Jezelf boven Herald zetten.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:07 schreef postmortum het volgende:
de KLB-Kaste
Kaste 1 (Topnotch): de_boswachter, RickoKun, de_ananas, Lyzio
Kaste 2 (Geboren leiders): Reetveter, Postmortum, Herald, Glucksafer, Tuvai.net, zoalshetis
Kaste 3 (Hardwerkend volk, kans op promotie): Ezechielk, behangplakker, Repeat, koploperkopper, jordeeeh, rightturn, ikwilookwatzeggen, chiren
Kaste 4 (Net-niet-sloebers): Emimich, nattermann, leolinedance, dubidub
Kaste 5 (Sloebers): jarno, afcajos, slindenau, Agiath
Hierin word ook opgelet dat voortrekken niet mag en dat sloebers KLB het meest verneuken he?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 13:34 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Handig zo'n lijstje, weten we meteen op wie we extra moet letten en wie het hoogste ban risico heeft.
Heul niet! Die vriend van me had gewoon cijferaids en gaf het verkeerde nummer doorquote:
Ok, excuus aanvaard. Overigens niet handig om vervolgens dat nummer te posten.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:10 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Heul niet! Die vriend van me had gewoon cijferaids en gaf het verkeerde nummer door
Mijn oprechte excuses.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:25 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ok, excuus aanvaard. Overigens niet handig om vervolgens dat nummer te posten.
He, ben jij niet die user die mod-af was?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 13:34 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Handig zo'n lijstje, weten we meteen op wie we extra moet letten en wie het hoogste ban risico heeft.
Dat kunnen we echt niet tolereren, een welgemeende doodsverwensingquote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:20 schreef denthemen het volgende:
Ga eens dood TS, beetje zulk soort website's promoten
Doe normaalquote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:25 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat kunnen we echt niet tolereren, een welgemeende doodsverwensing
Geil maar een end weg in dat reeds bestaande Yvonne topic.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:14 schreef Stommie het volgende:
ik gedraag me altijd en open sporadisch topics, waarom moet mijn geil op yvonne topic dan dicht (http://forum.fok.nl/topic/1173172) en mag dit bagger topic (http://forum.fok.nl/topic/1173171) openblijven?
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:16 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Geil maar een end weg in dat reeds bestaande Yvonne topic.
ik had verwacht dat zoeen kuttopic al snel een slotje had gehadquote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:54 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Sjonge. Je poste hem zelf: Plaatjesjosti's SC
ik heb er een slotje opgezet, maak je niet drukquote:Op zondag 6 juli 2008 00:40 schreef Grootvader_Aardbei het volgende:
Massamoordenaar op peuterkleding
in dit topic zitten verschillende users te trollen en te baggeren, graag bannen en topic opschonen.. thanks
Schoon.quote:Op zondag 6 juli 2008 00:40 schreef Grootvader_Aardbei het volgende:
in dit topic zitten verschillende users te trollen en te baggeren, graag bannen en topic opschonen.. thanks
GROOTvader aardbei?quote:Op zondag 6 juli 2008 00:40 schreef Grootvader_Aardbei het volgende:
quote:Op zondag 6 juli 2008 13:47 schreef behangplakker het volgende:
Zeg, kan 1 van jullie even in Fok! mededelingen een apart topic aanmaken met de mededeling dat ik een maand naar Indonesie ben? Daarna ben ik weer terug
Dankje
Ja maar ik ben genomineerd als aankomend mod he, dan hoort dat erbijquote:Op zondag 6 juli 2008 13:54 schreef RickoKun het volgende:Dus als iedere usert nu op vakansje gaat dan wordt het gemededeeld?
Omdat 1 of andere uit de hoogte gevallen trol een nieuw topic opent moet een andere reeks op slot?quote:Op zondag 6 juli 2008 23:09 schreef Biogarde het volgende:
Nee, er is een slowchat en men post die plaatjes in diverse topics. Leuk, maar doe dat maar op www.bassieenadriaan.nl
Je doet uit de hoogte óf bent omhoog gevallen, uit de hoogte gevallen is foutieve constructie.quote:Op maandag 7 juli 2008 00:52 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Omdat 1 of andere uit de hoogte gevallen trol een nieuw topic opent moet een andere reeks op slot?
Leve de dictatuur
[ afbeelding ]
Nee, users postte diverse plaatjes uit die reeks in diverse topics. En dan heb ik het niet over 1 of 2 plaatjes, maar er werden complete topics verneukt met 10+ van die plaatjes.quote:Op maandag 7 juli 2008 00:52 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Omdat 1 of andere uit de hoogte gevallen trol een nieuw topic opent moet een andere reeks op slot?
Leve de dictatuur
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |