Die linker is echt een tank! die rechte is wel okquote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:22 schreef HiDiHo het volgende:
Nog meer mensen die moeten oefenen met het opzetten van hun tentje?![]()
[ afbeelding ]
3fm webcam
Daar kan PastoorPeter nog van lerenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:22 schreef HiDiHo het volgende:
Nog meer mensen die moeten oefenen met het opzetten van hun tentje?![]()
[ afbeelding ]
3fm webcam
Ik hoop dat het niet gaat regenen, voor meneer PastoorPeterquote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:36 schreef papalaatmetietenlos het volgende:
[..]
Daar kan PastoorPeter nog van leren
[ afbeelding ]
Tuurlijk knulquote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:44 schreef papalaatmetietenlos het volgende:
Nah de buurvrouwen hielpen ons toen met de tent opzetten![]()
![]()
nouja zo veel optredens doet Anouk nou ook weer niet en al helemaal nauwelijsk kleine festivalsquote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:22 schreef Herr_Munk het volgende:
[..]
Idd, ik snap ook niet dat ze Anouk goed groot op die poster zetten. Ze is op iedere willekeurige braderie te zien voor een paar euro, verwachten ze nou echt dat mensen een ll kaartje á 120 euro kopen voor Anouk...
lul niet man, anoek treedt amper op en is nog nooit op lowlands geweest.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:22 schreef Herr_Munk het volgende:
[..]
Idd, ik snap ook niet dat ze Anouk goed groot op die poster zetten. Ze is op iedere willekeurige braderie te zien voor een paar euro, verwachten ze nou echt dat mensen een ll kaartje á 120 euro kopen voor Anouk...
Dat redt je nooit meer, het is al bijna uitverkochtquote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:52 schreef Markeerstift het volgende:
Wanneer raakt het uitverkocht? Ik heb pas 24 juni geld voor een kaartje
Het is de laatste 5 jaar elke keer half juni uitverkocht geweest volgens mij.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:52 schreef Markeerstift het volgende:
Wanneer raakt het uitverkocht? Ik heb pas 24 juni geld voor een kaartje
Lul niet, relnicht. 2 Jaar geleden nog. (Of was het nou vorig jaar?)quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:51 schreef Laton het volgende:
[..]
lul niet man, anoek treedt amper op en is nog nooit op lowlands geweest.
Nee hoorquote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:53 schreef papalaatmetietenlos het volgende:
[..]
Het is de laatste 5 jaar elke keer half juni uitverkocht geweest volgens mij.
serieus ?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lul niet, relnicht. 2 Jaar geleden nog. (Of was het nou vorig jaar?)
quote:
half juli eerder...quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:53 schreef papalaatmetietenlos het volgende:
Het is de laatste 5 jaar elke keer half juni uitverkocht geweest volgens mij.
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:55 schreef papalaatmetietenlos het volgende:
hyves
Matthijs (185)
vandaag, 11:11
Die line-up is gruwelijk!!!
Extince, anouk, NERD wat een namen
oke, apart. baal ervan dat dj namen nog amper bekend zijn. als het nachtprogramma maar goed zit vind ik alles best overdag.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]In de Alpha. Ik heb heerlijk op de heuvel gelegen met een biertje
Het was niet heel bijzonder trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |