abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59357333
Wat is er de laatste tijd hier aan de hand?

Talloze kuttopics worden geopend door een paar personen/kutklonen
( Beverton/Driehoekigblokje), terwijl er niks aan gedaan wordt.

Als andere users zoveel kuttopics in 1 dag zouden openen zouden ze al lang geband worden.

Daarnaast worden opeens topics gesloten van mij en andere users die compleet waar zijn en topics die deels of helemaal verzonnen zijn blijven open.

In de gesloten topic proberen de mods (Biogarde vs De_Boswachter) nog eens lekker een trap na te geven , terwijl de users zich daar niet kunnen verdedigen, maar alleen in de FB in KLB.

Ook menen sommige mods (Ondeugend, ja ik heb tegen jou) te kunnen uitmaken hoe lang iemand van Fok! moet wegblijven, als diegene niet of nauwelijks in staat is om te reageren. Zie sluitpost in topic van viking84.

Hier mijn review van mijn mods van tegenwoordig.

The_Terminator: Niet nadrukkelijk aanwezig en sluit topics ook meestal op een normale manier met een duidelijke aangegeven reden. Geen problemen mee dus.

Biogarde: Begon sterk , lijkt zich nu steeds meer en meer vast te bijten in onderlinge vete met De_Boswachter. Laat de die jongen gewoon af en toe een leuk topic openen niemand heeft er last van zolang het niet de spuigaten uitloopt.

Bob-B: Na een aanvankelijk zeeeeeeeeeeeeer slecht begin, zien we hem bijna nooit meer in KLB, wat niet wil zeggen dat hij een goede mod is , zodra hij binnenkomt is de helft van de topics al op slot.

Ondeugend: Niet geschikt als mod in KLB , heeft totaal geen feeling met de users en hoe ze ermee moet omgaan , een paar blote piemels beoordelen is nog iets anders dan inhoudelijk reageren op topics , die ze waarschijnlijk niet helemaal doorleest.

Tonks: Van beroepsbaggeraar naar KLB mod is een hele stap en blijkbaar kan hij het wel aan alleen mag hij zich meer gaan profileren ten op zichten van de andere mods, want anders is KLB gedoemd te mislukken.

Dan de cijfers in de range van 1-10 voor de huidige klb mods.

The_Terminator: 7
Biogarde: 5,5
Bob-B: 3
Ondeugend: 1
Tonks: 5,5

Van de 5 huidige KLB mods krijgt er dus 1 een ruime voldoende van mij , 2 krijgen en diepe onvoldoende en zouden zich moeten schamen dat ze mod zijn in dit subforum. De andere 2 krijgen vooral alsnog het voordeel van de twijfel. Ik hoop dan ook van harte dat de crew/FA / Danny/Iemand iets met kritiek van mij ( en waarschijnlijk ook de kritiek van andere users die hun mond niet durven open te doen bang voor de eventuele gevolgen).

Ik hoop van harte dat in mijn topic op een nette manier gediscussieerd gaat worden door zowel mods en users om te kijken hoe we KLB weer terug kunnen brengen op het niveau van ongeveer een half jaar geleden.

Met vriendelijke groet,

Postmortum

Ja ik heb heb dit topic ook in FB geplaats maar , omdat 90% van de KLB regulars daar nooit komt plaats ik deze open brief ook hier , zodat de regulars en en de mods hier ook in netjes in discussie kunnen gaan
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_59357412
Respect hoor.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 13 juni 2008 @ 10:21:50 #3
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_59357423
Crossposten is zo passé
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_59357438
Godverdomme wat, waarom staat er niks in over mij?
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 13 juni 2008 @ 10:23:35 #5
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_59357464
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 10:22 schreef Sok41 het volgende:
Godverdomme wat, waarom staat er niks in over mij?
Jij bent nog nat achter je oortjes.....
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  vrijdag 13 juni 2008 @ 10:25:13 #6
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_59357506
Die in FB is zat
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  vrijdag 13 juni 2008 @ 10:25:44 #7
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_59357516
Ik bedoel met zat niet dronken he hey ;d;d
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')