quote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dat jouw sociale vaardigheden zo slecht zijn heeft niks te maken met het feit dat wij vanavond de halve finale niet halen hoor.
Ik heb gewoon geen zin met al die tantes te praten die toch alleen maar oude koeien uit de sloot halen en nog 10x vragen op welke school ik zit en wat ik doe.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dat jouw sociale vaardigheden zo slecht zijn heeft niks te maken met het feit dat wij vanavond de halve finale halen hoor.
Dat zeg ik, slechte sociale vaardigheden.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:35 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geen zin met al die tantes te praten die toch alleen maar oude koeien uit de sloot halen en nog 10x vragen op welke school ik zit en wat ik doe.
Ja het ligt allemaal aan mij dat hun gare gesprekken beginnenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat zeg ik, slechte sociale vaardigheden.
Het is ook wel heel erg spannend om je voor te stellen...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:33 schreef Cahir het volgende:
Komen er vanavond allemaal kenissen gieren en brullen. Nou hoezeee hooor. Moet ik metzelf nog ook gaan voorstellen.
Blijf gewoon godverdomme thuis
Jep.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:36 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ja het ligt allemaal aan mij dat hun gare gesprekken beginnen
begin dan zelf! wat voor werk ze ook al weer doen en hoelang ze dat doen, hoe oud ze eigenlijk zijn,quote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:36 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ja het ligt allemaal aan mij dat hun gare gesprekken beginnen
Je vergeet het in de wangen knijpen en zeggen dat ze zo groot zijn geworden.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:37 schreef Meddo het volgende:
[..]
begin dan zelf! wat voor werk ze ook al weer doen en hoelang ze dat doen, hoe oud ze eigenlijk zijn,
Ik wil niet eens met ze praten.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:37 schreef Meddo het volgende:
[..]
begin dan zelf! wat voor werk ze ook al weer doen en hoelang ze dat doen, hoe oud ze eigenlijk zijn,
Verstop je dan op je kamer, en doe je deur op slot, maar beetje raar om je tantes de schuld te geven en te beoordelen op beleefde interessesquote:
Ja want wie niet met vage kenissen wilt praten is gelijk niet sociaal.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En daar zijn wéér jouw slechte sociale vaardigheden
misschien een leuke suikeroomquote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:35 schreef zarGon het volgende:
Misschien zit er iemand bij voor jou, jeweetwel..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |