Weet ik ook wel, maar dan is het nog wel onzinnig gelul. En ja ik snap de marketing strategie heus wel.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ben je wel eens op LL geweest knul? Zeker de afgelopen 2 jaar zit het vol met Conversesjes
D'r staat toch All Star op de zijkantquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:31 schreef lienelien het volgende:
Dat zijn geen all stars, maar wel schoenen van Converse.
mooi weer? Sowieso regenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:56 schreef frame-saw het volgende:
Ik moet nog eens een backpacktas hosselen, maar ik ben bang dat ik dan de trap afflikker. Nog meer magere slappe mensjes die een backpacktas hebben meegenomen naar Lowlands en niet om zijn gevallen?
Of ik ga zo minimaal mogelijk, een rugtasje met drie t-shirts, regenlaarzen en een dekentjeHopen op mooi weer dan maar.
Ik ontken.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:33 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
D'r staat toch All Star op de zijkant![]()
Anders kijk je even wat er op die schoenen staat.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:31 schreef lienelien het volgende:
Dat zijn geen all stars, maar wel schoenen van Converse.
(Maar die van jou gaan tenminste wel wat langer mee dan all stars)
Nee man, dat zeggen ze aldoor. Maar de 2 keer dat ik ben geweest zou het echt zwaar kutweer worden. Kutweer? Waar? Niet in Biddinghuizen. Oké behalve de zondag(ofzaterdag?)ochtend van vorig jaar, maar dat was wel even verfrissend. O, en de zondag van het jaar ervoor. Nouja, laat ik het erop houden dat de verhouding regen en zon 10/90 was.quote:
quote:
Ik dacht dat alleen deze soort All Star heettequote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:40 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Anders kijk je even wat er op die schoenen staat.
Je hebt meerdere typen all stars.
Ech nie. Mijne zijn het leukst. Alleen niet meer te vindenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:47 schreef Smart_ass het volgende:
Ja, ik snap wat je bedoelt, maar ik ken meerdere converse schoenen met all star erop, zoals die hierboven ook. Dus zul je wel meerdere typen all stars hebben.
Al blijft diegene die jij zei natuurlijk ook het leukst.
Nee, mijn vader woont ernaastquote:Op dinsdag 3 juni 2008 08:32 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik wel langer dan een half uur moeten wachten voordat ik binnen was(op donderdagavond dan)
[..]
Jij gaat per OV?
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:29 schreef chansadres het volgende:
Dit jaar te herkennen door mijn fantastisch eigen gemaakte t-shirt:
[ afbeelding ]
Achterkant het Lowlands 2008 logo.
Als je zijn site nog maar open klikt begint de muziek al te spelen. Duidelijk Snoop Double Dizzle fo Shizzle... En inderdaad... Dancehall... MO FIRE!!! Leuk voor in de late uurtjes. Nu nog wat lazy afternoon stuff!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:57 schreef Luni het volgende:
[..]
Ken zijn muziek eigenlijk niet zo goed, eens wat van binnen halen, is volgens mij meer Dancehall, wat niet echt mijn ding is, geef mij maar Roots Reggae!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Terecht, die hufters moeten dood.quote:Op dinsdag 3 juni 200821:31 schreef Nembrionic het volgende:
Mag ik (even volledig) ten overvloede nogmaals melden dat de ticketservice even heel hard de tyfus kunnen genieten?
¤4.80 servicekosten is al absurd maar nu dus ook ¤4.80 voor "administratie". Oftewel, het versturen van je kaartje via de post. Krijg toch gauw een hartverzakking.
En dan zijn ze nog erger door voor een email OOK 4.80 te rekenen
Achterlijke kutbende. Het wordt een tijd dat er kamervragen gesteld gaan worden
Nogmaals, dit is even ten overvloede maar ik geloof dat ik hier mijn medemens wel kan vinden
Ja dat was eigenlijk nog mijn grootste probleem. Dat het PER KAARTJE is. Terwijl het 0,01% meer werk is om 2 kaartjes of 20 kaartjes te printen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:55 schreef Pinball het volgende:
[..]
Terecht, die hufters moeten dood.
De hele investering van een webwinkel en zelfs het achterliggende werk aan handling en het fysieke versturen wordt per jaar over miljoenen kaartjes verdeeld, dat mag nooit meer dan 5 euro kosten.
Per bestelling, niet per kaartje.
En dat een email even duur is zegt wel genoeg over die klootzakken.
Moet je wel weer in deze context zetten.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:09 schreef Janteh het volgende:
Ticketservice strijkt 264.000 euro op aan servicekosten van lowlands kaartjes, inderdaad te idioot voor woorden. Ik wou laatst ook kaartjes online bestellen maar dat je het gewoon een paar euro kost om ze op te laten sturen en idd ook om ze zelf te printen vond ik te gek, ik ben gewoon naar het gwk gefietst.
Juist, en dat ga ik morgen dus ook doen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:09 schreef Janteh het volgende:
Ticketservice strijkt 264.000 euro op aan servicekosten van lowlands kaartjes, inderdaad te idioot voor woorden. Ik wou laatst ook kaartjes online bestellen maar dat je het gewoon een paar euro kost om ze op te laten sturen en idd ook om ze zelf te printen vond ik te gek, ik ben gewoon naar het gwk gefietst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |