quote:
Hoef ik niet.. Heb al een stroopwafel op, maximaal aantal calorieën voor vandaag heb ik alweer binnenquote:
wat wat waaaaaatquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Iemand al het mobieltjes-popcorn filmpje gezien?
Nee, wat is dat voor filmpje?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
quote:
Whehe, ja...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
quote:
mijn antwoord is neequote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hee, ik had ook kunnen zeggen 'wat goedkoop'.
Misschien kun je die zelf maken..quote:
Sluit je dynamo op de laptop aan en ga een uurtje fietsen!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:20 schreef indahnesia.com het volgende:
whehe..low bat, ik ga op zoek naar stroom.
wat is een paarquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Was net op RTZ-Z: Men neme een paar maïskorrels, men leggen er een paar mobieltjes bij, bellen de mobieltjes en ...
POP! POP!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
ik eet net meloen salade, en bedenk me als ik nu watermeloen in stukken snijd en invries dan heb je in principe al meloen water ijsquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:22 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Misschien kun je die zelf maken..
.
welk merk mobieltje.. ?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Was net op RTZ-Z: Men neme een paar maïskorrels, men leggen er een paar mobieltjes bij, bellen de mobieltjes en ...
POP! POP!
Uitproberen en vertellen of het is gelukt!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik eet net meloen salade, en bedenk me als ik nu watermeloen in stukken snijd en invries dan heb je in principe al meloen water ijs
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat is een paar_!
Een paar is tweeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat is een paar_!
Probeer er eens een paar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga auto kijken
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |