nee die koop ik toch ook niet, ik vraag alleen waar het verschil aan te zien is en waar je nogmeer orgineel kunt kopen naast die orginele site en in winkels ver wegquote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:18 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Heb een beetje zelfrespect een koop geen neppe shit.
Is de Clearance-truc niet mogelijk met Internet Explorer?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:12 schreef G-NiLES het volgende:
haha, dat is dus internet explorer.
installeer eerst maar eens firefox
wel versie 2 natuurlijk (misschien heb je die er al opstaan??)
edit: http://www.oldversion.com(...)2487cf27df9733c198bf
Dàt wil ik ook wel weten jaquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:55 schreef ryan_atwood het volgende:
[..]
Is de Clearance-truc niet mogelijk met Internet Explorer?
Als er zoiets bestaat als een plug-in voor IE om je cookies mee te edit-en? Even zoekwerk op de microsoft-site dus.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:55 schreef ryan_atwood het volgende:
[..]
Is de Clearance-truc niet mogelijk met Internet Explorer?
klopt wel ongeveer, is heel verschillend per t-shirt. geen enkel t-shirt van A&F is hetzelfde qua lengtematen, zelfs niet als het 2 dezelfde t-shirts zijn in dezelfde maat.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:21 schreef jjes het volgende:
kan iemand misschien even voor me kijken aub; herenmaat S, t-shirt okselbreedte 46 cm en lengte achterpand 67 cm, klopt dit??
notepadquote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:43 schreef Japin het volgende:
[..]
Als er zoiets bestaat als een plug-in voor IE om je cookies mee te edit-en? Even zoekwerk op de microsoft-site dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |