voor mijn gevoel staan ze er alweer, dat zegt wel genoegquote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:20 schreef MaJo het volgende:
De mensen die zeggen dat Franz Ferdinand ALWEER op Lowlands staat![]()
Laatste keer was in 2005
Nouja, wel 3 keer in 5 edities, is op zich best vaak.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:20 schreef MaJo het volgende:
De mensen die zeggen dat Franz Ferdinand ALWEER op Lowlands staat![]()
Laatste keer was in 2005
Franz Ferdinand tourt voor het eerst in 2 jaar dus dat valt erg meequote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:24 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
voor mijn gevoel staan ze er alweer, dat zegt wel genoeg
Het is inderdaad best uniek dat ze 2x achter elkaar stonden, maar na 2 jaar afwezigheid vind ik het wel weer kunnen. En FF is sowiesoquote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:25 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Nouja, wel 3 keer in 5 edities, is op zich best vaak.
In 2005 kende ik alleen Take me Outquote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:32 schreef frame-saw het volgende:
En laat 2005 net de editie zijn waar ik om de een of andere reden niet heen ging, en pas na die editie begon met het waarderen van goede muziek. Ik heb ze nooit live gezien![]()
Dus daar ben ik sowieso blij mee.
Zo, en deze post niet verwijderen mods
Omfg. Ik ben niet achterlijk hoor. Dan kunnen ze toch alsnog als alle bands bekend zijn 1 poster maken ipv een tussentijdse.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Denk je dat ze de laatste 2,5 maand geen bands meer boeken?![]()
Dit zijn gewoon de bands die NU bekend zijn, over een maand ofzo komt er nog een hele lijst met namen erbij.
Daarom vind ik deze discussie ook bijzonder onboeiend omdat het elk jaar hetzelfde gezeik is. Als de nieuwe namen erbij komen is het opeens geweldig. En als dat niet zo is, blijf dan lekker thuis dan heb ik meer ruimte
Ja tuurlijk, ze gaan een paar weken wachten tot voor het festival?quote:Op zondag 1 juni 2008 00:08 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Omfg. Ik ben niet achterlijk hoor. Dan kunnen ze toch alsnog als alle bands bekend zijn 1 poster maken ipv een tussentijdse.
Oja, want jij hebt "meer ruimte" als er een persoon minder gaat. Echt he.
Ja ach. Ik vind de line up ook redelijk slecht tot nu toe, maar ik wil mezelf dan weer geen huilie noemen. Weet zeker dat ik me toch wel vermaak ook al zijn 't niet echt bands waar ik op zit te wachten.quote:Op zondag 1 juni 2008 00:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, ze gaan een paar weken wachten tot voor het festival?![]()
Tot het laatste moment zijn ze gewoon bezig met boeken, vandaar dus deze eerste poster en daarna een tweede. Is toch niet vreemd om al mensen te lokken met een tussentijdse poster?
Nou als ik iedereen hier mag geloven vindt iedereen het luk dus dat geeft me inderdaad een stuk meer ruimte jaAlleen die huillies hoor je later niet meer, die gaan naar Lowlands en dan is het opeens allemaal geweldig. Gezeik om niets dus
In mijn geval staan er veel bandjes waar ik het afgelopen jaar veel naar heb geluisterd (blood red shoes, los campesinos) dus ik heb niets te klagenquote:Op zondag 1 juni 2008 00:19 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja ach. Ik vind de line up ook redelijk slecht tot nu toe, maar ik wil mezelf dan weer geen huilie noemen. Weet zeker dat ik me toch wel vermaak ook al zijn 't niet echt bands waar ik op zit te wachten.![]()
Lowlands is altijd geweldig dus ach.
Sex Pistols is meer een Grolsch afsluiter... Underworld meer de Bravo. Ik denk persoonlijk meer aan Franz Ferdinand, Kaiser Chiefs en Anouk... Anouk zal het op de een of andere manier wel afgedwongen hebben, althans, daar zou ik niet van staan te kijken... Kapsoneswijf.quote:Op zondag 1 juni 2008 00:34 schreef Toad het volgende:
Ik vind de line-up tot nu toe wel oke. Er zitten veel leuke acts bij die ik een 1e of 2e keer ga zien. Hoop nog wel op goede Alpha-afsluiters. Als er geen grotere naam meer bij komt lijkt het op deze drie neer te komen: Sex Pistols, Underworld en Franz Ferdinand.
Vorig jaar wisten ze tijdens PP de drie afsluiters al wel:
[ afbeelding ]
heb hem vandaag gezien op Emproium enquote:
Underwordl in de Bravo, no way. Dat is gewoon Alpha!quote:Op zondag 1 juni 2008 02:33 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Sex Pistols is meer een Grolsch afsluiter... Underworld meer de Bravo. Ik denk persoonlijk meer aan Franz Ferdinand, Kaiser Chiefs en Anouk... Anouk zal het op de een of andere manier wel afgedwongen hebben, althans, daar zou ik niet van staan te kijken... Kapsoneswijf.
Kaiser Chiefs zullen toch niet alweer komen he...quote:Op zondag 1 juni 2008 02:33 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Sex Pistols is meer een Grolsch afsluiter... Underworld meer de Bravo. Ik denk persoonlijk meer aan Franz Ferdinand, Kaiser Chiefs en Anouk... Anouk zal het op de een of andere manier wel afgedwongen hebben, althans, daar zou ik niet van staan te kijken... Kapsoneswijf.
Hou ik je aanquote:Op zondag 1 juni 2008 02:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Underwordl in de Bravo, no way. Dat is gewoon Alpha!
zo niet dan kan u 3 halve liter bier van mij verwachten!
Het was laat én ik heb scheel gekeken. Kaiser Chiefs komen zo te zien inderdaad nietquote:Op zondag 1 juni 2008 02:50 schreef HPayne het volgende:
[..]
Kaiser Chiefs zullen toch niet alweer komen he...
Zou me inderdaad heel erg verbazen als Underworld niet een Alpha afsluiter wordt. Ik denk zelfs de zondagafsluiter, als ze op die dag beschikbaar zijn.quote:Op zondag 1 juni 2008 02:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Underwordl in de Bravo, no way. Dat is gewoon Alpha!
zo niet dan kan u 3 halve liter bier van mij verwachten!
quote:Op zondag 1 juni 2008 15:26 schreef PastoorPeter het volgende:
Waarom is m'n tvp verwijderd? Stelletje huilies.
afijn, ik hoop niet dat OneRepublic komt, als ik 1x dat klote nummer van een 'Apologize' hoor daar doe ik iemand wat.
Anders is dat ding even 56 miljoen keer bekeken?quote:
Ja ik ga toch niet klikkenquote:
Ze staan ook op Pinkpop en ze zijn 16 en 17 augustus in Engeland.quote:Op zondag 1 juni 2008 19:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik mag het hopen, tenminste 1 naam die voor mij de moeite waard zou zijn.
Hmm, dan blijft voor Lowlands alleen 15 augustus over, zal wel niet gebeurenquote:Op zondag 1 juni 2008 19:20 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ze staan ook op Pinkpop en ze zijn 16 en 17 augustus in Engeland.
Underworld staat natuurlijk altijd in de Alpha, net als vorige keer.quote:Op zondag 1 juni 2008 02:33 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Wtf? Ben je wel goed wijs?quote:Op maandag 2 juni 2008 03:00 schreef Toad het volgende:
Laat Editors maar Lowlands afsluiten.
Boeiend dat ze al op PP hebben gestaan en vorig jaar op LL.
Dat is best krap aan hoor.quote:Op maandag 2 juni 2008 10:33 schreef Retro_Doll het volgende:
Weet iemand mischien hoe snel het uitverkocht is? Ik wil mn vriend graag een kaartje kado doen maar ik moet echt wachten tot eind juli voordat ik dat geld bij elkaar heb
Is er bekend hoeveel kaarten er al weg zijn danquote:
Nee maar volgens mij was het vorig jaar toch zeker 3 weken van te voren uitverkocht. Ik zoek het op.quote:Op maandag 2 juni 2008 11:05 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Is er bekend hoeveel kaarten er al weg zijn dan![]()
Heb er wel zin in
doorverkopers zijn teringlijersquote:Op maandag 2 juni 2008 12:25 schreef papalaatmetietenlos het volgende:
Ik zit er over te denken om kaarten te kopen voor doorverkoop, maar ik ben bang dat het niet uitverkoopt.
Ik hoop inderdaad dat als jij kaartjes koopt het niet uitverkoopt en je ze onder de kostprijs moet verkopen... Men wat heb ik een hekel aan mensen zoals jijquote:Op maandag 2 juni 2008 12:25 schreef papalaatmetietenlos het volgende:
Ik zit er over te denken om kaarten te kopen voor doorverkoop, maar ik ben bang dat het niet uitverkoopt.
Jammer jammer jammer... Komt vast iets andersquote:Op maandag 2 juni 2008 13:12 schreef Longmen het volgende:
Het is trouwens definitief: Kees van Hondt komt nooit meer naar Lowlands. 2007 was echt de laatste keer.
Same herequote:Op maandag 2 juni 2008 12:14 schreef Leugenaarslogica het volgende:
Ik heb op Pinkpop alleen maar lopen zeuren over hoeveel beter Lowlands is. Dus mijn voorpret is er allang.. heerlijk!
Ik vind de namen best oke, ik ben tevreden voor nu. Gewoon even rustig wachten op meer
Fijn voor je. Maar dat ga je maar lekker op Marktplaats doen of zo. Niet hierquote:Op maandag 2 juni 2008 12:25 schreef papalaatmetietenlos het volgende:
Ja schraal gedoe...quote:Op maandag 2 juni 2008 14:45 schreef Dupje het volgende:
Biw, ik zat op Pinkpop
Ik vind het een beetje mindere line up om eerlijk te zijn
Whahaha ik vind het juist altijd heel erg gezellig!quote:Op maandag 2 juni 2008 14:53 schreef Baserunner het volgende:
[..]
Ja schraal gedoe...
Pinkpop was, buiten de bands om, echt heel erg gaar... Nooit meer naar daar
Why? Is het echt zo dood als er geen bands spelen?quote:Op maandag 2 juni 2008 14:53 schreef Baserunner het volgende:
[..]
Ja schraal gedoe...
Pinkpop was, buiten de bands om, echt heel erg gaar... Nooit meer naar daar
Ja maar jij bent een brabo, jij kan gewoon de polonaise doen.quote:Op maandag 2 juni 2008 15:48 schreef rubbereend het volgende:
in de jaren dat ik er geweest ben (jaar of 5 terug) was het er altijd wel gezellig, heb me prima vermaakt op de camping enzo
quote:Op maandag 2 juni 2008 15:50 schreef papalaatmetietenlos het volgende:
[..]
Ja maar jij bent een brabo, jij kan gewoon de polonaise doen.
Ook dat. Als er een kutband speelt dan moet je je maar vervelen, want behalve eetkraampjes is er niets op het terrein. En spelen hooguit 2 bands tegelijkertijd. Maar behalve dat is het vooral erg prutserig georganiseerd vergeleken met LL. Zie bv:quote:Op maandag 2 juni 2008 15:45 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Why? Is het echt zo dood als er geen bands spelen?
quote:Op maandag 2 juni 2008 16:28 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Het lijkt wel een Belgisch festvial...
Lowlands heeft ook wel eens geblunderd. Ik herinner me het debakel waarbij IEDEREEN gecontroleerd werd bij de ingang; resultaat: 6 uur in de rij... Bussen zijn met enige regelmaat ook een drama... Tenten die geluidshinder ondervinden van elkaar... Enfin, er is altijd wel iets om over te zeiken.quote:Op maandag 2 juni 2008 16:22 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ook dat. Als er een kutband speelt dan moet je je maar vervelen, want behalve eetkraampjes is er niets op het terrein. En spelen hooguit 2 bands tegelijkertijd. Maar behalve dat is het vooral erg prutserig georganiseerd vergeleken met LL. Zie bv:
Pinkpop deeltje 17 napraten.....
en
Tuurlijk. Maar LL en PP is toch echt een wereld van verschil. Ik heb een hoop festivals in binnen- en buitenland meegemaakt. LL is toch echt wel zo'n beetje het best georganiseerde festival wat ik kenquote:Op maandag 2 juni 2008 16:37 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Lowlands heeft ook wel eens geblunderd. Ik herinner me het debakel waarbij IEDEREEN gecontroleerd werd bij de ingang; resultaat: 6 uur in de rij... Bussen zijn met enige regelmaat ook een drama... Tenten die geluidshinder ondervinden van elkaar... Enfin, er is altijd wel iets om over te zeiken.
stoppen van de samenwerking met Nol's Grillquote:Op maandag 2 juni 2008 16:37 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Lowlands heeft ook wel eens geblunderd. Ik herinner me het debakel waarbij IEDEREEN gecontroleerd werd bij de ingang; resultaat: 6 uur in de rij... Bussen zijn met enige regelmaat ook een drama... Tenten die geluidshinder ondervinden van elkaar... Enfin, er is altijd wel iets om over te zeiken.
True, ik heb ook gemerkt dat we ons met LL zeer gelukkig mogen prijzen toen ik een keer kaarten gewonnen had voor Dourquote:Op maandag 2 juni 2008 16:42 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar LL en PP is toch echt een wereld van verschil. Ik heb een hoop festivals in binnen- en buitenland meegemaakt. LL is toch echt wel zo'n beetje het best georganiseerde festival wat ik ken
Dat is dus minder dan 3/4 van de LL prijs, voor een festval dat een dag langer duurt...En drank en eten zijn ook goedkoper, plus je kan eigen booze mee het terrein opnemen.quote:Op maandag 2 juni 2008 17:18 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Dat stuk cheaper wordt ook ieder jaar minder, je betaalt nu al 100 euro voor een ticket inc. camping.
Was vorig jaar ook hoor, met Beep! kaarten konden we gelijk doorlopen toen we aankwamen donderdag 's middags.quote:Op maandag 2 juni 2008 17:18 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Wat de rijen @ lowlands betreft, beter gooien ze net als 2 jaar geleden de ingang om 15u al open. Onder het mom van "een storm komt er aan!"
Hij gaat je echt geen info geven over de kaartverkoop, zodat jij kan gaan opkopen hoorquote:Op maandag 2 juni 2008 17:34 schreef papalaatmetietenlos het volgende:
D_A jij werkt toch voor Lowlands ofzo?
Nee.quote:Op maandag 2 juni 2008 17:34 schreef papalaatmetietenlos het volgende:
MIJN PAPPIE WELLLLLLL.quote:Op maandag 2 juni 2008 17:34 schreef papalaatmetietenlos het volgende:
Lowlands 2002....brrrr....quote:Op maandag 2 juni 2008 16:37 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Lowlands heeft ook wel eens geblunderd. [..]
Goeie actie van de securityquote:Op maandag 2 juni 2008 16:22 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ook dat. Als er een kutband speelt dan moet je je maar vervelen, want behalve eetkraampjes is er niets op het terrein. En spelen hooguit 2 bands tegelijkertijd. Maar behalve dat is het vooral erg prutserig georganiseerd vergeleken met LL. Zie bv:
en
Wat een debielenquote:Op maandag 2 juni 2008 18:24 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Goeie actie van de security
(effe doorspoelen naar 4:30 ongeveer)
zucht.. die security gorilla's worden ook steeds vaker overal maar neer geflikkerdquote:Op maandag 2 juni 2008 18:24 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Goeie actie van de security
(effe doorspoelen naar 4:30 ongeveer)
Oasis!quote:Op maandag 2 juni 2008 18:27 schreef Leonos het volgende:
Mijn pappie werkt bij de Mac!
Waar is Bloc Party en Oasis gebleven?
" waar zijn"quote:Op maandag 2 juni 2008 18:27 schreef Leonos het volgende:
Mijn pappie werkt bij de Mac!
Waar is Bloc Party en Oasis gebleven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |