Let's hope so!quote:Op maandag 26 mei 2008 18:02 schreef BlackRebel het volgende:
Tindersticks staat op Pukkelpop... een misschientje?
Serieus? Twee jaar terug heb ik helaas verstek moeten laten gaan, maar ik dacht dat die gasten altijd wel een degelijke show weten weg te geven, door hun grootse discografie. Beetje zoals Social Distortion ook op de automatische piloot altijd nog weet te boeien.quote:Op maandag 26 mei 2008 16:15 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Bad Religion zoog anders hard anus twee jaar geleden...
Ik heb ze niet op lowlands gezien maar wel een keer in 013 en dat was echt onwijs tof.quote:Op maandag 26 mei 2008 18:55 schreef Nosh het volgende:
[..]
Serieus? Twee jaar terug heb ik helaas verstek moeten laten gaan, maar ik dacht dat die gasten altijd wel een degelijke show weten weg te geven, door hun grootse discografie. Beetje zoals Social Distortion ook op de automatische piloot altijd nog weet te boeien.
Met de wiki is niet gekloot: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/LL08quote:Op maandag 26 mei 2008 19:24 schreef Mathijz het volgende:
En wil degene die al die leuke rickroll linkjes heeft geplaatst in de wiki deze ook weer goed zetten
[ Bericht 49% gewijzigd door vliegende_olifant op 26-05-2008 17:23 ]quote:Op maandag 26 mei 2008 19:24 schreef Mathijz het volgende:
En wil degene die al die leuke rickroll linkjes heeft geplaatst in de wiki deze ook weer goed zetten
TopNotch zal toch weer een avondje hebben...quote:
Voorpagina van de Telegraaf (quote:Op maandag 26 mei 2008 21:38 schreef ondeugend het volgende:
Ik ben ook op zoek naar een tent.
Iemand nog een url misschien?
Ik hoop eigenlijk dat Kubus&BangBang en Dizzy rascal ook nog even langs komenquote:
Gewoon weer een feestje met de Opposites, Lele en AKA the Junkies. Top avond! Tenminste als Fur niet zijn teksten vergeet!quote:
Komop man, dat is toch juist voor eindbazen! Steenquote:Op maandag 26 mei 2008 22:12 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Geen Steen aub.
Kijk alleen maar bijvoorbeeld naar dit filmpje:
http://www.dumpert.nl/med(...)wt_hoe_het_gaat.html
Dat zeg ik.quote:Op maandag 26 mei 2008 22:12 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Geen Steen aub.
Daarom JUIST@!!!!quote:Op maandag 26 mei 2008 22:12 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Geen Steen aub.
Ik zag dit gisteren op TV, nog nooit zo'n grote loser gezien als hem... Sjezus wat was ik hem hard aan het doodverwensen zeg...quote:Op maandag 26 mei 2008 22:12 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Geen Steen aub.
Omdat hij daadwerkelijk skills heeft en ook nog eens een gimmick heeft gecreeërd die perfect aansluit bij de tijdgeest.quote:Op maandag 26 mei 2008 22:34 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik zag dit gisteren op TV, nog nooit zo'n grote loser gezien als hem... Sjezus wat was ik hem hard aan het doodverwensen zeg...Ik vroeg me af waarom ze zo'n kutjunk in godsnaam een podium geven voor zijn "muziek".
Dat dus. De Spot is gewoon een harde track. Klaar.quote:Op maandag 26 mei 2008 22:38 schreef Nosh het volgende:
[..]
Omdat hij daadwerkelijk skills heeft en ook nog eens een gimmick heeft gecreeërd die perfect aansluit bij de tijdgeest.
DAAROM.
Ze staan op 22 en 24 augustus op Reading and Leeds. Jammer genoeg wordt dat hun eerste festival-optreden. Dus Lowlands is eigenlijk net een week te vroeg.quote:Op maandag 26 mei 2008 22:15 schreef foowout het volgende:
stille hoop dat de last shadow puppets komen maar die hoop is denk vergeefs want die gaan waarschijnlijk pas in oktober touren
Ik hoop zó dat ik jou op Lowlands tegenkomquote:Op maandag 26 mei 2008 22:26 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
Daarom JUIST@!!!!
whehe en als je naar zijn teksten luisterd zijn die echt hard ( misschien wel schokkend voor tere zieltjes) en goed.
Perry Sport heeft meestal wel goede 2/3 persoons tenten voor ene eurootje of 60. Dan heb je ook een festivalproof ding. zoiets Maar dat moet je dus ff in de gaten houden, ze hebben wat later in het seizoen vaak aanbiedingen.quote:Op maandag 26 mei 2008 21:38 schreef ondeugend het volgende:
Ik ben ook op zoek naar een tent.
Iemand nog een url misschien?
Sinds wanneer valt het kunnen drinken van blikbier, het roken van een joint en het roepen van "kanker" voor elk woord dat je uitspreekt onder "het hebben van skills"quote:Op maandag 26 mei 2008 22:38 schreef Nosh het volgende:
[..]
Omdat hij daadwerkelijk skills heeft en ook nog eens een gimmick heeft gecreeërd die perfect aansluit bij de tijdgeest.
DAAROM.
Precies. Want als we het over Pete Doherty's kwaliteiten hebben, gaat het ook alleen over het Bruto Nationale Product van Bolivia wat in zijn rechterneusgat verdwijnt.quote:Op maandag 26 mei 2008 22:55 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Sinds wanneer valt het kunnen drinken van blikbier, het roken van een joint en het roepen van "kanker" voor elk woord dat je uitspreekt onder "het hebben van skills"
Nee echt, heel stoer
Ah, meneer de kenner heeft ook gelijk even al z'n muziek geluisterd?quote:Op maandag 26 mei 2008 22:55 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Sinds wanneer valt het kunnen drinken van blikbier, het roken van een joint en het roepen van "kanker" voor elk woord dat je uitspreekt onder "het hebben van skills"
Nee echt, heel stoer
Username: Metalfreak.quote:Op maandag 26 mei 2008 22:55 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nee echt, heel stoer
Ik ook, waarom precies eigenlijk ?quote:Op maandag 26 mei 2008 22:45 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Ik hoop zó dat ik jou op Lowlands tegenkom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi hoe mensen toch altijd verkeerde conclusies kunnen trekken aan de hand van mijn usernamequote:Op maandag 26 mei 2008 23:22 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Username: Metalfreak.
Ik weet genoeg.
Daar wordt je tegenwoordig mee doodegooid ongeveer. Zag ze vorige week zelfs bij de Hema. Gewoon even goed letten op de reclamefolders. Het duurt alleen wel weer een half uur om ze in die zak terug te krijgenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 01:31 schreef vogelkooi het volgende:
iK BeN er ook!!!
Waar haal je van die gooi tenten?
Dus niet die uit de regio ''de gooi'' maar juist gooi-tenten, waar haal je die?
Die in 2 seconden staan ofzo.
Grote kans dat ze er staan ja.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:56 schreef Haunter het volgende:
Bloc Party geen optie? Komen wel op Pukkelpop namelijk.
Ja daar had ik mijn vorige ook vandaan. Maar ik zoek een iets ruimere nu al was die ook voor 3 personen ik vond hem maar krapjes. Daar had ik dus al gekeken en krijg de folder ook in de mail.quote:Op maandag 26 mei 2008 22:49 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Perry Sport heeft meestal wel goede 2/3 persoons tenten voor ene eurootje of 60. Dan heb je ook een festivalproof ding. zoiets Maar dat moet je dus ff in de gaten houden, ze hebben wat later in het seizoen vaak aanbiedingen.
Ik geloof niet dat a weekend in the city uit was de laatste keer dat ze op lowlands waren?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 01:29 schreef emokid het volgende:
Wat willen ze gaan doen dan? A Weekend In The City en Silent Alarm gaan spelen die iedereen allang al heeft gehoord, of dat gare Flux van ze. Denk niet dat ze komen.
Ze hebben ook een bak met b-sides (die ook kwalitatief ook zwaar goed zijn!), en een nieuw album op komst...quote:Op dinsdag 27 mei 2008 01:29 schreef emokid het volgende:
Wat willen ze gaan doen dan? A Weekend In The City en Silent Alarm gaan spelen die iedereen allang al heeft gehoord, of dat gare Flux van ze. Denk niet dat ze komen.
Mwah... Show kwam heel slecht over. Daarbij is het publiek natuurlijk ook compleet anders als in een tent als 013 bijvoorbeeld waar iedereen naar toe komt voor de band Bad Religion. Op Lowlands komt meer als de helft mijns inziens ook om "effe te kijken naar die band met dat "stoere" logo, ookal hebben we zelf eigenlijk weinig tot niks gehoord van de band. Het schijnt wel goed te zijn". Uiteindelijk was het meer een hos-pit, dan een moshpit. Muziek was goed though, maar nogmaals, de show kwam gewoon niet over.quote:Op maandag 26 mei 2008 18:55 schreef Nosh het volgende:
[..]
Serieus? Twee jaar terug heb ik helaas verstek moeten laten gaan, maar ik dacht dat die gasten altijd wel een degelijke show weten weg te geven, door hun grootse discografie. Beetje zoals Social Distortion ook op de automatische piloot altijd nog weet te boeien.
Andersom doe je het net zo goed natuurlijkquote:Op dinsdag 27 mei 2008 08:36 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Mooi hoe mensen toch altijd verkeerde conclusies kunnen trekken aan de hand van mijn username
[..]
(...)
Piet Piraatquote:
Ik had toen bij Bad Religion ook het gevoel dat er alleen geluid van het podium kwam en dat de hele PA het niet deed. Net zoals in 2001 bij Fireside, nadat de bliksem ingeslagen wasquote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:03 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Mwah... Show kwam heel slecht over. Daarbij is het publiek natuurlijk ook compleet anders als in een tent als 013 bijvoorbeeld waar iedereen naar toe komt voor de band Bad Religion. Op Lowlands komt meer als de helft mijns inziens ook om "effe te kijken naar die band met dat "stoere" logo, ookal hebben we zelf eigenlijk weinig tot niks gehoord van de band. Het schijnt wel goed te zijn". Uiteindelijk was het meer een hos-pit, dan een moshpit. Muziek was goed though, maar nogmaals, de show kwam gewoon niet over.
quote:August:
1 Melbourne, Australia – Festival Hall
2 Sydney, Australia – Horden Pavillion
3 Byron Bay, Australia – Splendour In The Grass
7 Oslo, Norway – Øya Festival
8 Gothenburg, Sweden – Way Out West
9 Copenhagen, Denmark – Beat Day Festival
11 Cologne, Germany – Philharmonie
12 Wiesenbaden, Germany – Schlachthof
13 Berlin, Germany – Tempodrum
15 St. Malo, France – La Route Du Rock Festival
17 Biddinghuizen, Holland – Lowlands Festival
18 Dresden, Germany – Alter Schlachthof
19 Prague, Czech Republic – Arena HC Sparta Praha
20 Warsaw, Poland – Palladium
22 Riga, Latvia – Arena
24 Helsinki, Finland – Kulttuuritalo
26 St Petersburg, Russia – TYUZ Theatre
27 Moscow, Russia – B1
quote:
super!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
http://www.sigurros.com/medsud.asp
Sigur Rós op de 17e op Lowlands. Dat wordt echt de mooiste afsluiter ooit!
Grappig is het goede woord want wie neemt Pinkpop nou serieus?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:54 schreef AMDB het volgende:
Grappig dat het Lowlands topic veel sneller gaat dan het Pinkpop topic, terwijl Pinkpop over een paar dagen al is
laat de Ting Tings maar komenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:56 schreef Haunter het volgende:
Bloc Party geen optie? Komen wel op Pukkelpop namelijk.
Persoonlijk moet ik zeggen dat de namen van Pinkpop me wel trekken (Foo Fighters, Rage Against, QOTSA, Metallica) , maar het idee dat er slechts 2 podia zijn en er verder geen ene fuck te beleven is staat me gewoon niet aan... Ook het feit dat er een schijtlading "dagjesmensen" op af komen die zomaar een dagje de tourist uit komen hangen zint me niet zo... Lekker drie (of meer) dagen stinken met z'n allen, verdeeld over een tent of 7, met weet ik het hoeveel andere acts om je heen... Da's toch de bom vergeleken met dat dan?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:31 schreef -Sum- het volgende:
[..]
Grappig is het goede woord want wie neemt Pinkpop nou serieus?
3 podiaquote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:56 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Persoonlijk moet ik zeggen dat de namen van Pinkpop me wel trekken (Foo Fighters, Rage Against, QOTSA, Metallica) , maar het idee dat er slechts 2 podia zijn en er verder geen ene fuck te beleven is staat me gewoon niet aan... Ook het feit dat er een schijtlading "dagjesmensen" op af komen die zomaar een dagje de tourist uit komen hangen zint me niet zo... Lekker drie (of meer) dagen stinken met z'n allen, verdeeld over een tent of 7, met weet ik het hoeveel andere acts om je heen... Da's toch de bom vergeleken met dat dan?
Ho ho... Ik kraak Pinkpop niet af ofzo hoor. Ieder z'n ding! Als iemand er op kickt om puur voor de muziek te komen en niet voor de hele schijtzooi er omheen, dan moet ie dat vooral doen.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:51 schreef Nosh het volgende:
En we zijn er weer. Wanneer leren mensen nou dat pinkpop geen lowlands is, het niet probeert te zijn, het niet wilt zijn, en een totaal verschillende insteek heeft, zodat die hele smerige verhevenheid van de lowlands-ganger totaal misplaatst is?
Sowieso, alsof Lowlands ook niet onderhevig is aan kijkenkijkenennietmeedoen-volk, herhalende namen en acts die na driemiljardnegenhonderdachtentachtig andere festivals aangedaan te hebben ook maar eens een showtje weggeven in Biddinghuizen.
op 2 van die 3 stond Anouk ook gewoon volgens mijquote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:24 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Boeiend. Die line-up van PP heb je meestal al 3 jaar eerder op Rock Werchter, Roskilde of Rock am Ring gezien. En dan zonder Di-rect en Anouk erbij.
Plain White T'squote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:36 schreef chansadres het volgende:
Festivalinfo geeft ons de namen Plain White T's en Kraak & Smaak...
Kraak & Smaakquote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:36 schreef chansadres het volgende:
Yep en sowieso doet de line-up op LL er niet zo toe, in tegenstelling tot Pinkpop.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:24 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Boeiend. Die line-up van PP heb je meestal al 3 jaar eerder op Rock Werchter, Roskilde of Rock am Ring gezien. En dan zonder Di-rect en Anouk erbij.
Kraak & Smaak moeten in de lima staan 's ochtendsquote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Kraak & Smaakheerlijk zondagmiddag ofzo
's ochtends? nog voor de tai chi ofzo? Nee gewoon in het reguliere programma en dan natuurlijk de Bravoquote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:08 schreef chansadres het volgende:
[..]
Kraak & Smaak moeten in de lima staan 's ochtends
echt wel veul meeer hoorquote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:48 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ting Tings hebben misschien 3 leuke nummers...
Bravo is ook nog goed. Of Indiaquote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
's ochtends? nog voor de tai chi ofzo? Nee gewoon in het reguliere programma en dan natuurlijk de Bravo
Sommige mensen kunnen genieten van trage langzame en wonderschone muziek...quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:50 schreef AMDB het volgende:
Ok, ik ga nu waarschijnlijk iets verkeerds zeggen, maar WAAROM zijn er zoveel mensen zo blij met Sigur Ros? Ik heb net wat nummers van ze geluisterd en ik viel in slaap, zo verdomde saai. Ik kan best begrijpen dat mensen een andere smaak hebben, maar Sigur Rus ga ik lekker overslaan![]()
Maar mooi dat er mensen wel blij mee zijn, ben er niet op tegen dat ze komen hoor
Amen!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:51 schreef Nosh het volgende:
En we zijn er weer. Wanneer leren mensen nou dat pinkpop geen lowlands is, het niet probeert te zijn, het niet wilt zijn, en een totaal verschillende insteek heeft, zodat die hele smerige verhevenheid van de lowlands-ganger totaal misplaatst is?
Sowieso, alsof Lowlands ook niet onderhevig is aan kijkenkijkenennietmeedoen-volk, herhalende namen en acts die na driemiljardnegenhonderdachtentachtig andere festivals aangedaan te hebben ook maar eens een showtje weggeven in Biddinghuizen.
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:50 schreef AMDB het volgende:
Ok, ik ga nu waarschijnlijk iets verkeerds zeggen, maar WAAROM zijn er zoveel mensen zo blij met Sigur Ros? Ik heb net wat nummers van ze geluisterd en ik viel in slaap, zo verdomde saai. Ik kan best begrijpen dat mensen een andere smaak hebben, maar Sigur Rus ga ik lekker overslaan![]()
Maar mooi dat er mensen wel blij mee zijn, ben er niet op tegen dat ze komen hoor
Plain White T's.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:36 schreef chansadres het volgende:
Festivalinfo geeft ons de namen en Kraak & Smaak...
Die poster zie je waarschijnlijk vrijdag wel in Landgraaf hangen.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:11 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Plain White T's.![]()
![]()
![]()
Ze moeten maar eens echte namen laten horen.
ja die zijn best wel heel leukquote:
Ik vind Hey There, Delilah niet ruk.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja die zijn best wel heel leuk(ken ze al jaren en hey there delilah vind ik wel ruk) maar de melkweg show was best oke Kleine meisjes met ouders in de pit
![]()
leuk vanaf het balkon mogen aanschouwen
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:05 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Die poster zie je waarschijnlijk vrijdag wel in Landgraaf hangen.
Sigur Ros op Rock Werchter 2006 was het beste en mooiste concert wat ik ooit heb gezien, Sigur Ros op een festival in de juiste setting is een erg bijzondere ervaring.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:35 schreef Susi het volgende:
Liveshows schijnen een enorme ervaring te zijn van Sigur Rós. In ieder geval in zalen. Hoop dat dat ook kan op festivals, maar heb wel positieve recensie gelezen van hen op Rock Werchter
aha, maar vorig jaar hing de poster al op Pinkpop tien de aankondiging nog gedaan moest worden.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
de posters op pinkpop worden dit jaar pas opgehangen als het festival draait. aankondiging namen is vrijdag 30 mei op lowlands.nl
groet,
Bladibla.
Mojo Concerts A Live Nation Company
I know, aangezien ik toen ook al bijtijds op het terrein was en foto's van de posters heb verspreid. Maar goed, daar hebben ze dit jaar dus wat aan gedaan.quote:Op woensdag 28 mei 2008 06:59 schreef super-muffin het volgende:
[..]
aha, maar vorig jaar hing de poster al op Pinkpop tien de aankondiging nog gedaan moest worden.
Crack & Smack is wel aardig. Vorig jaar gezien op bevrijdingsfestival. Zijn in ieder geval te groot voor de Lima, dus daar zullen ze wel niet staan. Plain White T's wordt ik echt niet warm of koud van...quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:36 schreef chansadres het volgende:
Ja inderdaad. Klopt helemaal niks van.quote:Op woensdag 28 mei 2008 10:33 schreef Wezzel het volgende:
Hmm iemand had het gister over NERD maar dat is dus bull-shit...
Ga er maar weer vanuit dat Pukkelpop voor 90% hetzelfde is als Lowlands. Alleen Lowlands maakt pas heel laat zijn namen bekend. NIet zo bang zijn en lekker wachtenquote:Op woensdag 28 mei 2008 11:37 schreef -Sum- het volgende:
ik word niet echt blij van die pukkelpopnamen, lowlands zal toch nog wel WAT knallers hebben?
Then you're pretty screwed!quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:14 schreef Laton het volgende:
zo boeiend vind ik die pukkelpop namen niet.
quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:34 schreef rubbereend het volgende:
ik zal blij zijn als de poster er is, dan kunnen we hier tenminste zeiken over de geboekte namen ipv over de geruchten
Indiaquote:Op woensdag 28 mei 2008 14:39 schreef chansadres het volgende:
[..]
![]()
Ach, ik hoef geen headliners. De Bravo/India/Lima programmering ziet er netjes uit
Klopt, 2 jaar terug was het echt gaaf in de Charlie (of was het toen al india?) vorig jaar was het geluid (en de MC) slecht in de Bravo. Dit jaar graag met de live band!quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:04 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Hatrick voor Pendulum volgens mij
Zo ontzettend veel drum&bass acts die goede dingen doen, en wat wordt er bevestigd? Pendulum.quote:
quote:Op woensdag 28 mei 2008 17:06 schreef papalaatmetietenlos het volgende:
://www.lowlands.nl/community_llowbite.php?blogpost=100&archivepage=1
Hopenlijk komen die ook
ja, klotezooi, dat nieuwe albumquote:Op woensdag 28 mei 2008 16:24 schreef Nosh het volgende:
[..]
Zo ontzettend veel drum&bass acts die goede dingen doen, en wat wordt er bevestigd? Pendulum.
De Blöf onder de Drum&Bass.
quote:Wanneer komen die namen dan? / 28-5-2008
Gelukkig heel snel! Om precies te zijn: vrijdagochtend 30 mei om 06:00 u. Dat wordt dus vroeg opstaan, kopje koffie erbij, croissantje en hup, naar lowlands.nl.
Voor wie dit allemaal veel te vroeg is, of als je opeens last hebt van een internetstoring (zul je altijd zien...); je kunt het ook rustig nalezen in de nrc.next van 30 mei. Wie die ochtend tussen 8:00 en 9:00 u naar Giel Beelen op 3FM luistert, krijgt bovendien nog eens twee extra namen te horen.
Dus: komende vrijdag de eerste grote lading namen!
quote:Op woensdag 28 mei 2008 18:03 schreef papalaatmetietenlos het volgende:
Mensen die N*E*R*D niet vet vindenklik
quote:Gelukkig heel snel! Om precies te zijn: vrijdagochtend 30 mei om 06:00 u. Dat wordt dus vroeg opstaan, kopje koffie erbij, croissantje en hup, naar lowlands.nl.
Voor wie dit allemaal veel te vroeg is, of als je opeens last hebt van een internetstoring (zul je altijd zien...); je kunt het ook rustig nalezen in de nrc.next van 30 mei. Wie die ochtend tussen 8:00 en 9:00 u naar Giel Beelen op 3FM luistert, krijgt bovendien nog eens twee extra namen te horen.
Dus: komende vrijdag de eerste grote lading namen!
quote:Op woensdag 28 mei 2008 18:03 schreef papalaatmetietenlos het volgende:
Mensen die N*E*R*D niet vet vindenklik
Ik vind het ook leuk hoorquote:Op woensdag 28 mei 2008 21:10 schreef SirAIC het volgende:
Yes! Hier hoopte ik enkele topics geleden nog op! een Live-set van Pendulum:D:D
(ben ik echt de enige die hier blij van wordt??? laatste album is niet alles wat ik ervan gehoopt had, maar toch, genoeg goeie nummers, en voor zover ik weet voor het eerst met band in nederland?)
Ik ben er ook erg blij mee loop het al een jaar te roepen, dit gaat erg vet worden:quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:10 schreef SirAIC het volgende:
(ben ik echt de enige die hier blij van wordt??? laatste album is niet alles wat ik ervan gehoopt had, maar toch, genoeg goeie nummers, en voor zover ik weet voor het eerst met band in nederland?)
YESSSSSSSSSSS!!!quote:Op woensdag 28 mei 2008 18:30 schreef PastoorPeter het volgende:
15/08/2008 Live - biddinghuizen, Netherlands
Ik vind het, net zoals die irritante Big Beat-sound van JunkieXL, muziek die alleen onder debiele actiescenes in gigantische hollywoodproducties thuishoort. Of een documentaire van Discovery over de vernietigingskracht van [IEDERWILLEKEURIGVERVOERSMIDDELDATWEKONDENVERZINNEN].quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:10 schreef SirAIC het volgende:
Is er ook muziek die je wél leuk vind?quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:43 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik vind het, net zoals die irritante Big Beat-sound van JunkieXL, muziek die alleen onder debiele actiescenes in gigantische hollywoodproducties thuishoort. Of een documentaire van Discovery over de vernietigingskracht van [IEDERWILLEKEURIGVERVOERSMIDDELDATWEKONDENVERZINNEN].
Zoiets.
Al klonk die livevideo dan weer wél tof, dus uiteindelijk staan we er toch te spacen.
Vanaf 6:00 staan de namen ook op de Lowlands sitequote:Op donderdag 29 mei 2008 12:03 schreef frame-saw het volgende:
Jeej dus ook in mijn krant. Ik ben er om 7 uur al uit dan
Ik ben sneller bij de brievenbus dan dat mijn laptop is opgestartquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:14 schreef AMDB het volgende:
[..]
Vanaf 6:00 staan de namen ook op de Lowlands site
Ik kom wel heel erg als een overcynische cunt over, hè?quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:14 schreef Mistaken het volgende:
[..]
Is er ook muziek die je wél leuk vind?
Er zijn toch al mensen hier die de poster al hebben gezien?quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:36 schreef Tourniquet het volgende:
't zal toch niet gebeuren dat de namen dit jaar NIET van te voren uitlekken?
Rick rolls zijn zo september 2007quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:04 schreef -Sum- het volgende:
je zou t denken heverbaast me dat er niet wat rick rolls zijn geweest met de poster als lokker
![]()
Ik ben blij dat die hype hier heel hard overheen is gevlogen. Dat heeft me 12 burnouts gescheeld!quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Rick rolls zijn zo september 2007
1 euroquote:Op donderdag 29 mei 2008 15:08 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Wie weet hoe duur een losse nrc.next is?
[X] Truequote:Op woensdag 28 mei 2008 21:23 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Laatste album heeft enkele goede tracks maar klinkt als een album bedoelt om met een live band te spelen dus ben benieuwd.
Dit dus.quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:29 schreef On het volgende:
Morgen moet ik toevallig om 6 uur opstaan, dan vlieg ik meteen naar de website achter mijn computer.
Fire walk with me draai ik hier best vaak. Lekker vind ik dat liedje.quote:Op donderdag 29 mei 2008 19:05 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Er zijn geruchten naar Exile Parade.
Jvt en lele komen wel op het solar festival in roermond!!quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:54 schreef Janteh het volgende:
Ik wil: Le Le en de Jeugd en het eerste wat ik doe is een kaart halen, anders gebeurt het ook wel maar niet als het eerste wat ik doe.
En ik!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 08:57 schreef CherryLips het volgende:
alleen franz ferdinand is het al waard.
enAmy MacDonald
en HIM
.
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 08:57 schreef CherryLips het volgende:
alleen franz ferdinand is het al waard.
Ze zijn bezig net een nieuwe cdquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:06 schreef Niek. het volgende:
Frans Ferdinand, hebben zij al nieuwe nummers, zijn ze bezig met een nieuwe cd of zullen ze gewoon alle oude bekende dingen spelen?
Ik hoop het wel maar ik ben bang dat dit de grootste namen zijn.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:32 schreef Smart_ass het volgende:
Voor het eerst in die jaren dat ik ben geweest dat ik de line up ZO bagger vind zeg.
Maar er komen toch nog wel wat meer namen mag ik hopen?
er zit wel wat leuks bij!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 06:05 schreef kesselman het volgende:
The Hives // Nightwish // N*E*R*D // Underworld / / Franz Ferdinand // Anouk // Dropkick Murphys // Amy Macdonald // Danko Jones // Gogol Bordello // dEUS // HIM // Plain White T's // The Flaming Lips // The Wombats // Vive La Fête // Jamie Lidell // Sigur Rós // Digitalism // Anti-Flag // The Pigeon Detectives // The Ting Tings // We Are Scientists // Booka Shade // Claw Boys Claw // Henry Rollins (spoken word) // Hot Chip // MGMT // Pendulum // The Dresden Dolls // Elbow // The Roots // Thrice // The Shoes // Yeasayer // The Breeders // Ane Brun // Holy Fuck // The Gutter Twins // Extince // Foals // Haydamaky // Iron & Wine // Max Pashm // Los Campesinos! // Blood Red Shoes // Black Mountain // Fuckbuttons // Andy C + MC GQ
lowlands.nl
Dit dus! Ik geloof dat er nu al meer namen bekend zijn gemaakt die ik wil zien, dan in de laatste jaren...quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:08 schreef cappp het volgende:
Ik ben geen ontevreden man, als je grote bands wilt zien ga je maar naar pinkpop
Inderdaad, dat zijn wel de toffe namen! Was in ieder geval wel megablij dat Tunng als één van de eerste bevestigd was.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:53 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
* newbiedoobiedoo blijft hopen op niet-onmogelijke toevoegingen als Caribou, Jens Lekman, Mercury Rev, Tunng, M83 en Of Montreal..
Ik vier het feestje wel even mee!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:47 schreef frame-saw het volgende:
Ik ben dus de enige die nu al een feestje viert?
![]()
Idd, ik snap ook niet dat ze Anouk goed groot op die poster zetten. Ze is op iedere willekeurige braderie te zien voor een paar euro, verwachten ze nou echt dat mensen een ll kaartje á 120 euro kopen voor Anouk...quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:05 schreef SirAIC het volgende:
zoo, ik ben meer dan tevreden met deze lineup:D:D Al hoeven Anouk en Franz Ferdinand van mij niet zo.. kan me toch heel wat betere alpha-namen bedenken die ook touren, maarja.. ik hoef ze natuurlijk niet te zien
, scheelt ook weer een stuk lopen (H)
Nou der zijn ook mensen die gaan naar lowlands voor Tiestoquote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:22 schreef Herr_Munk het volgende:
[..]
Idd, ik snap ook niet dat ze Anouk goed groot op die poster zetten. Ze is op iedere willekeurige braderie te zien voor een paar euro, verwachten ze nou echt dat mensen een ll kaartje á 120 euro kopen voor Anouk...
ik wil de nieuwe indiana jones wel zien op lowlandsquote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:26 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Komt er dit jaar ook een bioscoop met nieuwe films?
Of Cloverfield.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:30 schreef Laton het volgende:
[..]
ik wil de nieuwe indiana jones wel zien op lowlands
Helaas zijn de "leuke beginnende bandjes" in dit geval vooral 13 in een dozijn Britpop-bandjes, die men al het hele jaar in alle kleine zaaltjes heeft kunnen zien. Weinig verrassend dus. Ik had deze (voorlopige) line-up al een jaar van te voren kunnen uitschrijven. Een flinke tegenvaller, maar ik had ook niet anders verwacht na vorig jaar.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:24 schreef MaJo het volgende:
In tegenstelling tot de meesten vind ik dit wel een vette line upKijk eens verder dan je neus lang is, er zijn genoeg leuke beginnende bandjes, waarom moeten het altijd grote namen zijn? Ik prijs Lowlands juist dat ze weer terug naar hun roots gaan. [..]
Mja dat is een kwestie van smaak. Ik vond de line-up van vorig jaar wel erg goed. Geen 1 keer bij de Alpha geweest, maar veel podia (van de Bravo tot aan de X-Ray) en het nachtprogramma hadden goede namen.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:48 schreef Aisumasen het volgende:
Nu dus 2 jaar achter elkaar een bagger line-up.
Die linker is echt een tank! die rechte is wel okquote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:22 schreef HiDiHo het volgende:
Nog meer mensen die moeten oefenen met het opzetten van hun tentje?![]()
[ afbeelding ]
3fm webcam
Daar kan PastoorPeter nog van lerenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:22 schreef HiDiHo het volgende:
Nog meer mensen die moeten oefenen met het opzetten van hun tentje?![]()
[ afbeelding ]
3fm webcam
Ik hoop dat het niet gaat regenen, voor meneer PastoorPeterquote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:36 schreef papalaatmetietenlos het volgende:
[..]
Daar kan PastoorPeter nog van leren
[ afbeelding ]
Tuurlijk knulquote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:44 schreef papalaatmetietenlos het volgende:
Nah de buurvrouwen hielpen ons toen met de tent opzetten![]()
![]()
nouja zo veel optredens doet Anouk nou ook weer niet en al helemaal nauwelijsk kleine festivalsquote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:22 schreef Herr_Munk het volgende:
[..]
Idd, ik snap ook niet dat ze Anouk goed groot op die poster zetten. Ze is op iedere willekeurige braderie te zien voor een paar euro, verwachten ze nou echt dat mensen een ll kaartje á 120 euro kopen voor Anouk...
lul niet man, anoek treedt amper op en is nog nooit op lowlands geweest.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:22 schreef Herr_Munk het volgende:
[..]
Dat redt je nooit meer, het is al bijna uitverkochtquote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:52 schreef Markeerstift het volgende:
Wanneer raakt het uitverkocht? Ik heb pas 24 juni geld voor een kaartje
Het is de laatste 5 jaar elke keer half juni uitverkocht geweest volgens mij.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:52 schreef Markeerstift het volgende:
Wanneer raakt het uitverkocht? Ik heb pas 24 juni geld voor een kaartje
Lul niet, relnicht. 2 Jaar geleden nog. (Of was het nou vorig jaar?)quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:51 schreef Laton het volgende:
[..]
lul niet man, anoek treedt amper op en is nog nooit op lowlands geweest.
Nee hoorquote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:53 schreef papalaatmetietenlos het volgende:
[..]
Het is de laatste 5 jaar elke keer half juni uitverkocht geweest volgens mij.
serieus ?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lul niet, relnicht. 2 Jaar geleden nog. (Of was het nou vorig jaar?)
quote:
half juli eerder...quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:53 schreef papalaatmetietenlos het volgende:
Het is de laatste 5 jaar elke keer half juni uitverkocht geweest volgens mij.
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:55 schreef papalaatmetietenlos het volgende:
hyves
Matthijs (185)
vandaag, 11:11
Die line-up is gruwelijk!!!
Extince, anouk, NERD wat een namen
oke, apart. baal ervan dat dj namen nog amper bekend zijn. als het nachtprogramma maar goed zit vind ik alles best overdag.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]In de Alpha. Ik heb heerlijk op de heuvel gelegen met een biertje
Het was niet heel bijzonder trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |