Je was liever een neger geweest?quote:Op zondag 29 juni 2008 12:41 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Nelson inspireert me al sinds mn geboorte ja.
z'n iq, da's wel duidelijk.quote:Op zondag 29 juni 2008 12:45 schreef Flashwin het volgende:
we hoeven vast niet te gokken waar die 11 voor staat, TS?
Zijn punt op de "Hoe lelijk ben ik schaal van 1-10"?quote:Op zondag 29 juni 2008 12:45 schreef Flashwin het volgende:
11 is het aantal familieleden van je die ik met AIDS heb besmet.. en het zijn allemaal nichtjes en zusjes van je..quote:Op zondag 29 juni 2008 13:44 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Zijn punt op de "Hoe lelijk ben ik schaal van 1-10"?
Het aantal malen dat de abortus mislukt is, gok ik.quote:Op zondag 29 juni 2008 12:45 schreef Flashwin het volgende:
Cool, ik ben geadopteerd, dus ik ken al die mensen toch nietquote:Op zondag 29 juni 2008 13:48 schreef italia11 het volgende:
[..]
11 is het aantal familieleden van je die ik met AIDS heb besmet.. en het zijn allemaal nichtjes en zusjes van je..
zeg tegen je vriendin dat ze vanavond wat eerder langs komt.. want ik wil die bitch nog eerst even anaal neuken voordat ik haar normaal neuk..quote:Op zondag 29 juni 2008 13:50 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Cool, ik ben geadopteerd, dus ik ken al die mensen toch niet![]()
Verder moet je je vader zeggen dat ie zijn lul wast, ik ruik je meurende smoel door het pc scherm heen man
Oe, dat is dan kut voor haar. Maar dan hak ik beide je handen eraf , ben jij ook vriendinloosquote:Op zondag 29 juni 2008 13:52 schreef italia11 het volgende:
[..]
zeg tegen je vriendin dat ze vanavond wat eerder langs komt.. want ik wil die bitch nog eerst even anaal neuken voordat ik haar normaal neuk..![]()
Apartheid is geil, Fuck Nelson Mandela..quote:Op zondag 29 juni 2008 13:54 schreef RickoKun het volgende:
TS weet niet dat Nelson de Apartheid heeft opgeheven
Sterf, vies VMBO tuig!
Nelson Mandela is een wereldwijd icoon voor gelijkheid tussen alle mensen. Maar ik vind dat zelfs Mandela maar een uitzondering moet maken voor TS. Meerdere neqschotjes lijken me een goed idee.quote:Op zondag 29 juni 2008 13:54 schreef RickoKun het volgende:
TS weet niet dat Nelson de Apartheid heeft opgeheven
Sterf, vies VMBO tuig!
Ik denk dat jij het ademende bewijs bent voor de stelling dat apart zijn helemaal niet zo geil hoeft te wezen.quote:
Die man is 90 en jij wil hem neuken?quote:Op zondag 29 juni 2008 13:55 schreef italia11 het volgende:
[..]
Apartheid is geil, Fuck Nelson Mandela..![]()
ik heb geen handen.. die zijn geamputeerd..quote:Op zondag 29 juni 2008 13:55 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Oe, dat is dan kut voor haar. Maar dan hak ik beide je handen eraf , ben jij ook vriendinloos
Sneu type ben jij. Ga tegen schrikdraad pissen achterlijke
Ik bef haar niet. Ze heeft sinds twee weken paddestoelen op haar kut van die schimmelsliert van jou.quote:Op zondag 29 juni 2008 13:57 schreef italia11 het volgende:
[..]
ik heb geen handen.. die zijn geamputeerd..
ik heb wel wel een goedfunctionerende tampeloerus waarvan ik de zaad elke dag in je vriendins kutje spuit, voordat jij het lekker mag beffen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |