Met verkeerd been uit bed gestapt?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:08 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je bent een tering mongolige totaal niet grappige kut kloon.
Ik hoop dat je kei hard sterft.
Loooooolquote:
De_Ananasquote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:17 schreef Driehoekigblokje het volgende:
[..]
Met verkeerd been uit bed gestapt?
Prima ! Daar was ik niet geloof ikquote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:25 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ha, ik heb van de vorige multi nog wel een screenshot
Heb ik allang gedaanquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:05 schreef thloreg het volgende:
eej, omdat er dus al een topic over welpies was wil ik vragen of jullie mijn openingspost ff kunnen mergen met de huidige welpies thread. Dank alvast.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:09 schreef tonks het volgende:
Ik zal de vervolgklacht openlaten als je dat gezeik over Bob-B weghaalt, en een beetje op de smileys letten de volgende keer.
Hij post ze momenteel in ieder topic. ONZ is verderop.quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:46 schreef Repeat het volgende:
Die paints zijn toch briljant. Gaat ie ze wegeditten
Nee erger.quote:Op donderdag 5 juni 2008 01:59 schreef Cahir het volgende:
O is ondeugend KLB mod? Ik dacht dat ze SEX mod was.
iets meer dan 2 maand denk ik en daarvoor KPD mod.quote:Op donderdag 5 juni 2008 02:04 schreef Cahir het volgende:
Was je niet ooit SEX mod? Hoelang ben je al KLB mod
?quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:36 schreef Biogarde het volgende:
Je maakt wat mee. Graag stoppen met het openen van topics.
Dat je kuttopics opent.quote:
Tegen pak 'm beet, 150 lemmings is niet op te modden. En weet je wat nou zo leuk is.. Zijn we te streng, dan hebben we een topic in FB. Zijn we te los, dan is de beer los en het eind zoek.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 11:23 schreef Koploperkopper het volgende:
Stiekem was het beter met de harde hand van Janet (of hoe ze ook heette). Het lijkt nu net een kindercreche of een geestelijk gehandicapten opvang, weet nog niet tussen welke 2 ik moet kiezen.
Rommel.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:55 schreef Driehoekigblokje het volgende:
Kankerdebiel op de fiets.
Mag die weer open of is er teveel bagger gemaakt?
Ik snap je hoor. Dacht alleen dat ik ff zou constateren wat me de laatste tijd opvalt.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:03 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Tegen pak 'm beet, 150 lemmings is niet op te modden. En weet je wat nou zo leuk is.. Zijn we te streng, dan hebben we een topic in FB. Zijn we te los, dan is de beer los en het eind zoek.
Ik word ook simpel van het gebagger van een Driehoekigdinges, beverton en vrienden. Maar goed, als die zo doorgaan vinden we ze vanzelf in MED. Wellicht dat men er iets van snapt.
Ik wil best de Hitler gaan uithangen, maar daar maak ik geen vrienden mee. Snap dus niet dat men het losser modden van onze kant ziet als een vrijbrief om te mogen/kunnen baggeren.
Nog een voorbeeld van een verkloter: [Forum] Banmeldtopic
ik heb me al tig x aangemeld , maar ik wordt het toch nooitquote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:42 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Ik snap je hoor. Dacht alleen dat ik ff zou constateren wat me de laatste tijd opvalt.
Als ik tijd had had ik me aangemeld als mod.
Allemaal vriendjespolitiek bij de modsquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:49 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik heb me al tig x aangemeld , maar ik wordt het toch nooit![]()
volgens mij is het hier de laaste tijd een kleuterchreche voor zwakzinnigen hier
Niet om je persoonlijk aan te vallen, maar je hebt natuurlijk zelf ook een aardige geschiedenis in KLB.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:49 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik heb me al tig x aangemeld , maar ik wordt het toch nooit![]()
volgens mij is het hier de laaste tijd een kleuterchreche voor zwakzinnigen hier
?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:22 schreef Driehoekigblokje het volgende:
Persoon slaat mij terwijl ik gewoon loop.
Ik heb hem opnieuw geopent en nu met enig normaal taalgebruik.( nog steeds spelling en grammatica van niveau groep 8?) Dus ik begrijp niet helemaal waarom hij gesloten is?
Dat is echt een kansloze reactie, maar nu weet ik nog steeds niet waarom die gesloten is.quote:
Omdat je blijkbaar alleen maar het vermogen hebt om Kwalitatief Uitermate Teleurstellende topics te maken. Dus laat maar eerst zien dat je het wel normaal kan. Ik bedoel, eerst een kansloos topic maken en daarna precies hetzelfde topic, maar dan net ff anders...nee, dat zullen de mods vast niet in de gaten hebbenquote:Op zondag 8 juni 2008 11:33 schreef Driehoekigblokje het volgende:
[..]
Dat is echt een kansloze reactie, maar nu weet ik nog steeds niet waarom die gesloten is.
Dat eerste topic was van het niveau kut en ik begrijp dan ook volkomen dat die gesloten is. Dus ik dacht ik open hem dan opnieuw en dan met een beetje normaal taalgebruik, maarja schijnbaar had je dat niet in de gaten.quote:Op zondag 8 juni 2008 11:34 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Omdat je blijkbaar alleen maar het vermogen hebt om Kwalitatief Uitermate Teleurstellende topics te maken. Dus laat maar eerst zien dat je het wel normaal kan. Ik bedoel, eerst een kansloos topic maken en daarna precies hetzelfde topic, maar dan net ff anders...nee, dat zullen de mods vast niet in de gaten hebben.
Ik dacht dat je hier juist erover kon discussieren?quote:Op zondag 8 juni 2008 11:39 schreef Driehoekigblokje het volgende:
[..]
Dat eerste topic was van het niveau kut en ik begrijp dan ook volkomen dat die gesloten is. Dus ik dacht ik open hem dan opnieuw en dan met een beetje normaal taalgebruik, maarja schijnbaar had je dat niet in de gaten.
Dit is niet de plek om een discussie te beginnen, dus ik zie deze grove fout van je door de vingers.
discussies aanggaan met mods , je wint toch nooitquote:Op zondag 8 juni 2008 12:13 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik dacht dat je hier juist erover kon discussieren?
quote:Op zondag 8 juni 2008 12:13 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik dacht dat je hier juist erover kon discussieren?
En bij mij zal het wel een ellenlange discussie worden dus ik kap het maar voortijdig af.quote:Op zondag 2 april 2006 21:37 schreef flugeltje het volgende:Ik ben het niet eens met het slotje dat mijn topic heeft gekregen!
Daarvoor kun je terecht in de klaagmuur. Dat is het feedbacktopic van KLB en staat altijd sticky bovenaan de forumlijst. Reageer op een normale en respectvolle manier in dit topic. Op aanvallende en of beledigende feedback zal niet gereageerd worden door de moderators. Tevens gaan moderators geen ellenlange discussies aan. Kom je er met de moderators niet uit dan kun je je uiteindelijk tot de FA's richten.
sorrie, maar eerst was het bedoeld als klacht..quote:Op zondag 8 juni 2008 13:12 schreef ondeugend het volgende:
Zulke topics moet je gewoon meteen in ONZ plaatsen.
Hij is aangeboden in ONZ maar alleen als ze hem willen hebben zal hij open gaan en verhuizen.
zou u hem dan niet kunnen unslotten en naar ONZ blazenquote:Op zondag 8 juni 2008 13:20 schreef ondeugend het volgende:
Hij zit op slot en blijft op slot als ONZ hem niet wil.
Ik kan maar dat doe ik niet, ik heb hem niet gezet.quote:Op zondag 8 juni 2008 13:21 schreef beverton het volgende:
[..]
zou u hem dan niet kunnen unslotten en naar ONZ blazen?
quote:Op zondag 8 juni 2008 13:28 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik kan maar dat doe ik niet, ik heb hem niet gezet.
Rest je niets anders dan geduld en misschien wel oneindig lang.
Open hem gewoon opnieuw in ONZ dan!!quote:Op zondag 8 juni 2008 13:21 schreef beverton het volgende:
[..]
zou u hem dan niet kunnen unslotten en naar ONZ blazen?
maar het is wel degelijk gebeurd hoorquote:Op zondag 8 juni 2008 13:51 schreef Nikmans het volgende:
Bevertje als je topics wil verzinnen moet je je een voorbeeld nemen aan de_boswachter, hij verzint ook al zijn klachten maar die lijken iig nog enigszins realistisch.
quote:Op zondag 8 juni 2008 20:09 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Klopt. Maargoed, overal is een oplossing voor.
veel reklamequote:Op zondag 8 juni 2008 20:43 schreef DJMO het volgende:
veel reklame
ik hoef niet eens te klikken om te weten dat het een rickroll is
Heb de troep al verwijderd, en ja, er zat ook een post van mezelf tussenquote:Op zondag 8 juni 2008 20:43 schreef DJMO het volgende:
veel reklame
ik hoef niet eens te klikken om te weten dat het een rickroll is
Sletje.. doe gewoon openquote:
Sorry hoor, maar vind het nogal een ongeloofwaardig verhaal. Maargoed, wacht maar even totdat Bob langskomt, die heeft hem immers gesloten.quote:
B-bob gaat echt niet reageren op mij.. Doet hij ook nooit als ik PM.. Wazig dat boswachter zijn topic altijd open blijven terwijl dat ook gewoon de grootste verzinsels zijnquote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:49 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar vind het nogal een ongeloofwaardig verhaal. Maargoed, wacht maar even totdat Bob langskomt, die heeft hem immers gesloten.
Onzin voor je leven!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:43 schreef deepart het volgende:
Aids!
Hij is dichtgegooit door een mod genaamd B-Bob.. En ik wil hem weer open hebben. Ik moet mijn verhaal kwijt..
nvmquote:
Ja wat verwacht je nou? De frituurkoning en consorten zijn nu op het punt dat ze normaal doen en leuke users worden. Na een rel van enige naam en dat ik nu ga toekijken hoe het volgende handje vol users het weer gaat proberen om van KLB ONZ2 te maken? Gebruik KLB nou gewoon voor wat het is en dump je meuk ergens anders, waar het wel past.quote:
Ach man.. Anders neem je het leven even serieusquote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:03 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ja wat verwacht je nou? De frituurkoning en consorten zijn nu op het punt dat ze normaal doen en leuke users worden. Na een rel van enige naam en dat ik nu ga toekijken hoe het volgende handje vol users het weer gaat proberen om van KLB ONZ2 te maken? Gebruik KLB nou gewoon voor wat het is en dump je meuk ergens anders, waar het wel past.
De inhoud is ook wel enigzins 'bash-reacties uitlokkend'. Je topic gaat alleen maar gebash opleveren, met misschien hier en daar een beetje een normale reactie. Als we alles steeds moeten gaan editen of deleten gaat je topic snel achteruit omdat ook op die moderatie weer reacties zullen volgen. Verwijzen naar het FB topic heeft toch geen zin aangeizen sommige users daar blijkbaar schijt aan hebben. Zo blijf je editen, actie = reactie. Gewoon een slot is in dit geval de beste actie.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:10 schreef deepart het volgende:
[..]
Ach man.. Anders neem je het leven even serieusErg consequent ben je dan als de_boswachter zijn topics mogen, en die van mij niet (No offence, boswachter.. Vind je topic leuk)..
Succes me je regime tegen alles wat enigsinds niet serieus is..
quote:Op donderdag 12 juni 2008 12:30 schreef -J-D- het volgende:
Gastslotje vanaf nu dan maar
Probleem opgelost en genoeg vermaak gehad.
Ja, ik zit al in een hoekje.quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:18 schreef de_boswachter het volgende:
Hahahaha Biogarde ga huilen lullo
HAHAHAHAHA. Je krijgt je zin niet hequote:Op donderdag 12 juni 2008 15:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je kan niet eens hurken vetrol.
Hoezo ? Was ook een kuttopic. Terecht gesloten dus.quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:24 schreef Biogarde het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA. Je krijgt je zin niet he
Dagquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoezo ? Was ook een kuttopic. Terecht gesloten dus.
Vind je alleen een sneuerd door nog even iets te posten en dan nanananana op slot te gooien. Kinderachtige homo.
Maar goed, ik heb toch gelijk. Wie immer![]()
Doei. X
Week veel, vroeg het mij gewoon af.... Kan mij trouwens nog wel zoiets herinneren dat iemand anders dat ook deed, en toen escaleerde het een beetje, maar ik weet niet meer welke user het wasquote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:29 schreef tonks het volgende:
[..]
Nee inderdaad als iemand over Ziggo klaagt of over Vodafone of Apple ofzo dan doen we er ook niets aan, dus waarom nu wel?
ok , maar ik heb niks oneigenlijs gedaan , behalve twee topics gecrosspost met een reden. of ik knal de hele open brief hier neer iedereen gelukkigquote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:28 schreef Biogarde het volgende:
Ik overleg even met het hostbedrijf.
ik zeg niet dat diehoekigblokje een kloon van je isquote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:35 schreef beverton het volgende:
[..]
Waarop basseer je dat ik KLB verbagger? En dat driehoekigblokje kloon van mij is?
Omdat jij overal baggert.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:35 schreef beverton het volgende:
[..]
Waarop basseer je dat ik KLB verbagger? En dat driehoekigblokje kloon van mij is?
kutkloon? Dude waarom zou ik moeite doen voor topics als ik toch maar een kloon was?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:37 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik zeg dat jullie beiden baggerde kutklonen zijn
Oh omdat we je ongelijk geven begin je te huilen? aaaaaaahquote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:10 schreef KD-fotografie het volgende:
[..]
Nou echt wel, ik stelde het zelf voor en het topic blijft gewoon staan ook al is ie op slot hoor, dus nee, het wordt me niet te heet onder de voeten.
Ik ben alleen de enorme basher houding tegenover iedere TS wel een beetje zat aan het worden en ik heb me idd vergist, had dit topic niet in KLB neer moeten zetten maar ergens anders waar misschien wel fatsoenlijk gediscussieerd kan worden.
nee, omdat het compleet zijn doel voorbij gaat, maar dankzei meerdere NSBers ( gisteren om half 10 al de eerste) hier op fok! ben ik al gebeld door desbetreffende garage en moet het topic verwijderd worden.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:15 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Oh omdat we je ongelijk geven begin je te huilen? aaaaaaah
Oh nu wel hequote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:27 schreef KD-fotografie het volgende:
[..]
nee, omdat het compleet zijn doel voorbij gaat, maar dankzei meerdere NSBers ( gisteren om half 10 al de eerste) hier op fok! ben ik al gebeld door desbetreffende garage en moet het topic verwijderd worden.![]()
Heerlijk, die 40/45 mentaliteit.![]()
Dus ik ga maar even mailtjes sturen in de hoop het nog enigszins een beteje fatsoenlijk te kunnen oplossen.
lulzquote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:27 schreef KD-fotografie het volgende:
[..]
nee, omdat het compleet zijn doel voorbij gaat, maar dankzei meerdere NSBers ( gisteren om half 10 al de eerste) hier op fok! ben ik al gebeld door desbetreffende garage en moet het topic verwijderd worden.![]()
Heerlijk, die 40/45 mentaliteit.![]()
Dus ik ga maar even mailtjes sturen in de hoop het nog enigszins een beteje fatsoenlijk te kunnen oplossen.
sorry, maar naast bevallen en schoonvader in het ziekenhuis heb ik nu idd geen zin in een gevecht over wie er gelijk heeft, normaal zou ik dat niet uit de weg gaan maar ik heb andere plannen in mijn kraamweek.quote:
Zoals ik al eerder zei; het is niet echt slim zoiets op internet te zetten. Nu maar hopen dat de mods van Fok je gratie verlenen voor je actie, van mij zou het echter erop mogen blijven staan.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:34 schreef KD-fotografie het volgende:
[..]
sorry, maar naast bevallen en schoonvader in het ziekenhuis heb ik nu idd geen zin in een gevecht over wie er gelijk heeft, normaal zou ik dat niet uit de weg gaan maar ik heb andere plannen in mijn kraamweek.
Noem me maar een watje!
We zien wel, en anders gooi ik al mijn charmes in de strijd ( of mijn dikke buik) in de hoop dat de acties niet zo desastreus zullen zijn.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei; het is niet echt slim zoiets op internet te zetten. Nu maar hopen dat de mods van Fok je gratie verlenen voor je actie, van mij zou het echter erop mogen blijven staan.
Mowh vete is een groot woord. Topic sluiten toen was terecht, alleen dat die zieligerd nog even een schop nageeft moet ie zelf weten. geeft alleen zij mate van intelligentie aan.quote:Biogarde: Begon sterk , lijkt zich nu steeds meer en meer vast te bijten in onderlinge vete met De_Boswachter. Laat de die jongen gewoon af en toe een leuk topic openen niemand heeft er last van zolang het niet de spuigaten uitloopt.
We waren toch al klaar?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:55 schreef de_boswachter het volgende:
Ik wil nog even reageren op het stukje uit het gesloten Postmortum topic. Mooi stuk trouwens Postmortum, knal het even hier neer gaan we hier discussieren. Tonks krijgt overigens een hoger punt en die ene koekwous Bob_B een lager.
Maar goed:
[..]
Mowh vete is een groot woord. Topic sluiten toen was terecht, alleen dat die zieligerd nog even een schop nageeft moet ie zelf weten. geeft alleen zij mate van intelligentie aan.
Shit happensquote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:03 schreef KD-fotografie het volgende:
dank je wel Biogarde.
Ik heb overigens zojuist een nette brief terug gekregen van de garage met het bericht dat ze in de toekomst beter zorg zullen dragen voor een duidelijkere verklaring en eventuele gebreken.
Nou, hopenlijk kan de hetze jegens mij stop gezet kan worden, snap dat het grappig en leuk is maar het was niet de bedoeling van mij uit dat het zo zou escaleren.
Ik was echt even vergeten dat het op Fok! hier regelmatig uit de hand kan lopen, erg naief van me.
Gelukkig waren ze op een andere site een heel stuk milder.
Ik heb gewoonweg in mijn boosheid iets neergezet wat ik beter niet had kunnen doen en daar heb ik van geleerd en ja zelfs ook spijt van!
Vermaak me primaquote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:09 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Druk Bio?
Je hebt er een hele studie van gemaaktquote:
Wat trouwens niet uitsluit dat een kwalitatief hoogwaardig topic over het EK met een klacht wél blijft staan, maar zolang het vooral one liner, huilie, smiley, emo topics zijn van vooral de klonende medemensch blijf ik lekker sleutelen.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:09 schreef Bob-B het volgende:
Preventief:
Ja je EK topic zit dicht, omdat:
a) je bent een jankerdje
b) het EK subforum is niet hier
Succes ermee en voor de rest zie hieronder.
pijpen beffen likken neuken naaienquote:Op zaterdag 14 juni 2008 13:20 schreef de_boswachter het volgende:
Met je lange piemel slingeren !!!!
quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:26 schreef Roi het volgende:
YouTube/Jack van Gelder
Waarom is dit dicht? Ten eerste was ik eerder, ten tweede is dit gewoon een persoonlijke klacht en dat algemeen (waar we naar door gewezen worden) !
Omdat, zoals 10923049753498217543091 keer eerder gezegd, er een EK 2008 subforum is, waar je al deze kontzooi kwijt kan. Hopelijk blijft het nu wel hangenquote:
Het gaat toch 90% over YouTubequote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:08 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Omdat, zoals 10923049753498217543091 keer eerder gezegd, er een EK 2008 subforum is, waar je al deze kontzooi kwijt kan. Hopelijk blijft het nu wel hangen
Het topic waar ik je heen verwijs heet dan ook UEFA en Youtube. Kortom daar kunnen je betreffende klachten prima in terecht.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:13 schreef Roi het volgende:
[..]
Het gaat toch 90% over YouTube!! En verplaats hem anders gewoon.
Verbaggerd en hij vraagt in de OP al om een slot.quote:Op maandag 16 juni 2008 14:28 schreef Nikmans het volgende:
De eeuwige gezeik...
Dit was het origineel. Waarom gaat die dicht?
quote:Op maandag 16 juni 2008 14:48 schreef deepart het volgende:
Sorry van mijn lemming, het spijt met echt heul erg
quote:
Agh zeik niet man... Het was gewoon een baggertopic en hij verdiende een slotje...quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:54 schreef Vierkantblokje het volgende:
Klote kanker kut eend
Leuk hoor dat het word toegelaten een topic te verkloten met SLOTJHEE!!!!
Mischien was het wel een kut topic maar die reacties van die DJ hadden ook kunnen worden verwijderd of is dat te veel werk?
De TT was bagger, de OP was erg matig en de reacties spreken voor zich.quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:54 schreef Vierkantblokje het volgende:
Klote kanker kut eend
Leuk hoor dat het word toegelaten een topic te verkloten met SLOTJHEE!!!!
Mischien was het wel een kut topic maar die reacties van die DJ hadden ook kunnen worden verwijderd of is dat te veel werk?
Die TT trekt mensen, de OP heb ik zo geschreven omdat ik nogal overstuur was (je vermoord niet elke dag een eendquote:Op donderdag 19 juni 2008 00:20 schreef ondeugend het volgende:
[..]
De TT was bagger, de OP was erg matig en de reacties spreken voor zich.
Hij heeft em weggehaald zie ik, topic is overigens bij deze ook gesloten.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:53 schreef donroyco het volgende:
Mensen die iets enorm ranzigs posten, terwijl ik zit te eten
Linkje naar browserverneukende Rick Roll..
Zou niet weten waarom, niemand die centrale topics leest of erin post. En mensen ernaartoe verwijzen levert nog steeds gesloten topics op.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:04 schreef Cahir het volgende:
Kan er een centraal topic komen?
Friet VS Pattat, zijn we ook weer van hun af.
K wilde even laten weten dat k moest lachenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:57 schreef Biogarde het volgende:
Gaarne op MSN verder met kleppen.
MSNDAAR GAAT HET TOPIK OOK OVER
![]()
Nee, ik heb hem gesloten.quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:10 schreef Viking84 het volgende:
Mensen die je zomaar 'hoer' noemen - deel 2
Is hier nu echt een deeltje 2 van nodig? Kom op, er zijn mindere tweede deeltjes gesloten.
Ik heb niks verwijderd volgens mij. Zie ik ook het nut niet van in als ik het topic toch sluit.quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:16 schreef jordeeeh het volgende:
Mensen die SZRR een hoer noemen in het topic van Isegrim...
Waarom zijn mijn posts hierin verwijdert?
Die ene keer?quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:31 schreef -Six- het volgende:
Wil iemand zo vriendelijk zijn om Swetsenegger in dit topic Met andermans programmatuur moeten werken #2 er op te wijzen dat zijn gezuig over spelling compleet irrelevant is voor het topic/onderwerp? Alvast bedankt.
Ik zou zeggen kijk nog eens in het topic ... die mensen weten niet van ophouden, noch voegt het ook maar iets toe aan de discussie.quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:15 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Die ene keer?
-edit-
2 keer? Laat je je zo snel op de kast jagen? Men.
Iemand anders waarschijnlijk dan, want ik heb toch meerdere keren daarin gepost.quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:14 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik heb niks verwijderd volgens mij. Zie ik ook het nut niet van in als ik het topic toch sluit.
Remlof heeft in de SZRR topics opgeruimd, het nogmaals posten van die plaatsjes gaven recht op een ban. Ofzo.quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:57 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Iemand anders waarschijnlijk dan, want ik heb toch meerdere keren daarin gepost.
+ Andere reacties waarin een motivation-plaatje in stond zijn ook weggehaald.
Verklaar u nader mods.
Ik ben eens onschuldig.quote:
En sinds wanneer mag je geen foto's posten die vrij op het internet staan?quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Remlof heeft in de SZRR topics opgeruimd, het nogmaals posten van die plaatsjes gaven recht op een ban. Ofzo.
Mag wel, maar niet om te bashen en alle aanverwante manieren van misbruik.quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:35 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
En sinds wanneer mag je geen foto's posten die vrij op het internet staan?
Vraag richting remmie dus
Wat een knaldebiel ben je ook he..quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:14 schreef postmortum het volgende:
ik meld me ook aan als mod , maar ik wordt het toch weer niet
De eerste heeft totaal geen discussiewaarde of het moet met jezelf zijn. En lokt alleen maar onzinnige reactie op zoals je zelf al zag.quote:Op donderdag 26 juni 2008 19:52 schreef jagga het volgende:
Ondeugend, WTH
Deze:
FOK! klaagbaak dat het slechtste..
en deze:
Zomaar!
waren onterecht vond ik( en ja nu kom ik verhaal halen in FB
)
Waarom als ik vragen mag?
Volgensmij is die al geedit door Tonks...quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:10 schreef Tommeke het volgende:
Mensen van 27+ die nog steeds geen relatie kunnen krijgen :D
Staat een te vies plaatje, somebody help
Top! Thnx!quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:18 schreef tonks het volgende:
Jep iddsorry had het hier even moeten melden.
Voortaan niet meer quoten ookgewoon even reporten.
Lees gewoon even de sluitposts. Toegang tot het keldertje wordt sowieso niet via KLB geregeld, doe het gewoon op de gebruikelijke manier, als het wat langer duurt gewoon even geduld hebben en eventueel een PM of mail sturen naar de verantwoordelijke mensen.quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:48 schreef nachtdier2 het volgende:
Misschien dat ClumsyClown me even kan uitleggen wat er precies onfatsoenlijk is in mn klacht in [url=dit]http://forum.fok.nl/topic/1169890 [/url] topic? Slotje vind ik dan ook niet helemaal op zn plaats eigenlijk.
Ik verwacht echt niet dat ik binnen een dag de toestemming had, dus dat kan het niet zijn. Maar na dik een week mag je toch wel een reactie hebben?
En verder vind ik mn overige klachten redelijk terecht? Als je dr een kijkje wilt nemen maar verder niets ermee hebt, kun je alleen maar binnenkomen onder valse voorwendselen. Behoorlijk fout, lijkt mij?
ohh en MissyMirjam en ClumsyClown: (k)
Maar mij wel.quote:
Ik kan niet voor Tonks gaan praten.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:58 schreef jagga het volgende:
geef es antwoord dan, of had tonks gewoon last van teelbaljeuk en met het krabben raakte hij per ongeluk het slotje knopje (wat natuurlijk prominent aanwezig is als een enorm rood flitsend gezwel op zijn gemodificeerde toetsenbord) toen hij mijn topic aan het lezen was?
iets van uitleg?
Slotje gezet.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:37 schreef Hukkie het volgende:
Op mijn 'Bestelling via internet'- topic mag wel een slotje. Heb mn pakketje vandaag binnengehad.
dat zal ik die vrouw eens zeggen die gistren in huilen uitbarsttequote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:35 schreef Biogarde het volgende:
Omdat bagger.
Hoezo understatement.quote:Op zondag 29 juni 2008 14:08 schreef Strani het volgende:
Ik denk dat Fuck Nelson Mandela.. even een modje nodig heeft. En italia11 al helemaal.
Boehoehoe HUILIE !quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:41 schreef Vierkantblokje het volgende:
Vieze smaak in mond na het rukken.
Zou ik mogen weten wat er mis is aan dit topic, behalve dat de_boswachter er in gepost heeft.
Ik zelf zie niet in waarom hij gesloten zou moeten worden.
Mag MVV weer voetballen?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:51 schreef de_boswachter het volgende:
Kut Utreg. Jullie gaan eraan eind augustus !![]()
![]()
![]()
Is het dan een bagger topic omdat het over rukken gaat?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:48 schreef Biogarde het volgende:
Omdat het een baggertopic is wat bagger uitlokt.
Zou jij moeten weten.
Ik ben een goede usert, dus ik volg de orders van een moderator!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:18 schreef RickoKun het volgende:
Negeer bio gewoon! Laat zien dat je scrotum hebt!
nsb-ertquote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:43 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Ik ben een goede usert, dus ik volg de orders van een moderator!
Tfoe, kanker op man vieze haterquote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:38 schreef Karrs het volgende:
Mijnheer mooiboi89 zou even onder de loep mogen worden gelegd, lijkt me...
Best grappig eigenlijkquote:Op woensdag 2 juli 2008 01:00 schreef Biogarde het volgende:
Kankermuggen mag.
TS is een kankermongool, kankerlijer, kankerdebiel alsmede TS heeft kanker uitspraken mogen niet.
En overal mag kanker gezegd worden is wat overdreven. We staan het woord kanker toe als krachtterm.
Niet meer en niet minder.
Groetjes,
Bio.
Mag 'KankerTS' en/of 'kanker op' dan ook?quote:Op woensdag 2 juli 2008 01:00 schreef Biogarde het volgende:
Kankermuggen mag.
TS is een kankermongool, kankerlijer, kankerdebiel alsmede TS heeft kanker uitspraken mogen niet.
En overal mag kanker gezegd worden is wat overdreven. We staan het woord kanker toe als krachtterm.
Niet meer en niet minder.
Groetjes,
Bio.
Wat Bio zegt. Het is nergens voor nodig om de TS kanker toe te wensen of zeggen dat de TS kanker heeft. Dat soort uitspraken zijn alles behalve wenselijk, en worden derhalve verwijderd.quote:Op woensdag 2 juli 2008 00:55 schreef Misanthroopia het volgende:
terminatort,
waarom heb je mijn postverwijderd in het topic "kankermuggen"? kennelijk mag er wel overal kanker worden gewenst, maar niet naar de ts zelf?
de kankergroetjes! (want dat mag je dus kennelijk wel zeggen.)
Stel nou dat de TS echt kanker had gehad. Was zijn post dan ook verwijderd? Het is in dat geval gewoon een constatering van het feit dat de TS kanker heeft. Niet dat dit iets toevoegt aan deze discussie, maar ik wou het gewoon even wetenquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:09 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Wat Bio zegt. Het is nergens voor nodig om de TS kanker toe te wensen of zeggen dat de TS kanker heeft. Dat soort uitspraken zijn alles behalve wenselijk, en worden derhalve verwijderd.
In dat geval weet de TS zelf ook wel dat hij kanker heeft, dat hoeft hem niet nogmaals verteld te worden. Maargoed, zo kan ik ook nog wel een paar nonsense vragen verzinnen, als je een beetje nadenkt kun je het antwoord zelf ook wel bedenken.quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:13 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Stel nou dat de TS echt kanker had gehad. Was zijn post dan ook verwijderd? Het is in dat geval gewoon een constatering van het feit dat de TS kanker heeft. Niet dat dit iets toevoegt aan deze discussie, maar ik wou het gewoon even weten![]()
[ afbeelding ]
Was getekend,
elfzesendertig
Omdat boerekoolquote:
Wat is dit voor onzinquote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:08 schreef elfzesendertig het volgende:
Whehe! afcajos staat lekker bij de sloebers
Handig zo'n lijstje, weten we meteen op wie we extra moet letten en wie het hoogste ban risico heeft.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:33 schreef behangplakker het volgende:
Hier even de nieuwe, geupdate:
Doordat Postmortum zojuist een maandban heeft gekregen zie ik hem niet snel op niveau terugkeren: Er zijn zojuist 2 promoties uitgedeeld en 1 degradatie (Postmortum). Lakitu is aan lijst toegevoegd.
Kaste 1 (Topnotch): de_boswachter, RickoKun, de_ananas, Lyzio
Kaste 2 (Geboren leiders): Reetveter, behangplakker, Herald, Glucksafer, Tuvai.net, zoalshetis
Kaste 3 (Hardwerkend volk, kans op promotie): Ezechielk, Repeat, koploperkopper, jordeeeh, rightturn, ikwilookwatzeggen, chiren, Emimich, Lakitu
Kaste 4 (Net-niet-sloebers): Postmortum, nattermann, leolinedance, dubidub
Kaste 5 (Sloebers): jarno, afcajos, slindenau, Agiath
©De_Boswachter
Hij leeftquote:Op zaterdag 5 juli 2008 13:34 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Handig zo'n lijstje, weten we meteen op wie we extra moet letten en wie het hoogste ban risico heeft.
Jezelf boven Herald zetten.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:07 schreef postmortum het volgende:
de KLB-Kaste
Kaste 1 (Topnotch): de_boswachter, RickoKun, de_ananas, Lyzio
Kaste 2 (Geboren leiders): Reetveter, Postmortum, Herald, Glucksafer, Tuvai.net, zoalshetis
Kaste 3 (Hardwerkend volk, kans op promotie): Ezechielk, behangplakker, Repeat, koploperkopper, jordeeeh, rightturn, ikwilookwatzeggen, chiren
Kaste 4 (Net-niet-sloebers): Emimich, nattermann, leolinedance, dubidub
Kaste 5 (Sloebers): jarno, afcajos, slindenau, Agiath
Hierin word ook opgelet dat voortrekken niet mag en dat sloebers KLB het meest verneuken he?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 13:34 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Handig zo'n lijstje, weten we meteen op wie we extra moet letten en wie het hoogste ban risico heeft.
Heul niet! Die vriend van me had gewoon cijferaids en gaf het verkeerde nummer doorquote:
Ok, excuus aanvaard. Overigens niet handig om vervolgens dat nummer te posten.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:10 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Heul niet! Die vriend van me had gewoon cijferaids en gaf het verkeerde nummer door
Mijn oprechte excuses.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:25 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ok, excuus aanvaard. Overigens niet handig om vervolgens dat nummer te posten.
He, ben jij niet die user die mod-af was?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 13:34 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Dat kunnen we echt niet tolereren, een welgemeende doodsverwensingquote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:20 schreef denthemen het volgende:
Ga eens dood TS, beetje zulk soort website's promoten
Doe normaalquote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:25 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat kunnen we echt niet tolereren, een welgemeende doodsverwensing
Geil maar een end weg in dat reeds bestaande Yvonne topic.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:14 schreef Stommie het volgende:
ik gedraag me altijd en open sporadisch topics, waarom moet mijn geil op yvonne topic dan dicht (http://forum.fok.nl/topic/1173172) en mag dit bagger topic (http://forum.fok.nl/topic/1173171) openblijven?
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:16 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Geil maar een end weg in dat reeds bestaande Yvonne topic.
ik had verwacht dat zoeen kuttopic al snel een slotje had gehadquote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:54 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Sjonge. Je poste hem zelf: Plaatjesjosti's SC
ik heb er een slotje opgezet, maak je niet drukquote:Op zondag 6 juli 2008 00:40 schreef Grootvader_Aardbei het volgende:
Massamoordenaar op peuterkleding
in dit topic zitten verschillende users te trollen en te baggeren, graag bannen en topic opschonen.. thanks
Schoon.quote:Op zondag 6 juli 2008 00:40 schreef Grootvader_Aardbei het volgende:
in dit topic zitten verschillende users te trollen en te baggeren, graag bannen en topic opschonen.. thanks
GROOTvader aardbei?quote:Op zondag 6 juli 2008 00:40 schreef Grootvader_Aardbei het volgende:
quote:Op zondag 6 juli 2008 13:47 schreef behangplakker het volgende:
Zeg, kan 1 van jullie even in Fok! mededelingen een apart topic aanmaken met de mededeling dat ik een maand naar Indonesie ben? Daarna ben ik weer terug
Dankje
Ja maar ik ben genomineerd als aankomend mod he, dan hoort dat erbijquote:Op zondag 6 juli 2008 13:54 schreef RickoKun het volgende:Dus als iedere usert nu op vakansje gaat dan wordt het gemededeeld?
Omdat 1 of andere uit de hoogte gevallen trol een nieuw topic opent moet een andere reeks op slot?quote:Op zondag 6 juli 2008 23:09 schreef Biogarde het volgende:
Nee, er is een slowchat en men post die plaatjes in diverse topics. Leuk, maar doe dat maar op www.bassieenadriaan.nl
Je doet uit de hoogte óf bent omhoog gevallen, uit de hoogte gevallen is foutieve constructie.quote:Op maandag 7 juli 2008 00:52 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Omdat 1 of andere uit de hoogte gevallen trol een nieuw topic opent moet een andere reeks op slot?
Leve de dictatuur
[ afbeelding ]
Nee, users postte diverse plaatjes uit die reeks in diverse topics. En dan heb ik het niet over 1 of 2 plaatjes, maar er werden complete topics verneukt met 10+ van die plaatjes.quote:Op maandag 7 juli 2008 00:52 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Omdat 1 of andere uit de hoogte gevallen trol een nieuw topic opent moet een andere reeks op slot?
Leve de dictatuur
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 juli 2008 13:47 schreef behangplakker het volgende:
Zeg, kan 1 van jullie even in Fok! mededelingen een apart topic aanmaken met de mededeling dat ik een maand naar Indonesie ben? Daarna ben ik weer terug
Dankje
Ohja nu je t zegt.quote:Op maandag 7 juli 2008 01:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je doet uit de hoogte óf bent omhoog gevallen, uit de hoogte gevallen is foutieve constructie.
En waarom worden die users dan niet aangepakt?quote:Op maandag 7 juli 2008 01:10 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee, users postte diverse plaatjes uit die reeks in diverse topics. En dan heb ik het niet over 1 of 2 plaatjes, maar er werden complete topics verneukt met 10+ van die plaatjes.
Je zou kunnen overleggen met de ONZ-modjes of een dergelijk topic daar zou passen. Maar goed, dat zoek je maar uit met mijn vrind baas Ludo.
Is dit een dreigement? Hoezo speel ik met mijn postrechten?quote:Op maandag 7 juli 2008 12:51 schreef Bob-B het volgende:
En dicht, sommige mensen spelen met hun postrechten... (*kuch* jordeeeh *kuch*)
Nee, een belofte.quote:Op maandag 7 juli 2008 13:07 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Is dit een dreigement? Hoezo speel ik met mijn postrechten?
-Plaatje, geef ik je gelijk in.quote:Op maandag 7 juli 2008 13:09 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Nee, een belofte.
Hoezo? Je gedrag en dan bedoel ik op posts zoals hierboven met dat plaatje, gegevens van TS posten die dat niet wil, topic verneuken enz. Dus inbinden is het advies.
- juistquote:Op maandag 7 juli 2008 13:12 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
-Plaatje, geef ik je gelijk in.
-Gegevens posten van TS die dat niet wilt, ik zie nergens dat zij dat niet wilt, ook heeft ze me er nooit op gewezen om het weg te halen.
-Topic verneuken, ik heb het topic niet verneukt, dat deed ze zelf al. Zij voegde mij toe en k wilde mensen graag op de hoogte houden.
Laat hem.. Hij is al de hele tijd verkankert bezig..quote:Op maandag 7 juli 2008 13:12 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
-Plaatje, geef ik je gelijk in.
-Gegevens posten van TS die dat niet wilt, ik zie nergens dat zij dat niet wilt, ook heeft ze me er nooit op gewezen om het weg te halen.
-Topic verneuken, ik heb het topic niet verneukt, dat deed ze zelf al. Zij voegde mij toe en k wilde mensen graag op de hoogte houden.
Ik blijf erbij dat ik het topic niet verneukt hebquote:Op maandag 7 juli 2008 13:13 schreef Bob-B het volgende:
[..]
- juist
- Lijkt me vrij duidelijk en zij heeft het wel bij ons aangegeven
- wat denk je zelf
Edit: Welk prostituee verhaal?quote:Op maandag 7 juli 2008 13:52 schreef de_boswachter het volgende:
WTF.
Het enige wat bullshit is/was is dat prostituee verhaal.
Neen. Ik heb gewoon een leuke schrijfstijl.quote:Op maandag 7 juli 2008 14:10 schreef The_Terminator het volgende:
Overigens heb ik je topic even helemaal doorgelezen, en het gaat ook gewoon helemaal nergens over. Dat je heen bent geweest zal best, echter zit je er weer een hoop bullshit omheen te verzinnen.
Dat is jouw mening.quote:Op maandag 7 juli 2008 14:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Neen. Ik heb gewoon een leuke schrijfstijl.
Klopt, heb er ook niets te zoeken. Maar geloof best dat er tuig rondloopt, dat is immers bijna overal zo.quote:Dan ben jij dus gewoon nog nooit in de Efteling geweest. Het barst er van het tuig, kindertuig ook, vies goor vet eten etc. etc.
Doe je best.quote:Weet je wat ik doe. Ik open het topic in de schrijfstijl zoals jij het graag hebt. Goed ?
Tnx voor het compliment. Ik noteer um.quote:Op maandag 7 juli 2008 14:57 schreef Nikmans het volgende:
Ik vond dat barfight topic van boswachter toch echt wel een topper
Nee, ben gewoon nog steeds bezig met waarmee ik begonnen ben. De bagger(aars) uit KLB weren en KLB weer leuk maken voor de mensen die wel een klacht hebben. Helaas is het nu weer nodig om de touwtjes wat strakker aan te trekken.quote:Op maandag 7 juli 2008 14:58 schreef de_boswachter het volgende:
Ach die legernazi van een Bob-B is op hoofdenjacht. Hij wil wat zoeken om bans aan te smeren omdat we hem zo jammerlijk mooi op de korrel hebben genomen (en terecht trouwens).
En weet je waarom hij ons weg wil hebben: Zodat ie minder hoeft te moderaten. Want zonder de KLB users (vaste posters) was het aantal topics waar meer dan 20 reacties in stonden op 2 handen te tellen.
Dan nok ik hem uit KLB en ik hoop de rest van de vaste posters daar ook.quote:Op maandag 7 juli 2008 15:31 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Nee, ben gewoon nog steeds bezig met waarmee ik begonnen ben. De bagger(aars) uit KLB weren en KLB weer leuk maken voor de mensen die wel een klacht hebben. Helaas is het nu weer nodig om de touwtjes wat strakker aan te trekken.
Inderdaad. 100% mee eensch.quote:Op maandag 7 juli 2008 17:32 schreef deepart het volgende:
[..]
Dan nok ik hem uit KLB en ik hoop de rest van de vaste posters daar ook.
Boswachter.. Schrijf er een mooi topic over, en laat heel die kanker KLB leeglopen.. Wat een jankert ben je ook man bob-b.. Je bent niet eens hoofdletter waardig.
Net de belasting dienst.. Er mag totaal geen fun in zitten.. Je bent een hitler met de verkeerde visie
Volgens mij ben jij echt zo'n klein mager sukkeltje.quote:Op maandag 7 juli 2008 18:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Inderdaad. 100% mee eensch.
Zo zie je maar weer dat dat legervolk prive en werk niet gescheiden weet te houden. Beetje de vaste posters wegjagen, om zo wat noobs te kunnen drillen naar zijn eigen hand. Als jij je vanaf het begin af aan fatsoenlijk had opgesteld tegen ons had je ook niet zoveel problemen gehad met de meesten onder ons, misseling.
Ik wou hier nog iets typen over prive, werk, vriendin en in elkaar slaan maar dat laat ik maar achterwege. Achterbakse vent
Wat doe je dan.quote:Op maandag 7 juli 2008 15:31 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Nee, ben gewoon nog steeds bezig met waarmee ik begonnen ben. De bagger(aars) uit KLB weren en KLB weer leuk maken voor de mensen die wel een klacht hebben. Helaas is het nu weer nodig om de touwtjes wat strakker aan te trekken.
En jij hebt een fatsig hoofd. Echte mannen hebben een strakke kaaklijn.quote:Op maandag 7 juli 2008 19:28 schreef Schijtgeit het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij echt zo'n klein mager sukkeltje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |