Ik ben er ook erg blij mee loop het al een jaar te roepen, dit gaat erg vet worden:quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:10 schreef SirAIC het volgende:
Yes! Hier hoopte ik enkele topics geleden nog op! een Live-set van Pendulum:D:D
(ben ik echt de enige die hier blij van wordt??? laatste album is niet alles wat ik ervan gehoopt had, maar toch, genoeg goeie nummers, en voor zover ik weet voor het eerst met band in nederland?)
YESSSSSSSSSSS!!!quote:Op woensdag 28 mei 2008 18:30 schreef PastoorPeter het volgende:
15/08/2008 Live - biddinghuizen, Netherlands
Ik vind het, net zoals die irritante Big Beat-sound van JunkieXL, muziek die alleen onder debiele actiescenes in gigantische hollywoodproducties thuishoort. Of een documentaire van Discovery over de vernietigingskracht van [IEDERWILLEKEURIGVERVOERSMIDDELDATWEKONDENVERZINNEN].quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:10 schreef SirAIC het volgende:
Yes! Hier hoopte ik enkele topics geleden nog op! een Live-set van Pendulum:D:D
(ben ik echt de enige die hier blij van wordt??? laatste album is niet alles wat ik ervan gehoopt had, maar toch, genoeg goeie nummers, en voor zover ik weet voor het eerst met band in nederland?)
Is er ook muziek die je wél leuk vind?quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:43 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik vind het, net zoals die irritante Big Beat-sound van JunkieXL, muziek die alleen onder debiele actiescenes in gigantische hollywoodproducties thuishoort. Of een documentaire van Discovery over de vernietigingskracht van [IEDERWILLEKEURIGVERVOERSMIDDELDATWEKONDENVERZINNEN].
Zoiets.
Al klonk die livevideo dan weer wél tof, dus uiteindelijk staan we er toch te spacen.
Vanaf 6:00 staan de namen ook op de Lowlands sitequote:Op donderdag 29 mei 2008 12:03 schreef frame-saw het volgende:
Jeej dus ook in mijn krant. Ik ben er om 7 uur al uit dan
Ik ben sneller bij de brievenbus dan dat mijn laptop is opgestartquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:14 schreef AMDB het volgende:
[..]
Vanaf 6:00 staan de namen ook op de Lowlands site
Ik kom wel heel erg als een overcynische cunt over, hè?quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:14 schreef Mistaken het volgende:
[..]
Is er ook muziek die je wél leuk vind?
Er zijn toch al mensen hier die de poster al hebben gezien?quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:36 schreef Tourniquet het volgende:
't zal toch niet gebeuren dat de namen dit jaar NIET van te voren uitlekken?
Rick rolls zijn zo september 2007quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:04 schreef -Sum- het volgende:
je zou t denken heverbaast me dat er niet wat rick rolls zijn geweest met de poster als lokker
![]()
Ik ben blij dat die hype hier heel hard overheen is gevlogen. Dat heeft me 12 burnouts gescheeld!quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Rick rolls zijn zo september 2007
1 euroquote:Op donderdag 29 mei 2008 15:08 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Wie weet hoe duur een losse nrc.next is?
[X] Truequote:Op woensdag 28 mei 2008 21:23 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Laatste album heeft enkele goede tracks maar klinkt als een album bedoelt om met een live band te spelen dus ben benieuwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |