Ik hoop van wel, maar ja mijn wensenlijstje is zoiezo te grootquote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:51 schreef Nembrionic het volgende:
Manic Street Preachers hoef ik zeker niet op te rekenen?
Ik zit even te chillen op I've got a xerox to copy.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:45 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Aanraders: More, Stratosphere, 1967 Poem en Booming Back at You.
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik hoop van wel, maar ja mijn wensenlijstje is zoiezo te groot
Lijkt me niet, de poster is gedrukt....quote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar er komen natuurlijk nog wel een zooi namen bij lijkt me.
quote:nouja zo veel optredens doet Anouk nou ook weer niet en al helemaal nauwelijsk kleine festivals
Mijn reactie was natuurlijk kort door de bocht maar je kunt toch niet ontkennen dat je tegenwoordig wordt dood gegooid met Anouk. Ik persoonlijk ervaar het wel als overkill van haar hoewel ik d'r muziek toch best redelijk vind.quote:lul niet man, anoek treedt amper op en is nog nooit op lowlands geweest.
niet dat ik haar ga zien ofzo
Dus als Peter Beense en consorten zou je het ook niet erg vinden?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 01:45 schreef Longmen het volgende:
Wat een gezeik over de lineup zeg
Dit wordt een prima festival. De line up is helemaal niet belangriijkEn ik ben er toch erg tevreden mee.
Franz FerdinandKan ik mooi de Alpha overslaan.
Je hebt me overtuigdquote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:43 schreef Herr_Munk het volgende:
Ook leuk dat HIM komt, kunnen we weer genieten van hordes veel te jonge emo meisjes!!
Vorig jaar vond ik het erg goed. Battles, Arcade Fire, LCD Soundsytem, Sonic Youth en dat is nog maar een klein deel van de goede namen (vind ik dan).quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:42 schreef Aoristus het volgende:
vorig jaar was de line-up wel erg bagger.
dit jaar ga ik ook maar weer eens parkpop checken, o.a Sheryl Crow komt daar gratis optreden. Het zou leuk geweest zijn als ze ook naar Lowlands danwel stinkpop zou komen.
Anders blijven de klagers lekker thuis, wordt t wat rustigerquote:Op zaterdag 31 mei 2008 10:27 schreef peaceman het volgende:
En we gaan gewoon fijn door met het geklaag...
Da's waar, Sonic Youth had ik wel willen zien, maar alleen daarvoor is het kaartje een beetje te prijzig.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 10:24 schreef Markjuh het volgende:
[..]
Vorig jaar vond ik het erg goed. Battles, Arcade Fire, LCD Soundsytem, Sonic Youth en dat is nog maar een klein deel van de goede namen (vind ik dan).
Dit jaar vind ik het he-le-maal niets. Niet dat dan weer een reden zou moeten zijn om niet te gaan maar toch. Wat de namen betreft, Underworld komt en dat is eigenlijk (net als voor jaar met Sonic Youth) reden genoeg om een kaartje te kopen. Fucking legends zijn het. Misschien de Sex Pistols ook wel maar die moeten realiseren dat ze moeten stoppen.
Tuurlijk er zijn wel goede namen bij, maar behalve Underworld geen enkele voor mij die mijn twijfel om een kaartje te halen wegneemt. Behalve The Breeders dan een beetje maar dat is meer jeugdsentiment van mij.
Vergeet nooit dat er nog zat namen bijkomen!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:01 schreef Ascaroth het volgende:
Ik vind het vooral jammer omdat Pukkelpop dit jaar wel een aantal leuke namen heeft. Het is zonde dat deze nergens in de Lowlands line-up terugkomen, want ik ga veel liever gewoon weer naar Biddinghuizen..
Ik snap niet dat er zo veel lui zijn die Pendulum zo hard afkraken!? Ik vind het nieuwe album van Pendulum helemaal zo verkeerd nog niet. Zeker niet als je even in gedachten houdt dat het een stuk meer "live is", als Hold Your Color. Serieus, wat is er zo kut aan In Silico?! Ik snap het niet!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
oja, pendulumhoe hard kan je achteruit gaan
Waar is de reggae? Waar is de ska (Asakusa Jinta, Come on...)? Waar is de patchenka? Waar is de hardcore punk? Waar is de grindcore? Waar is de industrial? Waar is...quote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nu ik nog meer acts heb gecheckt valt me iets op.
Waar is de Hip-Hop (extince en the roots doen me niks). Waar is de alternatieve dansmuziek (dan denk ik aan tekno, breakcore, dubstep, minimal). Waar is de metal (nightwish en HIM, come on..).
Daarentegen stikt het van de dingen die op elkaar lijken, meuk die "indie" en "new rave" worden genoemd. Dingen die naar mijn smaak over het algemeen nogal zielloos en goedkoop zijn.
Crystal castles en fuckbuttons wisten me wel aangenaam te verassen
ja, ik hoorde aanvankelijk dat tijdens pinkpop alles bekend werd gemaakt, en dat dit dan 75% van de line-up zou moeten zijnquote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:53 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Waar is de reggae? Waar is de ska (Asakusa Jinta, Come on...)? Waar is de patchenka? Waar is de hardcore punk? Waar is de grindcore? Waar is de industrial? Waar is...
Dit is slechts het topje van de ijsberg... Er komt echt nog wel wat bij. Heb nou toch eens geduld!
Allejezus, inderdaad.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:33 schreef Janteh het volgende:
Wat ook op pukkelop staat en op lowlands moet komen: Soulwax, 2manydjs, boys noize, uffie & feadz (vorig jaar gemist), dr. lektroluv, sebastian, dj mehdi
Ik denk dat het gewoon een kwestie van smaak is, veel dnb liefhebbers vinden het gewoon kut dat het nu nóg 10x gelikter klinkt als hold your color en dat die hele rock invloeden het een verneuken en alle kracht eruithalen. tenminste dat vind ik.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:48 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Ik snap niet dat er zo veel lui zijn die Pendulum zo hard afkraken!? Ik vind het nieuwe album van Pendulum helemaal zo verkeerd nog niet. Zeker niet als je even in gedachten houdt dat het een stuk meer "live is", als Hold Your Color. Serieus, wat is er zo kut aan In Silico?! Ik snap het niet!
Boeit dat? Als die mensen het tof vinden, moeten ze er dan ook meer van weten? Of mogen ze ook gewoon ergens beginnen (Pendulum in dit geval) en er rustig aan steeds meer van ontdekken? Zo begin ik ook aan nieuwe muzieksoorten hoor, lijkt me een hele goede manier.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
en stiekem ook dat nu deze muziek als DNB de MTV kant ingaat en mensen het tof gaan vinden die er niks van weten en alleen pendulum vet vinden
Dat dus. Lowlands is een super festival en ik twijfel er geen moment aan dat ik een goede tijd zal hebben, maar ik vind de line up echt niets. Toch zonde, want nu gaat er bijna niemand mee.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:08 schreef Nosh het volgende:
[..]
En wat als je 95% van de namen kent, maar het je niks doet?
Kijk, ik vermaak me sowieso wel, want mijn amusementsgrens ligt extreem laag. Maar objectief gezien is het gewoon een weinig daverende line-up. Geen gekke uitschieters, geen monsterlijke namen die de dikke letters waard zijn, heel veel herhaling van zetten, en niks dat in zijn eentje al tienduizend kaarten kan wegzetten. Dat rijmde, trouwens.
Kan me de teleurstelling van velen best voorstellen, want als ik niet wist dat de muziek maar voor 50% Lowlands maakt tot wat het is, had ik ook geen ticket gekocht.
ik doel meer op mensen die gaan roepen dat drum 'n bass geweldig is terwijl ze alleen pendulum kennen, en die dan niet verder dan de oppervlakte gaan. en ja, ik ken zequote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:29 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Boeit dat? Als die mensen het tof vinden, moeten ze er dan ook meer van weten? Of mogen ze ook gewoon ergens beginnen (Pendulum in dit geval) en er rustig aan steeds meer van ontdekken? Zo begin ik ook aan nieuwe muzieksoorten hoor, lijkt me een hele goede manier.
Lekker belangrijk...quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik doel meer op mensen die gaan roepen dat drum 'n bass geweldig is terwijl ze alleen pendulum kennen, en die dan niet verder dan de oppervlakte gaan. en ja, ik ken ze![]()
Huilliequote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik doel meer op mensen die gaan roepen dat drum 'n bass geweldig is terwijl ze alleen pendulum kennen, en die dan niet verder dan de oppervlakte gaan. en ja, ik ken ze![]()
Dat dus.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 17:37 schreef Ascaroth het volgende:
Wat een verschrikkelijk saaie line-up. Zonde.
Vorig jaar stonden er om en nabij de 150 'namen' dus reken maar uitquote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja, ik hoorde aanvankelijk dat tijdens pinkpop alles bekend werd gemaakt, en dat dit dan 75% van de line-up zou moeten zijn
ronde myspace:quote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:33 schreef Janteh het volgende:
Wat ook op pukkelop staat en op lowlands moet komen: Soulwax, 2manydjs, boys noize, uffie & feadz (vorig jaar gemist), dr. lektroluv, sebastian, dj mehdi
Ah, mooi. Allemaal dus.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:23 schreef Janteh het volgende:
[..]
ronde myspace:
soulwax 19e op ibiza, 15+16+17 vrij maar dan ziten ze ook 1 dag op pukkelpop
boys noize 15e pukkelpop, 16e ergens in frankrijk, 17e vrij
uffie & feadz pukkelpop, voor de rest niks
dr lektroluv staat niks over op myspace
sebastian 14e pukkelpop, de rest nog niks
mehdi pukkelpop + 16de in duitsland
ik ben benieuwd of er nog een paar van komen opdagen.
Zijn gewoon de eerste namen dit. Maar dit is nog niet de helft van het totale affiche.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:59 schreef Smart_ass het volgende:
Lol. Wat heeft dat dan weer voor nut.
Ja, is elk jaar zo. Dit is ongeveer de helft van het totaal. Doorgaans komen er tussen de 160 en 180 acts, we zitten nu iets over de 80. De laatste dingen worden zelfs pas vrij kort vantevoren bekend gemaakt.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:05 schreef Smart_ass het volgende:
Ohh vaag, is dat elk jaar zo? Dus deze poster is een soort van tussentijdse of zo. Wel met ongeveer 2/3e van alle namen dan toch.
Denk je dat ze de laatste 2,5 maand geen bands meer boeken?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:59 schreef Smart_ass het volgende:
Lol. Wat heeft dat dan weer voor nut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |