Je broer moet niet zeuren, heel de dag cola is niet echt best voor je tanden ookquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:57 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik haal het gwoon bij de snackbar....
Ik geef wel altijd een taksi erbij. Das toch beter dan Cola?
Bij mijn broer drinkt hij de hele dag cola.
Dat zeg ik ook tegen hem, maar dan zegt hij bij mij krijgt hij vitamientjes.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:58 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Je broer moet niet zeuren, heel de dag cola is niet echt best voor je tanden ook
Tim is 5 en wordt bij mij gedropt omdat zijn papa een keer in de maand naar de club wil om zich kapot te feesten.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:58 schreef Jarno het volgende:
Hoe oud is het ventje dan? Anyway, één keer per maand patat eten bij oom Karrel lijkt me geen probleem iig. Aan de andere kant, als hij liever niet heeft dat Tim dat eet (omdat hij dat thuis ook niet krijgt bijv.) zou ik daar wel rekening mee proberen te houden en iets gezonders voorzetten.
Klinkt als Pizza!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:58 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Wat zou dan wel gezond zijn, maar wel snel klaar? Iemand een idee? Zal ik mijn broer eens verrassen.
Pasta Bolognesequote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:58 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Wat zou dan wel gezond zijn, maar wel snel klaar? Iemand een idee? Zal ik mijn broer eens verrassen.
Ik zou me eerder drukmaken om die basisschool kinderen die de hele dag achter de xbox of pc zitten...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:01 schreef IQM het volgende:
Kinderen van 5 die cola drinken. Waar gaat het naar toe met deze wereld?!
Raar? De meeste kids zijn gek op pastaquote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:05 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Hij houdt niet van vis en niet van pasta.
Die roosvicee tip is een goeie.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:07 schreef Jarno het volgende:
Oeh ja, zelf hamburgers maken is ook altijd tof. Goeie tip.. Van het weekend maar weer eens doen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |