maar het is wel degelijk gebeurd hoorquote:Op zondag 8 juni 2008 13:51 schreef Nikmans het volgende:
Bevertje als je topics wil verzinnen moet je je een voorbeeld nemen aan de_boswachter, hij verzint ook al zijn klachten maar die lijken iig nog enigszins realistisch.
quote:Op zondag 8 juni 2008 20:09 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Klopt. Maargoed, overal is een oplossing voor.
veel reklamequote:Op zondag 8 juni 2008 20:43 schreef DJMO het volgende:
veel reklame
ik hoef niet eens te klikken om te weten dat het een rickroll is
Heb de troep al verwijderd, en ja, er zat ook een post van mezelf tussenquote:Op zondag 8 juni 2008 20:43 schreef DJMO het volgende:
veel reklame
ik hoef niet eens te klikken om te weten dat het een rickroll is
Sletje.. doe gewoon openquote:
Sorry hoor, maar vind het nogal een ongeloofwaardig verhaal. Maargoed, wacht maar even totdat Bob langskomt, die heeft hem immers gesloten.quote:
B-bob gaat echt niet reageren op mij.. Doet hij ook nooit als ik PM.. Wazig dat boswachter zijn topic altijd open blijven terwijl dat ook gewoon de grootste verzinsels zijnquote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:49 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar vind het nogal een ongeloofwaardig verhaal. Maargoed, wacht maar even totdat Bob langskomt, die heeft hem immers gesloten.
Onzin voor je leven!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:43 schreef deepart het volgende:
Aids!
Hij is dichtgegooit door een mod genaamd B-Bob.. En ik wil hem weer open hebben. Ik moet mijn verhaal kwijt..
nvmquote:
Ja wat verwacht je nou? De frituurkoning en consorten zijn nu op het punt dat ze normaal doen en leuke users worden. Na een rel van enige naam en dat ik nu ga toekijken hoe het volgende handje vol users het weer gaat proberen om van KLB ONZ2 te maken? Gebruik KLB nou gewoon voor wat het is en dump je meuk ergens anders, waar het wel past.quote:
Ach man.. Anders neem je het leven even serieusquote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:03 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ja wat verwacht je nou? De frituurkoning en consorten zijn nu op het punt dat ze normaal doen en leuke users worden. Na een rel van enige naam en dat ik nu ga toekijken hoe het volgende handje vol users het weer gaat proberen om van KLB ONZ2 te maken? Gebruik KLB nou gewoon voor wat het is en dump je meuk ergens anders, waar het wel past.
De inhoud is ook wel enigzins 'bash-reacties uitlokkend'. Je topic gaat alleen maar gebash opleveren, met misschien hier en daar een beetje een normale reactie. Als we alles steeds moeten gaan editen of deleten gaat je topic snel achteruit omdat ook op die moderatie weer reacties zullen volgen. Verwijzen naar het FB topic heeft toch geen zin aangeizen sommige users daar blijkbaar schijt aan hebben. Zo blijf je editen, actie = reactie. Gewoon een slot is in dit geval de beste actie.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:10 schreef deepart het volgende:
[..]
Ach man.. Anders neem je het leven even serieusErg consequent ben je dan als de_boswachter zijn topics mogen, en die van mij niet (No offence, boswachter.. Vind je topic leuk)..
Succes me je regime tegen alles wat enigsinds niet serieus is..
quote:Op donderdag 12 juni 2008 12:30 schreef -J-D- het volgende:
Gastslotje vanaf nu dan maar
Probleem opgelost en genoeg vermaak gehad.
Ja, ik zit al in een hoekje.quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:18 schreef de_boswachter het volgende:
Hahahaha Biogarde ga huilen lullo
HAHAHAHAHA. Je krijgt je zin niet hequote:Op donderdag 12 juni 2008 15:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je kan niet eens hurken vetrol.
Hoezo ? Was ook een kuttopic. Terecht gesloten dus.quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:24 schreef Biogarde het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA. Je krijgt je zin niet he
Dagquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoezo ? Was ook een kuttopic. Terecht gesloten dus.
Vind je alleen een sneuerd door nog even iets te posten en dan nanananana op slot te gooien. Kinderachtige homo.
Maar goed, ik heb toch gelijk. Wie immer![]()
Doei. X
Week veel, vroeg het mij gewoon af.... Kan mij trouwens nog wel zoiets herinneren dat iemand anders dat ook deed, en toen escaleerde het een beetje, maar ik weet niet meer welke user het wasquote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:29 schreef tonks het volgende:
[..]
Nee inderdaad als iemand over Ziggo klaagt of over Vodafone of Apple ofzo dan doen we er ook niets aan, dus waarom nu wel?
ok , maar ik heb niks oneigenlijs gedaan , behalve twee topics gecrosspost met een reden. of ik knal de hele open brief hier neer iedereen gelukkigquote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:28 schreef Biogarde het volgende:
Ik overleg even met het hostbedrijf.
ik zeg niet dat diehoekigblokje een kloon van je isquote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:35 schreef beverton het volgende:
[..]
Waarop basseer je dat ik KLB verbagger? En dat driehoekigblokje kloon van mij is?
Omdat jij overal baggert.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:35 schreef beverton het volgende:
[..]
Waarop basseer je dat ik KLB verbagger? En dat driehoekigblokje kloon van mij is?
kutkloon? Dude waarom zou ik moeite doen voor topics als ik toch maar een kloon was?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:37 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik zeg dat jullie beiden baggerde kutklonen zijn
Oh omdat we je ongelijk geven begin je te huilen? aaaaaaahquote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:10 schreef KD-fotografie het volgende:
[..]
Nou echt wel, ik stelde het zelf voor en het topic blijft gewoon staan ook al is ie op slot hoor, dus nee, het wordt me niet te heet onder de voeten.
Ik ben alleen de enorme basher houding tegenover iedere TS wel een beetje zat aan het worden en ik heb me idd vergist, had dit topic niet in KLB neer moeten zetten maar ergens anders waar misschien wel fatsoenlijk gediscussieerd kan worden.
nee, omdat het compleet zijn doel voorbij gaat, maar dankzei meerdere NSBers ( gisteren om half 10 al de eerste) hier op fok! ben ik al gebeld door desbetreffende garage en moet het topic verwijderd worden.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:15 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Oh omdat we je ongelijk geven begin je te huilen? aaaaaaah
Oh nu wel hequote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:27 schreef KD-fotografie het volgende:
[..]
nee, omdat het compleet zijn doel voorbij gaat, maar dankzei meerdere NSBers ( gisteren om half 10 al de eerste) hier op fok! ben ik al gebeld door desbetreffende garage en moet het topic verwijderd worden.![]()
Heerlijk, die 40/45 mentaliteit.![]()
Dus ik ga maar even mailtjes sturen in de hoop het nog enigszins een beteje fatsoenlijk te kunnen oplossen.
lulzquote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:27 schreef KD-fotografie het volgende:
[..]
nee, omdat het compleet zijn doel voorbij gaat, maar dankzei meerdere NSBers ( gisteren om half 10 al de eerste) hier op fok! ben ik al gebeld door desbetreffende garage en moet het topic verwijderd worden.![]()
Heerlijk, die 40/45 mentaliteit.![]()
Dus ik ga maar even mailtjes sturen in de hoop het nog enigszins een beteje fatsoenlijk te kunnen oplossen.
sorry, maar naast bevallen en schoonvader in het ziekenhuis heb ik nu idd geen zin in een gevecht over wie er gelijk heeft, normaal zou ik dat niet uit de weg gaan maar ik heb andere plannen in mijn kraamweek.quote:
Zoals ik al eerder zei; het is niet echt slim zoiets op internet te zetten. Nu maar hopen dat de mods van Fok je gratie verlenen voor je actie, van mij zou het echter erop mogen blijven staan.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:34 schreef KD-fotografie het volgende:
[..]
sorry, maar naast bevallen en schoonvader in het ziekenhuis heb ik nu idd geen zin in een gevecht over wie er gelijk heeft, normaal zou ik dat niet uit de weg gaan maar ik heb andere plannen in mijn kraamweek.
Noem me maar een watje!
We zien wel, en anders gooi ik al mijn charmes in de strijd ( of mijn dikke buik) in de hoop dat de acties niet zo desastreus zullen zijn.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei; het is niet echt slim zoiets op internet te zetten. Nu maar hopen dat de mods van Fok je gratie verlenen voor je actie, van mij zou het echter erop mogen blijven staan.
Mowh vete is een groot woord. Topic sluiten toen was terecht, alleen dat die zieligerd nog even een schop nageeft moet ie zelf weten. geeft alleen zij mate van intelligentie aan.quote:Biogarde: Begon sterk , lijkt zich nu steeds meer en meer vast te bijten in onderlinge vete met De_Boswachter. Laat de die jongen gewoon af en toe een leuk topic openen niemand heeft er last van zolang het niet de spuigaten uitloopt.
We waren toch al klaar?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:55 schreef de_boswachter het volgende:
Ik wil nog even reageren op het stukje uit het gesloten Postmortum topic. Mooi stuk trouwens Postmortum, knal het even hier neer gaan we hier discussieren. Tonks krijgt overigens een hoger punt en die ene koekwous Bob_B een lager.
Maar goed:
[..]
Mowh vete is een groot woord. Topic sluiten toen was terecht, alleen dat die zieligerd nog even een schop nageeft moet ie zelf weten. geeft alleen zij mate van intelligentie aan.
Shit happensquote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:03 schreef KD-fotografie het volgende:
dank je wel Biogarde.
Ik heb overigens zojuist een nette brief terug gekregen van de garage met het bericht dat ze in de toekomst beter zorg zullen dragen voor een duidelijkere verklaring en eventuele gebreken.
Nou, hopenlijk kan de hetze jegens mij stop gezet kan worden, snap dat het grappig en leuk is maar het was niet de bedoeling van mij uit dat het zo zou escaleren.
Ik was echt even vergeten dat het op Fok! hier regelmatig uit de hand kan lopen, erg naief van me.
Gelukkig waren ze op een andere site een heel stuk milder.
Ik heb gewoonweg in mijn boosheid iets neergezet wat ik beter niet had kunnen doen en daar heb ik van geleerd en ja zelfs ook spijt van!
Vermaak me primaquote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:09 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Druk Bio?
Je hebt er een hele studie van gemaaktquote:
Wat trouwens niet uitsluit dat een kwalitatief hoogwaardig topic over het EK met een klacht wél blijft staan, maar zolang het vooral one liner, huilie, smiley, emo topics zijn van vooral de klonende medemensch blijf ik lekker sleutelen.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:09 schreef Bob-B het volgende:
Preventief:
Ja je EK topic zit dicht, omdat:
a) je bent een jankerdje
b) het EK subforum is niet hier
Succes ermee en voor de rest zie hieronder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |