abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 mei 2008 @ 11:08:42 #251
102466 cappp
Ondertitel
pi_59008189
Ik ben geen ontevreden man, als je grote bands wilt zien ga je maar naar pinkpop
Er zit een knop op je TV
Die helpt je zo uit de puree
Druk 'em in en ga maar mee, de bloemen buiten zetten.
Jailbait Gallery
  vrijdag 30 mei 2008 @ 11:27:09 #252
192683 AMDB
Visionair.
pi_59008593
Franz Ferdinand Verder eigenlijk weinigs nieuws onder de zon...

Maar ik ben al wel dik tevreden met de line-up, gaat een feestje worden
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 30 mei 2008 @ 11:30:55 #253
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_59008686
Underworld gaat iig een dag in de Alpha afsluiten......... en verder? Franz Ferdinand?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  vrijdag 30 mei 2008 @ 11:44:38 #254
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_59009043
Franz Ferdinand zijn echt festivalhoeren. Maar ze mogen er van mij zijn hoor.

Btw.. dit was de eerste lading grote namen he en komt nog meer.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_59009241
BAH kutline-up zeg, HIM .
  Moderator vrijdag 30 mei 2008 @ 12:24:07 #256
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_59009845
In tegenstelling tot de meesten vind ik dit wel een vette line up Kijk eens verder dan je neus lang is, er zijn genoeg leuke beginnende bandjes, waarom moeten het altijd grote namen zijn? Ik prijs Lowlands juist dat ze weer terug naar hun roots gaan.

Van het lijstje vind ik de volgende bands de moeite waard:

Franz Ferdinand
Gogol Bordello
dEUS
Plain White T's
The Flaming Lips
The Wombats
Digitalism
We Are Scientists
Hot Chip
MGMT
Pendulum
Elbow
Yeasayer
Foals
Iron & Wine
Los Campesinos!
Blood Red Shoes

Ik ga me wel vermaken dus
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_59010441
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 11:08 schreef cappp het volgende:
Ik ben geen ontevreden man, als je grote bands wilt zien ga je maar naar pinkpop
Dit dus! Ik geloof dat er nu al meer namen bekend zijn gemaakt die ik wil zien, dan in de laatste jaren...

Geklaag ook altijd
pi_59010649
Mijn 'probleem' met de line up is niet zozeer de grote namen (ga ik toch nooit heen)
Integendeel, ik mis eerder het scherpe randje dat je voorheen nog wel een beetje had..het lijkt wel een MTV Brand New festival..
pi_59010855
De poster:

(De hele poster paste niet onder mijn scanner, voor de originele poster zie de NRC.next van vandaag (30 mei).
pi_59011149
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 10:53 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
* newbiedoobiedoo blijft hopen op niet-onmogelijke toevoegingen als Caribou, Jens Lekman, Mercury Rev, Tunng, M83 en Of Montreal..
Inderdaad, dat zijn wel de toffe namen! Was in ieder geval wel megablij dat Tunng als één van de eerste bevestigd was.

Ik hoop ook op wat meer noise/shoegaze-geweld van nieuwe acts als bijvoorbeeld No Age en A Place To Bury Strangers. Verder moet ik stiekem bekennen dat ik de line-up een beetje matig vind tot nu toe
pi_59011278
hot chip booka shade breeders en deus ben ik erg blij mee.
underground forever baby
  vrijdag 30 mei 2008 @ 13:46:13 #262
207860 Mistaken
Dé grappenmaker v/d bingoclub.
pi_59011620
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 10:47 schreef frame-saw het volgende:
Ik ben dus de enige die nu al een feestje viert?

Ik vier het feestje wel even mee!

The Hives // N*E*R*D // Franz Ferdinand // dEUS // The Wombats // Jamie Lidell // The Pigeon Detectives // We Are Scientists // Hot Chip // MGMT // Elbow // Yeasayer // Foals // Los Campesinos! // Blood Red Shoes // Hadouken! // The Kooks
  vrijdag 30 mei 2008 @ 13:46:58 #263
187685 foowout
Wablief?!
pi_59011644
Ben niet verrast met deze line up en ook nog niet tevreden maar er komen nog meer namen bij maar denk niet meer zoveel grote namen. maar ach, een feest wordt het zo ie zo.
trouwens jammer dat mooi weer er niet bij staat. zou mooi zijn als die ook al bevestigd is
pi_59011987
Hmmm, vind de line-up ook een beetje matig tot nu toe

Het wordt heus wel een feessie, ben ik niet bang voor maar de enige band die ik ECHT wil zien is eigenlijk Volbeat

Kzal eens wat (voor mij) onbekendere namen gaan downloaden
ik heb vaak haast, zodat ik meer tijd heb om traag te zijn
pi_59012021
zoo, ik ben meer dan tevreden met deze lineup :D:D Al hoeven Anouk en Franz Ferdinand van mij niet zo.. kan me toch heel wat betere alpha-namen bedenken die ook touren, maarja.. ik hoef ze natuurlijk niet te zien , scheelt ook weer een stuk lopen (H)
pi_59012396
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 14:05 schreef SirAIC het volgende:
zoo, ik ben meer dan tevreden met deze lineup :D:D Al hoeven Anouk en Franz Ferdinand van mij niet zo.. kan me toch heel wat betere alpha-namen bedenken die ook touren, maarja.. ik hoef ze natuurlijk niet te zien , scheelt ook weer een stuk lopen (H)
Idd, ik snap ook niet dat ze Anouk goed groot op die poster zetten. Ze is op iedere willekeurige braderie te zien voor een paar euro, verwachten ze nou echt dat mensen een ll kaartje á 120 euro kopen voor Anouk...
pi_59012447
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 14:22 schreef Herr_Munk het volgende:

[..]

Idd, ik snap ook niet dat ze Anouk goed groot op die poster zetten. Ze is op iedere willekeurige braderie te zien voor een paar euro, verwachten ze nou echt dat mensen een ll kaartje á 120 euro kopen voor Anouk...
Nou der zijn ook mensen die gaan naar lowlands voor Tiesto
pi_59012491
Komt er dit jaar ook een bioscoop met nieuwe films?
  vrijdag 30 mei 2008 @ 14:28:36 #269
13973 ranja
image means nothing
pi_59012545
Zo, Blood Red Shoes, Breeders, Ting Tings... vandaag m'n kaart gekocht
pi_59012579
The Hives // Nightwish // N*E*R*D // Underworld / / Franz Ferdinand // Anouk // Dropkick Murphys // Amy Macdonald // Danko Jones // Gogol Bordello // dEUS // HIM // Plain White T's // The Flaming Lips // The Wombats // Vive La Fête // Jamie Lidell // Sigur Rós // Digitalism // Anti-Flag // The Pigeon Detectives // The Ting Tings // We Are Scientists // Booka Shade // Claw Boys Claw // Henry Rollins (spoken word) // Hot Chip // MGMT // Pendulum // The Dresden Dolls // Elbow // The Roots // Thrice // The Shoes // Yeasayer // The Breeders // Ane Brun // Holy Fuck // The Gutter Twins // Extince // Foals // Haydamaky // Iron & Wine // Max Pashm // Los Campesinos! // Blood Red Shoes // Black Mountain // Fuck Buttons // Andy C + MC GQ

Nou nog de JVT en mijn LL kan al bijna niet meer stukgaan.
pi_59012598
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 14:26 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Komt er dit jaar ook een bioscoop met nieuwe films?
ik wil de nieuwe indiana jones wel zien op lowlands
underground forever baby
pi_59012610
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 14:30 schreef Laton het volgende:

[..]

ik wil de nieuwe indiana jones wel zien op lowlands
Of Cloverfield.
pi_59013110
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 12:24 schreef MaJo het volgende:
In tegenstelling tot de meesten vind ik dit wel een vette line up Kijk eens verder dan je neus lang is, er zijn genoeg leuke beginnende bandjes, waarom moeten het altijd grote namen zijn? Ik prijs Lowlands juist dat ze weer terug naar hun roots gaan. [..]
Helaas zijn de "leuke beginnende bandjes" in dit geval vooral 13 in een dozijn Britpop-bandjes, die men al het hele jaar in alle kleine zaaltjes heeft kunnen zien. Weinig verrassend dus. Ik had deze (voorlopige) line-up al een jaar van te voren kunnen uitschrijven. Een flinke tegenvaller, maar ik had ook niet anders verwacht na vorig jaar.

En nee, het hoeven niet altijd grote namen te zijn. Maar om nu enthousiast te worden van de middelmatige bandjes The Wombats, The Pigeon Detectives, The Ting Tings, enz enz enz... (Ik zeg niet dat jij daar gelijk enthousiast van wordt, ik spreek even in het algemeen.) Mijn grens om die muziek te luisteren is bereikt, zeg maar . Voor het niveau van die muziek ga ik wel naar het plaatselijke Britpop-bandje in de jongerensoos kijken .

Nu dus 2 jaar achter elkaar een bagger line-up. Maar ja, aan het eind van het weekend heb ik altijd té veel goede bands in die 3 dagen gezien of ontdekt, en een geweldige tijd gehad.
Dat is nu de kracht van Lowlands, denk ik . Dus ik zeur nu één keertje over de line-up, maar ga er als het zo ver is écht wel van het hele festival genieten.

Om nog even positief af te sluiten, de bands die ik wél wil zien: N*E*R*D, The Roots en The Flaming Lips. Al heb ik al die bands al meerdere malen gezien .
  vrijdag 30 mei 2008 @ 15:22:16 #274
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_59013714
Nog meer mensen die moeten oefenen met het opzetten van hun tentje?

3fm webcam

[ Bericht 17% gewijzigd door HiDiHo op 30-05-2008 15:36:18 ]
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_59013733
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 14:48 schreef Aisumasen het volgende:

Nu dus 2 jaar achter elkaar een bagger line-up.
Mja dat is een kwestie van smaak. Ik vond de line-up van vorig jaar wel erg goed. Geen 1 keer bij de Alpha geweest, maar veel podia (van de Bravo tot aan de X-Ray) en het nachtprogramma hadden goede namen.

edit: maar je zegt zelf al dat je in die tijd wel veel hebt ontdekt, dus das mooi
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')