quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:52 schreef Intrepidity het volgende:
* Intrepidity geeft een rondje Amstel
quote:
Ik hoop op 5-0 voor de Duitsersquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:27 schreef vrolijke-frits het volgende:
Laten we hopen dat Duitsland wint inderdaad. Wel een walkover voor de Duitsers dan. Goede indeling, lekker bezig UEFA
![]()
En dan Duitsland-Nederland in de finale 0-3quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:29 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja, en dan een paar kaarten voor die Duitsers
ja nee ja nee ja ja nee ja nee jaquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:34 schreef ScarFace- het volgende:
Hallo![]()
Ik kan geen bookmarks toevoegen, dit sinds dat ik mn layout heb gewijzigd naar foksilver![]()
Hoort dit bij de layout??? Zo ja, vreemdZo nee WTF
![]()
Dit zullen jullie wellicht weten
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan Duitsland-Nederland in de finale 0-3
Ja joh, maar die hebben zoveel geluk gehad tot nu toe. Het moet een keer op zijn tochquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:32 schreef DaMart het volgende:
Het positieve is overigens dat Turkije in de halve finale wat belangrijke spelers mist door schorsingen en blessures.
Precies. Die 9 man die ze nog kunnen opstellen, gaan het heus niet reddenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja joh, maar die hebben zoveel geluk gehad tot nu toe. Het moet een keer op zijn toch
de grote boze wolfquote:
gaan we weerquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
PeZu, de man die bang is dat dit gebeurt met zijn smileys:
[ afbeelding ]
Zit er niet in neequote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies. Die 9 man die ze nog kunnen opstellen, gaan het heus niet redden.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
PeZu, de man die bang is dat dit gebeurt met zijn smileys:
[ afbeelding ]
Het is hier geen DIG of FBquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:34 schreef ScarFace- het volgende:
Hallo![]()
Ik kan geen bookmarks toevoegen, dit sinds dat ik mn layout heb gewijzigd naar foksilver![]()
Hoort dit bij de layout??? Zo ja, vreemdZo nee WTF
![]()
Dit zullen jullie wellicht weten
Dat dacht ik.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het is hier geen DIG of FB
Ja, hij was al even niet langsgekomen mijn plaatjequote:
Als Spanje trouwens ook maar van Italië wint dan zondag, want anders vrees ik het ergste voor de halve finalequote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, hij was al even niet langsgekomen mijn plaatje.
[..]
Als Spanje trouwens ook maar van Italië wint dan zondag, want anders vrees ik het ergste voor de halve finale.
Precies. Want als het er echt om gaat, denk ik dat die eerste wedstrijd snel vergeten zal zijn...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
idd liever geen wraakzuchtige italiaanen
Zal wel meevallen joh. Nederland heeft ook niet stil gestaanquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, hij was al even niet langsgekomen mijn plaatje.
[..]
Als Spanje trouwens ook maar van Italië wint dan zondag, want anders vrees ik het ergste voor de halve finale.
Sander, goedeavond jongenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:58 schreef Sander170 het volgende:
Allemaal nog net een goedenavond.
NachtWacht meld zich alvast!
Ja lekker!quote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:58 schreef Sander170 het volgende:
En ja hoor het is weer weeekeeend, dan gaan we weer lekker los.![]()
Sanderquote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:12 schreef Sander170 het volgende:
Nou ik ga er op tijd in, ben slapen, bye bye.![]()
Luiwammesquote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:21 schreef indahnesia.com het volgende:
zo, dat was een veel te lange middagdut
ik weet niet waar jij woont...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Waarom zijn autozaken nooit open op zaterdag!
ik wil voetbal kijken, maar aangezien dat op de onmogelijke tijd van 2 uur in de nacht begint, moet ik op wat vreemdere tijden slapenquote:
Ergens in het oosten, waar ze geen geld willen verdienen denk ik.quote:
ik woon ook in het oosten, maar hier is alles gewoon open op zaterdagen en zondagenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ergens in het oosten, waar ze geen geld willen verdienen denk ik.
Geef je adres even aan Papier dan... kan hij bij jou in de buurt autoshoppen!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik woon ook in het oosten, maar hier is alles gewoon open op zaterdagen en zondagen
moet ie flink doorvliegen om deze zondag nog te halenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geef je adres even aan Papier dan... kan hij bij jou in de buurt autoshoppen!
mij niet dus, want ik zit nogquote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:16 schreef Klonk het volgende:
zo even iemand achter de laptop weggetrapt
ik zit in Oss jij zit ergens in Indonesie en ik rij over het algemeen best door maar je kunt het ook overdrijvenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
mij niet dus, want ik zit nog
Ik heb me eigen laptopquote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:16 schreef Klonk het volgende:
zo even iemand achter de laptop weggetrapt
het is een flinke afstand ja... helemaal gelijk in.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:22 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik zit in Oss jij zit ergens in Indonesie en ik rij over het algemeen best door maar je kunt het ook overdrijven
muckepuckquote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:38 schreef Muck het volgende:
Ik wil ook een knuffel en ijs.
zullen we dan maar?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
muckepuck
ik heb al ijs op vandaag.. die knuffel heb ik ook nog niet gehad vandaag
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
graag, dan hebben dat ook maar gehad vandaag
Het kan niet zo zijn dat het teveel geld kostquote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:03 schreef indahnesia.com het volgende:
ik twijfel of ik thuis voetbal moet kijken (dikke kans dat ik inkak voor die tijd) of voor de tigste avond naar het cafe moet gaan. Ook wel gezellig, maar toch...
Gisteren heb ik om precies te zijn 9 euro opgemaakt, dat is een bak friet en 6 flesjes bier... dus dat is het probleem ook niet echt eigenlijkquote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:04 schreef JortK het volgende:
[..]
Het kan niet zo zijn dat het teveel geld kost
Voor 9 euro kan ik hier niet eens een rondje gevenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Gisteren heb ik om precies te zijn 9 euro opgemaakt, dat is een bak friet en 6 flesjes bier... dus dat is het probleem ook niet echt eigenlijk
Ik doe het rustig aan, dan ben ik er vrijdag. Is er dan wat open bij jou?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
moet ie flink doorvliegen om deze zondag nog te halen
Waar is M?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:38 schreef Muck het volgende:
hier gaat meestal alles op 1 rekening voor de 'buitenlanders', daarna zien we wel wat er betaald moet worden.. wonder boven wonder is dat nog nooit fout gegaan trouwens.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:11 schreef JortK het volgende:
[..]
Voor 9 euro kan ik hier niet eens een rondje geven
vrijdag moet geen probleem zijn, maar de kleine winkeltjes en kantoren zijn dicht vrijdagmiddag.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik doe het rustig aan, dan ben ik er vrijdag. Is er dan wat open bij jou?
natuurlijkquote:
Goeie zaak. Ik ook.quote:
Dan wachten we nog evenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ongeduldig jong dat je bent!
TWEE weken ongeveer... TWEE
Niet bang zijn, gewoon doorzuipen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:26 schreef JortK het volgende:
Straks bij schoonpapa voetbal kijken, er zullen weer een hoop biertjes ingaan ben ik bang
Voor bier ben ik niet bangquote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Niet bang zijn, gewoon doorzuipen.
14.gifquote:
quote:
Groenters africhtenquote:
Ik ook niet hoor, ik houd eigenlijk helemaal niet van alcohol, op af en toe een druppel rum in de cola na dan.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:55 schreef DR34M3R het volgende:
En ik maar denken dat ik de enige Nederlander ben die echt geen bier lust...
juistquote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, ik houd eigenlijk helemaal niet van alcohol, op af en toe een druppel cola in de rum na dan.
quote:
Hmmm, kan niets verzinnen...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:54 schreef DaMart het volgende:
OA, als je nog een onderschrift hebt... je hebt nog een half uur tot jury.
buma in mijn zak, en van buma haal je pakquote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:27 schreef Houniet het volgende:
Shenkie in de koelllkasttt !
Waar ga je heen?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
buma in mijn zak, en van buma haal je pak
vanaaaf lekker knallen
eerst maar ff voetbal kijken in de kroeg , dus bier en meerquote:
Ziekequote:
Ha!quote:
quote:
*knuffelt Muckiequote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:38 schreef Muck het volgende:
Groenters pwnenquote:
Harde werkerquote:
quote:
quote:Scholierders pwnen
quote:Polers
quote:pwnen![]()
lmfdquote:
Ja beetje.quote:
Bier drinkenquote:
dat duurt nog een tijdjequote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:17 schreef OA het volgende:
* OA zoekt momenteel een vakantie uit voor eind september![]()
What else is new
Duh.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Bier drinken
Bij vrienden zitten
Voetbal en/of film kijken
Je gaat ALWEER op vakantie?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:17 schreef OA het volgende:
* OA zoekt momenteel een vakantie uit voor eind september![]()
What else is new
Maar ben in april al 2 weken geweest.quote:
Nee man. Ws Griekenlandquote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Je gaat ALWEER op vakantie?
Ga naar Instortboel Istanbul, net als de Pinguin
Ook bestquote:
quote:
Toe maarquote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:29 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Misschien in juli/aug nog wel een stedentrip. Denk aan Madrid of Lissabon
Geen verre of dure vakanties dit jaar, vanwege de aanschaf van een nieuwe voiture.quote:
Maar nog steeds genoeg vakantiesquote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:32 schreef OA het volgende:
[..]
Geen verre of dure vakanties dit jaar, vanwege de aanschaf van een nieuwe voiture.
2~3 weken....quote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar nog steeds genoeg vakanties
Wanneer krijg je de voiture?
Jammer...quote:Dit jaar vrij weinig MPVakantieReizen. O.a. i.v.m. aanschaf nieuwe laptop
Whehe.quote:
Ach, ja, we vermaken ons wel hoorquote:
Dat is ook zeker waar!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Ach, ja, we vermaken ons wel hoor
Zomerparkfeesten
Lowlands
Burger's Zoo
Zandvoort aan Zee
etc.
Genoeg te beleven in eigen land
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:51 schreef OA het volgende:
[..]
Dat is ook zeker waar!
Wij gaan deze zomer nog wel een aantal keer richting Limburg!
Open er een KLB-topic overquote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:35 schreef Klonk het volgende:
voetbal, gezellig op bezoek bij vrienden die we een tijd niet hebben gezien willen ze voetbal kijken
nee, dit is voldoende, ik mag internetten op hun macbook ofzo, vind ik al heel wat, ze kennen mijn reputatie als dingensloperquote:
Dat is natuurlijk wel het risico als je zoiets plant op een avond als dezequote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:35 schreef Klonk het volgende:
voetbal, gezellig op bezoek bij vrienden die we een tijd niet hebben gezien willen ze voetbal kijken
Whehehequote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:38 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee, dit is voldoende, ik mag internetten op hun macbook ofzo, vind ik al heel wat, ze kennen mijn reputatie als dingensloper
Ik ook niet. Maar hier kon zelfs ik niet omheen.. Het gaat er al dagen over op het werk, en zelfs mijn kinderen (groep 1 en 2) worden er helemaal gek van gemaakt op school.,, Gisteren alles oranje omdat NL vandaag moet voetballen...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:40 schreef Klonk het volgende:
[..]
jah, wist ik veelik volg dat gedoe echt niet
Ja hoorquote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:41 schreef Klonk het volgende:
stond Belfeld trouwens nog overeind vanmiddag ?
Wijsneus... Op school alles oranje bedoelde ikquote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:46 schreef Klonk het volgende:
alles is al een tijdje oranje, maar goed qua voetballen leef ik graag onder een steen
Ja, Nederland moet wel gaan scoren en winnen, want anders zijn de Turken verder gekomen dan Nederlandquote:
* prima avond heeftquote:
En terechtquote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat publiek ook... "Hij is een hondelul"...
Boterham met pindakaas?!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Thuis
Koffie
Zal ik nog wat lekkers maken?
quote:
Dát vind ik dan echt smerigquote:
U gaat emigreren?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:41 schreef Suga_Mama het volgende:
Ik zit serieus te denken om een Doei Nederland topic te maken
Wat is (was) er met jou aan de hand? Is het beter te maken met een knuffel of ijs, om maar OT te blijven?quote:
voetbal dat was er aan de handquote:Op zondag 22 juni 2008 07:27 schreef DR34M3R het volgende:
Goedemorgen!
[..]
Wat is (was) er met jou aan de hand? Is het beter te maken met een knuffel of ijs, om maar OT te blijven?
even geen voetbal iddquote:Op zondag 22 juni 2008 12:01 schreef indahnesia.com het volgende:
goedenamiddag
nou, hoe vanavond geen voetbal te gaan kijken in ieder geval. Eindelijk gewoon nachtrust
pas in 2010 wordt het weer boeiend voor me... wel lekker die rust.. maar wel heel jammer dat ze het zo verkloot hebben.. ik zag voor het eerst weer Nederlands voetbal gisteren, daarvoor was het toch een ander verhaal...quote:
op het slechte voetbal van nederland na had ik een super avondquote:Op zondag 22 juni 2008 12:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
pas in 2010 wordt het weer boeiend voor me... wel lekker die rust.. maar wel heel jammer dat ze het zo verkloot hebben.. ik zag voor het eerst weer Nederlands voetbal gisteren, daarvoor was het toch een ander verhaal...
Nou ja, bier heeft veel goedgemaakt in ieder geval.
jeps, ik ook.quote:Op zondag 22 juni 2008 12:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
op het slechte voetbal van nederland na had ik een super avond
schraal bier drinkenquote:Op zondag 22 juni 2008 12:32 schreef Intrepidity het volgende:
Je zondagmorgen beginnen met overgebleven bier van de avond ervoor is
Gatverquote:Op zondag 22 juni 2008 12:32 schreef Intrepidity het volgende:
nergens last vanquote:Op zondag 22 juni 2008 12:40 schreef eer-ik het volgende:
Ja, nee, ik heb geen kater hoor.
Echt niet....
Als je dat soms denkt...
mooi tochquote:Op zondag 22 juni 2008 12:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb ook (nog) geen koppijn, volgens mij ben ik nog steeds lam
Ik ook nietquote:Op zondag 22 juni 2008 12:40 schreef eer-ik het volgende:
Echt niet....
Als je dat soms denkt...
Ik ga nu echt niet lopen, ik ga dood denk ik als ik dat doe.quote:Op zondag 22 juni 2008 12:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
mooi toch![]()
ik ga straks ff een stuk lopen, alles eruit zweten, daarna de sauna in
ben je er wel gelijk vanafquote:Op zondag 22 juni 2008 12:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ga nu echt niet lopen, ik ga dood denk ik als ik dat doe.
quote:Op zondag 22 juni 2008 12:40 schreef eer-ik het volgende:
Echt niet....
Als je dat soms denkt...
als de blikjes of flesjes nog dicht zijn is dat niet erg...quote:Op zondag 22 juni 2008 12:32 schreef Intrepidity het volgende:
ik ook niet, ik heb een stoeipoesquote:Op zondag 22 juni 2008 12:40 schreef eer-ik het volgende:
Echt niet....
Als je dat soms denkt...
mits gekoeldquote:Op zondag 22 juni 2008 13:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
als de blikjes of flesjes nog dicht zijn is dat niet erg...
om op de bank in slaap te donderen met alles nog aanquote:Op zondag 22 juni 2008 13:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
lijkt me duidelijk, waarom zou je bier uit de koelkast halen en het niet opdrinken
Tja, dat is inderdaad verspilling..quote:Op zondag 22 juni 2008 13:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
om op de bank in slaap te donderen met alles nog aan
hier ook overal blaadjes, het waaide vandaag vrij hard, kan ik morgen weer gaan vegen.quote:Op zondag 22 juni 2008 15:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Allemaal blaadjes op de weg. Ik hoorde iets over grote hagelstenen.
Mooi hé, groene wegenquote:Op zondag 22 juni 2008 15:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hier ook overal blaadjes, het waaide vandaag vrij hard, kan ik morgen weer gaan vegen.
werkwerkwerkquote:Op zondag 22 juni 2008 15:36 schreef indahnesia.com het volgende:
hier is iedereen alweer ingekakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |