Mager slap mensje hierquote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:56 schreef frame-saw het volgende:
Ik moet nog eens een backpacktas hosselen, maar ik ben bang dat ik dan de trap afflikker. Nog meer magere slappe mensjes die een backpacktas hebben meegenomen naar Lowlands en niet om zijn gevallen?
Of ik ga zo minimaal mogelijk, een rugtasje met drie t-shirts, regenlaarzen en een dekentjeHopen op mooi weer dan maar.
Als je nou even een fobo aanmaakt, kijk ik even of je bij mij in de tent magquote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:56 schreef frame-saw het volgende:
Ik moet nog eens een backpacktas hosselen, maar ik ben bang dat ik dan de trap afflikker. Nog meer magere slappe mensjes die een backpacktas hebben meegenomen naar Lowlands en niet om zijn gevallen?
Of ik ga zo minimaal mogelijk, een rugtasje met drie t-shirts, regenlaarzen en een dekentjeHopen op mooi weer dan maar.
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:02 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Als je nou even een fobo aanmaakt, kijk ik even of je bij mij in de tent mag
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:29 schreef chansadres het volgende:
Dit jaar te herkennen door mijn fantastisch eigen gemaakte t-shirt:
[ afbeelding ]
Achterkant het Lowlands 2008 logo.
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:29 schreef chansadres het volgende:
[ afbeelding ]
heldquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:29 schreef chansadres het volgende:
[ afbeelding ]
Ken zijn muziek eigenlijk niet zo goed, eens wat van binnen halen, is volgens mij meer Dancehall, wat niet echt mijn ding is, geef mij maar Roots Reggae!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:30 schreef Tourniquet het volgende:
Volgens mij was Stephen Marley (inderdaad een "zoon van") hier ook nog niet genoemd.
Gewoon op die fietsquote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat dus. Nou moet ik zeggen dat ik de afgelopen 2-3 jaar niet eens zo HEEL lang op de dijk heb gestaan. Goede planning enzo
Dat probleem heb ik ook wel. En elk jaar zijn er dus ook weer dingen die ik inderdaad nooit gebruik, en toch doe ik ze vaak het jaar erna weer in mijn tas. Dit jaar maar eens wat selectiever. Als ik het nog iets weet te beperken, dan kan alles in 1 tas (inclusief matje, slaapzak enzo).quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:29 schreef frame-saw het volgende:
[..]
![]()
En papalaatmetietenlos (leuk om zo te typen), ik ben wel zo slim om niet te veel kleren mee te nemen, maar ik neem wel altijd veel rotzooi mee. Standaard een paraplu, waar ik toch niks aan heb.
quote:Converse en het Lowlands Festival hebben een contract getekend voor drie jaar.
Hiermee verbindt Converse zich als hoofdsponsor aan het Lowlands festival
Converse voert momenteel een wereldwijde campagne om hun 100 jarige bestaan te vieren. De campagne staat voor 100 jaar of 'disrupting the status quo' en valt op door de legendarische iconen uit de wereld van muziek, kunst, sport en mode. Er wordt een visueel verband gelegd tussen de iconen van toen en nu, met hun 'optimistic rebellion' als gemeenschappelijk kenmerk en vormt tevens een eerbetoon aan de Chuck Taylor® All Star® schoen. Converse is als schoenenbedrijf de eerste in de wereld van sport en Rock and Roll.
Mojo Concerts -organisator van Lowlands- en Converse zullen als partners een aantal noviteiten op het festival mogelijk maken, waarover later meer in de detail wordt bericht. Het epicentrum van de aanwezigheid van Converse op het festivalterrein zal bestaan uit de Converse Compound. Daarin komt onder andere een Converse museum.
Voor festivaldirecteur Eric van Eerdenburg en Taco Overmaat, Commercieel Directeur van Converse, heeft de samenwerking veel te bieden. Van Eerdenburg: "Wij zijn erg blij met deze samenwerking omdat Converse een merk is dat helemaal past bij Lowlands en de Lowlanders".
"Voor ons is deze driejarige overeenkomst echt een mijlpaal", laat Overmaat weten. "Om onze ambities van Converse op het gebied van muziek goed in te vullen is er in Nederland eigenlijk geen ander festival dan Lowlands".
De 16e editie van Lowlands vindt plaats op 15, 16 en 17 augustus te Walibi World Biddinghuizen. Het grootste deel van het programma wordt eind mei bekendgemaakt door Mojo Concerts en zal te lezen zijn in nrc.next. De kaartverkoop is reeds begonnen en loopt voorspoedig. De afgelopen jaren was het festival met 55.000 bezoekers uitverkocht.
Voor meer informatie: www. lowlands. nl en www. converse. nl
Volgens mij afgelopen jaar toen wij kwamen, zal tussen 19.00 en 20.00 zijn geweest, hebben we maar heel even in de file gestaan.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:22 schreef NoelGallagher het volgende:
Dank god hoef ik niet in die tyfeslange file te staan bij de dijk
Wat een onzinnig sponsor gelul zeg.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:06 schreef ebeaydojraes het volgende:
van myspace blog:
Voor festivaldirecteur Eric van Eerdenburg en Taco Overmaat, Commercieel Directeur van Converse, heeft de samenwerking veel te bieden. Van Eerdenburg: "Wij zijn erg blij met deze samenwerking omdat Converse een merk is dat helemaal past bij Lowlands en de Lowlanders".
Ben je wel eens op LL geweest knul? Zeker de afgelopen 2 jaar zit het vol met Conversesjesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |