Die waren wel op de poster gekomen denk ik, als ze zouden spelen.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 17:44 schreef Nembrionic het volgende:
Ik hoop weer op de Chemical Brothers
Omdat je jezelf in de wiki moet zetten, en dan volgend topic sta je erbijquote:Op vrijdag 30 mei 2008 17:20 schreef Knekwurst het volgende:
Waarom staat Knekwurst nog niet in het lijstje?
En nu verwacht je medelijden ofzo?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:02 schreef BlackRebel het volgende:
Oohw, wat een slechte lineup. En ik MOET naar het festival.. oo wat zal ik me vervelen.. aiaiai, en ik ben verplicht om alle bands te zien die ik slecht vind... oo, wat een ramp. En het gaat vast regenen ook...
En wat als je 95% van de namen kent, maar het je niks doet?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:02 schreef BlackRebel het volgende:
Oohw, wat een slechte lineup. En ik MOET naar het festival.. oo wat zal ik me vervelen.. aiaiai, en ik ben verplicht om alle bands te zien die ik slecht vind... oo, wat een ramp. En het gaat vast regenen ook...
Pfff... ik heb een tip voor al die mensen die zo negatief zijn: doe eens gek en ga eens wat namen opzoeken en muziek beluisteren, wie weet kom je er misschien nog achter dat er echt wel verrekte leuke dingen tussen zitten... zomaar een tip... gratis en voor niets, doe er mee wat je wil.
*nooit te beroerd om een fles halfvol te gieten*
Maar er komen natuurlijk nog wel een zooi namen bij lijkt me.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:08 schreef Nosh het volgende:
[..]
En wat als je 95% van de namen kent, maar het je niks doet?
Kijk, ik vermaak me sowieso wel, want mijn amusementsgrens ligt extreem laag. Maar objectief gezien is het gewoon een weinig daverende line-up. Geen gekke uitschieters, geen monsterlijke namen die de dikke letters waard zijn, heel veel herhaling van zetten, en niks dat in zijn eentje al tienduizend kaarten kan wegzetten. Dat rijmde, trouwens.
Kan me de teleurstelling van velen best voorstellen, want als ik niet wist dat de muziek maar voor 50% Lowlands maakt tot wat het is, had ik ook geen ticket gekocht.
De lijst deed mijn maag omkeren, zo slecht, maar nu ik wat nieuwe dingen aan het checken ben (fuckbuttons, crystal castles, tunng, holy fuck) die allemaal wel oke liggen is er toch nog hoopquote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:02 schreef BlackRebel het volgende:
Pfff... ik heb een tip voor al die mensen die zo negatief zijn: doe eens gek en ga eens wat namen opzoeken en muziek beluisteren, wie weet kom je er misschien nog achter dat er echt wel verrekte leuke dingen tussen zitten... zomaar een tip... gratis en voor niets, doe er mee wat je wil.
*nooit te beroerd om een fles halfvol te gieten*
Wel als je het met overtuiging in iemand's gezicht schreeuwt!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Trouwens... "wegzetten" is geen rijmwoord op "zetten"
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:08 schreef Nosh het volgende:
[..]
Kijk, ik vermaak me sowieso wel, want mijn amusementsgrens ligt extreem laag. Maar objectief gezien is het gewoon een weinig daverende line-up. Geen gekke uitschieters, geen monsterlijke namen die de dikke letters waard zijn, heel veel herhaling van zetten, en niks dat in zijn eentje al tienduizend kaarten kan wegzetten. Dat rijmde, trouwens.
Kan me de teleurstelling van velen best voorstellen, want als ik niet wist dat de muziek maar voor 50% Lowlands maakt tot wat het is, had ik ook geen ticket gekocht.
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:34 schreef vogelkooi het volgende:
Dan zet je je ticket toch op martkplaats.!
Heb geen zin om mokende mensen tegen te komen, en zo kan iemand anders die de line-up wel leuk vind een leuk weekend hebben.
Als ze komen dan krijg je een liter bier van mequote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:09 schreef rubbereend het volgende:
ik heb zo'n gevoel dat de directie van Lowlands nog heftig aan het onderhandelen is met Daft Punk
lauwe Schultenbrau zekerquote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:11 schreef papalaatmetietenlos het volgende:
[..]
Als ze komen dan krijg je een liter bier van me
Nee vorige keer had ik van dat goedkope bier meegenomen gatver wat smerigquote:
Ik ben het met je eens. Die 'hollandse' negatieve instelling is om gek van te worden. In de meeste gevallen lees je hier enkel welke bands mensen niet goed of 'niet lowlands waardig'(quote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:20 schreef BlackRebel het volgende:
lol...
tja, het kan natuurlijk zijn dat geen van de bevestigde namen bij je smaak past...
er zitten wel erg leuke dingen tussen, en het kan ook zeker geen kwaad om zo'n festival te benutten door eens wat bands te gaan zien die je normaal gesproken niet zo snel zou zien... das het mooie van lowlands, er is altijd wel iets te doen...
Mocht zo'n namenlijst op pinkpop gepresenteerd worden, tja, dan had dat festival wel een probleem, want daar ben je haast verplicht om iets van Anouk mee te krijgen als ze er zou staan...
Maar nog, ik kan me niet voorstellen dat al die mensen die zeuren over de line-up 95% van de namen al kennen. Wellicht is eerder het tegenovergestelde het geval, en dan kan ik me in eerste instantie de teleurstelling voorstellen, maar dan nog is open staan voor nieuwe muziek een hele mooie gave...
Niet vergeten het is Pendulum live, dat ziet er dus zo uit:quote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
oja, pendulumhoe hard kan je achteruit gaan
Is die al bevestigd dan?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:33 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Junkie XL in de nacht!
Helemaal mee eens, vraag me af hoeveel mensen die teleurgesteld zijn wel alle bands kennen. Ze hebben tot nu toe een hele diverse line-up neergezet.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens. Die 'hollandse' negatieve instelling is om gek van te worden. In de meeste gevallen lees je hier enkel welke bands mensen niet goed of 'niet lowlands waardig'() vinden. In plaats daarvan kun je ook kijken wat wél interessant is.
Zo moeilijk is het niet om het eens van een andere kant te bekijken!![]()
Over de nieuwe namen: Ben dolblij met de bevestiging van The Dresden Dolls! En voor de rest staat er voldoende leuks tussen. Ik verwonderde me wel over het ontbreken van Sons and Daughters... Daarvan was toch hier al een bevestiging geweest... toch?
GBquote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:34 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Niet via Lowlands.nl of Myspace, maar bij GIEL! zei hij zelf dat hij kwam.
Daar heb ik pas 1 nummer van gehoord. Straks even luisterenquote:
Aanraders: More, Stratosphere, 1967 Poem en Booming Back at You.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar heb ik pas 1 nummer van gehoord. Straks even luisteren
Ik hoop van wel, maar ja mijn wensenlijstje is zoiezo te grootquote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:51 schreef Nembrionic het volgende:
Manic Street Preachers hoef ik zeker niet op te rekenen?
Ik zit even te chillen op I've got a xerox to copy.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:45 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Aanraders: More, Stratosphere, 1967 Poem en Booming Back at You.
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik hoop van wel, maar ja mijn wensenlijstje is zoiezo te groot
Lijkt me niet, de poster is gedrukt....quote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar er komen natuurlijk nog wel een zooi namen bij lijkt me.
quote:nouja zo veel optredens doet Anouk nou ook weer niet en al helemaal nauwelijsk kleine festivals
Mijn reactie was natuurlijk kort door de bocht maar je kunt toch niet ontkennen dat je tegenwoordig wordt dood gegooid met Anouk. Ik persoonlijk ervaar het wel als overkill van haar hoewel ik d'r muziek toch best redelijk vind.quote:lul niet man, anoek treedt amper op en is nog nooit op lowlands geweest.
niet dat ik haar ga zien ofzo
Dus als Peter Beense en consorten zou je het ook niet erg vinden?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 01:45 schreef Longmen het volgende:
Wat een gezeik over de lineup zeg
Dit wordt een prima festival. De line up is helemaal niet belangriijkEn ik ben er toch erg tevreden mee.
Franz FerdinandKan ik mooi de Alpha overslaan.
Je hebt me overtuigdquote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:43 schreef Herr_Munk het volgende:
Ook leuk dat HIM komt, kunnen we weer genieten van hordes veel te jonge emo meisjes!!
Vorig jaar vond ik het erg goed. Battles, Arcade Fire, LCD Soundsytem, Sonic Youth en dat is nog maar een klein deel van de goede namen (vind ik dan).quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:42 schreef Aoristus het volgende:
vorig jaar was de line-up wel erg bagger.
dit jaar ga ik ook maar weer eens parkpop checken, o.a Sheryl Crow komt daar gratis optreden. Het zou leuk geweest zijn als ze ook naar Lowlands danwel stinkpop zou komen.
Anders blijven de klagers lekker thuis, wordt t wat rustigerquote:Op zaterdag 31 mei 2008 10:27 schreef peaceman het volgende:
En we gaan gewoon fijn door met het geklaag...
Da's waar, Sonic Youth had ik wel willen zien, maar alleen daarvoor is het kaartje een beetje te prijzig.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 10:24 schreef Markjuh het volgende:
[..]
Vorig jaar vond ik het erg goed. Battles, Arcade Fire, LCD Soundsytem, Sonic Youth en dat is nog maar een klein deel van de goede namen (vind ik dan).
Dit jaar vind ik het he-le-maal niets. Niet dat dan weer een reden zou moeten zijn om niet te gaan maar toch. Wat de namen betreft, Underworld komt en dat is eigenlijk (net als voor jaar met Sonic Youth) reden genoeg om een kaartje te kopen. Fucking legends zijn het. Misschien de Sex Pistols ook wel maar die moeten realiseren dat ze moeten stoppen.
Tuurlijk er zijn wel goede namen bij, maar behalve Underworld geen enkele voor mij die mijn twijfel om een kaartje te halen wegneemt. Behalve The Breeders dan een beetje maar dat is meer jeugdsentiment van mij.
Vergeet nooit dat er nog zat namen bijkomen!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:01 schreef Ascaroth het volgende:
Ik vind het vooral jammer omdat Pukkelpop dit jaar wel een aantal leuke namen heeft. Het is zonde dat deze nergens in de Lowlands line-up terugkomen, want ik ga veel liever gewoon weer naar Biddinghuizen..
Ik snap niet dat er zo veel lui zijn die Pendulum zo hard afkraken!? Ik vind het nieuwe album van Pendulum helemaal zo verkeerd nog niet. Zeker niet als je even in gedachten houdt dat het een stuk meer "live is", als Hold Your Color. Serieus, wat is er zo kut aan In Silico?! Ik snap het niet!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
oja, pendulumhoe hard kan je achteruit gaan
Waar is de reggae? Waar is de ska (Asakusa Jinta, Come on...)? Waar is de patchenka? Waar is de hardcore punk? Waar is de grindcore? Waar is de industrial? Waar is...quote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nu ik nog meer acts heb gecheckt valt me iets op.
Waar is de Hip-Hop (extince en the roots doen me niks). Waar is de alternatieve dansmuziek (dan denk ik aan tekno, breakcore, dubstep, minimal). Waar is de metal (nightwish en HIM, come on..).
Daarentegen stikt het van de dingen die op elkaar lijken, meuk die "indie" en "new rave" worden genoemd. Dingen die naar mijn smaak over het algemeen nogal zielloos en goedkoop zijn.
Crystal castles en fuckbuttons wisten me wel aangenaam te verassen
ja, ik hoorde aanvankelijk dat tijdens pinkpop alles bekend werd gemaakt, en dat dit dan 75% van de line-up zou moeten zijnquote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:53 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Waar is de reggae? Waar is de ska (Asakusa Jinta, Come on...)? Waar is de patchenka? Waar is de hardcore punk? Waar is de grindcore? Waar is de industrial? Waar is...
Dit is slechts het topje van de ijsberg... Er komt echt nog wel wat bij. Heb nou toch eens geduld!
Allejezus, inderdaad.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:33 schreef Janteh het volgende:
Wat ook op pukkelop staat en op lowlands moet komen: Soulwax, 2manydjs, boys noize, uffie & feadz (vorig jaar gemist), dr. lektroluv, sebastian, dj mehdi
Ik denk dat het gewoon een kwestie van smaak is, veel dnb liefhebbers vinden het gewoon kut dat het nu nóg 10x gelikter klinkt als hold your color en dat die hele rock invloeden het een verneuken en alle kracht eruithalen. tenminste dat vind ik.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:48 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Ik snap niet dat er zo veel lui zijn die Pendulum zo hard afkraken!? Ik vind het nieuwe album van Pendulum helemaal zo verkeerd nog niet. Zeker niet als je even in gedachten houdt dat het een stuk meer "live is", als Hold Your Color. Serieus, wat is er zo kut aan In Silico?! Ik snap het niet!
Boeit dat? Als die mensen het tof vinden, moeten ze er dan ook meer van weten? Of mogen ze ook gewoon ergens beginnen (Pendulum in dit geval) en er rustig aan steeds meer van ontdekken? Zo begin ik ook aan nieuwe muzieksoorten hoor, lijkt me een hele goede manier.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
en stiekem ook dat nu deze muziek als DNB de MTV kant ingaat en mensen het tof gaan vinden die er niks van weten en alleen pendulum vet vinden
Dat dus. Lowlands is een super festival en ik twijfel er geen moment aan dat ik een goede tijd zal hebben, maar ik vind de line up echt niets. Toch zonde, want nu gaat er bijna niemand mee.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:08 schreef Nosh het volgende:
[..]
ik doel meer op mensen die gaan roepen dat drum 'n bass geweldig is terwijl ze alleen pendulum kennen, en die dan niet verder dan de oppervlakte gaan. en ja, ik ken zequote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:29 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Boeit dat? Als die mensen het tof vinden, moeten ze er dan ook meer van weten? Of mogen ze ook gewoon ergens beginnen (Pendulum in dit geval) en er rustig aan steeds meer van ontdekken? Zo begin ik ook aan nieuwe muzieksoorten hoor, lijkt me een hele goede manier.
Lekker belangrijk...quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik doel meer op mensen die gaan roepen dat drum 'n bass geweldig is terwijl ze alleen pendulum kennen, en die dan niet verder dan de oppervlakte gaan. en ja, ik ken ze![]()
Huilliequote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik doel meer op mensen die gaan roepen dat drum 'n bass geweldig is terwijl ze alleen pendulum kennen, en die dan niet verder dan de oppervlakte gaan. en ja, ik ken ze![]()
Dat dus.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 17:37 schreef Ascaroth het volgende:
Wat een verschrikkelijk saaie line-up. Zonde.
Vorig jaar stonden er om en nabij de 150 'namen' dus reken maar uitquote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja, ik hoorde aanvankelijk dat tijdens pinkpop alles bekend werd gemaakt, en dat dit dan 75% van de line-up zou moeten zijn
ronde myspace:quote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:33 schreef Janteh het volgende:
Wat ook op pukkelop staat en op lowlands moet komen: Soulwax, 2manydjs, boys noize, uffie & feadz (vorig jaar gemist), dr. lektroluv, sebastian, dj mehdi
Ah, mooi. Allemaal dus.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:23 schreef Janteh het volgende:
[..]
ronde myspace:
soulwax 19e op ibiza, 15+16+17 vrij maar dan ziten ze ook 1 dag op pukkelpop
boys noize 15e pukkelpop, 16e ergens in frankrijk, 17e vrij
uffie & feadz pukkelpop, voor de rest niks
dr lektroluv staat niks over op myspace
sebastian 14e pukkelpop, de rest nog niks
mehdi pukkelpop + 16de in duitsland
ik ben benieuwd of er nog een paar van komen opdagen.
Zijn gewoon de eerste namen dit. Maar dit is nog niet de helft van het totale affiche.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:59 schreef Smart_ass het volgende:
Lol. Wat heeft dat dan weer voor nut.
Ja, is elk jaar zo. Dit is ongeveer de helft van het totaal. Doorgaans komen er tussen de 160 en 180 acts, we zitten nu iets over de 80. De laatste dingen worden zelfs pas vrij kort vantevoren bekend gemaakt.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:05 schreef Smart_ass het volgende:
Ohh vaag, is dat elk jaar zo? Dus deze poster is een soort van tussentijdse of zo. Wel met ongeveer 2/3e van alle namen dan toch.
Denk je dat ze de laatste 2,5 maand geen bands meer boeken?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:59 schreef Smart_ass het volgende:
Lol. Wat heeft dat dan weer voor nut.
voor mijn gevoel staan ze er alweer, dat zegt wel genoegquote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:20 schreef MaJo het volgende:
De mensen die zeggen dat Franz Ferdinand ALWEER op Lowlands staat![]()
Laatste keer was in 2005
Nouja, wel 3 keer in 5 edities, is op zich best vaak.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:20 schreef MaJo het volgende:
De mensen die zeggen dat Franz Ferdinand ALWEER op Lowlands staat![]()
Laatste keer was in 2005
Franz Ferdinand tourt voor het eerst in 2 jaar dus dat valt erg meequote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:24 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
voor mijn gevoel staan ze er alweer, dat zegt wel genoeg
Het is inderdaad best uniek dat ze 2x achter elkaar stonden, maar na 2 jaar afwezigheid vind ik het wel weer kunnen. En FF is sowiesoquote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:25 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Nouja, wel 3 keer in 5 edities, is op zich best vaak.
In 2005 kende ik alleen Take me Outquote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:32 schreef frame-saw het volgende:
En laat 2005 net de editie zijn waar ik om de een of andere reden niet heen ging, en pas na die editie begon met het waarderen van goede muziek. Ik heb ze nooit live gezien![]()
Dus daar ben ik sowieso blij mee.
Zo, en deze post niet verwijderen mods
Omfg. Ik ben niet achterlijk hoor. Dan kunnen ze toch alsnog als alle bands bekend zijn 1 poster maken ipv een tussentijdse.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Denk je dat ze de laatste 2,5 maand geen bands meer boeken?![]()
Dit zijn gewoon de bands die NU bekend zijn, over een maand ofzo komt er nog een hele lijst met namen erbij.
Daarom vind ik deze discussie ook bijzonder onboeiend omdat het elk jaar hetzelfde gezeik is. Als de nieuwe namen erbij komen is het opeens geweldig. En als dat niet zo is, blijf dan lekker thuis dan heb ik meer ruimte
Ja tuurlijk, ze gaan een paar weken wachten tot voor het festival?quote:Op zondag 1 juni 2008 00:08 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Omfg. Ik ben niet achterlijk hoor. Dan kunnen ze toch alsnog als alle bands bekend zijn 1 poster maken ipv een tussentijdse.
Oja, want jij hebt "meer ruimte" als er een persoon minder gaat. Echt he.
Ja ach. Ik vind de line up ook redelijk slecht tot nu toe, maar ik wil mezelf dan weer geen huilie noemen. Weet zeker dat ik me toch wel vermaak ook al zijn 't niet echt bands waar ik op zit te wachten.quote:Op zondag 1 juni 2008 00:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, ze gaan een paar weken wachten tot voor het festival?![]()
Tot het laatste moment zijn ze gewoon bezig met boeken, vandaar dus deze eerste poster en daarna een tweede. Is toch niet vreemd om al mensen te lokken met een tussentijdse poster?
Nou als ik iedereen hier mag geloven vindt iedereen het luk dus dat geeft me inderdaad een stuk meer ruimte jaAlleen die huillies hoor je later niet meer, die gaan naar Lowlands en dan is het opeens allemaal geweldig. Gezeik om niets dus
In mijn geval staan er veel bandjes waar ik het afgelopen jaar veel naar heb geluisterd (blood red shoes, los campesinos) dus ik heb niets te klagenquote:Op zondag 1 juni 2008 00:19 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja ach. Ik vind de line up ook redelijk slecht tot nu toe, maar ik wil mezelf dan weer geen huilie noemen. Weet zeker dat ik me toch wel vermaak ook al zijn 't niet echt bands waar ik op zit te wachten.![]()
Lowlands is altijd geweldig dus ach.
Sex Pistols is meer een Grolsch afsluiter... Underworld meer de Bravo. Ik denk persoonlijk meer aan Franz Ferdinand, Kaiser Chiefs en Anouk... Anouk zal het op de een of andere manier wel afgedwongen hebben, althans, daar zou ik niet van staan te kijken... Kapsoneswijf.quote:Op zondag 1 juni 2008 00:34 schreef Toad het volgende:
Ik vind de line-up tot nu toe wel oke. Er zitten veel leuke acts bij die ik een 1e of 2e keer ga zien. Hoop nog wel op goede Alpha-afsluiters. Als er geen grotere naam meer bij komt lijkt het op deze drie neer te komen: Sex Pistols, Underworld en Franz Ferdinand.
Vorig jaar wisten ze tijdens PP de drie afsluiters al wel:
[ afbeelding ]
heb hem vandaag gezien op Emproium enquote:
Underwordl in de Bravo, no way. Dat is gewoon Alpha!quote:Op zondag 1 juni 2008 02:33 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Sex Pistols is meer een Grolsch afsluiter... Underworld meer de Bravo. Ik denk persoonlijk meer aan Franz Ferdinand, Kaiser Chiefs en Anouk... Anouk zal het op de een of andere manier wel afgedwongen hebben, althans, daar zou ik niet van staan te kijken... Kapsoneswijf.
Kaiser Chiefs zullen toch niet alweer komen he...quote:Op zondag 1 juni 2008 02:33 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Sex Pistols is meer een Grolsch afsluiter... Underworld meer de Bravo. Ik denk persoonlijk meer aan Franz Ferdinand, Kaiser Chiefs en Anouk... Anouk zal het op de een of andere manier wel afgedwongen hebben, althans, daar zou ik niet van staan te kijken... Kapsoneswijf.
Hou ik je aanquote:Op zondag 1 juni 2008 02:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Underwordl in de Bravo, no way. Dat is gewoon Alpha!
zo niet dan kan u 3 halve liter bier van mij verwachten!
Het was laat én ik heb scheel gekeken. Kaiser Chiefs komen zo te zien inderdaad nietquote:Op zondag 1 juni 2008 02:50 schreef HPayne het volgende:
[..]
Kaiser Chiefs zullen toch niet alweer komen he...
Zou me inderdaad heel erg verbazen als Underworld niet een Alpha afsluiter wordt. Ik denk zelfs de zondagafsluiter, als ze op die dag beschikbaar zijn.quote:Op zondag 1 juni 2008 02:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Underwordl in de Bravo, no way. Dat is gewoon Alpha!
zo niet dan kan u 3 halve liter bier van mij verwachten!
quote:Op zondag 1 juni 2008 15:26 schreef PastoorPeter het volgende:
Waarom is m'n tvp verwijderd? Stelletje huilies.
afijn, ik hoop niet dat OneRepublic komt, als ik 1x dat klote nummer van een 'Apologize' hoor daar doe ik iemand wat.
Anders is dat ding even 56 miljoen keer bekeken?quote:
Ja ik ga toch niet klikkenquote:
Ze staan ook op Pinkpop en ze zijn 16 en 17 augustus in Engeland.quote:Op zondag 1 juni 2008 19:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik mag het hopen, tenminste 1 naam die voor mij de moeite waard zou zijn.
Hmm, dan blijft voor Lowlands alleen 15 augustus over, zal wel niet gebeurenquote:Op zondag 1 juni 2008 19:20 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ze staan ook op Pinkpop en ze zijn 16 en 17 augustus in Engeland.
Underworld staat natuurlijk altijd in de Alpha, net als vorige keer.quote:Op zondag 1 juni 2008 02:33 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Wtf? Ben je wel goed wijs?quote:Op maandag 2 juni 2008 03:00 schreef Toad het volgende:
Laat Editors maar Lowlands afsluiten.
Boeiend dat ze al op PP hebben gestaan en vorig jaar op LL.
Dat is best krap aan hoor.quote:Op maandag 2 juni 2008 10:33 schreef Retro_Doll het volgende:
Weet iemand mischien hoe snel het uitverkocht is? Ik wil mn vriend graag een kaartje kado doen maar ik moet echt wachten tot eind juli voordat ik dat geld bij elkaar heb
Is er bekend hoeveel kaarten er al weg zijn danquote:
Nee maar volgens mij was het vorig jaar toch zeker 3 weken van te voren uitverkocht. Ik zoek het op.quote:Op maandag 2 juni 2008 11:05 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Is er bekend hoeveel kaarten er al weg zijn dan![]()
Heb er wel zin in
doorverkopers zijn teringlijersquote:Op maandag 2 juni 2008 12:25 schreef papalaatmetietenlos het volgende:
Ik zit er over te denken om kaarten te kopen voor doorverkoop, maar ik ben bang dat het niet uitverkoopt.
Ik hoop inderdaad dat als jij kaartjes koopt het niet uitverkoopt en je ze onder de kostprijs moet verkopen... Men wat heb ik een hekel aan mensen zoals jijquote:Op maandag 2 juni 2008 12:25 schreef papalaatmetietenlos het volgende:
Ik zit er over te denken om kaarten te kopen voor doorverkoop, maar ik ben bang dat het niet uitverkoopt.
Jammer jammer jammer... Komt vast iets andersquote:Op maandag 2 juni 2008 13:12 schreef Longmen het volgende:
Het is trouwens definitief: Kees van Hondt komt nooit meer naar Lowlands. 2007 was echt de laatste keer.
Same herequote:Op maandag 2 juni 2008 12:14 schreef Leugenaarslogica het volgende:
Ik heb op Pinkpop alleen maar lopen zeuren over hoeveel beter Lowlands is. Dus mijn voorpret is er allang.. heerlijk!
Ik vind de namen best oke, ik ben tevreden voor nu. Gewoon even rustig wachten op meer
Fijn voor je. Maar dat ga je maar lekker op Marktplaats doen of zo. Niet hierquote:Op maandag 2 juni 2008 12:25 schreef papalaatmetietenlos het volgende:
Ja schraal gedoe...quote:Op maandag 2 juni 2008 14:45 schreef Dupje het volgende:
Biw, ik zat op Pinkpop
Ik vind het een beetje mindere line up om eerlijk te zijn
Whahaha ik vind het juist altijd heel erg gezellig!quote:Op maandag 2 juni 2008 14:53 schreef Baserunner het volgende:
[..]
Ja schraal gedoe...
Pinkpop was, buiten de bands om, echt heel erg gaar... Nooit meer naar daar
Why? Is het echt zo dood als er geen bands spelen?quote:Op maandag 2 juni 2008 14:53 schreef Baserunner het volgende:
[..]
Ja schraal gedoe...
Pinkpop was, buiten de bands om, echt heel erg gaar... Nooit meer naar daar
Ja maar jij bent een brabo, jij kan gewoon de polonaise doen.quote:Op maandag 2 juni 2008 15:48 schreef rubbereend het volgende:
in de jaren dat ik er geweest ben (jaar of 5 terug) was het er altijd wel gezellig, heb me prima vermaakt op de camping enzo
quote:Op maandag 2 juni 2008 15:50 schreef papalaatmetietenlos het volgende:
[..]
Ja maar jij bent een brabo, jij kan gewoon de polonaise doen.
Ook dat. Als er een kutband speelt dan moet je je maar vervelen, want behalve eetkraampjes is er niets op het terrein. En spelen hooguit 2 bands tegelijkertijd. Maar behalve dat is het vooral erg prutserig georganiseerd vergeleken met LL. Zie bv:quote:Op maandag 2 juni 2008 15:45 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Why? Is het echt zo dood als er geen bands spelen?
quote:Op maandag 2 juni 2008 16:28 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Het lijkt wel een Belgisch festvial...
Lowlands heeft ook wel eens geblunderd. Ik herinner me het debakel waarbij IEDEREEN gecontroleerd werd bij de ingang; resultaat: 6 uur in de rij... Bussen zijn met enige regelmaat ook een drama... Tenten die geluidshinder ondervinden van elkaar... Enfin, er is altijd wel iets om over te zeiken.quote:Op maandag 2 juni 2008 16:22 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ook dat. Als er een kutband speelt dan moet je je maar vervelen, want behalve eetkraampjes is er niets op het terrein. En spelen hooguit 2 bands tegelijkertijd. Maar behalve dat is het vooral erg prutserig georganiseerd vergeleken met LL. Zie bv:
Pinkpop deeltje 17 napraten.....
en
Tuurlijk. Maar LL en PP is toch echt een wereld van verschil. Ik heb een hoop festivals in binnen- en buitenland meegemaakt. LL is toch echt wel zo'n beetje het best georganiseerde festival wat ik kenquote:Op maandag 2 juni 2008 16:37 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Lowlands heeft ook wel eens geblunderd. Ik herinner me het debakel waarbij IEDEREEN gecontroleerd werd bij de ingang; resultaat: 6 uur in de rij... Bussen zijn met enige regelmaat ook een drama... Tenten die geluidshinder ondervinden van elkaar... Enfin, er is altijd wel iets om over te zeiken.
stoppen van de samenwerking met Nol's Grillquote:Op maandag 2 juni 2008 16:37 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Lowlands heeft ook wel eens geblunderd. Ik herinner me het debakel waarbij IEDEREEN gecontroleerd werd bij de ingang; resultaat: 6 uur in de rij... Bussen zijn met enige regelmaat ook een drama... Tenten die geluidshinder ondervinden van elkaar... Enfin, er is altijd wel iets om over te zeiken.
True, ik heb ook gemerkt dat we ons met LL zeer gelukkig mogen prijzen toen ik een keer kaarten gewonnen had voor Dourquote:Op maandag 2 juni 2008 16:42 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar LL en PP is toch echt een wereld van verschil. Ik heb een hoop festivals in binnen- en buitenland meegemaakt. LL is toch echt wel zo'n beetje het best georganiseerde festival wat ik ken
Dat is dus minder dan 3/4 van de LL prijs, voor een festval dat een dag langer duurt...En drank en eten zijn ook goedkoper, plus je kan eigen booze mee het terrein opnemen.quote:Op maandag 2 juni 2008 17:18 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Dat stuk cheaper wordt ook ieder jaar minder, je betaalt nu al 100 euro voor een ticket inc. camping.
Was vorig jaar ook hoor, met Beep! kaarten konden we gelijk doorlopen toen we aankwamen donderdag 's middags.quote:Op maandag 2 juni 2008 17:18 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Wat de rijen @ lowlands betreft, beter gooien ze net als 2 jaar geleden de ingang om 15u al open. Onder het mom van "een storm komt er aan!"
Hij gaat je echt geen info geven over de kaartverkoop, zodat jij kan gaan opkopen hoorquote:Op maandag 2 juni 2008 17:34 schreef papalaatmetietenlos het volgende:
D_A jij werkt toch voor Lowlands ofzo?
Nee.quote:Op maandag 2 juni 2008 17:34 schreef papalaatmetietenlos het volgende:
MIJN PAPPIE WELLLLLLL.quote:Op maandag 2 juni 2008 17:34 schreef papalaatmetietenlos het volgende:
Lowlands 2002....brrrr....quote:Op maandag 2 juni 2008 16:37 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Lowlands heeft ook wel eens geblunderd. [..]
Goeie actie van de securityquote:Op maandag 2 juni 2008 16:22 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ook dat. Als er een kutband speelt dan moet je je maar vervelen, want behalve eetkraampjes is er niets op het terrein. En spelen hooguit 2 bands tegelijkertijd. Maar behalve dat is het vooral erg prutserig georganiseerd vergeleken met LL. Zie bv:
en
Wat een debielenquote:Op maandag 2 juni 2008 18:24 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Goeie actie van de security
(effe doorspoelen naar 4:30 ongeveer)
zucht.. die security gorilla's worden ook steeds vaker overal maar neer geflikkerdquote:Op maandag 2 juni 2008 18:24 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Goeie actie van de security
(effe doorspoelen naar 4:30 ongeveer)
Oasis!quote:Op maandag 2 juni 2008 18:27 schreef Leonos het volgende:
Mijn pappie werkt bij de Mac!
Waar is Bloc Party en Oasis gebleven?
" waar zijn"quote:Op maandag 2 juni 2008 18:27 schreef Leonos het volgende:
Mijn pappie werkt bij de Mac!
Waar is Bloc Party en Oasis gebleven?
Longmen.quote:Op maandag 2 juni 2008 22:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hmm, Oasis of Longmen,Wat een moeilijke keuze
.
Och, schijn bedriegt soms.quote:
Afgelopen 2 jaar gingen ze in de loop van de middag open, daarvoor altijd om 18:00, wat nog wel eens wat uitliep tot 19:00 ofzo. Maar ik denk dat wat eerder open gaan ze wel bevallen is, dus ik verwacht dat ze dat dit jaar ook wel zullen doen.quote:Vanaf hoelaat zijn de campings los btw?:D
Dat denk ik ook. Ik vraag me af waar het ophoudt. Want steeds naar voren schuiven...dan blijf je aan de gangquote:Op maandag 2 juni 2008 22:57 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Afgelopen 2 jaar gingen ze in de loop van de middag open, daarvoor altijd om 18:00, wat nog wel eens wat uitliep tot 19:00 ofzo. Maar ik denk dat wat eerder open gaan ze wel bevallen is, dus ik verwacht dat ze dat dit jaar ook wel zullen doen.
Amy is zeer ok.quote:Op maandag 2 juni 2008 17:44 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Nu we het toch over werken bij Lowlands hebben. Mag ik nog even respect voor het feit dat ik al voor het bekend maken van de Pinkpopline-up meldde dat Amy MacD. op LL staat dit jaar en dat niemand dat meer geloofde nadat ze dus voor PP bevestigd werd?
Alvast bedankt.
het wordt ook steeds vroeger steeds drukker op de dijkquote:Op maandag 2 juni 2008 23:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Ik vraag me af waar het ophoudt. Want steeds naar voren schuiven...dan blijf je aan de gang
Dat dus. Nou moet ik zeggen dat ik de afgelopen 2-3 jaar niet eens zo HEEL lang op de dijk heb gestaan. Goede planning enzoquote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het wordt ook steeds vroeger steeds drukker op de dijk
't Was zeker gezelligquote:Op maandag 2 juni 2008 15:48 schreef rubbereend het volgende:
in de jaren dat ik er geweest ben (jaar of 5 terug) was het er altijd wel gezellig, heb me prima vermaakt op de camping enzo
Volgens mij heb ik wel langer dan een half uur moeten wachten voordat ik binnen wasquote:Op maandag 2 juni 2008 17:23 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Vorig jaar was de rij ook best snel weg toch? Ik kwam volgens mij iets van 7 uur aan en was met een half uur binnen.
Jij gaat per OV?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:22 schreef NoelGallagher het volgende:
Dank god hoef ik niet in die tyfeslange file te staan bij de dijk
En als dat niet het geval is is dat helemaal niet erg, des te meer ruimte is er!quote:Op maandag 2 juni 2008 11:07 schreef On het volgende:
Met deze Lineup zal het vast geen gekkenhuis bij de kaartverkoop worden, maar uitverkopen doet Lowlands toch wel weer dit jaar.
Op de site gewoon 18:00 blijven volhouden en 15:00 open gaan. En verder naar voren schuiven is nergens voor nodig vind ik. Ik hoef niet per se donderdag al vroeg heen, nog even uitslapen is ook wel handig. Wij vertrekken meestal tussen 13:00 en 15:00 als het even mee zit.quote:Op maandag 2 juni 2008 23:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Ik vraag me af waar het ophoudt. Want steeds naar voren schuiven...dan blijf je aan de gang
jep vanaf station 't HArde en Lelystad rijden pendelbussen naar het terrein.quote:
Ik ben vorig jaar voor het eerst met OV heen gegaan, dat is helemaal niet slecht bevallen. Auto is met bagage wat fijner, maar het is wel goed te doen hoor. Als de bussen ook een beetje op tijd beginnen met rijden helemaal.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:15 schreef vogelkooi het volgende:
Je kunt er komen met OV?
Bijgewerkt en ook alle nieuwe namen toegevoegd, de hele OP was schandalig verwaarloosd.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:38 schreef Nembrionic het volgende:
Mag ik trouwens even suggereren dat veel myspacelinkjes in de OP het niet doen.
Er staan "/" achter en doe moeten niet. Daarvan gaat myspace over z'n/haar nek.
Mager slap mensje hierquote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:56 schreef frame-saw het volgende:
Ik moet nog eens een backpacktas hosselen, maar ik ben bang dat ik dan de trap afflikker. Nog meer magere slappe mensjes die een backpacktas hebben meegenomen naar Lowlands en niet om zijn gevallen?
Of ik ga zo minimaal mogelijk, een rugtasje met drie t-shirts, regenlaarzen en een dekentjeHopen op mooi weer dan maar.
Als je nou even een fobo aanmaakt, kijk ik even of je bij mij in de tent magquote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:56 schreef frame-saw het volgende:
Ik moet nog eens een backpacktas hosselen, maar ik ben bang dat ik dan de trap afflikker. Nog meer magere slappe mensjes die een backpacktas hebben meegenomen naar Lowlands en niet om zijn gevallen?
Of ik ga zo minimaal mogelijk, een rugtasje met drie t-shirts, regenlaarzen en een dekentjeHopen op mooi weer dan maar.
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:02 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Als je nou even een fobo aanmaakt, kijk ik even of je bij mij in de tent mag
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:29 schreef chansadres het volgende:
Dit jaar te herkennen door mijn fantastisch eigen gemaakte t-shirt:
[ afbeelding ]
Achterkant het Lowlands 2008 logo.
[ afbeelding ]
heldquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:29 schreef chansadres het volgende:
[ afbeelding ]
Ken zijn muziek eigenlijk niet zo goed, eens wat van binnen halen, is volgens mij meer Dancehall, wat niet echt mijn ding is, geef mij maar Roots Reggae!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:30 schreef Tourniquet het volgende:
Volgens mij was Stephen Marley (inderdaad een "zoon van") hier ook nog niet genoemd.
Gewoon op die fietsquote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat dus. Nou moet ik zeggen dat ik de afgelopen 2-3 jaar niet eens zo HEEL lang op de dijk heb gestaan. Goede planning enzo
Dat probleem heb ik ook wel. En elk jaar zijn er dus ook weer dingen die ik inderdaad nooit gebruik, en toch doe ik ze vaak het jaar erna weer in mijn tas. Dit jaar maar eens wat selectiever. Als ik het nog iets weet te beperken, dan kan alles in 1 tas (inclusief matje, slaapzak enzo).quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:29 schreef frame-saw het volgende:
[..]
![]()
En papalaatmetietenlos (leuk om zo te typen), ik ben wel zo slim om niet te veel kleren mee te nemen, maar ik neem wel altijd veel rotzooi mee. Standaard een paraplu, waar ik toch niks aan heb.
quote:Converse en het Lowlands Festival hebben een contract getekend voor drie jaar.
Hiermee verbindt Converse zich als hoofdsponsor aan het Lowlands festival
Converse voert momenteel een wereldwijde campagne om hun 100 jarige bestaan te vieren. De campagne staat voor 100 jaar of 'disrupting the status quo' en valt op door de legendarische iconen uit de wereld van muziek, kunst, sport en mode. Er wordt een visueel verband gelegd tussen de iconen van toen en nu, met hun 'optimistic rebellion' als gemeenschappelijk kenmerk en vormt tevens een eerbetoon aan de Chuck Taylor® All Star® schoen. Converse is als schoenenbedrijf de eerste in de wereld van sport en Rock and Roll.
Mojo Concerts -organisator van Lowlands- en Converse zullen als partners een aantal noviteiten op het festival mogelijk maken, waarover later meer in de detail wordt bericht. Het epicentrum van de aanwezigheid van Converse op het festivalterrein zal bestaan uit de Converse Compound. Daarin komt onder andere een Converse museum.
Voor festivaldirecteur Eric van Eerdenburg en Taco Overmaat, Commercieel Directeur van Converse, heeft de samenwerking veel te bieden. Van Eerdenburg: "Wij zijn erg blij met deze samenwerking omdat Converse een merk is dat helemaal past bij Lowlands en de Lowlanders".
"Voor ons is deze driejarige overeenkomst echt een mijlpaal", laat Overmaat weten. "Om onze ambities van Converse op het gebied van muziek goed in te vullen is er in Nederland eigenlijk geen ander festival dan Lowlands".
De 16e editie van Lowlands vindt plaats op 15, 16 en 17 augustus te Walibi World Biddinghuizen. Het grootste deel van het programma wordt eind mei bekendgemaakt door Mojo Concerts en zal te lezen zijn in nrc.next. De kaartverkoop is reeds begonnen en loopt voorspoedig. De afgelopen jaren was het festival met 55.000 bezoekers uitverkocht.
Voor meer informatie: www. lowlands. nl en www. converse. nl
Volgens mij afgelopen jaar toen wij kwamen, zal tussen 19.00 en 20.00 zijn geweest, hebben we maar heel even in de file gestaan.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:22 schreef NoelGallagher het volgende:
Dank god hoef ik niet in die tyfeslange file te staan bij de dijk
Wat een onzinnig sponsor gelul zeg.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:06 schreef ebeaydojraes het volgende:
van myspace blog:
Voor festivaldirecteur Eric van Eerdenburg en Taco Overmaat, Commercieel Directeur van Converse, heeft de samenwerking veel te bieden. Van Eerdenburg: "Wij zijn erg blij met deze samenwerking omdat Converse een merk is dat helemaal past bij Lowlands en de Lowlanders".
Ben je wel eens op LL geweest knul? Zeker de afgelopen 2 jaar zit het vol met Conversesjesquote:
Weet ik ook wel, maar dan is het nog wel onzinnig gelul. En ja ik snap de marketing strategie heus wel.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ben je wel eens op LL geweest knul? Zeker de afgelopen 2 jaar zit het vol met Conversesjes
D'r staat toch All Star op de zijkantquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:31 schreef lienelien het volgende:
Dat zijn geen all stars, maar wel schoenen van Converse.
mooi weer? Sowieso regenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:56 schreef frame-saw het volgende:
Ik ontken.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:33 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
D'r staat toch All Star op de zijkant![]()
Anders kijk je even wat er op die schoenen staat.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:31 schreef lienelien het volgende:
Dat zijn geen all stars, maar wel schoenen van Converse.
(Maar die van jou gaan tenminste wel wat langer mee dan all stars)
Nee man, dat zeggen ze aldoor. Maar de 2 keer dat ik ben geweest zou het echt zwaar kutweer worden. Kutweer? Waar? Niet in Biddinghuizen. Oké behalve de zondag(ofzaterdag?)ochtend van vorig jaar, maar dat was wel even verfrissend. O, en de zondag van het jaar ervoor. Nouja, laat ik het erop houden dat de verhouding regen en zon 10/90 was.quote:
quote:
Ik dacht dat alleen deze soort All Star heettequote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:40 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Anders kijk je even wat er op die schoenen staat.
Je hebt meerdere typen all stars.
Ech nie. Mijne zijn het leukst. Alleen niet meer te vindenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:47 schreef Smart_ass het volgende:
Ja, ik snap wat je bedoelt, maar ik ken meerdere converse schoenen met all star erop, zoals die hierboven ook. Dus zul je wel meerdere typen all stars hebben.
Al blijft diegene die jij zei natuurlijk ook het leukst.
Nee, mijn vader woont ernaastquote:Op dinsdag 3 juni 2008 08:32 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik wel langer dan een half uur moeten wachten voordat ik binnen was(op donderdagavond dan)
[..]
Jij gaat per OV?
[ afbeelding ]
Als je zijn site nog maar open klikt begint de muziek al te spelen. Duidelijk Snoop Double Dizzle fo Shizzle... En inderdaad... Dancehall... MO FIRE!!! Leuk voor in de late uurtjes. Nu nog wat lazy afternoon stuff!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:57 schreef Luni het volgende:
[..]
Ken zijn muziek eigenlijk niet zo goed, eens wat van binnen halen, is volgens mij meer Dancehall, wat niet echt mijn ding is, geef mij maar Roots Reggae!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Terecht, die hufters moeten dood.quote:Op dinsdag 3 juni 200821:31 schreef Nembrionic het volgende:
Mag ik (even volledig) ten overvloede nogmaals melden dat de ticketservice even heel hard de tyfus kunnen genieten?
¤4.80 servicekosten is al absurd maar nu dus ook ¤4.80 voor "administratie". Oftewel, het versturen van je kaartje via de post. Krijg toch gauw een hartverzakking.
En dan zijn ze nog erger door voor een email OOK 4.80 te rekenen
Achterlijke kutbende. Het wordt een tijd dat er kamervragen gesteld gaan worden
Nogmaals, dit is even ten overvloede maar ik geloof dat ik hier mijn medemens wel kan vinden
Ja dat was eigenlijk nog mijn grootste probleem. Dat het PER KAARTJE is. Terwijl het 0,01% meer werk is om 2 kaartjes of 20 kaartjes te printen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:55 schreef Pinball het volgende:
[..]
Terecht, die hufters moeten dood.
De hele investering van een webwinkel en zelfs het achterliggende werk aan handling en het fysieke versturen wordt per jaar over miljoenen kaartjes verdeeld, dat mag nooit meer dan 5 euro kosten.
Per bestelling, niet per kaartje.
En dat een email even duur is zegt wel genoeg over die klootzakken.
Moet je wel weer in deze context zetten.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:09 schreef Janteh het volgende:
Ticketservice strijkt 264.000 euro op aan servicekosten van lowlands kaartjes, inderdaad te idioot voor woorden. Ik wou laatst ook kaartjes online bestellen maar dat je het gewoon een paar euro kost om ze op te laten sturen en idd ook om ze zelf te printen vond ik te gek, ik ben gewoon naar het gwk gefietst.
Juist, en dat ga ik morgen dus ook doen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:09 schreef Janteh het volgende:
Ticketservice strijkt 264.000 euro op aan servicekosten van lowlands kaartjes, inderdaad te idioot voor woorden. Ik wou laatst ook kaartjes online bestellen maar dat je het gewoon een paar euro kost om ze op te laten sturen en idd ook om ze zelf te printen vond ik te gek, ik ben gewoon naar het gwk gefietst.
Volgens mij wel toch? Want het zijn toch allemaal verkoopspunten van de TS?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:41 schreef lienelien het volgende:
Bij GWK betaal je toch ook gewoon servicekosten?
Yupquote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgens mij wel toch? Want het zijn toch allemaal verkoopspunten van de TS?
Dat ja. Dus ik ga gewoon even fietsen. Het is een principekwestiequote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
YupMaar inderdaad geen verzendkosten
Duh
Zag ze in Rotown. Van 't krappe half uur wat ze speelden vond ik hooguit de eerste 10 minuten echt goed.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:22 schreef Tourniquet het volgende:
Ik wacht nog op de bevestiging van Does It Offend You, Yeah?
Zou echt een gemiste kans zijn als ze die niet halen (ze staan ook op Pukkelpop tenslotte). Heb ze pas in een klein zaaltje in Brooklyn gezien en dat was erg vetjes!!
Hier was ik bij dus:
En aangezien er altijd weinig reggae op Lowlands staat, vrees ik dat we het hier mee moeten doenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:25 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Als je zijn site nog maar open klikt begint de muziek al te spelen. Duidelijk Snoop Double Dizzle fo Shizzle... En inderdaad... Dancehall... MO FIRE!!! Leuk voor in de late uurtjes. Nu nog wat lazy afternoon stuff!
Het stomste is dat je ook verzendkosten betaalt (betaalde? al een tijdje niet meer gedaan) als je een mailtje geheel automatisch, zonder tussenkomst van mensen, naar je toe laat sturen met daarin een pdf met je kaartje. Te achterlijk voor woorden natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:09 schreef Janteh het volgende:
Nou nee, meer dan bovenstaande wilde ik er niet over kwijt.quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:52 schreef Longmen het volgende:
Ja laten we nu lekker Hollands gaan zeiken over de prijzen!
Godverdommequote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:29 schreef chansadres het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 juni 200821:31 schreef Nembrionic het volgende:
gevoelige oogjesmodus4 euro verzend&adminkosten, oké, maar dit is bijna 10 euroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
Ik heb toch het kaartje besteld, dat er niet van. Maar het is van je reinste afzetterij![]()
Dat dus. Daarom ben ik blij dat ik steeds vaker Paylogic tegen kom. Euro of 3 servicekosten voor 2 kaartjes (Wâldrock in dit geval) en geen 'verzendkosten' voor het mailtje. Heb het nu 2 keer gebruikt en het werkte prima.quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:22 schreef WalterSobchak het volgende:
Het is wel bizar dat je 5 euro goedkoper uit bent, als je iemand het werk voor je laat doen op het postkantoor of GWK. Een pdf-je mailen is blijkbaar duurder dan een typmiep iets uit laten printen.
inderdaad:quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:25 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat dus. Daarom ben ik blij dat ik steeds vaker Paylogic tegen kom. Euro of 3 servicekosten voor 2 kaartjes (Wâldrock in dit geval) en geen 'verzendkosten' voor het mailtje. Heb het nu 2 keer gebruikt en het werkte prima.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ticketonline ook 2 euroquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:38 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
inderdaad:
ticketservice: 9,05 (Lowlands)
maar:
paylogic 1,48 (Free Your Mind)
ticketscript: 1,75 (Awakenings Festival)
Daar kan ik mee leven, die bedrijven moeten ook ergens wat aan verdienen. Maar een tientje gaat te furrrrr
OMG ik ook!!! Mijn pinkpop reisgenoten werden gek van mij, maar hey; ik heb gewoon gelijkquote:Op maandag 2 juni 2008 12:14 schreef Leugenaarslogica het volgende:
Ik heb op Pinkpop alleen maar lopen zeuren over hoeveel beter Lowlands is. Dus mijn voorpret is er allang.. heerlijk!
Ik vind de namen best oke, ik ben tevreden voor nu. Gewoon even rustig wachten op meer
grappig, ik ookquote:Op woensdag 4 juni 2008 18:18 schreef Baserunner het volgende:
[..]Overigens werk ik in P3 te Purmerend
De programmakrant zit dit jaar als bijalge bij de nrc.next van donderdag 24 juli.quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:56 schreef MadGuy het volgende:
Yay, ik ga.
Wanneer wordt het tijdsschema meestal bekend gemaakt?
Voor de laatste keer dan maar: Elke vergelijking tussen de beide festivals gaat mank en is niet reeel. Knoop dat nou eindelijk eens in je oren!quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:18 schreef Baserunner het volgende:
[..]
OMG ik ook!!! Mijn pinkpop reisgenoten werden gek van mij, maar hey; ik heb gewoon gelijk
Mee eens, ik vind het niet te vergelijken.quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
Voor de laatste keer dan maar: Elke vergelijking tussen de beide festivals gaat mank en is niet reeel. Knoop dat nou eindelijk eens in je oren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |