Het was in Duitslandquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:34 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
![]()
Is van die stiekeme kuilengraver!
Ja, duhquote:
meer koffiequote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:36 schreef Intrepidity het volgende:
Heeft er iemand lucifers? m'n oogleden doen gek
mja niet al teveel vodka, ander bevriest het nooit, maar gewoon voor een pittige afterbitequote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:35 schreef DrakenVlieg het volgende:
@Pezu
Wanneer dat met wodka werkt, helemaal even laten weten of het lukt
Houd me op de hoogte!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
mja niet al teveel vodka, ander bevriest het nooit, maar gewoon voor een pittige afterbite![]()
ik ga zo eerst ff lunchenals ik daar van terug ben ff boodschappen doen en kijken of het gaat lukken
dan heb je of een klein hoofd of een grote koffieautomaatquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:38 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
* Intrepidity gaat met z'n mond onder de espresso-automaat hangen en houdt de knop ingedrukt
Jij bent ook luiquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:38 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
* Intrepidity gaat met z'n mond onder de espresso-automaat hangen en houdt de knop ingedrukt
Dat laatstequote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:39 schreef Klonk het volgende:
[..]
dan heb je of een klein hoofd of een grote koffieautomaat
quote:
Werkzequote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:41 schreef DrakenVlieg het volgende:
Ik ga richting werk
Wens jullie een fijne dag/weekend!![]()
quote:
Verkoudenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
grieperig?
het heerst iig, ik had het vd week, blijft lang na hangen![]()
scheterbap
quote:Dan is het bij ons eigenlijk standaard patat en ijs dag. Ik haal dan frietjes...
Nah.quote:
GLS?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:58 schreef OA het volgende:
Oeh, even het leuke meisje van de GLS gedag zeggen!
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:13 zei OA het volgende tegen het GLS meisje:
Ik heb ook een pakje voor jou, baby
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |