quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:52 schreef Intrepidity het volgende:
* Intrepidity geeft een rondje Amstel
quote:
Ik hoop op 5-0 voor de Duitsersquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:27 schreef vrolijke-frits het volgende:
Laten we hopen dat Duitsland wint inderdaad. Wel een walkover voor de Duitsers dan. Goede indeling, lekker bezig UEFA
![]()
En dan Duitsland-Nederland in de finale 0-3quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:29 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja, en dan een paar kaarten voor die Duitsers
ja nee ja nee ja ja nee ja nee jaquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:34 schreef ScarFace- het volgende:
Hallo![]()
Ik kan geen bookmarks toevoegen, dit sinds dat ik mn layout heb gewijzigd naar foksilver![]()
Hoort dit bij de layout??? Zo ja, vreemdZo nee WTF
![]()
Dit zullen jullie wellicht weten
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan Duitsland-Nederland in de finale 0-3
Ja joh, maar die hebben zoveel geluk gehad tot nu toe. Het moet een keer op zijn tochquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:32 schreef DaMart het volgende:
Het positieve is overigens dat Turkije in de halve finale wat belangrijke spelers mist door schorsingen en blessures.
Precies. Die 9 man die ze nog kunnen opstellen, gaan het heus niet reddenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja joh, maar die hebben zoveel geluk gehad tot nu toe. Het moet een keer op zijn toch
de grote boze wolfquote:
gaan we weerquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
PeZu, de man die bang is dat dit gebeurt met zijn smileys:
[ afbeelding ]
Zit er niet in neequote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies. Die 9 man die ze nog kunnen opstellen, gaan het heus niet redden.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
PeZu, de man die bang is dat dit gebeurt met zijn smileys:
[ afbeelding ]
Het is hier geen DIG of FBquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:34 schreef ScarFace- het volgende:
Hallo![]()
Ik kan geen bookmarks toevoegen, dit sinds dat ik mn layout heb gewijzigd naar foksilver![]()
Hoort dit bij de layout??? Zo ja, vreemdZo nee WTF
![]()
Dit zullen jullie wellicht weten
Dat dacht ik.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het is hier geen DIG of FB
Ja, hij was al even niet langsgekomen mijn plaatjequote:
Als Spanje trouwens ook maar van Italië wint dan zondag, want anders vrees ik het ergste voor de halve finalequote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, hij was al even niet langsgekomen mijn plaatje.
[..]
Als Spanje trouwens ook maar van Italië wint dan zondag, want anders vrees ik het ergste voor de halve finale.
Precies. Want als het er echt om gaat, denk ik dat die eerste wedstrijd snel vergeten zal zijn...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
idd liever geen wraakzuchtige italiaanen
Zal wel meevallen joh. Nederland heeft ook niet stil gestaanquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, hij was al even niet langsgekomen mijn plaatje.
[..]
Als Spanje trouwens ook maar van Italië wint dan zondag, want anders vrees ik het ergste voor de halve finale.
Sander, goedeavond jongenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:58 schreef Sander170 het volgende:
Allemaal nog net een goedenavond.
NachtWacht meld zich alvast!
Ja lekker!quote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:58 schreef Sander170 het volgende:
En ja hoor het is weer weeekeeend, dan gaan we weer lekker los.![]()
Sanderquote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:12 schreef Sander170 het volgende:
Nou ik ga er op tijd in, ben slapen, bye bye.![]()
Luiwammesquote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:21 schreef indahnesia.com het volgende:
zo, dat was een veel te lange middagdut
ik weet niet waar jij woont...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Waarom zijn autozaken nooit open op zaterdag!
ik wil voetbal kijken, maar aangezien dat op de onmogelijke tijd van 2 uur in de nacht begint, moet ik op wat vreemdere tijden slapenquote:
Ergens in het oosten, waar ze geen geld willen verdienen denk ik.quote:
ik woon ook in het oosten, maar hier is alles gewoon open op zaterdagen en zondagenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ergens in het oosten, waar ze geen geld willen verdienen denk ik.
Geef je adres even aan Papier dan... kan hij bij jou in de buurt autoshoppen!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik woon ook in het oosten, maar hier is alles gewoon open op zaterdagen en zondagen
moet ie flink doorvliegen om deze zondag nog te halenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geef je adres even aan Papier dan... kan hij bij jou in de buurt autoshoppen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |