27 makkelijk kan hebben... Dus het zit niet al behoorlijk strak dan zou ik voor maat 4 gaan. Zit het wel precies goed, dus er kan geen vingertje meer tussen bij wijze van spreken... Dan 6
Tja, ik vind zelf persoonlijk dat broeken groter uitvallen maar als ik het hier zo lees vinden anderen het wel weer mee vallen. Sowieso zijn er hier een hele boel mensen die graag Abercrombie willen hebben dus mocht het niet passen dan ben je het relatief makkelijk weer kwijt aan een ander iemand
Op de Underwear pagina heb je wel v-neck t-shirts, deze worden ook veel als gewone t-shirts gedragen.quote:Op zondag 20 juli 2008 15:06 schreef XiChico het volgende:
Wel jammer dat A&F helemaal geen V-hals t-shirs heeft. Zou erg mooi zijn bij dit soort shirts, zeker omdat ze ook muscle fit zijn. Heeft A&F in het verleden ook geen v-hals shirt gehad?
Hé hé, dat is raar. Die heeft ze toch echt besteld staat op mijn bon. Ik zie inderdaad dat er maten weg zijn...quote:Op zondag 20 juli 2008 20:14 schreef -Rebelle het volgende:
[..]
Huh maar er is toch geen maat 9?![]()
![]()
Anders zou ik ook maat 5 nemen maar die bestaat volgens mij niet?
Dat groene shirt wat jij poste staat toch ook wel redelijk groot A&F opquote:Op maandag 21 juli 2008 12:31 schreef G-NiLES het volgende:
die vind ik eigenlijk helemaal niet leuk.
shirts met grote teksten enzo vind ik altijd voor hippies en andere wereldverbeteraars![]()
en grote logo's vind ik al helemaaaal niks
ik bedoelde niet dat het shirt wat jij postte een groot logo bevat....quote:Op maandag 21 juli 2008 15:42 schreef ryan_atwood het volgende:
[..]
Dat groene shirt wat jij poste staat toch ook wel redelijk groot A&F op
nee, ligt niet aan clearance spul, iedereen hier bestelt clearance spul zonder problemen, je moet die lui mailen of bellen over dit probleem anders krijg je er nooit een bestelling door, of opnieuw proberen.quote:Op maandag 21 juli 2008 19:15 schreef LayDBeckham het volgende:Ik had gistermiddag een bestelling geplaatst, krijg ik vandaag een email:
''We were unable to verify the information provided on your order. Your credit card/giftcard has not been charged. If you feel this cancellation is in error, please contact us.''
?? What the f*ck???![]()
![]()
Kan het misshcien zijn omdat ik er clearance-spul tussen had?
Dat dusquote:Op maandag 21 juli 2008 19:43 schreef Arjentjuh86 het volgende:
Ik snap toch niet wat tegen jullie grote logo's hebben (het meren deel hier in elk geval)
Bijna 70% van de tees zijn b.v. alleen maar met grote logo's te krijgen
Of zijn de mensen die niet van de grote logo's houden meer Polo/Shirt fan?
Ja ik ben ook van de polo's, ik hou er echt niet van om zo groot met merken rond te lopen ( G-star bijv.).. Draag liever een TH polo met mooi klein logotje.. Draag sowieso eigenlijk alleen maar polo'squote:Op maandag 21 juli 2008 19:43 schreef Arjentjuh86 het volgende:
Ik snap toch niet wat tegen jullie grote logo's hebben (het meren deel hier in elk geval)
Bijna 70% van de tees zijn b.v. alleen maar met grote logo's te krijgen
Of zijn de mensen die niet van de grote logo's houden meer Polo/Shirt fan?
had je ook het gehele proces voltooid en dus betaald via cc en uiteindelijke een bevestiging via email gekregen? zo ja dan zou ik inderdaad even contact met ze opnemen.quote:Op maandag 21 juli 2008 19:15 schreef LayDBeckham het volgende:Ik had gistermiddag een bestelling geplaatst, krijg ik vandaag een email:
''We were unable to verify the information provided on your order. Your credit card/giftcard has not been charged. If you feel this cancellation is in error, please contact us.''
?? What the f*ck???![]()
![]()
Kan het misshcien zijn omdat ik er clearance-spul tussen had?
Ik heb ze gister terug gemaild en heb vandaag een email teruggekregen. Ze zeggen niet duidelijk wat nou het probleem is (ik ben er zelf wel achter, denk ik: op mijn cc staan 2 voorletters, maar ik had deze keer mijn tweede naam vergeten in te vullen -> de vorige keer had ik dat wel gedaan en toen was het goed).quote:Op maandag 21 juli 2008 19:40 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
nee, ligt niet aan clearance spul, iedereen hier bestelt clearance spul zonder problemen, je moet die lui mailen of bellen over dit probleem anders krijg je er nooit een bestelling door, of opnieuw proberen.
Volgens mijn mams nietquote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:03 schreef Hennnn het volgende:
Geven de t shirts van A&F af in de eerste wasbeurt?
ja, gewoon ongeveer 31% over het totaalbedrag.quote:Op woensdag 23 juli 2008 15:22 schreef Blaxje het volgende:
Als ik twee shirts laat verschepen naar Nederland, kan ik dan nog een fikse acceptgiro van FedEx/UPS verwachten?
kan soms wel een maand duren.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:08 schreef XiChico het volgende:
Wanneer komt die naheffing als hij komt? Heb shirts een week in huis, maar nog niks ontvangen.
Jawel dat kan want ik heb ook iemand uit de VS gevonden die zegt iets te kunnen regelen om de naheffing te omzeilenquote:Op woensdag 23 juli 2008 21:56 schreef Nesle het volgende:
Wat ik mij afvroeg... als je een bestelling aan iemand doorgeeft die in de VS woont en het dan als kado opstuurt naar Nederland.. krijg je dan ook nog zo'n naheffing? Kun je zo'n naheffing op de één of andere manier ook omzeilen of is dat niet te doen?
Ja , want A&F heeft alleenrecht om een eland als logo te gebruiken , en eerlijk gezegd , lijkt het er niet eens opquote:Op maandag 28 juli 2008 17:03 schreef Ace1 het volgende:
Ik was zaterdag in cocktail bar "Parc" in breda... en dat logo daarvan is gewoon van A&F!
http://www.parcbreda.nl/
Ja.quote:Op maandag 28 juli 2008 09:44 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
Zijn er mensen die A&F kleding hebben gekocht in Londen? Dat zal wel een flink stuk duurder zijn dan in de US?
Ik ben een maand geleden naar New York en Florida geweest en ook het een en ander gekocht. Alleen de Tees die ik heb gekocht staan niet op de site en de broek heb ik in een andere kleur die ook niet op de site staat.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
heb je deze al binnen???quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:20 schreef -Rebelle het volgende:
hoe werkt dat met die maten van die broekjes want ik wil deze:
[ afbeelding ]
maar waar moet je dan naar kijken bij die maten? bij hip neem ik aan ofniet?
[ afbeelding ]
mijn heup is 90 cm maar dan zou ik maat 2 moeten nemen en dat lijkt me wel heel klein want ik heb ook een bikini van amerikaanse maten en daar heb ik een 10 van
en A&F valt toch ook klein?
3-4 dagen later.quote:Op maandag 28 juli 2008 23:12 schreef ryan_atwood het volgende:
Als een artikel backordert is en dit staat bij de check-out:
Backordered
Will Ship
07/30/2008
Wanneer zou hij dan afgeleverd worden?? (ivm vakantie)
Nee.. want ik durf hem niet te bestellen want ik weet dus echt niet welke maat en ik weet toch zeker dat ik dan de verkeerde neemquote:
Dat is wel heel erg oude collectie, via ebay gekocht zeker? Dan is hij waarschijnlijk fake.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:32 schreef Dribbel_ het volgende:
Vandaag m'n nieuwe swimshort binnen gekregen
[ afbeelding ]
.. dan moet diegene die het pakket voor je verstuurd het als 'GIFT' laten versturen... als de douane dit dan niet checkt (grote kans dat ze m zo doorlaten) dan heb je de naheffing omzeilt.quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:56 schreef Nesle het volgende:
Wat ik mij afvroeg... als je een bestelling aan iemand doorgeeft die in de VS woont en het dan als kado opstuurt naar Nederland.. krijg je dan ook nog zo'n naheffing? Kun je zo'n naheffing op de één of andere manier ook omzeilen of is dat niet te doen?
Okay bedankt! Dan laat ik mijn familie even wat opsturen ipv te bestellen namelijk! Ben benieuwdquote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:17 schreef SeeQ het volgende:
[..]
.. dan moet diegene die het pakket voor je verstuurd het als 'GIFT' laten versturen... als de douane dit dan niet checkt (grote kans dat ze m zo doorlaten) dan heb je de naheffing omzeilt.
A&F kan/mag dit niet doen aangezien ze dan niet eerlijk zouden zijn (het is immers geen gift) en dus gaat alles via FedEx en heb je 99% kans dat je naheffing moet betalen.
ze vallen een klein beetje groter uit, een L is bij mij eigenlijk een M.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:05 schreef Japin het volgende:
Iemand ervaring met de pasvorm van de zwembroeken? Met welke maten komen de S en M ongeveer overeen? Ik heb wel een hele oude zwembroek van A&F (gekocht via america today jaren geleden) en dat is een S, maar dat vertrouw ik eigenlijk niet zo.
Wat zijn je broekmaten als ik vragen mag? Normaal heb ik namelijk echt een M nodig denk ik (32/33 breedte) maar ik ben bang dat een M een aardappelzak is.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:42 schreef Forburgah het volgende:
Goed dat de vriendelijke mevrouw van Fed-Ex net aanbelde met mijn pakketje. Zal straks even foto's plaatsen!
@ Japin: Ik heb net een zwembroek binnen gekregen met de maat S en die zit precies hetzelfde als al mijn andere zwembroeken in die maat.
zelfde maat heb ik (32)quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:35 schreef Japin het volgende:
[..]
Wat zijn je broekmaten als ik vragen mag? Normaal heb ik namelijk echt een M nodig denk ik (32/33 breedte) maar ik ben bang dat een M een aardappelzak is.
zit die tot op je knieen? er overheen of net erboven? Want de lengte is nou net niet terug te vinden op de site. Ik krijg maar de hele tijd die foto van Beckham in m'n hoofd met een zwembroek die op z'n kuiten hing.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 10:44 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
zelfde maat heb ik (32)
en de M zwembroek zit als gegoten!
en absoluut geen aardappelzak
Hoe berekenen ze dat nou dan?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:22 schreef XiChico het volgende:
Heb trouwens een naheffing van ¤22,- gehad. Op een order van ¤121,-
officieel is de rekenmethode als volgt.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:46 schreef Retouw het volgende:
ik 47 op 105 en 32 op 62 euro, dus altyd de helft, echt wel pynlyk.
ik heb relatief korte pootjes, en hij komt net over me knie.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 11:52 schreef Japin het volgende:
[..]
zit die tot op je knieen? er overheen of net erboven? Want de lengte is nou net niet terug te vinden op de site. Ik krijg maar de hele tijd die foto van Beckham in m'n hoofd met een zwembroek die op z'n kuiten hing.
is die 62 euro incl je verzendkosten?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:46 schreef Retouw het volgende:
ik 47 op 105 en 32 op 62 euro, dus altyd de helft, echt wel pynlyk.
Haha, chill! Weet ik natuurlijk nog steeds niet hoe lang je bent, maar ik denk dat ik er nu wel uit komquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |