quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:58 schreef Sander170 het volgende:
En ja hoor het is weer weeekeeend, dan gaan we weer lekker los.![]()
Sanderquote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:12 schreef Sander170 het volgende:
Nou ik ga er op tijd in, ben slapen, bye bye.![]()
Luiwammesquote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:21 schreef indahnesia.com het volgende:
zo, dat was een veel te lange middagdut
ik weet niet waar jij woont...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Waarom zijn autozaken nooit open op zaterdag!
ik wil voetbal kijken, maar aangezien dat op de onmogelijke tijd van 2 uur in de nacht begint, moet ik op wat vreemdere tijden slapenquote:
Ergens in het oosten, waar ze geen geld willen verdienen denk ik.quote:
ik woon ook in het oosten, maar hier is alles gewoon open op zaterdagen en zondagenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ergens in het oosten, waar ze geen geld willen verdienen denk ik.
Geef je adres even aan Papier dan... kan hij bij jou in de buurt autoshoppen!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik woon ook in het oosten, maar hier is alles gewoon open op zaterdagen en zondagen
moet ie flink doorvliegen om deze zondag nog te halenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geef je adres even aan Papier dan... kan hij bij jou in de buurt autoshoppen!
mij niet dus, want ik zit nogquote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:16 schreef Klonk het volgende:
zo even iemand achter de laptop weggetrapt
ik zit in Oss jij zit ergens in Indonesie en ik rij over het algemeen best door maar je kunt het ook overdrijvenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
mij niet dus, want ik zit nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |