Ik ging daarnet even naar het winkelcentrum om eventjes wat gel te kopen. TS gaat over een paar dagen naar de U S OF A en de gel was bijna op, dus ik had wel weer wat nodig. TS kan namelijk niet zonder gel, want TS heeft halflang haar dat er totaal niet uitziet zonder gel

Van dat haar met krullen enzo, weet je. Daar moet toch echt wat gel in, want anders is het gewoon lelijk, maar da's logisch. Dus ik zo naar het winkelcentrum. Eerst even naar de lokale Dirk van den Broek, want ik weet dat ze daar de gel hebben die ik nodig heb. Even rondje lopen, gelletje kopen, afrekenen, je weet hoe TS dat doet he. ¤4,19. Ik kan er mee leven, goed spul, zit redelijk wat in. Niet van die goedkope watertroep, dat werkt niet. Kwalitatief redelijk goede gel voor een toch wel redelijke prijs. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Dat is belangrijk enzo. MAAR! TS had nog een soort gel nodig, zo een om je krullen te accentueren enzo, want TS is net een wijf als het op z'n haar aankomt. Dat moet gewoon goed zijn. Deze gel hebben ze echter niet bij Dirk van den Broek en dat wist TS. TS ging dus even naar de lokale DA, in datzelfde winkelcentrum. TS pakt z'n gelletje. De andere gel had ik in m'n hand met het bonnetje erbij, want stel dat ze je toch eens aanzien voor een ordinaire dief. Ik denk, even kijken hoeveel die gel hier kost. Gewoon 80 cent duurder. Hoe krijgen ze het voor elkaar, ordinaire prutsers. Dus ik spreek dat wijf van die DA dus zo aan en ik zeg van "moet jij eens even goed kijken he dametje, ik heb deze gekocht bij Dirk en die is gewoon 80 cent goedkoper dan bij jullie. HOE KAN DAT?!?" Daar had ze natuurlijk geen antwoord op. Dus ik zo doorzeuren dat ik dat oplichterij vind enzo, gaat ze in een keer bellen met zo'n vriendje van haar (dacht ik). Paar minuten later staat de slager (die tegenover de DA zit) en de winkel met een gigantisch mes waar je voor op je knieën gaat. Kerel begint me toch te keihard te flippen tegen mij. Dus ik kom met mijn nette argumentjes en ik lul die kerel helemaal uit. Hij werd net zo agressief, niet normaal gewoon. Hij kwam met z'n mes op me af, rondjes draaiend alsof hij een soort tornado van messen was. Slim als TS is deed ik gewoon een stapje opzij. Die kerel hakt zo dat hele hoofd van dat DA wijf open en overal lag bloed en hersenen. Die kerel had gewoon keihaard gefaald dus ik lach hem zo uit enzo en ik zeg tegen hem van "ik moet nog worst hebben voor vanavond. WOARST VLEISCH?!!?" Toen gingen we samen naar de overkant om worst voor mij te halen. Die ga ik zo lekker opeten. Kus.