Klacht: meisjes van 9 die het woord 'kankerdebielen' in de mond nemen. Waar gaat het heen met deze wereld?quote:judith says:
op AMELAND ZATEN ZE TE SCHELDEN naar ze
Viking84 says:
wie schold op wie?
judith says:
van kanker debielen
Viking84 says:
kankerdebielen
Viking84 says:
ga je mond eens spoelen!![]()
Zegt iemand die uit '82 komtquote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:39 schreef Elixabete het volgende:
Jij mag wel uit '84 komen maar ik vind jou ook een klein meisje
Dat komt extra naar voren in het fotoboek van TSquote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:39 schreef Elixabete het volgende:
Jij mag wel uit '84 komen maar ik vind jou ook een klein meisje
Nee, jouw fobo getuigt van een volwassen knulquote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat komt extra naar voren in het fotoboek van TS.
Jaquote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat geldt gelukkig zo'n beetje voor het hele KLB-volk.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:43 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Ja![]()
Op kalender uit 84 maar qua gedrag loopt het ernstig achter
mijn nichtjes zijn 7 en zitten al op MSN te webcammenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:43 schreef error32 het volgende:
Mensen die hun kinderen van 9 al vergiftigen met het gebruik van msn messenger, dat is nog veel erger dan dat die kinders kankerdebiel zeggen lijkt me.
Misschien, maar ach ik ben net 5 minuten terug van mijn 3 maandenban dus ik ben nog niet aangetastquote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat geldt gelukkig zo'n beetje voor het hele KLB-volk.
Conclusie: KLB remt de ontwikkeling.
der zit iets boven je lip... net naast je neusquote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nix over de Bijlmer he.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:44 schreef Suga_Mama het volgende:
Waar woont je nichtje? Zuid-Oost of Bijlmer zo te horen
7 en webcamsex!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:44 schreef Elixabete het volgende:
[..]
mijn nichtjes zijn 7 en zitten al op MSN te webcammen
Noes!! Bonter dan 48 uur heb ik het nog nooit gemaaktquote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:45 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Misschien, maar ach ik ben net 5 minuten terug van mijn 3 maandenban dus ik ben nog niet aangetast
Fuck bijlmer!quote:
De betreffende zus is al 41, dus beetje oud voor jou. En nee, geen milf vind ik zelfquote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:47 schreef postmortum het volgende:
pics van je zusje om te beoordelen of ze een milf is
hey ik ben heel ontwikkeldquote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat geldt gelukkig zo'n beetje voor het hele KLB-volk.
Conclusie: KLB remt de ontwikkeling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |