Dit dus.quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:29 schreef On het volgende:
Morgen moet ik toevallig om 6 uur opstaan, dan vlieg ik meteen naar de website achter mijn computer.
Fire walk with me draai ik hier best vaak. Lekker vind ik dat liedje.quote:Op donderdag 29 mei 2008 19:05 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Er zijn geruchten naar Exile Parade.
Jvt en lele komen wel op het solar festival in roermond!!quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:54 schreef Janteh het volgende:
Ik wil: Le Le en de Jeugd en het eerste wat ik doe is een kaart halen, anders gebeurt het ook wel maar niet als het eerste wat ik doe.
En ik!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 08:57 schreef CherryLips het volgende:
alleen franz ferdinand is het al waard.
enAmy MacDonald
en HIM
.
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 08:57 schreef CherryLips het volgende:
alleen franz ferdinand is het al waard.
Ze zijn bezig net een nieuwe cdquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:06 schreef Niek. het volgende:
Frans Ferdinand, hebben zij al nieuwe nummers, zijn ze bezig met een nieuwe cd of zullen ze gewoon alle oude bekende dingen spelen?
Ik hoop het wel maar ik ben bang dat dit de grootste namen zijn.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:32 schreef Smart_ass het volgende:
Voor het eerst in die jaren dat ik ben geweest dat ik de line up ZO bagger vind zeg.
Maar er komen toch nog wel wat meer namen mag ik hopen?
er zit wel wat leuks bij!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 06:05 schreef kesselman het volgende:
The Hives // Nightwish // N*E*R*D // Underworld / / Franz Ferdinand // Anouk // Dropkick Murphys // Amy Macdonald // Danko Jones // Gogol Bordello // dEUS // HIM // Plain White T's // The Flaming Lips // The Wombats // Vive La Fête // Jamie Lidell // Sigur Rós // Digitalism // Anti-Flag // The Pigeon Detectives // The Ting Tings // We Are Scientists // Booka Shade // Claw Boys Claw // Henry Rollins (spoken word) // Hot Chip // MGMT // Pendulum // The Dresden Dolls // Elbow // The Roots // Thrice // The Shoes // Yeasayer // The Breeders // Ane Brun // Holy Fuck // The Gutter Twins // Extince // Foals // Haydamaky // Iron & Wine // Max Pashm // Los Campesinos! // Blood Red Shoes // Black Mountain // Fuckbuttons // Andy C + MC GQ
lowlands.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |