Je moet nu hard trappen op je hometrainer om te internetten?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:45 schreef indahnesia.com het volgende:
nog altijd geen stroom, maar wel drie uur slaap ingehaald van de afgelopen nacht.
Stroopwafelsquote:
Whehehequote:
laptopquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:46 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Je moet nu hard trappen op je hometrainer om te internetten?
[..]
Oh, die kun je declareren bij mij danquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:48 schreef DrakenVlieg het volgende:
Zit net een real life stroopwafel naar binnen te werken
lekk0rquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:48 schreef DrakenVlieg het volgende:
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:50 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Oh, die kun je declareren bij mij dan
twee stroopwafels? Wat een luxe!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:51 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
![]()
Dus ik kan ook gewoon een tweede nemen als ik dat zou willen?
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:48 schreef DrakenVlieg het volgende:
Omdat jij het bent, maar dat word dan wel weer extra sporten om 'm er af te krijgen he, bedenk dat goed!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:51 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
![]()
Dus ik kan ook gewoon een tweede nemen als ik dat zou willen?
Ook eentje?quote:
Morgen moet Nederland spelen, en dan ben ik heel sportief aan het aanmoedigenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:55 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Omdat jij het bent, maar dat word dan wel weer extra sporten om 'm er af te krijgen he, bedenk dat goed!
Ik ga 200 meter bierheffen met hindernissenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:57 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Morgen moet Nederland spelen, en dan ben ik heel sportief aan het aanmoedigen
Ik doe sit-ups met twee flessen Sangriaquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:58 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ik ga 200 meter bierheffen met hindernissen
Sangriaquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:59 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ik doe sit-ups met twee flessen Sangria
* Stroopwafel heel ver weg gooit *quote:
Gelukkig word ik al snel dronkenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:00 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Sangria
Dronken worden van de vruchtjes![]()
Tsssquote:
quote:
Ik heb wel een Raketijsje voor jequote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:14 schreef DrakenVlieg het volgende:
Had je niet voor mij ook gelijk even wat kunnen halen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |