Klacht: meisjes van 9 die het woord 'kankerdebielen' in de mond nemen. Waar gaat het heen met deze wereld?quote:judith says:
op AMELAND ZATEN ZE TE SCHELDEN naar ze
Viking84 says:
wie schold op wie?
judith says:
van kanker debielen
Viking84 says:
kankerdebielen
Viking84 says:
ga je mond eens spoelen!![]()
Zegt iemand die uit '82 komtquote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:39 schreef Elixabete het volgende:
Jij mag wel uit '84 komen maar ik vind jou ook een klein meisje
Dat komt extra naar voren in het fotoboek van TSquote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:39 schreef Elixabete het volgende:
Jij mag wel uit '84 komen maar ik vind jou ook een klein meisje
Nee, jouw fobo getuigt van een volwassen knulquote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat komt extra naar voren in het fotoboek van TS.
Jaquote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat geldt gelukkig zo'n beetje voor het hele KLB-volk.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:43 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Ja![]()
Op kalender uit 84 maar qua gedrag loopt het ernstig achter
mijn nichtjes zijn 7 en zitten al op MSN te webcammenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:43 schreef error32 het volgende:
Mensen die hun kinderen van 9 al vergiftigen met het gebruik van msn messenger, dat is nog veel erger dan dat die kinders kankerdebiel zeggen lijkt me.
Misschien, maar ach ik ben net 5 minuten terug van mijn 3 maandenban dus ik ben nog niet aangetastquote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat geldt gelukkig zo'n beetje voor het hele KLB-volk.
Conclusie: KLB remt de ontwikkeling.
der zit iets boven je lip... net naast je neusquote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nix over de Bijlmer he.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:44 schreef Suga_Mama het volgende:
Waar woont je nichtje? Zuid-Oost of Bijlmer zo te horen
7 en webcamsex!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:44 schreef Elixabete het volgende:
[..]
mijn nichtjes zijn 7 en zitten al op MSN te webcammen
Noes!! Bonter dan 48 uur heb ik het nog nooit gemaaktquote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:45 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Misschien, maar ach ik ben net 5 minuten terug van mijn 3 maandenban dus ik ben nog niet aangetast
Fuck bijlmer!quote:
De betreffende zus is al 41, dus beetje oud voor jou. En nee, geen milf vind ik zelfquote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:47 schreef postmortum het volgende:
pics van je zusje om te beoordelen of ze een milf is
hey ik ben heel ontwikkeldquote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat geldt gelukkig zo'n beetje voor het hele KLB-volk.
Conclusie: KLB remt de ontwikkeling.
ik val op ouderquote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
De betreffende zus is al 41, dus beetje oud voor jou. En nee, geen milf vind ik zelf.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nu je t zegt: je kunt wel een moederfiguur gebruiken idd.
TS is een nakomertje?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
De betreffende zus is al 41, dus beetje oud voor jou. En nee, geen milf vind ik zelf.
hey was je niet geband ? trainbomberquote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
TS woont toevallig op het kamp?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
Er zit nog een zus van 38 tussen (en een broer van 42 boven), maar ja, ik ben een nakomertje jaquote:
Ja, dat zag ik ook pas toen ik dit topic al geopend hadquote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:52 schreef jordeeeh het volgende:
Omfg TS is echt kankerdom.
Dat meisje legt toch uit waarmee ze scholden
Vandaag unbannedquote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:51 schreef postmortum het volgende:
[..]
hey was je niet geband ? trainbomber
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:51 schreef postmortum het volgende:
[..]Aah oisterparkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
Ja omg slechte kankertante ben je ook. Geef haar dit topic en verontschuldig je tegenover haar dat je dacht dat zij zulke schuttingtaal gebruiktequote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, dat zag ik ook pas toen ik dit topic al geopend had![]()
. Het was ook zo'n warrig hak op de takverhaal en toen zag ik ineens: 'kankerdebielen'. Ergo
.
Nou ja, TS is epic fail!.
Nee hoor, ik woon niet in Oosterpark en ik zeg niet waar ik wel woon. Nabij het centrum, dus kom niet met Vinkhuizen aan zetten oidquote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:54 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja omg slechte kankertante ben je ook. Geef haar dit topic en verontschuldig je tegenover haar dat je dacht dat zij zulke schuttingtaal gebruikte
Zei ze toen ze net off gingquote:judith zegt: (l)
judith zegt: ik vind je lief
dat gaat niet lang durenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |