Hij heeft em weggehaald zie ik, topic is overigens bij deze ook gesloten.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:53 schreef donroyco het volgende:
Mensen die iets enorm ranzigs posten, terwijl ik zit te eten
Linkje naar browserverneukende Rick Roll..
Zou niet weten waarom, niemand die centrale topics leest of erin post. En mensen ernaartoe verwijzen levert nog steeds gesloten topics op.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:04 schreef Cahir het volgende:
Kan er een centraal topic komen?
Friet VS Pattat, zijn we ook weer van hun af.
K wilde even laten weten dat k moest lachenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:57 schreef Biogarde het volgende:
Gaarne op MSN verder met kleppen.
MSNDAAR GAAT HET TOPIK OOK OVER
![]()
Nee, ik heb hem gesloten.quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:10 schreef Viking84 het volgende:
Mensen die je zomaar 'hoer' noemen - deel 2
Is hier nu echt een deeltje 2 van nodig? Kom op, er zijn mindere tweede deeltjes gesloten.
Ik heb niks verwijderd volgens mij. Zie ik ook het nut niet van in als ik het topic toch sluit.quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:16 schreef jordeeeh het volgende:
Mensen die SZRR een hoer noemen in het topic van Isegrim...
Waarom zijn mijn posts hierin verwijdert?
Die ene keer?quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:31 schreef -Six- het volgende:
Wil iemand zo vriendelijk zijn om Swetsenegger in dit topic Met andermans programmatuur moeten werken #2 er op te wijzen dat zijn gezuig over spelling compleet irrelevant is voor het topic/onderwerp? Alvast bedankt.
Ik zou zeggen kijk nog eens in het topic ... die mensen weten niet van ophouden, noch voegt het ook maar iets toe aan de discussie.quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:15 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Die ene keer?
-edit-
2 keer? Laat je je zo snel op de kast jagen? Men.
Iemand anders waarschijnlijk dan, want ik heb toch meerdere keren daarin gepost.quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:14 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik heb niks verwijderd volgens mij. Zie ik ook het nut niet van in als ik het topic toch sluit.
Remlof heeft in de SZRR topics opgeruimd, het nogmaals posten van die plaatsjes gaven recht op een ban. Ofzo.quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:57 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Iemand anders waarschijnlijk dan, want ik heb toch meerdere keren daarin gepost.
+ Andere reacties waarin een motivation-plaatje in stond zijn ook weggehaald.
Verklaar u nader mods.
Ik ben eens onschuldig.quote:
En sinds wanneer mag je geen foto's posten die vrij op het internet staan?quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Remlof heeft in de SZRR topics opgeruimd, het nogmaals posten van die plaatsjes gaven recht op een ban. Ofzo.
Mag wel, maar niet om te bashen en alle aanverwante manieren van misbruik.quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:35 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
En sinds wanneer mag je geen foto's posten die vrij op het internet staan?
Vraag richting remmie dus
Wat een knaldebiel ben je ook he..quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:14 schreef postmortum het volgende:
ik meld me ook aan als mod , maar ik wordt het toch weer niet
De eerste heeft totaal geen discussiewaarde of het moet met jezelf zijn. En lokt alleen maar onzinnige reactie op zoals je zelf al zag.quote:Op donderdag 26 juni 2008 19:52 schreef jagga het volgende:
Ondeugend, WTH
Deze:
FOK! klaagbaak dat het slechtste..
en deze:
Zomaar!
waren onterecht vond ik( en ja nu kom ik verhaal halen in FB
)
Waarom als ik vragen mag?
Volgensmij is die al geedit door Tonks...quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:10 schreef Tommeke het volgende:
Mensen van 27+ die nog steeds geen relatie kunnen krijgen :D
Staat een te vies plaatje, somebody help
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |