Ja ik ga toch niet klikkenquote:
Ze staan ook op Pinkpop en ze zijn 16 en 17 augustus in Engeland.quote:Op zondag 1 juni 2008 19:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik mag het hopen, tenminste 1 naam die voor mij de moeite waard zou zijn.
Hmm, dan blijft voor Lowlands alleen 15 augustus over, zal wel niet gebeurenquote:Op zondag 1 juni 2008 19:20 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ze staan ook op Pinkpop en ze zijn 16 en 17 augustus in Engeland.
Underworld staat natuurlijk altijd in de Alpha, net als vorige keer.quote:Op zondag 1 juni 2008 02:33 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Sex Pistols is meer een Grolsch afsluiter... Underworld meer de Bravo. Ik denk persoonlijk meer aan Franz Ferdinand, Kaiser Chiefs en Anouk... Anouk zal het op de een of andere manier wel afgedwongen hebben, althans, daar zou ik niet van staan te kijken... Kapsoneswijf.
Wtf? Ben je wel goed wijs?quote:Op maandag 2 juni 2008 03:00 schreef Toad het volgende:
Laat Editors maar Lowlands afsluiten.
Boeiend dat ze al op PP hebben gestaan en vorig jaar op LL.
Dat is best krap aan hoor.quote:Op maandag 2 juni 2008 10:33 schreef Retro_Doll het volgende:
Weet iemand mischien hoe snel het uitverkocht is? Ik wil mn vriend graag een kaartje kado doen maar ik moet echt wachten tot eind juli voordat ik dat geld bij elkaar heb
Is er bekend hoeveel kaarten er al weg zijn danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |