Plain White T's.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:36 schreef chansadres het volgende:
Festivalinfo geeft ons de namen en Kraak & Smaak...
Die poster zie je waarschijnlijk vrijdag wel in Landgraaf hangen.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:11 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Plain White T's.![]()
![]()
![]()
Ze moeten maar eens echte namen laten horen.
ja die zijn best wel heel leukquote:
Ik vind Hey There, Delilah niet ruk.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja die zijn best wel heel leuk(ken ze al jaren en hey there delilah vind ik wel ruk) maar de melkweg show was best oke Kleine meisjes met ouders in de pit
![]()
leuk vanaf het balkon mogen aanschouwen
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:05 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Die poster zie je waarschijnlijk vrijdag wel in Landgraaf hangen.
Sigur Ros op Rock Werchter 2006 was het beste en mooiste concert wat ik ooit heb gezien, Sigur Ros op een festival in de juiste setting is een erg bijzondere ervaring.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:35 schreef Susi het volgende:
Liveshows schijnen een enorme ervaring te zijn van Sigur Rós. In ieder geval in zalen. Hoop dat dat ook kan op festivals, maar heb wel positieve recensie gelezen van hen op Rock Werchter
aha, maar vorig jaar hing de poster al op Pinkpop tien de aankondiging nog gedaan moest worden.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
de posters op pinkpop worden dit jaar pas opgehangen als het festival draait. aankondiging namen is vrijdag 30 mei op lowlands.nl
groet,
Bladibla.
Mojo Concerts A Live Nation Company
I know, aangezien ik toen ook al bijtijds op het terrein was en foto's van de posters heb verspreid. Maar goed, daar hebben ze dit jaar dus wat aan gedaan.quote:Op woensdag 28 mei 2008 06:59 schreef super-muffin het volgende:
[..]
aha, maar vorig jaar hing de poster al op Pinkpop tien de aankondiging nog gedaan moest worden.
Crack & Smack is wel aardig. Vorig jaar gezien op bevrijdingsfestival. Zijn in ieder geval te groot voor de Lima, dus daar zullen ze wel niet staan. Plain White T's wordt ik echt niet warm of koud van...quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:36 schreef chansadres het volgende:
Festivalinfo geeft ons de namen Plain White T's en Kraak & Smaak...
Ja inderdaad. Klopt helemaal niks van.quote:Op woensdag 28 mei 2008 10:33 schreef Wezzel het volgende:
Hmm iemand had het gister over NERD maar dat is dus bull-shit...
Ga er maar weer vanuit dat Pukkelpop voor 90% hetzelfde is als Lowlands. Alleen Lowlands maakt pas heel laat zijn namen bekend. NIet zo bang zijn en lekker wachtenquote:Op woensdag 28 mei 2008 11:37 schreef -Sum- het volgende:
ik word niet echt blij van die pukkelpopnamen, lowlands zal toch nog wel WAT knallers hebben?
Then you're pretty screwed!quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:14 schreef Laton het volgende:
zo boeiend vind ik die pukkelpop namen niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |