Ik hoop van wel, maar ja mijn wensenlijstje is zoiezo te grootquote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:51 schreef Nembrionic het volgende:
Manic Street Preachers hoef ik zeker niet op te rekenen?
Ik zit even te chillen op I've got a xerox to copy.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:45 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Aanraders: More, Stratosphere, 1967 Poem en Booming Back at You.
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik hoop van wel, maar ja mijn wensenlijstje is zoiezo te groot
Lijkt me niet, de poster is gedrukt....quote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar er komen natuurlijk nog wel een zooi namen bij lijkt me.
quote:nouja zo veel optredens doet Anouk nou ook weer niet en al helemaal nauwelijsk kleine festivals
Mijn reactie was natuurlijk kort door de bocht maar je kunt toch niet ontkennen dat je tegenwoordig wordt dood gegooid met Anouk. Ik persoonlijk ervaar het wel als overkill van haar hoewel ik d'r muziek toch best redelijk vind.quote:lul niet man, anoek treedt amper op en is nog nooit op lowlands geweest.
niet dat ik haar ga zien ofzo
Dus als Peter Beense en consorten zou je het ook niet erg vinden?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 01:45 schreef Longmen het volgende:
Wat een gezeik over de lineup zeg
Dit wordt een prima festival. De line up is helemaal niet belangriijkEn ik ben er toch erg tevreden mee.
Franz FerdinandKan ik mooi de Alpha overslaan.
Je hebt me overtuigdquote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:43 schreef Herr_Munk het volgende:
Ook leuk dat HIM komt, kunnen we weer genieten van hordes veel te jonge emo meisjes!!
Vorig jaar vond ik het erg goed. Battles, Arcade Fire, LCD Soundsytem, Sonic Youth en dat is nog maar een klein deel van de goede namen (vind ik dan).quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:42 schreef Aoristus het volgende:
vorig jaar was de line-up wel erg bagger.
dit jaar ga ik ook maar weer eens parkpop checken, o.a Sheryl Crow komt daar gratis optreden. Het zou leuk geweest zijn als ze ook naar Lowlands danwel stinkpop zou komen.
Anders blijven de klagers lekker thuis, wordt t wat rustigerquote:Op zaterdag 31 mei 2008 10:27 schreef peaceman het volgende:
En we gaan gewoon fijn door met het geklaag...
Da's waar, Sonic Youth had ik wel willen zien, maar alleen daarvoor is het kaartje een beetje te prijzig.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 10:24 schreef Markjuh het volgende:
[..]
Vorig jaar vond ik het erg goed. Battles, Arcade Fire, LCD Soundsytem, Sonic Youth en dat is nog maar een klein deel van de goede namen (vind ik dan).
Dit jaar vind ik het he-le-maal niets. Niet dat dan weer een reden zou moeten zijn om niet te gaan maar toch. Wat de namen betreft, Underworld komt en dat is eigenlijk (net als voor jaar met Sonic Youth) reden genoeg om een kaartje te kopen. Fucking legends zijn het. Misschien de Sex Pistols ook wel maar die moeten realiseren dat ze moeten stoppen.
Tuurlijk er zijn wel goede namen bij, maar behalve Underworld geen enkele voor mij die mijn twijfel om een kaartje te halen wegneemt. Behalve The Breeders dan een beetje maar dat is meer jeugdsentiment van mij.
Vergeet nooit dat er nog zat namen bijkomen!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:01 schreef Ascaroth het volgende:
Ik vind het vooral jammer omdat Pukkelpop dit jaar wel een aantal leuke namen heeft. Het is zonde dat deze nergens in de Lowlands line-up terugkomen, want ik ga veel liever gewoon weer naar Biddinghuizen..
Ik snap niet dat er zo veel lui zijn die Pendulum zo hard afkraken!? Ik vind het nieuwe album van Pendulum helemaal zo verkeerd nog niet. Zeker niet als je even in gedachten houdt dat het een stuk meer "live is", als Hold Your Color. Serieus, wat is er zo kut aan In Silico?! Ik snap het niet!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
oja, pendulumhoe hard kan je achteruit gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |