quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:52 schreef Intrepidity het volgende:
* Intrepidity geeft een rondje Amstel
quote:
Ik hoop op 5-0 voor de Duitsersquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:27 schreef vrolijke-frits het volgende:
Laten we hopen dat Duitsland wint inderdaad. Wel een walkover voor de Duitsers dan. Goede indeling, lekker bezig UEFA
![]()
En dan Duitsland-Nederland in de finale 0-3quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:29 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja, en dan een paar kaarten voor die Duitsers
ja nee ja nee ja ja nee ja nee jaquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:34 schreef ScarFace- het volgende:
Hallo![]()
Ik kan geen bookmarks toevoegen, dit sinds dat ik mn layout heb gewijzigd naar foksilver![]()
Hoort dit bij de layout??? Zo ja, vreemdZo nee WTF
![]()
Dit zullen jullie wellicht weten
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan Duitsland-Nederland in de finale 0-3
Ja joh, maar die hebben zoveel geluk gehad tot nu toe. Het moet een keer op zijn tochquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:32 schreef DaMart het volgende:
Het positieve is overigens dat Turkije in de halve finale wat belangrijke spelers mist door schorsingen en blessures.
Precies. Die 9 man die ze nog kunnen opstellen, gaan het heus niet reddenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja joh, maar die hebben zoveel geluk gehad tot nu toe. Het moet een keer op zijn toch
de grote boze wolfquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |