Met verkeerd been uit bed gestapt?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:08 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je bent een tering mongolige totaal niet grappige kut kloon.
Ik hoop dat je kei hard sterft.
Loooooolquote:
De_Ananasquote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:17 schreef Driehoekigblokje het volgende:
[..]
Met verkeerd been uit bed gestapt?
Prima ! Daar was ik niet geloof ikquote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:25 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ha, ik heb van de vorige multi nog wel een screenshot
Heb ik allang gedaanquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:05 schreef thloreg het volgende:
eej, omdat er dus al een topic over welpies was wil ik vragen of jullie mijn openingspost ff kunnen mergen met de huidige welpies thread. Dank alvast.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:09 schreef tonks het volgende:
Ik zal de vervolgklacht openlaten als je dat gezeik over Bob-B weghaalt, en een beetje op de smileys letten de volgende keer.
Hij post ze momenteel in ieder topic. ONZ is verderop.quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:46 schreef Repeat het volgende:
Die paints zijn toch briljant. Gaat ie ze wegeditten
Nee erger.quote:Op donderdag 5 juni 2008 01:59 schreef Cahir het volgende:
O is ondeugend KLB mod? Ik dacht dat ze SEX mod was.
iets meer dan 2 maand denk ik en daarvoor KPD mod.quote:Op donderdag 5 juni 2008 02:04 schreef Cahir het volgende:
Was je niet ooit SEX mod? Hoelang ben je al KLB mod
?quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:36 schreef Biogarde het volgende:
Je maakt wat mee. Graag stoppen met het openen van topics.
Dat je kuttopics opent.quote:
Tegen pak 'm beet, 150 lemmings is niet op te modden. En weet je wat nou zo leuk is.. Zijn we te streng, dan hebben we een topic in FB. Zijn we te los, dan is de beer los en het eind zoek.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 11:23 schreef Koploperkopper het volgende:
Stiekem was het beter met de harde hand van Janet (of hoe ze ook heette). Het lijkt nu net een kindercreche of een geestelijk gehandicapten opvang, weet nog niet tussen welke 2 ik moet kiezen.
Rommel.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:55 schreef Driehoekigblokje het volgende:
Kankerdebiel op de fiets.
Mag die weer open of is er teveel bagger gemaakt?
Ik snap je hoor. Dacht alleen dat ik ff zou constateren wat me de laatste tijd opvalt.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:03 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Tegen pak 'm beet, 150 lemmings is niet op te modden. En weet je wat nou zo leuk is.. Zijn we te streng, dan hebben we een topic in FB. Zijn we te los, dan is de beer los en het eind zoek.
Ik word ook simpel van het gebagger van een Driehoekigdinges, beverton en vrienden. Maar goed, als die zo doorgaan vinden we ze vanzelf in MED. Wellicht dat men er iets van snapt.
Ik wil best de Hitler gaan uithangen, maar daar maak ik geen vrienden mee. Snap dus niet dat men het losser modden van onze kant ziet als een vrijbrief om te mogen/kunnen baggeren.
Nog een voorbeeld van een verkloter: [Forum] Banmeldtopic
ik heb me al tig x aangemeld , maar ik wordt het toch nooitquote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:42 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Ik snap je hoor. Dacht alleen dat ik ff zou constateren wat me de laatste tijd opvalt.
Als ik tijd had had ik me aangemeld als mod.
Allemaal vriendjespolitiek bij de modsquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:49 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik heb me al tig x aangemeld , maar ik wordt het toch nooit![]()
volgens mij is het hier de laaste tijd een kleuterchreche voor zwakzinnigen hier
Niet om je persoonlijk aan te vallen, maar je hebt natuurlijk zelf ook een aardige geschiedenis in KLB.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:49 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik heb me al tig x aangemeld , maar ik wordt het toch nooit![]()
volgens mij is het hier de laaste tijd een kleuterchreche voor zwakzinnigen hier
?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:22 schreef Driehoekigblokje het volgende:
Persoon slaat mij terwijl ik gewoon loop.
Ik heb hem opnieuw geopent en nu met enig normaal taalgebruik.( nog steeds spelling en grammatica van niveau groep 8?) Dus ik begrijp niet helemaal waarom hij gesloten is?
Dat is echt een kansloze reactie, maar nu weet ik nog steeds niet waarom die gesloten is.quote:
Omdat je blijkbaar alleen maar het vermogen hebt om Kwalitatief Uitermate Teleurstellende topics te maken. Dus laat maar eerst zien dat je het wel normaal kan. Ik bedoel, eerst een kansloos topic maken en daarna precies hetzelfde topic, maar dan net ff anders...nee, dat zullen de mods vast niet in de gaten hebbenquote:Op zondag 8 juni 2008 11:33 schreef Driehoekigblokje het volgende:
[..]
Dat is echt een kansloze reactie, maar nu weet ik nog steeds niet waarom die gesloten is.
Dat eerste topic was van het niveau kut en ik begrijp dan ook volkomen dat die gesloten is. Dus ik dacht ik open hem dan opnieuw en dan met een beetje normaal taalgebruik, maarja schijnbaar had je dat niet in de gaten.quote:Op zondag 8 juni 2008 11:34 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Omdat je blijkbaar alleen maar het vermogen hebt om Kwalitatief Uitermate Teleurstellende topics te maken. Dus laat maar eerst zien dat je het wel normaal kan. Ik bedoel, eerst een kansloos topic maken en daarna precies hetzelfde topic, maar dan net ff anders...nee, dat zullen de mods vast niet in de gaten hebben.
Ik dacht dat je hier juist erover kon discussieren?quote:Op zondag 8 juni 2008 11:39 schreef Driehoekigblokje het volgende:
[..]
Dat eerste topic was van het niveau kut en ik begrijp dan ook volkomen dat die gesloten is. Dus ik dacht ik open hem dan opnieuw en dan met een beetje normaal taalgebruik, maarja schijnbaar had je dat niet in de gaten.
Dit is niet de plek om een discussie te beginnen, dus ik zie deze grove fout van je door de vingers.
discussies aanggaan met mods , je wint toch nooitquote:Op zondag 8 juni 2008 12:13 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik dacht dat je hier juist erover kon discussieren?
quote:Op zondag 8 juni 2008 12:13 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik dacht dat je hier juist erover kon discussieren?
En bij mij zal het wel een ellenlange discussie worden dus ik kap het maar voortijdig af.quote:Op zondag 2 april 2006 21:37 schreef flugeltje het volgende:Ik ben het niet eens met het slotje dat mijn topic heeft gekregen!
Daarvoor kun je terecht in de klaagmuur. Dat is het feedbacktopic van KLB en staat altijd sticky bovenaan de forumlijst. Reageer op een normale en respectvolle manier in dit topic. Op aanvallende en of beledigende feedback zal niet gereageerd worden door de moderators. Tevens gaan moderators geen ellenlange discussies aan. Kom je er met de moderators niet uit dan kun je je uiteindelijk tot de FA's richten.
sorrie, maar eerst was het bedoeld als klacht..quote:Op zondag 8 juni 2008 13:12 schreef ondeugend het volgende:
Zulke topics moet je gewoon meteen in ONZ plaatsen.
Hij is aangeboden in ONZ maar alleen als ze hem willen hebben zal hij open gaan en verhuizen.
zou u hem dan niet kunnen unslotten en naar ONZ blazenquote:Op zondag 8 juni 2008 13:20 schreef ondeugend het volgende:
Hij zit op slot en blijft op slot als ONZ hem niet wil.
Ik kan maar dat doe ik niet, ik heb hem niet gezet.quote:Op zondag 8 juni 2008 13:21 schreef beverton het volgende:
[..]
zou u hem dan niet kunnen unslotten en naar ONZ blazen?
quote:Op zondag 8 juni 2008 13:28 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik kan maar dat doe ik niet, ik heb hem niet gezet.
Rest je niets anders dan geduld en misschien wel oneindig lang.
Open hem gewoon opnieuw in ONZ dan!!quote:Op zondag 8 juni 2008 13:21 schreef beverton het volgende:
[..]
zou u hem dan niet kunnen unslotten en naar ONZ blazen?
maar het is wel degelijk gebeurd hoorquote:Op zondag 8 juni 2008 13:51 schreef Nikmans het volgende:
Bevertje als je topics wil verzinnen moet je je een voorbeeld nemen aan de_boswachter, hij verzint ook al zijn klachten maar die lijken iig nog enigszins realistisch.
quote:Op zondag 8 juni 2008 20:09 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Klopt. Maargoed, overal is een oplossing voor.
veel reklamequote:Op zondag 8 juni 2008 20:43 schreef DJMO het volgende:
veel reklame
ik hoef niet eens te klikken om te weten dat het een rickroll is
Heb de troep al verwijderd, en ja, er zat ook een post van mezelf tussenquote:Op zondag 8 juni 2008 20:43 schreef DJMO het volgende:
veel reklame
ik hoef niet eens te klikken om te weten dat het een rickroll is
Sletje.. doe gewoon openquote:
Sorry hoor, maar vind het nogal een ongeloofwaardig verhaal. Maargoed, wacht maar even totdat Bob langskomt, die heeft hem immers gesloten.quote:
B-bob gaat echt niet reageren op mij.. Doet hij ook nooit als ik PM.. Wazig dat boswachter zijn topic altijd open blijven terwijl dat ook gewoon de grootste verzinsels zijnquote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:49 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar vind het nogal een ongeloofwaardig verhaal. Maargoed, wacht maar even totdat Bob langskomt, die heeft hem immers gesloten.
Onzin voor je leven!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:43 schreef deepart het volgende:
Aids!
Hij is dichtgegooit door een mod genaamd B-Bob.. En ik wil hem weer open hebben. Ik moet mijn verhaal kwijt..
nvmquote:
Ja wat verwacht je nou? De frituurkoning en consorten zijn nu op het punt dat ze normaal doen en leuke users worden. Na een rel van enige naam en dat ik nu ga toekijken hoe het volgende handje vol users het weer gaat proberen om van KLB ONZ2 te maken? Gebruik KLB nou gewoon voor wat het is en dump je meuk ergens anders, waar het wel past.quote:
Ach man.. Anders neem je het leven even serieusquote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:03 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ja wat verwacht je nou? De frituurkoning en consorten zijn nu op het punt dat ze normaal doen en leuke users worden. Na een rel van enige naam en dat ik nu ga toekijken hoe het volgende handje vol users het weer gaat proberen om van KLB ONZ2 te maken? Gebruik KLB nou gewoon voor wat het is en dump je meuk ergens anders, waar het wel past.
De inhoud is ook wel enigzins 'bash-reacties uitlokkend'. Je topic gaat alleen maar gebash opleveren, met misschien hier en daar een beetje een normale reactie. Als we alles steeds moeten gaan editen of deleten gaat je topic snel achteruit omdat ook op die moderatie weer reacties zullen volgen. Verwijzen naar het FB topic heeft toch geen zin aangeizen sommige users daar blijkbaar schijt aan hebben. Zo blijf je editen, actie = reactie. Gewoon een slot is in dit geval de beste actie.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:10 schreef deepart het volgende:
[..]
Ach man.. Anders neem je het leven even serieusErg consequent ben je dan als de_boswachter zijn topics mogen, en die van mij niet (No offence, boswachter.. Vind je topic leuk)..
Succes me je regime tegen alles wat enigsinds niet serieus is..
quote:Op donderdag 12 juni 2008 12:30 schreef -J-D- het volgende:
Gastslotje vanaf nu dan maar
Probleem opgelost en genoeg vermaak gehad.
Ja, ik zit al in een hoekje.quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:18 schreef de_boswachter het volgende:
Hahahaha Biogarde ga huilen lullo
HAHAHAHAHA. Je krijgt je zin niet hequote:Op donderdag 12 juni 2008 15:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je kan niet eens hurken vetrol.
Hoezo ? Was ook een kuttopic. Terecht gesloten dus.quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:24 schreef Biogarde het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA. Je krijgt je zin niet he
Dagquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoezo ? Was ook een kuttopic. Terecht gesloten dus.
Vind je alleen een sneuerd door nog even iets te posten en dan nanananana op slot te gooien. Kinderachtige homo.
Maar goed, ik heb toch gelijk. Wie immer![]()
Doei. X
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |