kan soms wel een maand duren.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:08 schreef XiChico het volgende:
Wanneer komt die naheffing als hij komt? Heb shirts een week in huis, maar nog niks ontvangen.
Jawel dat kan want ik heb ook iemand uit de VS gevonden die zegt iets te kunnen regelen om de naheffing te omzeilenquote:Op woensdag 23 juli 2008 21:56 schreef Nesle het volgende:
Wat ik mij afvroeg... als je een bestelling aan iemand doorgeeft die in de VS woont en het dan als kado opstuurt naar Nederland.. krijg je dan ook nog zo'n naheffing? Kun je zo'n naheffing op de één of andere manier ook omzeilen of is dat niet te doen?
Ja , want A&F heeft alleenrecht om een eland als logo te gebruiken , en eerlijk gezegd , lijkt het er niet eens opquote:Op maandag 28 juli 2008 17:03 schreef Ace1 het volgende:
Ik was zaterdag in cocktail bar "Parc" in breda... en dat logo daarvan is gewoon van A&F!
http://www.parcbreda.nl/
Ja.quote:Op maandag 28 juli 2008 09:44 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
Zijn er mensen die A&F kleding hebben gekocht in Londen? Dat zal wel een flink stuk duurder zijn dan in de US?
Ik ben een maand geleden naar New York en Florida geweest en ook het een en ander gekocht. Alleen de Tees die ik heb gekocht staan niet op de site en de broek heb ik in een andere kleur die ook niet op de site staat.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
heb je deze al binnen???quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:20 schreef -Rebelle het volgende:
hoe werkt dat met die maten van die broekjes want ik wil deze:
[ afbeelding ]
maar waar moet je dan naar kijken bij die maten? bij hip neem ik aan ofniet?
[ afbeelding ]
mijn heup is 90 cm maar dan zou ik maat 2 moeten nemen en dat lijkt me wel heel klein want ik heb ook een bikini van amerikaanse maten en daar heb ik een 10 van
en A&F valt toch ook klein?
3-4 dagen later.quote:Op maandag 28 juli 2008 23:12 schreef ryan_atwood het volgende:
Als een artikel backordert is en dit staat bij de check-out:
Backordered
Will Ship
07/30/2008
Wanneer zou hij dan afgeleverd worden?? (ivm vakantie)
Nee.. want ik durf hem niet te bestellen want ik weet dus echt niet welke maat en ik weet toch zeker dat ik dan de verkeerde neemquote:
Dat is wel heel erg oude collectie, via ebay gekocht zeker? Dan is hij waarschijnlijk fake.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:32 schreef Dribbel_ het volgende:
Vandaag m'n nieuwe swimshort binnen gekregen
[ afbeelding ]
.. dan moet diegene die het pakket voor je verstuurd het als 'GIFT' laten versturen... als de douane dit dan niet checkt (grote kans dat ze m zo doorlaten) dan heb je de naheffing omzeilt.quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:56 schreef Nesle het volgende:
Wat ik mij afvroeg... als je een bestelling aan iemand doorgeeft die in de VS woont en het dan als kado opstuurt naar Nederland.. krijg je dan ook nog zo'n naheffing? Kun je zo'n naheffing op de één of andere manier ook omzeilen of is dat niet te doen?
Okay bedankt! Dan laat ik mijn familie even wat opsturen ipv te bestellen namelijk! Ben benieuwdquote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:17 schreef SeeQ het volgende:
[..]
.. dan moet diegene die het pakket voor je verstuurd het als 'GIFT' laten versturen... als de douane dit dan niet checkt (grote kans dat ze m zo doorlaten) dan heb je de naheffing omzeilt.
A&F kan/mag dit niet doen aangezien ze dan niet eerlijk zouden zijn (het is immers geen gift) en dus gaat alles via FedEx en heb je 99% kans dat je naheffing moet betalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |