Als ze komen dan krijg je een liter bier van mequote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:09 schreef rubbereend het volgende:
ik heb zo'n gevoel dat de directie van Lowlands nog heftig aan het onderhandelen is met Daft Punk
lauwe Schultenbrau zekerquote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:11 schreef papalaatmetietenlos het volgende:
[..]
Als ze komen dan krijg je een liter bier van me
Nee vorige keer had ik van dat goedkope bier meegenomen gatver wat smerigquote:
Ik ben het met je eens. Die 'hollandse' negatieve instelling is om gek van te worden. In de meeste gevallen lees je hier enkel welke bands mensen niet goed of 'niet lowlands waardig'(quote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:20 schreef BlackRebel het volgende:
lol...
tja, het kan natuurlijk zijn dat geen van de bevestigde namen bij je smaak past...
er zitten wel erg leuke dingen tussen, en het kan ook zeker geen kwaad om zo'n festival te benutten door eens wat bands te gaan zien die je normaal gesproken niet zo snel zou zien... das het mooie van lowlands, er is altijd wel iets te doen...
Mocht zo'n namenlijst op pinkpop gepresenteerd worden, tja, dan had dat festival wel een probleem, want daar ben je haast verplicht om iets van Anouk mee te krijgen als ze er zou staan...
Maar nog, ik kan me niet voorstellen dat al die mensen die zeuren over de line-up 95% van de namen al kennen. Wellicht is eerder het tegenovergestelde het geval, en dan kan ik me in eerste instantie de teleurstelling voorstellen, maar dan nog is open staan voor nieuwe muziek een hele mooie gave...
Niet vergeten het is Pendulum live, dat ziet er dus zo uit:quote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
oja, pendulumhoe hard kan je achteruit gaan
Is die al bevestigd dan?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:33 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Junkie XL in de nacht!
Helemaal mee eens, vraag me af hoeveel mensen die teleurgesteld zijn wel alle bands kennen. Ze hebben tot nu toe een hele diverse line-up neergezet.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens. Die 'hollandse' negatieve instelling is om gek van te worden. In de meeste gevallen lees je hier enkel welke bands mensen niet goed of 'niet lowlands waardig'() vinden. In plaats daarvan kun je ook kijken wat wél interessant is.
Zo moeilijk is het niet om het eens van een andere kant te bekijken!![]()
Over de nieuwe namen: Ben dolblij met de bevestiging van The Dresden Dolls! En voor de rest staat er voldoende leuks tussen. Ik verwonderde me wel over het ontbreken van Sons and Daughters... Daarvan was toch hier al een bevestiging geweest... toch?
GBquote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:34 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Niet via Lowlands.nl of Myspace, maar bij GIEL! zei hij zelf dat hij kwam.
Daar heb ik pas 1 nummer van gehoord. Straks even luisterenquote:
Aanraders: More, Stratosphere, 1967 Poem en Booming Back at You.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar heb ik pas 1 nummer van gehoord. Straks even luisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |