Nee maar volgens mij was het vorig jaar toch zeker 3 weken van te voren uitverkocht. Ik zoek het op.quote:Op maandag 2 juni 2008 11:05 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Is er bekend hoeveel kaarten er al weg zijn dan![]()
Heb er wel zin in
doorverkopers zijn teringlijersquote:Op maandag 2 juni 2008 12:25 schreef papalaatmetietenlos het volgende:
Ik zit er over te denken om kaarten te kopen voor doorverkoop, maar ik ben bang dat het niet uitverkoopt.
Ik hoop inderdaad dat als jij kaartjes koopt het niet uitverkoopt en je ze onder de kostprijs moet verkopen... Men wat heb ik een hekel aan mensen zoals jijquote:Op maandag 2 juni 2008 12:25 schreef papalaatmetietenlos het volgende:
Ik zit er over te denken om kaarten te kopen voor doorverkoop, maar ik ben bang dat het niet uitverkoopt.
Jammer jammer jammer... Komt vast iets andersquote:Op maandag 2 juni 2008 13:12 schreef Longmen het volgende:
Het is trouwens definitief: Kees van Hondt komt nooit meer naar Lowlands. 2007 was echt de laatste keer.
Same herequote:Op maandag 2 juni 2008 12:14 schreef Leugenaarslogica het volgende:
Ik heb op Pinkpop alleen maar lopen zeuren over hoeveel beter Lowlands is. Dus mijn voorpret is er allang.. heerlijk!
Ik vind de namen best oke, ik ben tevreden voor nu. Gewoon even rustig wachten op meer
Fijn voor je. Maar dat ga je maar lekker op Marktplaats doen of zo. Niet hierquote:Op maandag 2 juni 2008 12:25 schreef papalaatmetietenlos het volgende:
Ja schraal gedoe...quote:Op maandag 2 juni 2008 14:45 schreef Dupje het volgende:
Biw, ik zat op Pinkpop
Ik vind het een beetje mindere line up om eerlijk te zijn
Whahaha ik vind het juist altijd heel erg gezellig!quote:Op maandag 2 juni 2008 14:53 schreef Baserunner het volgende:
[..]
Ja schraal gedoe...
Pinkpop was, buiten de bands om, echt heel erg gaar... Nooit meer naar daar
Why? Is het echt zo dood als er geen bands spelen?quote:Op maandag 2 juni 2008 14:53 schreef Baserunner het volgende:
[..]
Ja schraal gedoe...
Pinkpop was, buiten de bands om, echt heel erg gaar... Nooit meer naar daar
Ja maar jij bent een brabo, jij kan gewoon de polonaise doen.quote:Op maandag 2 juni 2008 15:48 schreef rubbereend het volgende:
in de jaren dat ik er geweest ben (jaar of 5 terug) was het er altijd wel gezellig, heb me prima vermaakt op de camping enzo
quote:Op maandag 2 juni 2008 15:50 schreef papalaatmetietenlos het volgende:
[..]
Ja maar jij bent een brabo, jij kan gewoon de polonaise doen.
Ook dat. Als er een kutband speelt dan moet je je maar vervelen, want behalve eetkraampjes is er niets op het terrein. En spelen hooguit 2 bands tegelijkertijd. Maar behalve dat is het vooral erg prutserig georganiseerd vergeleken met LL. Zie bv:quote:Op maandag 2 juni 2008 15:45 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Why? Is het echt zo dood als er geen bands spelen?
quote:Op maandag 2 juni 2008 16:28 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Het lijkt wel een Belgisch festvial...
Lowlands heeft ook wel eens geblunderd. Ik herinner me het debakel waarbij IEDEREEN gecontroleerd werd bij de ingang; resultaat: 6 uur in de rij... Bussen zijn met enige regelmaat ook een drama... Tenten die geluidshinder ondervinden van elkaar... Enfin, er is altijd wel iets om over te zeiken.quote:Op maandag 2 juni 2008 16:22 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ook dat. Als er een kutband speelt dan moet je je maar vervelen, want behalve eetkraampjes is er niets op het terrein. En spelen hooguit 2 bands tegelijkertijd. Maar behalve dat is het vooral erg prutserig georganiseerd vergeleken met LL. Zie bv:
Pinkpop deeltje 17 napraten.....
en
Tuurlijk. Maar LL en PP is toch echt een wereld van verschil. Ik heb een hoop festivals in binnen- en buitenland meegemaakt. LL is toch echt wel zo'n beetje het best georganiseerde festival wat ik kenquote:Op maandag 2 juni 2008 16:37 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Lowlands heeft ook wel eens geblunderd. Ik herinner me het debakel waarbij IEDEREEN gecontroleerd werd bij de ingang; resultaat: 6 uur in de rij... Bussen zijn met enige regelmaat ook een drama... Tenten die geluidshinder ondervinden van elkaar... Enfin, er is altijd wel iets om over te zeiken.
stoppen van de samenwerking met Nol's Grillquote:Op maandag 2 juni 2008 16:37 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Lowlands heeft ook wel eens geblunderd. Ik herinner me het debakel waarbij IEDEREEN gecontroleerd werd bij de ingang; resultaat: 6 uur in de rij... Bussen zijn met enige regelmaat ook een drama... Tenten die geluidshinder ondervinden van elkaar... Enfin, er is altijd wel iets om over te zeiken.
True, ik heb ook gemerkt dat we ons met LL zeer gelukkig mogen prijzen toen ik een keer kaarten gewonnen had voor Dourquote:Op maandag 2 juni 2008 16:42 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar LL en PP is toch echt een wereld van verschil. Ik heb een hoop festivals in binnen- en buitenland meegemaakt. LL is toch echt wel zo'n beetje het best georganiseerde festival wat ik ken
Dat is dus minder dan 3/4 van de LL prijs, voor een festval dat een dag langer duurt...En drank en eten zijn ook goedkoper, plus je kan eigen booze mee het terrein opnemen.quote:Op maandag 2 juni 2008 17:18 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Dat stuk cheaper wordt ook ieder jaar minder, je betaalt nu al 100 euro voor een ticket inc. camping.
Was vorig jaar ook hoor, met Beep! kaarten konden we gelijk doorlopen toen we aankwamen donderdag 's middags.quote:Op maandag 2 juni 2008 17:18 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Wat de rijen @ lowlands betreft, beter gooien ze net als 2 jaar geleden de ingang om 15u al open. Onder het mom van "een storm komt er aan!"
Hij gaat je echt geen info geven over de kaartverkoop, zodat jij kan gaan opkopen hoorquote:Op maandag 2 juni 2008 17:34 schreef papalaatmetietenlos het volgende:
D_A jij werkt toch voor Lowlands ofzo?
Nee.quote:Op maandag 2 juni 2008 17:34 schreef papalaatmetietenlos het volgende:
MIJN PAPPIE WELLLLLLL.quote:Op maandag 2 juni 2008 17:34 schreef papalaatmetietenlos het volgende:
Lowlands 2002....brrrr....quote:Op maandag 2 juni 2008 16:37 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Lowlands heeft ook wel eens geblunderd. [..]
Goeie actie van de securityquote:Op maandag 2 juni 2008 16:22 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ook dat. Als er een kutband speelt dan moet je je maar vervelen, want behalve eetkraampjes is er niets op het terrein. En spelen hooguit 2 bands tegelijkertijd. Maar behalve dat is het vooral erg prutserig georganiseerd vergeleken met LL. Zie bv:
en
Wat een debielenquote:Op maandag 2 juni 2008 18:24 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Goeie actie van de security
(effe doorspoelen naar 4:30 ongeveer)
zucht.. die security gorilla's worden ook steeds vaker overal maar neer geflikkerdquote:Op maandag 2 juni 2008 18:24 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Goeie actie van de security
(effe doorspoelen naar 4:30 ongeveer)
Oasis!quote:Op maandag 2 juni 2008 18:27 schreef Leonos het volgende:
Mijn pappie werkt bij de Mac!
Waar is Bloc Party en Oasis gebleven?
" waar zijn"quote:Op maandag 2 juni 2008 18:27 schreef Leonos het volgende:
Mijn pappie werkt bij de Mac!
Waar is Bloc Party en Oasis gebleven?
Longmen.quote:Op maandag 2 juni 2008 22:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hmm, Oasis of Longmen,Wat een moeilijke keuze
.
Och, schijn bedriegt soms.quote:
Afgelopen 2 jaar gingen ze in de loop van de middag open, daarvoor altijd om 18:00, wat nog wel eens wat uitliep tot 19:00 ofzo. Maar ik denk dat wat eerder open gaan ze wel bevallen is, dus ik verwacht dat ze dat dit jaar ook wel zullen doen.quote:Vanaf hoelaat zijn de campings los btw?:D
Dat denk ik ook. Ik vraag me af waar het ophoudt. Want steeds naar voren schuiven...dan blijf je aan de gangquote:Op maandag 2 juni 2008 22:57 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Afgelopen 2 jaar gingen ze in de loop van de middag open, daarvoor altijd om 18:00, wat nog wel eens wat uitliep tot 19:00 ofzo. Maar ik denk dat wat eerder open gaan ze wel bevallen is, dus ik verwacht dat ze dat dit jaar ook wel zullen doen.
Amy is zeer ok.quote:Op maandag 2 juni 2008 17:44 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Nu we het toch over werken bij Lowlands hebben. Mag ik nog even respect voor het feit dat ik al voor het bekend maken van de Pinkpopline-up meldde dat Amy MacD. op LL staat dit jaar en dat niemand dat meer geloofde nadat ze dus voor PP bevestigd werd?
Alvast bedankt.
het wordt ook steeds vroeger steeds drukker op de dijkquote:Op maandag 2 juni 2008 23:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Ik vraag me af waar het ophoudt. Want steeds naar voren schuiven...dan blijf je aan de gang
Dat dus. Nou moet ik zeggen dat ik de afgelopen 2-3 jaar niet eens zo HEEL lang op de dijk heb gestaan. Goede planning enzoquote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het wordt ook steeds vroeger steeds drukker op de dijk
't Was zeker gezelligquote:Op maandag 2 juni 2008 15:48 schreef rubbereend het volgende:
in de jaren dat ik er geweest ben (jaar of 5 terug) was het er altijd wel gezellig, heb me prima vermaakt op de camping enzo
Volgens mij heb ik wel langer dan een half uur moeten wachten voordat ik binnen wasquote:Op maandag 2 juni 2008 17:23 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Vorig jaar was de rij ook best snel weg toch? Ik kwam volgens mij iets van 7 uur aan en was met een half uur binnen.
Jij gaat per OV?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:22 schreef NoelGallagher het volgende:
Dank god hoef ik niet in die tyfeslange file te staan bij de dijk
En als dat niet het geval is is dat helemaal niet erg, des te meer ruimte is er!quote:Op maandag 2 juni 2008 11:07 schreef On het volgende:
Met deze Lineup zal het vast geen gekkenhuis bij de kaartverkoop worden, maar uitverkopen doet Lowlands toch wel weer dit jaar.
Op de site gewoon 18:00 blijven volhouden en 15:00 open gaan. En verder naar voren schuiven is nergens voor nodig vind ik. Ik hoef niet per se donderdag al vroeg heen, nog even uitslapen is ook wel handig. Wij vertrekken meestal tussen 13:00 en 15:00 als het even mee zit.quote:Op maandag 2 juni 2008 23:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Ik vraag me af waar het ophoudt. Want steeds naar voren schuiven...dan blijf je aan de gang
jep vanaf station 't HArde en Lelystad rijden pendelbussen naar het terrein.quote:
Ik ben vorig jaar voor het eerst met OV heen gegaan, dat is helemaal niet slecht bevallen. Auto is met bagage wat fijner, maar het is wel goed te doen hoor. Als de bussen ook een beetje op tijd beginnen met rijden helemaal.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:15 schreef vogelkooi het volgende:
Je kunt er komen met OV?
Bijgewerkt en ook alle nieuwe namen toegevoegd, de hele OP was schandalig verwaarloosd.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:38 schreef Nembrionic het volgende:
Mag ik trouwens even suggereren dat veel myspacelinkjes in de OP het niet doen.
Er staan "/" achter en doe moeten niet. Daarvan gaat myspace over z'n/haar nek.
Mager slap mensje hierquote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:56 schreef frame-saw het volgende:
Ik moet nog eens een backpacktas hosselen, maar ik ben bang dat ik dan de trap afflikker. Nog meer magere slappe mensjes die een backpacktas hebben meegenomen naar Lowlands en niet om zijn gevallen?
Of ik ga zo minimaal mogelijk, een rugtasje met drie t-shirts, regenlaarzen en een dekentjeHopen op mooi weer dan maar.
Als je nou even een fobo aanmaakt, kijk ik even of je bij mij in de tent magquote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:56 schreef frame-saw het volgende:
Ik moet nog eens een backpacktas hosselen, maar ik ben bang dat ik dan de trap afflikker. Nog meer magere slappe mensjes die een backpacktas hebben meegenomen naar Lowlands en niet om zijn gevallen?
Of ik ga zo minimaal mogelijk, een rugtasje met drie t-shirts, regenlaarzen en een dekentjeHopen op mooi weer dan maar.
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:02 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Als je nou even een fobo aanmaakt, kijk ik even of je bij mij in de tent mag
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:29 schreef chansadres het volgende:
Dit jaar te herkennen door mijn fantastisch eigen gemaakte t-shirt:
[ afbeelding ]
Achterkant het Lowlands 2008 logo.
[ afbeelding ]
heldquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:29 schreef chansadres het volgende:
[ afbeelding ]
Ken zijn muziek eigenlijk niet zo goed, eens wat van binnen halen, is volgens mij meer Dancehall, wat niet echt mijn ding is, geef mij maar Roots Reggae!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:30 schreef Tourniquet het volgende:
Volgens mij was Stephen Marley (inderdaad een "zoon van") hier ook nog niet genoemd.
Gewoon op die fietsquote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat dus. Nou moet ik zeggen dat ik de afgelopen 2-3 jaar niet eens zo HEEL lang op de dijk heb gestaan. Goede planning enzo
Dat probleem heb ik ook wel. En elk jaar zijn er dus ook weer dingen die ik inderdaad nooit gebruik, en toch doe ik ze vaak het jaar erna weer in mijn tas. Dit jaar maar eens wat selectiever. Als ik het nog iets weet te beperken, dan kan alles in 1 tas (inclusief matje, slaapzak enzo).quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:29 schreef frame-saw het volgende:
[..]
![]()
En papalaatmetietenlos (leuk om zo te typen), ik ben wel zo slim om niet te veel kleren mee te nemen, maar ik neem wel altijd veel rotzooi mee. Standaard een paraplu, waar ik toch niks aan heb.
quote:Converse en het Lowlands Festival hebben een contract getekend voor drie jaar.
Hiermee verbindt Converse zich als hoofdsponsor aan het Lowlands festival
Converse voert momenteel een wereldwijde campagne om hun 100 jarige bestaan te vieren. De campagne staat voor 100 jaar of 'disrupting the status quo' en valt op door de legendarische iconen uit de wereld van muziek, kunst, sport en mode. Er wordt een visueel verband gelegd tussen de iconen van toen en nu, met hun 'optimistic rebellion' als gemeenschappelijk kenmerk en vormt tevens een eerbetoon aan de Chuck Taylor® All Star® schoen. Converse is als schoenenbedrijf de eerste in de wereld van sport en Rock and Roll.
Mojo Concerts -organisator van Lowlands- en Converse zullen als partners een aantal noviteiten op het festival mogelijk maken, waarover later meer in de detail wordt bericht. Het epicentrum van de aanwezigheid van Converse op het festivalterrein zal bestaan uit de Converse Compound. Daarin komt onder andere een Converse museum.
Voor festivaldirecteur Eric van Eerdenburg en Taco Overmaat, Commercieel Directeur van Converse, heeft de samenwerking veel te bieden. Van Eerdenburg: "Wij zijn erg blij met deze samenwerking omdat Converse een merk is dat helemaal past bij Lowlands en de Lowlanders".
"Voor ons is deze driejarige overeenkomst echt een mijlpaal", laat Overmaat weten. "Om onze ambities van Converse op het gebied van muziek goed in te vullen is er in Nederland eigenlijk geen ander festival dan Lowlands".
De 16e editie van Lowlands vindt plaats op 15, 16 en 17 augustus te Walibi World Biddinghuizen. Het grootste deel van het programma wordt eind mei bekendgemaakt door Mojo Concerts en zal te lezen zijn in nrc.next. De kaartverkoop is reeds begonnen en loopt voorspoedig. De afgelopen jaren was het festival met 55.000 bezoekers uitverkocht.
Voor meer informatie: www. lowlands. nl en www. converse. nl
Volgens mij afgelopen jaar toen wij kwamen, zal tussen 19.00 en 20.00 zijn geweest, hebben we maar heel even in de file gestaan.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:22 schreef NoelGallagher het volgende:
Dank god hoef ik niet in die tyfeslange file te staan bij de dijk
Wat een onzinnig sponsor gelul zeg.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:06 schreef ebeaydojraes het volgende:
van myspace blog:
Voor festivaldirecteur Eric van Eerdenburg en Taco Overmaat, Commercieel Directeur van Converse, heeft de samenwerking veel te bieden. Van Eerdenburg: "Wij zijn erg blij met deze samenwerking omdat Converse een merk is dat helemaal past bij Lowlands en de Lowlanders".
Ben je wel eens op LL geweest knul? Zeker de afgelopen 2 jaar zit het vol met Conversesjesquote:
Weet ik ook wel, maar dan is het nog wel onzinnig gelul. En ja ik snap de marketing strategie heus wel.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ben je wel eens op LL geweest knul? Zeker de afgelopen 2 jaar zit het vol met Conversesjes
D'r staat toch All Star op de zijkantquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:31 schreef lienelien het volgende:
Dat zijn geen all stars, maar wel schoenen van Converse.
mooi weer? Sowieso regenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:56 schreef frame-saw het volgende:
Ik ontken.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:33 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
D'r staat toch All Star op de zijkant![]()
Anders kijk je even wat er op die schoenen staat.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:31 schreef lienelien het volgende:
Dat zijn geen all stars, maar wel schoenen van Converse.
(Maar die van jou gaan tenminste wel wat langer mee dan all stars)
Nee man, dat zeggen ze aldoor. Maar de 2 keer dat ik ben geweest zou het echt zwaar kutweer worden. Kutweer? Waar? Niet in Biddinghuizen. Oké behalve de zondag(ofzaterdag?)ochtend van vorig jaar, maar dat was wel even verfrissend. O, en de zondag van het jaar ervoor. Nouja, laat ik het erop houden dat de verhouding regen en zon 10/90 was.quote:
quote:
Ik dacht dat alleen deze soort All Star heettequote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:40 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Anders kijk je even wat er op die schoenen staat.
Je hebt meerdere typen all stars.
Ech nie. Mijne zijn het leukst. Alleen niet meer te vindenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:47 schreef Smart_ass het volgende:
Ja, ik snap wat je bedoelt, maar ik ken meerdere converse schoenen met all star erop, zoals die hierboven ook. Dus zul je wel meerdere typen all stars hebben.
Al blijft diegene die jij zei natuurlijk ook het leukst.
Nee, mijn vader woont ernaastquote:Op dinsdag 3 juni 2008 08:32 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik wel langer dan een half uur moeten wachten voordat ik binnen was(op donderdagavond dan)
[..]
Jij gaat per OV?
[ afbeelding ]
Als je zijn site nog maar open klikt begint de muziek al te spelen. Duidelijk Snoop Double Dizzle fo Shizzle... En inderdaad... Dancehall... MO FIRE!!! Leuk voor in de late uurtjes. Nu nog wat lazy afternoon stuff!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:57 schreef Luni het volgende:
[..]
Ken zijn muziek eigenlijk niet zo goed, eens wat van binnen halen, is volgens mij meer Dancehall, wat niet echt mijn ding is, geef mij maar Roots Reggae!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Terecht, die hufters moeten dood.quote:Op dinsdag 3 juni 200821:31 schreef Nembrionic het volgende:
Mag ik (even volledig) ten overvloede nogmaals melden dat de ticketservice even heel hard de tyfus kunnen genieten?
¤4.80 servicekosten is al absurd maar nu dus ook ¤4.80 voor "administratie". Oftewel, het versturen van je kaartje via de post. Krijg toch gauw een hartverzakking.
En dan zijn ze nog erger door voor een email OOK 4.80 te rekenen
Achterlijke kutbende. Het wordt een tijd dat er kamervragen gesteld gaan worden
Nogmaals, dit is even ten overvloede maar ik geloof dat ik hier mijn medemens wel kan vinden
Ja dat was eigenlijk nog mijn grootste probleem. Dat het PER KAARTJE is. Terwijl het 0,01% meer werk is om 2 kaartjes of 20 kaartjes te printen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:55 schreef Pinball het volgende:
[..]
Terecht, die hufters moeten dood.
De hele investering van een webwinkel en zelfs het achterliggende werk aan handling en het fysieke versturen wordt per jaar over miljoenen kaartjes verdeeld, dat mag nooit meer dan 5 euro kosten.
Per bestelling, niet per kaartje.
En dat een email even duur is zegt wel genoeg over die klootzakken.
Moet je wel weer in deze context zetten.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:09 schreef Janteh het volgende:
Ticketservice strijkt 264.000 euro op aan servicekosten van lowlands kaartjes, inderdaad te idioot voor woorden. Ik wou laatst ook kaartjes online bestellen maar dat je het gewoon een paar euro kost om ze op te laten sturen en idd ook om ze zelf te printen vond ik te gek, ik ben gewoon naar het gwk gefietst.
Juist, en dat ga ik morgen dus ook doen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:09 schreef Janteh het volgende:
Ticketservice strijkt 264.000 euro op aan servicekosten van lowlands kaartjes, inderdaad te idioot voor woorden. Ik wou laatst ook kaartjes online bestellen maar dat je het gewoon een paar euro kost om ze op te laten sturen en idd ook om ze zelf te printen vond ik te gek, ik ben gewoon naar het gwk gefietst.
Volgens mij wel toch? Want het zijn toch allemaal verkoopspunten van de TS?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:41 schreef lienelien het volgende:
Bij GWK betaal je toch ook gewoon servicekosten?
Yupquote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgens mij wel toch? Want het zijn toch allemaal verkoopspunten van de TS?
Dat ja. Dus ik ga gewoon even fietsen. Het is een principekwestiequote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
YupMaar inderdaad geen verzendkosten
Duh
Zag ze in Rotown. Van 't krappe half uur wat ze speelden vond ik hooguit de eerste 10 minuten echt goed.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:22 schreef Tourniquet het volgende:
Ik wacht nog op de bevestiging van Does It Offend You, Yeah?
Zou echt een gemiste kans zijn als ze die niet halen (ze staan ook op Pukkelpop tenslotte). Heb ze pas in een klein zaaltje in Brooklyn gezien en dat was erg vetjes!!
Hier was ik bij dus:
En aangezien er altijd weinig reggae op Lowlands staat, vrees ik dat we het hier mee moeten doenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:25 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Als je zijn site nog maar open klikt begint de muziek al te spelen. Duidelijk Snoop Double Dizzle fo Shizzle... En inderdaad... Dancehall... MO FIRE!!! Leuk voor in de late uurtjes. Nu nog wat lazy afternoon stuff!
Het stomste is dat je ook verzendkosten betaalt (betaalde? al een tijdje niet meer gedaan) als je een mailtje geheel automatisch, zonder tussenkomst van mensen, naar je toe laat sturen met daarin een pdf met je kaartje. Te achterlijk voor woorden natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:09 schreef Janteh het volgende:
Nou nee, meer dan bovenstaande wilde ik er niet over kwijt.quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:52 schreef Longmen het volgende:
Ja laten we nu lekker Hollands gaan zeiken over de prijzen!
Godverdommequote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:29 schreef chansadres het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 juni 200821:31 schreef Nembrionic het volgende:
gevoelige oogjesmodus4 euro verzend&adminkosten, oké, maar dit is bijna 10 euroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
Ik heb toch het kaartje besteld, dat er niet van. Maar het is van je reinste afzetterij![]()
Dat dus. Daarom ben ik blij dat ik steeds vaker Paylogic tegen kom. Euro of 3 servicekosten voor 2 kaartjes (Wâldrock in dit geval) en geen 'verzendkosten' voor het mailtje. Heb het nu 2 keer gebruikt en het werkte prima.quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:22 schreef WalterSobchak het volgende:
Het is wel bizar dat je 5 euro goedkoper uit bent, als je iemand het werk voor je laat doen op het postkantoor of GWK. Een pdf-je mailen is blijkbaar duurder dan een typmiep iets uit laten printen.
inderdaad:quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:25 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat dus. Daarom ben ik blij dat ik steeds vaker Paylogic tegen kom. Euro of 3 servicekosten voor 2 kaartjes (Wâldrock in dit geval) en geen 'verzendkosten' voor het mailtje. Heb het nu 2 keer gebruikt en het werkte prima.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ticketonline ook 2 euroquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:38 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
inderdaad:
ticketservice: 9,05 (Lowlands)
maar:
paylogic 1,48 (Free Your Mind)
ticketscript: 1,75 (Awakenings Festival)
Daar kan ik mee leven, die bedrijven moeten ook ergens wat aan verdienen. Maar een tientje gaat te furrrrr
OMG ik ook!!! Mijn pinkpop reisgenoten werden gek van mij, maar hey; ik heb gewoon gelijkquote:Op maandag 2 juni 2008 12:14 schreef Leugenaarslogica het volgende:
Ik heb op Pinkpop alleen maar lopen zeuren over hoeveel beter Lowlands is. Dus mijn voorpret is er allang.. heerlijk!
Ik vind de namen best oke, ik ben tevreden voor nu. Gewoon even rustig wachten op meer
grappig, ik ookquote:Op woensdag 4 juni 2008 18:18 schreef Baserunner het volgende:
[..]Overigens werk ik in P3 te Purmerend
De programmakrant zit dit jaar als bijalge bij de nrc.next van donderdag 24 juli.quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:56 schreef MadGuy het volgende:
Yay, ik ga.
Wanneer wordt het tijdsschema meestal bekend gemaakt?
Voor de laatste keer dan maar: Elke vergelijking tussen de beide festivals gaat mank en is niet reeel. Knoop dat nou eindelijk eens in je oren!quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:18 schreef Baserunner het volgende:
[..]
OMG ik ook!!! Mijn pinkpop reisgenoten werden gek van mij, maar hey; ik heb gewoon gelijk
Mee eens, ik vind het niet te vergelijken.quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
Voor de laatste keer dan maar: Elke vergelijking tussen de beide festivals gaat mank en is niet reeel. Knoop dat nou eindelijk eens in je oren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |