Yo mehn,
Die overheid hé? Ik dacht dat die het volk vertegenwoordigde? Maar die fucking pauperts doen er alles aan om ons het geld afhandig te maken. De harde werkerts worden niet beloond, want het geld moet naar die fucking pauperige motievatieloze bevolking gaan met het laagste inkomen.
Ey, wat the fuck is het probleem? Het is niet mijn schuld dat dat kut volk niet normaal kan leren en werken. En dan die fucking Vogelaar met haar fucking islam schijtbeleid en haar steun voor de 'kansarme' bevolking.
En daar bovenop ook nog eens die kanker Europa waar je geen fuck aan hebt. Die klote bende is gewoon een uitvergroot Nederland. Al het geld gaat wéér naar die fucking arme losers in het oosten van Europa.
Laat mij mijn fucking geld maar houden, als ik het aan armen wil geven dan ga ik wel doneren aan fondsen.
Trouwens, zelfs die fucking fondsen zijn een kanker farce, want als je je inschrijft voor minimaal 6 euro per maand (wat veel mensen doen) krijgt de persoon DIE je inschrijft vaak zo'n 25 euro, en dat is dus al 4 maanden aan donaties van diegene en gaat er dus eigenlijk geen fuck naar die losers toe.
Groetjes,
Je moeder