quote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:51 schreef OA het volgende:
[..]
Dat is ook zeker waar!
Wij gaan deze zomer nog wel een aantal keer richting Limburg!
Open er een KLB-topic overquote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:35 schreef Klonk het volgende:
voetbal, gezellig op bezoek bij vrienden die we een tijd niet hebben gezien willen ze voetbal kijken
nee, dit is voldoende, ik mag internetten op hun macbook ofzo, vind ik al heel wat, ze kennen mijn reputatie als dingensloperquote:
Dat is natuurlijk wel het risico als je zoiets plant op een avond als dezequote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:35 schreef Klonk het volgende:
voetbal, gezellig op bezoek bij vrienden die we een tijd niet hebben gezien willen ze voetbal kijken
Whehehequote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:38 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee, dit is voldoende, ik mag internetten op hun macbook ofzo, vind ik al heel wat, ze kennen mijn reputatie als dingensloper
Ik ook niet. Maar hier kon zelfs ik niet omheen.. Het gaat er al dagen over op het werk, en zelfs mijn kinderen (groep 1 en 2) worden er helemaal gek van gemaakt op school.,, Gisteren alles oranje omdat NL vandaag moet voetballen...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:40 schreef Klonk het volgende:
[..]
jah, wist ik veelik volg dat gedoe echt niet
Ja hoorquote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:41 schreef Klonk het volgende:
stond Belfeld trouwens nog overeind vanmiddag ?
Wijsneus... Op school alles oranje bedoelde ikquote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:46 schreef Klonk het volgende:
alles is al een tijdje oranje, maar goed qua voetballen leef ik graag onder een steen
Ja, Nederland moet wel gaan scoren en winnen, want anders zijn de Turken verder gekomen dan Nederlandquote:
* prima avond heeftquote:
En terechtquote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat publiek ook... "Hij is een hondelul"...
Boterham met pindakaas?!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Thuis
Koffie
Zal ik nog wat lekkers maken?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |