Ik vier het feestje wel even mee!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:47 schreef frame-saw het volgende:
Ik ben dus de enige die nu al een feestje viert?
![]()
Idd, ik snap ook niet dat ze Anouk goed groot op die poster zetten. Ze is op iedere willekeurige braderie te zien voor een paar euro, verwachten ze nou echt dat mensen een ll kaartje á 120 euro kopen voor Anouk...quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:05 schreef SirAIC het volgende:
zoo, ik ben meer dan tevreden met deze lineup:D:D Al hoeven Anouk en Franz Ferdinand van mij niet zo.. kan me toch heel wat betere alpha-namen bedenken die ook touren, maarja.. ik hoef ze natuurlijk niet te zien
, scheelt ook weer een stuk lopen (H)
Nou der zijn ook mensen die gaan naar lowlands voor Tiestoquote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:22 schreef Herr_Munk het volgende:
[..]
Idd, ik snap ook niet dat ze Anouk goed groot op die poster zetten. Ze is op iedere willekeurige braderie te zien voor een paar euro, verwachten ze nou echt dat mensen een ll kaartje á 120 euro kopen voor Anouk...
ik wil de nieuwe indiana jones wel zien op lowlandsquote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:26 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Komt er dit jaar ook een bioscoop met nieuwe films?
Of Cloverfield.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:30 schreef Laton het volgende:
[..]
ik wil de nieuwe indiana jones wel zien op lowlands
Helaas zijn de "leuke beginnende bandjes" in dit geval vooral 13 in een dozijn Britpop-bandjes, die men al het hele jaar in alle kleine zaaltjes heeft kunnen zien. Weinig verrassend dus. Ik had deze (voorlopige) line-up al een jaar van te voren kunnen uitschrijven. Een flinke tegenvaller, maar ik had ook niet anders verwacht na vorig jaar.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:24 schreef MaJo het volgende:
In tegenstelling tot de meesten vind ik dit wel een vette line upKijk eens verder dan je neus lang is, er zijn genoeg leuke beginnende bandjes, waarom moeten het altijd grote namen zijn? Ik prijs Lowlands juist dat ze weer terug naar hun roots gaan. [..]
Mja dat is een kwestie van smaak. Ik vond de line-up van vorig jaar wel erg goed. Geen 1 keer bij de Alpha geweest, maar veel podia (van de Bravo tot aan de X-Ray) en het nachtprogramma hadden goede namen.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:48 schreef Aisumasen het volgende:
Nu dus 2 jaar achter elkaar een bagger line-up.
Die linker is echt een tank! die rechte is wel okquote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:22 schreef HiDiHo het volgende:
Nog meer mensen die moeten oefenen met het opzetten van hun tentje?![]()
[ afbeelding ]
3fm webcam
Daar kan PastoorPeter nog van lerenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:22 schreef HiDiHo het volgende:
Nog meer mensen die moeten oefenen met het opzetten van hun tentje?![]()
[ afbeelding ]
3fm webcam
Ik hoop dat het niet gaat regenen, voor meneer PastoorPeterquote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:36 schreef papalaatmetietenlos het volgende:
[..]
Daar kan PastoorPeter nog van leren
[ afbeelding ]
Tuurlijk knulquote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:44 schreef papalaatmetietenlos het volgende:
Nah de buurvrouwen hielpen ons toen met de tent opzetten![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |