Longmen.quote:Op maandag 2 juni 2008 22:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hmm, Oasis of Longmen,Wat een moeilijke keuze
.
Och, schijn bedriegt soms.quote:
Afgelopen 2 jaar gingen ze in de loop van de middag open, daarvoor altijd om 18:00, wat nog wel eens wat uitliep tot 19:00 ofzo. Maar ik denk dat wat eerder open gaan ze wel bevallen is, dus ik verwacht dat ze dat dit jaar ook wel zullen doen.quote:Vanaf hoelaat zijn de campings los btw?:D
Dat denk ik ook. Ik vraag me af waar het ophoudt. Want steeds naar voren schuiven...dan blijf je aan de gangquote:Op maandag 2 juni 2008 22:57 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Afgelopen 2 jaar gingen ze in de loop van de middag open, daarvoor altijd om 18:00, wat nog wel eens wat uitliep tot 19:00 ofzo. Maar ik denk dat wat eerder open gaan ze wel bevallen is, dus ik verwacht dat ze dat dit jaar ook wel zullen doen.
Amy is zeer ok.quote:Op maandag 2 juni 2008 17:44 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Nu we het toch over werken bij Lowlands hebben. Mag ik nog even respect voor het feit dat ik al voor het bekend maken van de Pinkpopline-up meldde dat Amy MacD. op LL staat dit jaar en dat niemand dat meer geloofde nadat ze dus voor PP bevestigd werd?
Alvast bedankt.
het wordt ook steeds vroeger steeds drukker op de dijkquote:Op maandag 2 juni 2008 23:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Ik vraag me af waar het ophoudt. Want steeds naar voren schuiven...dan blijf je aan de gang
Dat dus. Nou moet ik zeggen dat ik de afgelopen 2-3 jaar niet eens zo HEEL lang op de dijk heb gestaan. Goede planning enzoquote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het wordt ook steeds vroeger steeds drukker op de dijk
't Was zeker gezelligquote:Op maandag 2 juni 2008 15:48 schreef rubbereend het volgende:
in de jaren dat ik er geweest ben (jaar of 5 terug) was het er altijd wel gezellig, heb me prima vermaakt op de camping enzo
Volgens mij heb ik wel langer dan een half uur moeten wachten voordat ik binnen wasquote:Op maandag 2 juni 2008 17:23 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Vorig jaar was de rij ook best snel weg toch? Ik kwam volgens mij iets van 7 uur aan en was met een half uur binnen.
Jij gaat per OV?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:22 schreef NoelGallagher het volgende:
Dank god hoef ik niet in die tyfeslange file te staan bij de dijk
En als dat niet het geval is is dat helemaal niet erg, des te meer ruimte is er!quote:Op maandag 2 juni 2008 11:07 schreef On het volgende:
Met deze Lineup zal het vast geen gekkenhuis bij de kaartverkoop worden, maar uitverkopen doet Lowlands toch wel weer dit jaar.
Op de site gewoon 18:00 blijven volhouden en 15:00 open gaan. En verder naar voren schuiven is nergens voor nodig vind ik. Ik hoef niet per se donderdag al vroeg heen, nog even uitslapen is ook wel handig. Wij vertrekken meestal tussen 13:00 en 15:00 als het even mee zit.quote:Op maandag 2 juni 2008 23:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Ik vraag me af waar het ophoudt. Want steeds naar voren schuiven...dan blijf je aan de gang
jep vanaf station 't HArde en Lelystad rijden pendelbussen naar het terrein.quote:
Ik ben vorig jaar voor het eerst met OV heen gegaan, dat is helemaal niet slecht bevallen. Auto is met bagage wat fijner, maar het is wel goed te doen hoor. Als de bussen ook een beetje op tijd beginnen met rijden helemaal.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:15 schreef vogelkooi het volgende:
Je kunt er komen met OV?
Bijgewerkt en ook alle nieuwe namen toegevoegd, de hele OP was schandalig verwaarloosd.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:38 schreef Nembrionic het volgende:
Mag ik trouwens even suggereren dat veel myspacelinkjes in de OP het niet doen.
Er staan "/" achter en doe moeten niet. Daarvan gaat myspace over z'n/haar nek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |