Komop man, dat is toch juist voor eindbazen! Steenquote:Op maandag 26 mei 2008 22:12 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Geen Steen aub.
Kijk alleen maar bijvoorbeeld naar dit filmpje:
http://www.dumpert.nl/med(...)wt_hoe_het_gaat.html
Dat zeg ik.quote:Op maandag 26 mei 2008 22:12 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Geen Steen aub.
Daarom JUIST@!!!!quote:Op maandag 26 mei 2008 22:12 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Geen Steen aub.
Ik zag dit gisteren op TV, nog nooit zo'n grote loser gezien als hem... Sjezus wat was ik hem hard aan het doodverwensen zeg...quote:Op maandag 26 mei 2008 22:12 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Geen Steen aub.
Omdat hij daadwerkelijk skills heeft en ook nog eens een gimmick heeft gecreeërd die perfect aansluit bij de tijdgeest.quote:Op maandag 26 mei 2008 22:34 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik zag dit gisteren op TV, nog nooit zo'n grote loser gezien als hem... Sjezus wat was ik hem hard aan het doodverwensen zeg...Ik vroeg me af waarom ze zo'n kutjunk in godsnaam een podium geven voor zijn "muziek".
Dat dus. De Spot is gewoon een harde track. Klaar.quote:Op maandag 26 mei 2008 22:38 schreef Nosh het volgende:
[..]
Omdat hij daadwerkelijk skills heeft en ook nog eens een gimmick heeft gecreeërd die perfect aansluit bij de tijdgeest.
DAAROM.
Ze staan op 22 en 24 augustus op Reading and Leeds. Jammer genoeg wordt dat hun eerste festival-optreden. Dus Lowlands is eigenlijk net een week te vroeg.quote:Op maandag 26 mei 2008 22:15 schreef foowout het volgende:
stille hoop dat de last shadow puppets komen maar die hoop is denk vergeefs want die gaan waarschijnlijk pas in oktober touren
Ik hoop zó dat ik jou op Lowlands tegenkomquote:Op maandag 26 mei 2008 22:26 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
Daarom JUIST@!!!!
whehe en als je naar zijn teksten luisterd zijn die echt hard ( misschien wel schokkend voor tere zieltjes) en goed.
Perry Sport heeft meestal wel goede 2/3 persoons tenten voor ene eurootje of 60. Dan heb je ook een festivalproof ding. zoiets Maar dat moet je dus ff in de gaten houden, ze hebben wat later in het seizoen vaak aanbiedingen.quote:Op maandag 26 mei 2008 21:38 schreef ondeugend het volgende:
Ik ben ook op zoek naar een tent.
Iemand nog een url misschien?
Sinds wanneer valt het kunnen drinken van blikbier, het roken van een joint en het roepen van "kanker" voor elk woord dat je uitspreekt onder "het hebben van skills"quote:Op maandag 26 mei 2008 22:38 schreef Nosh het volgende:
[..]
Omdat hij daadwerkelijk skills heeft en ook nog eens een gimmick heeft gecreeërd die perfect aansluit bij de tijdgeest.
DAAROM.
Precies. Want als we het over Pete Doherty's kwaliteiten hebben, gaat het ook alleen over het Bruto Nationale Product van Bolivia wat in zijn rechterneusgat verdwijnt.quote:Op maandag 26 mei 2008 22:55 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Sinds wanneer valt het kunnen drinken van blikbier, het roken van een joint en het roepen van "kanker" voor elk woord dat je uitspreekt onder "het hebben van skills"
Nee echt, heel stoer
Ah, meneer de kenner heeft ook gelijk even al z'n muziek geluisterd?quote:Op maandag 26 mei 2008 22:55 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Sinds wanneer valt het kunnen drinken van blikbier, het roken van een joint en het roepen van "kanker" voor elk woord dat je uitspreekt onder "het hebben van skills"
Nee echt, heel stoer
Username: Metalfreak.quote:Op maandag 26 mei 2008 22:55 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nee echt, heel stoer
Ik ook, waarom precies eigenlijk ?quote:Op maandag 26 mei 2008 22:45 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Ik hoop zó dat ik jou op Lowlands tegenkom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi hoe mensen toch altijd verkeerde conclusies kunnen trekken aan de hand van mijn usernamequote:Op maandag 26 mei 2008 23:22 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Username: Metalfreak.
Ik weet genoeg.
Daar wordt je tegenwoordig mee doodegooid ongeveer. Zag ze vorige week zelfs bij de Hema. Gewoon even goed letten op de reclamefolders. Het duurt alleen wel weer een half uur om ze in die zak terug te krijgenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 01:31 schreef vogelkooi het volgende:
iK BeN er ook!!!
Waar haal je van die gooi tenten?
Dus niet die uit de regio ''de gooi'' maar juist gooi-tenten, waar haal je die?
Die in 2 seconden staan ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |