Boehoehoe HUILIE !quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:41 schreef Vierkantblokje het volgende:
Vieze smaak in mond na het rukken.
Zou ik mogen weten wat er mis is aan dit topic, behalve dat de_boswachter er in gepost heeft.
Ik zelf zie niet in waarom hij gesloten zou moeten worden.
Mag MVV weer voetballen?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:51 schreef de_boswachter het volgende:
Kut Utreg. Jullie gaan eraan eind augustus !![]()
![]()
![]()
Is het dan een bagger topic omdat het over rukken gaat?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:48 schreef Biogarde het volgende:
Omdat het een baggertopic is wat bagger uitlokt.
Zou jij moeten weten.
Ik ben een goede usert, dus ik volg de orders van een moderator!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:18 schreef RickoKun het volgende:
Negeer bio gewoon! Laat zien dat je scrotum hebt!
nsb-ertquote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:43 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Ik ben een goede usert, dus ik volg de orders van een moderator!
Tfoe, kanker op man vieze haterquote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:38 schreef Karrs het volgende:
Mijnheer mooiboi89 zou even onder de loep mogen worden gelegd, lijkt me...
Best grappig eigenlijkquote:Op woensdag 2 juli 2008 01:00 schreef Biogarde het volgende:
Kankermuggen mag.
TS is een kankermongool, kankerlijer, kankerdebiel alsmede TS heeft kanker uitspraken mogen niet.
En overal mag kanker gezegd worden is wat overdreven. We staan het woord kanker toe als krachtterm.
Niet meer en niet minder.
Groetjes,
Bio.
Mag 'KankerTS' en/of 'kanker op' dan ook?quote:Op woensdag 2 juli 2008 01:00 schreef Biogarde het volgende:
Kankermuggen mag.
TS is een kankermongool, kankerlijer, kankerdebiel alsmede TS heeft kanker uitspraken mogen niet.
En overal mag kanker gezegd worden is wat overdreven. We staan het woord kanker toe als krachtterm.
Niet meer en niet minder.
Groetjes,
Bio.
Wat Bio zegt. Het is nergens voor nodig om de TS kanker toe te wensen of zeggen dat de TS kanker heeft. Dat soort uitspraken zijn alles behalve wenselijk, en worden derhalve verwijderd.quote:Op woensdag 2 juli 2008 00:55 schreef Misanthroopia het volgende:
terminatort,
waarom heb je mijn postverwijderd in het topic "kankermuggen"? kennelijk mag er wel overal kanker worden gewenst, maar niet naar de ts zelf?
de kankergroetjes! (want dat mag je dus kennelijk wel zeggen.)
Stel nou dat de TS echt kanker had gehad. Was zijn post dan ook verwijderd? Het is in dat geval gewoon een constatering van het feit dat de TS kanker heeft. Niet dat dit iets toevoegt aan deze discussie, maar ik wou het gewoon even wetenquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:09 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Wat Bio zegt. Het is nergens voor nodig om de TS kanker toe te wensen of zeggen dat de TS kanker heeft. Dat soort uitspraken zijn alles behalve wenselijk, en worden derhalve verwijderd.
In dat geval weet de TS zelf ook wel dat hij kanker heeft, dat hoeft hem niet nogmaals verteld te worden. Maargoed, zo kan ik ook nog wel een paar nonsense vragen verzinnen, als je een beetje nadenkt kun je het antwoord zelf ook wel bedenken.quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:13 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Stel nou dat de TS echt kanker had gehad. Was zijn post dan ook verwijderd? Het is in dat geval gewoon een constatering van het feit dat de TS kanker heeft. Niet dat dit iets toevoegt aan deze discussie, maar ik wou het gewoon even weten![]()
[ afbeelding ]
Was getekend,
elfzesendertig
Omdat boerekoolquote:
Wat is dit voor onzinquote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:08 schreef elfzesendertig het volgende:
Whehe! afcajos staat lekker bij de sloebers
Handig zo'n lijstje, weten we meteen op wie we extra moet letten en wie het hoogste ban risico heeft.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:33 schreef behangplakker het volgende:
Hier even de nieuwe, geupdate:
Doordat Postmortum zojuist een maandban heeft gekregen zie ik hem niet snel op niveau terugkeren: Er zijn zojuist 2 promoties uitgedeeld en 1 degradatie (Postmortum). Lakitu is aan lijst toegevoegd.
Kaste 1 (Topnotch): de_boswachter, RickoKun, de_ananas, Lyzio
Kaste 2 (Geboren leiders): Reetveter, behangplakker, Herald, Glucksafer, Tuvai.net, zoalshetis
Kaste 3 (Hardwerkend volk, kans op promotie): Ezechielk, Repeat, koploperkopper, jordeeeh, rightturn, ikwilookwatzeggen, chiren, Emimich, Lakitu
Kaste 4 (Net-niet-sloebers): Postmortum, nattermann, leolinedance, dubidub
Kaste 5 (Sloebers): jarno, afcajos, slindenau, Agiath
©De_Boswachter
Hij leeftquote:Op zaterdag 5 juli 2008 13:34 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Handig zo'n lijstje, weten we meteen op wie we extra moet letten en wie het hoogste ban risico heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |