Serieus? Twee jaar terug heb ik helaas verstek moeten laten gaan, maar ik dacht dat die gasten altijd wel een degelijke show weten weg te geven, door hun grootse discografie. Beetje zoals Social Distortion ook op de automatische piloot altijd nog weet te boeien.quote:Op maandag 26 mei 2008 16:15 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Bad Religion zoog anders hard anus twee jaar geleden...
Ik heb ze niet op lowlands gezien maar wel een keer in 013 en dat was echt onwijs tof.quote:Op maandag 26 mei 2008 18:55 schreef Nosh het volgende:
[..]
Serieus? Twee jaar terug heb ik helaas verstek moeten laten gaan, maar ik dacht dat die gasten altijd wel een degelijke show weten weg te geven, door hun grootse discografie. Beetje zoals Social Distortion ook op de automatische piloot altijd nog weet te boeien.
Met de wiki is niet gekloot: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/LL08quote:Op maandag 26 mei 2008 19:24 schreef Mathijz het volgende:
En wil degene die al die leuke rickroll linkjes heeft geplaatst in de wiki deze ook weer goed zetten
[ Bericht 49% gewijzigd door vliegende_olifant op 26-05-2008 17:23 ]quote:Op maandag 26 mei 2008 19:24 schreef Mathijz het volgende:
En wil degene die al die leuke rickroll linkjes heeft geplaatst in de wiki deze ook weer goed zetten
TopNotch zal toch weer een avondje hebben...quote:
Voorpagina van de Telegraaf (quote:Op maandag 26 mei 2008 21:38 schreef ondeugend het volgende:
Ik ben ook op zoek naar een tent.
Iemand nog een url misschien?
Ik hoop eigenlijk dat Kubus&BangBang en Dizzy rascal ook nog even langs komenquote:
Gewoon weer een feestje met de Opposites, Lele en AKA the Junkies. Top avond! Tenminste als Fur niet zijn teksten vergeet!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |