Met verkeerd been uit bed gestapt?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:08 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je bent een tering mongolige totaal niet grappige kut kloon.
Ik hoop dat je kei hard sterft.
Loooooolquote:
De_Ananasquote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:17 schreef Driehoekigblokje het volgende:
[..]
Met verkeerd been uit bed gestapt?
Prima ! Daar was ik niet geloof ikquote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:25 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ha, ik heb van de vorige multi nog wel een screenshot
Heb ik allang gedaanquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:05 schreef thloreg het volgende:
eej, omdat er dus al een topic over welpies was wil ik vragen of jullie mijn openingspost ff kunnen mergen met de huidige welpies thread. Dank alvast.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:09 schreef tonks het volgende:
Ik zal de vervolgklacht openlaten als je dat gezeik over Bob-B weghaalt, en een beetje op de smileys letten de volgende keer.
Hij post ze momenteel in ieder topic. ONZ is verderop.quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:46 schreef Repeat het volgende:
Die paints zijn toch briljant. Gaat ie ze wegeditten
Nee erger.quote:Op donderdag 5 juni 2008 01:59 schreef Cahir het volgende:
O is ondeugend KLB mod? Ik dacht dat ze SEX mod was.
iets meer dan 2 maand denk ik en daarvoor KPD mod.quote:Op donderdag 5 juni 2008 02:04 schreef Cahir het volgende:
Was je niet ooit SEX mod? Hoelang ben je al KLB mod
?quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:36 schreef Biogarde het volgende:
Je maakt wat mee. Graag stoppen met het openen van topics.
Dat je kuttopics opent.quote:
Tegen pak 'm beet, 150 lemmings is niet op te modden. En weet je wat nou zo leuk is.. Zijn we te streng, dan hebben we een topic in FB. Zijn we te los, dan is de beer los en het eind zoek.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 11:23 schreef Koploperkopper het volgende:
Stiekem was het beter met de harde hand van Janet (of hoe ze ook heette). Het lijkt nu net een kindercreche of een geestelijk gehandicapten opvang, weet nog niet tussen welke 2 ik moet kiezen.
Rommel.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:55 schreef Driehoekigblokje het volgende:
Kankerdebiel op de fiets.
Mag die weer open of is er teveel bagger gemaakt?
Ik snap je hoor. Dacht alleen dat ik ff zou constateren wat me de laatste tijd opvalt.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:03 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Tegen pak 'm beet, 150 lemmings is niet op te modden. En weet je wat nou zo leuk is.. Zijn we te streng, dan hebben we een topic in FB. Zijn we te los, dan is de beer los en het eind zoek.
Ik word ook simpel van het gebagger van een Driehoekigdinges, beverton en vrienden. Maar goed, als die zo doorgaan vinden we ze vanzelf in MED. Wellicht dat men er iets van snapt.
Ik wil best de Hitler gaan uithangen, maar daar maak ik geen vrienden mee. Snap dus niet dat men het losser modden van onze kant ziet als een vrijbrief om te mogen/kunnen baggeren.
Nog een voorbeeld van een verkloter: [Forum] Banmeldtopic
ik heb me al tig x aangemeld , maar ik wordt het toch nooitquote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:42 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Ik snap je hoor. Dacht alleen dat ik ff zou constateren wat me de laatste tijd opvalt.
Als ik tijd had had ik me aangemeld als mod.
Allemaal vriendjespolitiek bij de modsquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:49 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik heb me al tig x aangemeld , maar ik wordt het toch nooit![]()
volgens mij is het hier de laaste tijd een kleuterchreche voor zwakzinnigen hier
Niet om je persoonlijk aan te vallen, maar je hebt natuurlijk zelf ook een aardige geschiedenis in KLB.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:49 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik heb me al tig x aangemeld , maar ik wordt het toch nooit![]()
volgens mij is het hier de laaste tijd een kleuterchreche voor zwakzinnigen hier
?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:22 schreef Driehoekigblokje het volgende:
Persoon slaat mij terwijl ik gewoon loop.
Ik heb hem opnieuw geopent en nu met enig normaal taalgebruik.( nog steeds spelling en grammatica van niveau groep 8?) Dus ik begrijp niet helemaal waarom hij gesloten is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |