Dan ga ik niet op je wachten met koken hoor!!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 01:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Morgen auto kijken en van 15.00 tot 23.00uur werken.
Nietusquote:
Wel pics?quote:
Van Sanders tieten dan?quote:
In jou wereld wel hoor jongen.quote:
Ik ben jou kind nietquote:
Nouhouquote:
quote:
Catch me a cloud..quote:
Dat kan niet eens als ik dat niet wilquote:Op vrijdag 20 juni 2008 01:49 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Jawel vanaf nu wel, want ik daopteer jou bij deze!
I'l try mydearquote:
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 20 juni 2008 01:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
I'l try mydear![]()
![]()
Trusten Sander
en hoe kun je internetten dan, ben net wakker, vergeef me als het antwoord te makkelijk isquote:Op vrijdag 20 juni 2008 06:38 schreef indahnesia.com het volgende:
Nog altijd geen stroom.. handig, een tekort aan energie
Mogelijk vanmiddag weer, als andere delen geen stroom hebben. Zo niet verkas ik na mij lunch en middagdutje naar een cafe om daar wat te laptoppen.
Internetcaféquote:Op vrijdag 20 juni 2008 06:39 schreef Klonk het volgende:
[..]
en hoe kun je internetten dan, ben net wakker, vergeef me als het antwoord te makkelijk is
telecommunicatie heeft eigen aggegraten, dus dat werkt. en ik heb een laptop die nog 15 minuten stroom heeftquote:Op vrijdag 20 juni 2008 06:39 schreef Klonk het volgende:
[..]
en hoe kun je internetten dan, ben net wakker, vergeef me als het antwoord te makkelijk is
hier is voldoende thee in huisquote:Op vrijdag 20 juni 2008 06:50 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Hier in huis zul je geen thee vinden
ah, merciquote:Op vrijdag 20 juni 2008 06:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
telecommunicatie heeft eigen aggegraten, dus dat werkt. en ik heb een laptop die nog 15 minuten stroom heeft
Voor een pc zonder stroom kun je nog goed postenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 07:53 schreef indahnesia.com het volgende:
En de stroom is weer uit..![]()
Nou ja, dan dus maar een tukkie doen.
quote:Top 100 van donderdag 19 juni 2008
007. 202 DrakenVlieg
008. 195 Fha
020. 120 Klonk
028. 101 Pheno
035. 090 indahnesia.com
039. 084 Houniet
051. 075 JortK
084. 059 Papierversnipperaar
100. 053 Kuukske
Gemaakt met de almachtige tool van JortK
quote:
quote:028. 101 Pheno
Dat is mijn kloon.quote:
Vage figuren daar...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 08:36 schreef Pheno het volgende:
http://www.nu.nl/news/162(...)_om_moederschap.html
ik wel, ik vind het hier nogal gezellig volgens mijquote:
* DaMart pakt een stroopwafel aan, maar laat de koffie staan.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:11 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Juistem
* Intrepidity rinkelt de bel en geeft een rondje koffie met stroopwafels
We are the knights who say NI NI! NI! NI!quote:
There is no spoonquote:Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
quote:
Moeder eet eigen kind opquote:
Lief hoor!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:37 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
* Intrepidity warmt het water weer op voor DrakenVlieg
spamz0rquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:11 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik wel, ik vind het hier nogal gezellig volgens mij
Je moet nu hard trappen op je hometrainer om te internetten?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:45 schreef indahnesia.com het volgende:
nog altijd geen stroom, maar wel drie uur slaap ingehaald van de afgelopen nacht.
Stroopwafelsquote:
Whehehequote:
laptopquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:46 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Je moet nu hard trappen op je hometrainer om te internetten?
[..]
Oh, die kun je declareren bij mij danquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:48 schreef DrakenVlieg het volgende:
Zit net een real life stroopwafel naar binnen te werken
lekk0rquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:48 schreef DrakenVlieg het volgende:
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:50 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Oh, die kun je declareren bij mij dan
twee stroopwafels? Wat een luxe!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:51 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
![]()
Dus ik kan ook gewoon een tweede nemen als ik dat zou willen?
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:48 schreef DrakenVlieg het volgende:
Omdat jij het bent, maar dat word dan wel weer extra sporten om 'm er af te krijgen he, bedenk dat goed!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:51 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
![]()
Dus ik kan ook gewoon een tweede nemen als ik dat zou willen?
Ook eentje?quote:
Morgen moet Nederland spelen, en dan ben ik heel sportief aan het aanmoedigenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:55 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Omdat jij het bent, maar dat word dan wel weer extra sporten om 'm er af te krijgen he, bedenk dat goed!
Ik ga 200 meter bierheffen met hindernissenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:57 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Morgen moet Nederland spelen, en dan ben ik heel sportief aan het aanmoedigen
Ik doe sit-ups met twee flessen Sangriaquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:58 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ik ga 200 meter bierheffen met hindernissen
Sangriaquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:59 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ik doe sit-ups met twee flessen Sangria
* Stroopwafel heel ver weg gooit *quote:
Gelukkig word ik al snel dronkenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:00 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Sangria
Dronken worden van de vruchtjes![]()
Tsssquote:
quote:
Ik heb wel een Raketijsje voor jequote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:14 schreef DrakenVlieg het volgende:
Had je niet voor mij ook gelijk even wat kunnen halen?
quote:
Hoef ik niet.. Heb al een stroopwafel op, maximaal aantal calorieën voor vandaag heb ik alweer binnenquote:
wat wat waaaaaatquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Iemand al het mobieltjes-popcorn filmpje gezien?
Nee, wat is dat voor filmpje?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
quote:
Whehe, ja...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
quote:
mijn antwoord is neequote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hee, ik had ook kunnen zeggen 'wat goedkoop'.
Misschien kun je die zelf maken..quote:
Sluit je dynamo op de laptop aan en ga een uurtje fietsen!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:20 schreef indahnesia.com het volgende:
whehe..low bat, ik ga op zoek naar stroom.
wat is een paarquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Was net op RTZ-Z: Men neme een paar maïskorrels, men leggen er een paar mobieltjes bij, bellen de mobieltjes en ...
POP! POP!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
ik eet net meloen salade, en bedenk me als ik nu watermeloen in stukken snijd en invries dan heb je in principe al meloen water ijsquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:22 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Misschien kun je die zelf maken..
welk merk mobieltje.. ?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Was net op RTZ-Z: Men neme een paar maïskorrels, men leggen er een paar mobieltjes bij, bellen de mobieltjes en ...
POP! POP!
Uitproberen en vertellen of het is gelukt!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik eet net meloen salade, en bedenk me als ik nu watermeloen in stukken snijd en invries dan heb je in principe al meloen water ijs
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat is een paar_!
Een paar is tweeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat is een paar_!
Probeer er eens een paar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga auto kijken
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Hoeveel koffie heb jij al gehad?quote:
quote:
will do, eventueel ga ik vodka inspuiten mbv een injectiespuitquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:28 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Uitproberen en vertellen of het is gelukt!
weet ik dat ook weerquote:
ja ik bedoel als ik 6 telefoons moet bellen voor popcornquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Probeer er eens een paar.
Ik ga auto kijken
een flink stuk door het bos gefietst, lag er op een gegeven moment een schoffel midden op het padquote:
grieperig?quote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:33 schreef Klonk het volgende:
[..]
een flink stuk door het bos gefietst, lag er op een gegeven moment een schoffel midden op het pad
Het was in Duitslandquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:34 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
![]()
Is van die stiekeme kuilengraver!
Ja, duhquote:
meer koffiequote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:36 schreef Intrepidity het volgende:
Heeft er iemand lucifers? m'n oogleden doen gek
mja niet al teveel vodka, ander bevriest het nooit, maar gewoon voor een pittige afterbitequote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:35 schreef DrakenVlieg het volgende:
@Pezu
Wanneer dat met wodka werkt, helemaal even laten weten of het lukt
Houd me op de hoogte!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
mja niet al teveel vodka, ander bevriest het nooit, maar gewoon voor een pittige afterbite![]()
ik ga zo eerst ff lunchenals ik daar van terug ben ff boodschappen doen en kijken of het gaat lukken
dan heb je of een klein hoofd of een grote koffieautomaatquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:38 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
* Intrepidity gaat met z'n mond onder de espresso-automaat hangen en houdt de knop ingedrukt
Jij bent ook luiquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:38 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
* Intrepidity gaat met z'n mond onder de espresso-automaat hangen en houdt de knop ingedrukt
Dat laatstequote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:39 schreef Klonk het volgende:
[..]
dan heb je of een klein hoofd of een grote koffieautomaat
quote:
Werkzequote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:41 schreef DrakenVlieg het volgende:
Ik ga richting werk
Wens jullie een fijne dag/weekend!![]()
quote:
Verkoudenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
grieperig?
het heerst iig, ik had het vd week, blijft lang na hangen![]()
scheterbap
quote:Dan is het bij ons eigenlijk standaard patat en ijs dag. Ik haal dan frietjes...
Nah.quote:
GLS?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:58 schreef OA het volgende:
Oeh, even het leuke meisje van de GLS gedag zeggen!
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:13 zei OA het volgende tegen het GLS meisje:
Ik heb ook een pakje voor jou, baby
Batsenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:18 schreef Klonk het volgende:
volgens mij zijn keihard aan het batsen ofzo
daar is een apart tpoic voor, meneer de modquote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:26 schreef Klonk het volgende:
quotje uit de active topiclist
GC [KSC #894] Nachtelijke vreetbuien » Papierversnipperaar 206 651 20/06 12:16 - Intrepidity
NWS Moeder misbruikt, foltert, mishandelt en verorbert zoontje » IQM 12 201 20/06 12:16 - voyeur
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
daar is een apart tpoic voor, meneer de mod
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:33 schreef Klonk het volgende:
[..]
![]()
als ik nu een ezelhoed had was ik me nu in een hoekje gaan schame
ja und ? internetten en eten gaan prima samenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:35 schreef indahnesia.com het volgende:
Heb je eindelijk stroom, is het alweer tijd om te eten...
ik eet meestal buiten deur, vertik het om mijn laptop mee te nemen naar zo'n stalletje aan de straatkantquote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:36 schreef Klonk het volgende:
[..]
ja und ? internetten en eten gaan prima samen
Klaar!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:18 schreef Klonk het volgende:
volgens mij zijn keihard aan het batsen ofzo
Pizzaquote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik moet zo ook maar eens gaan... krijg al trek in een lekkere vier-kazen-pizza.
Niet zeuren hequote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:13 schreef Klonk het volgende:
Die met die hond is zo oud, echt dat beest is ondertussen allang dood en vergaan tot stof
Voor zoeen leuke meid moet je de tijd nemen!quote:
Je was een uur 'bezig' met een pakketjesbezorgster? zal d'r baas leuk vindenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:34 schreef OA het volgende:
[..]
Voor zoeen leuke meid moet je de tijd nemen!![]()
Vanmiddag komt ze weer!
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:48 schreef JortK het volgende:
kerk.
Ben je al een auto rijker?quote:
Ik zat nog te denken om het net iets anders te posten... toch maar niet.quote:
Nog niet, maar rijdt lekker. Morgen ga ik eerst naar die rooie kijken, dan ga ik kiezen.quote:
Ze?quote:
Thanks for the image..quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:20 schreef Klonk het volgende:
Alleen thuis zijn, net lekker zitten scheiten en dan tot de conclusie komen dat het toiletpapier op is, met de broek op de knieen naar de keuken, daar keukenpapier scoren
Overkwam mij net...
FAIL!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:20 schreef Klonk het volgende:
Alleen thuis zijn, net lekker zitten scheiten en dan tot de conclusie komen dat het toiletpapier op is, met de broek op de knieen naar de keuken, daar keukenpapier scoren
Overkwam mij net...
haha.. je moest het even kwijt... geluk! alleen daarna werd het moeilijk.quote:
deze was wel heel makkelijk.quote:
en daarvoor?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:26 schreef Klonk het volgende:
nah, het lukt me toch al een jaar of 15 prima
FAILquote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:26 schreef Klonk het volgende:
nah, het lukt me toch al een jaar of 15 prima
Moeilijker dan dat lukt me niet om half acht in de avond met een pizza in mijn mond en een biertje in mijn rechter hand.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:27 schreef Klonk het volgende:
open deurtje en inschoppen...
hier is het al te laat voor happy hours.... straks maar gewoon de volle mep betalenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:35 schreef Intrepidity het volgende:
Vrijdagmiddag![]()
Maarja, nog 1,5 uur tot het happy hour
Waarom zouden ze de elejtrisity nou inwolken?quote:the elejtrisity are inclouded
Awwwwquote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:49 schreef Klonk het volgende:
nee hoor, ik ben er nog
en om antwoord te geven, eigenlijk niets, eerste liefde en nog steeds vliefd
dat zijn de nazaten van de agent uit Allo Alloquote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:45 schreef Intrepidity het volgende:
Kreeg net een mooi mailtje van de camping waar ik aanstaande zomer verblijf..
[..]
Waarom zouden ze de elejtrisity nou inwolken?
rare plek om zoiets neer te leggenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:45 schreef Intrepidity het volgende:
Kreeg net een mooi mailtje van de camping waar ik aanstaande zomer verblijf..
[..]
Waarom zouden ze de elejtrisity nou inwolken?
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:53 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat zijn de nazaten van de agent uit Allo Allo
hehe al weken niet ooh wacht al bijna weken nietquote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:52 schreef Houniet het volgende:
Junk.
ze zijn niet allemaal even leuk, maar dat maakt het wel de moeite waar eens te bladeren in de archievenquote:
is dat niet iedere vrijdagmiddag?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:08 schreef Intrepidity het volgende:
God, het is hier wel 120% vrijdagmiddag hoorde productiviteit is nihil
Niet zo erg als dit... 2 mensen kloten met bubbeltjesplastic, 1 zit met de voeten omhoog de krant te lezen, en de rest kijkt naar buiten... en ik, ik fokquote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
is dat niet iedere vrijdagmiddag?
te-ring.. dat is wel erg jaquote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:11 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Niet zo erg als dit... 2 mensen kloten met bubbeltjesplastic, 1 zit met de voeten omhoog de krant te lezen, en de rest kijkt naar buiten... en ik, ik fok
ik doe de hele dag al niksquote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:08 schreef Intrepidity het volgende:
God, het is hier wel 120% vrijdagmiddag hoorde productiviteit is nihil
het leven is mooi op dat soort momentenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:11 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Niet zo erg als dit... 2 mensen kloten met bubbeltjesplastic, 1 zit met de voeten omhoog de krant te lezen, en de rest kijkt naar buiten... en ik, ik fok
Precies, zit hier op het stationsplein in Amersfoort, er komen best humpbare mensen voorbij af en toequote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:15 schreef Klonk het volgende:
[..]
het leven is mooi op dat soort momenten
en op vele andere momentenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:15 schreef Klonk het volgende:
[..]
het leven is mooi op dat soort momenten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |