quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:34 schreef rubbereend het volgende:
ik zal blij zijn als de poster er is, dan kunnen we hier tenminste zeiken over de geboekte namen ipv over de geruchten
Indiaquote:Op woensdag 28 mei 2008 14:39 schreef chansadres het volgende:
[..]
![]()
Ach, ik hoef geen headliners. De Bravo/India/Lima programmering ziet er netjes uit
Klopt, 2 jaar terug was het echt gaaf in de Charlie (of was het toen al india?) vorig jaar was het geluid (en de MC) slecht in de Bravo. Dit jaar graag met de live band!quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:04 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Hatrick voor Pendulum volgens mij
Zo ontzettend veel drum&bass acts die goede dingen doen, en wat wordt er bevestigd? Pendulum.quote:
quote:Op woensdag 28 mei 2008 17:06 schreef papalaatmetietenlos het volgende:
://www.lowlands.nl/community_llowbite.php?blogpost=100&archivepage=1
Hopenlijk komen die ook
ja, klotezooi, dat nieuwe albumquote:Op woensdag 28 mei 2008 16:24 schreef Nosh het volgende:
[..]
Zo ontzettend veel drum&bass acts die goede dingen doen, en wat wordt er bevestigd? Pendulum.
De Blöf onder de Drum&Bass.
quote:Wanneer komen die namen dan? / 28-5-2008
Gelukkig heel snel! Om precies te zijn: vrijdagochtend 30 mei om 06:00 u. Dat wordt dus vroeg opstaan, kopje koffie erbij, croissantje en hup, naar lowlands.nl.
Voor wie dit allemaal veel te vroeg is, of als je opeens last hebt van een internetstoring (zul je altijd zien...); je kunt het ook rustig nalezen in de nrc.next van 30 mei. Wie die ochtend tussen 8:00 en 9:00 u naar Giel Beelen op 3FM luistert, krijgt bovendien nog eens twee extra namen te horen.
Dus: komende vrijdag de eerste grote lading namen!
quote:Op woensdag 28 mei 2008 18:03 schreef papalaatmetietenlos het volgende:
Mensen die N*E*R*D niet vet vindenklik
quote:Gelukkig heel snel! Om precies te zijn: vrijdagochtend 30 mei om 06:00 u. Dat wordt dus vroeg opstaan, kopje koffie erbij, croissantje en hup, naar lowlands.nl.
Voor wie dit allemaal veel te vroeg is, of als je opeens last hebt van een internetstoring (zul je altijd zien...); je kunt het ook rustig nalezen in de nrc.next van 30 mei. Wie die ochtend tussen 8:00 en 9:00 u naar Giel Beelen op 3FM luistert, krijgt bovendien nog eens twee extra namen te horen.
Dus: komende vrijdag de eerste grote lading namen!
quote:Op woensdag 28 mei 2008 18:03 schreef papalaatmetietenlos het volgende:
Mensen die N*E*R*D niet vet vindenklik
Ik vind het ook leuk hoorquote:Op woensdag 28 mei 2008 21:10 schreef SirAIC het volgende:
Yes! Hier hoopte ik enkele topics geleden nog op! een Live-set van Pendulum:D:D
(ben ik echt de enige die hier blij van wordt??? laatste album is niet alles wat ik ervan gehoopt had, maar toch, genoeg goeie nummers, en voor zover ik weet voor het eerst met band in nederland?)
Ik ben er ook erg blij mee loop het al een jaar te roepen, dit gaat erg vet worden:quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:10 schreef SirAIC het volgende:
(ben ik echt de enige die hier blij van wordt??? laatste album is niet alles wat ik ervan gehoopt had, maar toch, genoeg goeie nummers, en voor zover ik weet voor het eerst met band in nederland?)
YESSSSSSSSSSS!!!quote:Op woensdag 28 mei 2008 18:30 schreef PastoorPeter het volgende:
15/08/2008 Live - biddinghuizen, Netherlands
Ik vind het, net zoals die irritante Big Beat-sound van JunkieXL, muziek die alleen onder debiele actiescenes in gigantische hollywoodproducties thuishoort. Of een documentaire van Discovery over de vernietigingskracht van [IEDERWILLEKEURIGVERVOERSMIDDELDATWEKONDENVERZINNEN].quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:10 schreef SirAIC het volgende:
Is er ook muziek die je wél leuk vind?quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:43 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik vind het, net zoals die irritante Big Beat-sound van JunkieXL, muziek die alleen onder debiele actiescenes in gigantische hollywoodproducties thuishoort. Of een documentaire van Discovery over de vernietigingskracht van [IEDERWILLEKEURIGVERVOERSMIDDELDATWEKONDENVERZINNEN].
Zoiets.
Al klonk die livevideo dan weer wél tof, dus uiteindelijk staan we er toch te spacen.
Vanaf 6:00 staan de namen ook op de Lowlands sitequote:Op donderdag 29 mei 2008 12:03 schreef frame-saw het volgende:
Jeej dus ook in mijn krant. Ik ben er om 7 uur al uit dan
Ik ben sneller bij de brievenbus dan dat mijn laptop is opgestartquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:14 schreef AMDB het volgende:
[..]
Vanaf 6:00 staan de namen ook op de Lowlands site
Ik kom wel heel erg als een overcynische cunt over, hè?quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:14 schreef Mistaken het volgende:
[..]
Is er ook muziek die je wél leuk vind?
Er zijn toch al mensen hier die de poster al hebben gezien?quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:36 schreef Tourniquet het volgende:
't zal toch niet gebeuren dat de namen dit jaar NIET van te voren uitlekken?
Rick rolls zijn zo september 2007quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:04 schreef -Sum- het volgende:
je zou t denken heverbaast me dat er niet wat rick rolls zijn geweest met de poster als lokker
![]()
Ik ben blij dat die hype hier heel hard overheen is gevlogen. Dat heeft me 12 burnouts gescheeld!quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Rick rolls zijn zo september 2007
1 euroquote:Op donderdag 29 mei 2008 15:08 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Wie weet hoe duur een losse nrc.next is?
[X] Truequote:Op woensdag 28 mei 2008 21:23 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Laatste album heeft enkele goede tracks maar klinkt als een album bedoelt om met een live band te spelen dus ben benieuwd.
Dit dus.quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:29 schreef On het volgende:
Morgen moet ik toevallig om 6 uur opstaan, dan vlieg ik meteen naar de website achter mijn computer.
Fire walk with me draai ik hier best vaak. Lekker vind ik dat liedje.quote:Op donderdag 29 mei 2008 19:05 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Er zijn geruchten naar Exile Parade.
Jvt en lele komen wel op het solar festival in roermond!!quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:54 schreef Janteh het volgende:
Ik wil: Le Le en de Jeugd en het eerste wat ik doe is een kaart halen, anders gebeurt het ook wel maar niet als het eerste wat ik doe.
En ik!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 08:57 schreef CherryLips het volgende:
alleen franz ferdinand is het al waard.
enAmy MacDonald
en HIM
.
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 08:57 schreef CherryLips het volgende:
alleen franz ferdinand is het al waard.
Ze zijn bezig net een nieuwe cdquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:06 schreef Niek. het volgende:
Frans Ferdinand, hebben zij al nieuwe nummers, zijn ze bezig met een nieuwe cd of zullen ze gewoon alle oude bekende dingen spelen?
Ik hoop het wel maar ik ben bang dat dit de grootste namen zijn.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:32 schreef Smart_ass het volgende:
Voor het eerst in die jaren dat ik ben geweest dat ik de line up ZO bagger vind zeg.
Maar er komen toch nog wel wat meer namen mag ik hopen?
er zit wel wat leuks bij!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 06:05 schreef kesselman het volgende:
The Hives // Nightwish // N*E*R*D // Underworld / / Franz Ferdinand // Anouk // Dropkick Murphys // Amy Macdonald // Danko Jones // Gogol Bordello // dEUS // HIM // Plain White T's // The Flaming Lips // The Wombats // Vive La Fête // Jamie Lidell // Sigur Rós // Digitalism // Anti-Flag // The Pigeon Detectives // The Ting Tings // We Are Scientists // Booka Shade // Claw Boys Claw // Henry Rollins (spoken word) // Hot Chip // MGMT // Pendulum // The Dresden Dolls // Elbow // The Roots // Thrice // The Shoes // Yeasayer // The Breeders // Ane Brun // Holy Fuck // The Gutter Twins // Extince // Foals // Haydamaky // Iron & Wine // Max Pashm // Los Campesinos! // Blood Red Shoes // Black Mountain // Fuckbuttons // Andy C + MC GQ
lowlands.nl
Dit dus! Ik geloof dat er nu al meer namen bekend zijn gemaakt die ik wil zien, dan in de laatste jaren...quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:08 schreef cappp het volgende:
Ik ben geen ontevreden man, als je grote bands wilt zien ga je maar naar pinkpop
Inderdaad, dat zijn wel de toffe namen! Was in ieder geval wel megablij dat Tunng als één van de eerste bevestigd was.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:53 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
* newbiedoobiedoo blijft hopen op niet-onmogelijke toevoegingen als Caribou, Jens Lekman, Mercury Rev, Tunng, M83 en Of Montreal..
Ik vier het feestje wel even mee!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:47 schreef frame-saw het volgende:
Ik ben dus de enige die nu al een feestje viert?
![]()
Idd, ik snap ook niet dat ze Anouk goed groot op die poster zetten. Ze is op iedere willekeurige braderie te zien voor een paar euro, verwachten ze nou echt dat mensen een ll kaartje á 120 euro kopen voor Anouk...quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:05 schreef SirAIC het volgende:
zoo, ik ben meer dan tevreden met deze lineup:D:D Al hoeven Anouk en Franz Ferdinand van mij niet zo.. kan me toch heel wat betere alpha-namen bedenken die ook touren, maarja.. ik hoef ze natuurlijk niet te zien
, scheelt ook weer een stuk lopen (H)
Nou der zijn ook mensen die gaan naar lowlands voor Tiestoquote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:22 schreef Herr_Munk het volgende:
[..]
Idd, ik snap ook niet dat ze Anouk goed groot op die poster zetten. Ze is op iedere willekeurige braderie te zien voor een paar euro, verwachten ze nou echt dat mensen een ll kaartje á 120 euro kopen voor Anouk...
ik wil de nieuwe indiana jones wel zien op lowlandsquote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:26 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Komt er dit jaar ook een bioscoop met nieuwe films?
Of Cloverfield.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:30 schreef Laton het volgende:
[..]
ik wil de nieuwe indiana jones wel zien op lowlands
Helaas zijn de "leuke beginnende bandjes" in dit geval vooral 13 in een dozijn Britpop-bandjes, die men al het hele jaar in alle kleine zaaltjes heeft kunnen zien. Weinig verrassend dus. Ik had deze (voorlopige) line-up al een jaar van te voren kunnen uitschrijven. Een flinke tegenvaller, maar ik had ook niet anders verwacht na vorig jaar.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:24 schreef MaJo het volgende:
In tegenstelling tot de meesten vind ik dit wel een vette line upKijk eens verder dan je neus lang is, er zijn genoeg leuke beginnende bandjes, waarom moeten het altijd grote namen zijn? Ik prijs Lowlands juist dat ze weer terug naar hun roots gaan. [..]
Mja dat is een kwestie van smaak. Ik vond de line-up van vorig jaar wel erg goed. Geen 1 keer bij de Alpha geweest, maar veel podia (van de Bravo tot aan de X-Ray) en het nachtprogramma hadden goede namen.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:48 schreef Aisumasen het volgende:
Nu dus 2 jaar achter elkaar een bagger line-up.
Die linker is echt een tank! die rechte is wel okquote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:22 schreef HiDiHo het volgende:
Nog meer mensen die moeten oefenen met het opzetten van hun tentje?![]()
[ afbeelding ]
3fm webcam
Daar kan PastoorPeter nog van lerenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:22 schreef HiDiHo het volgende:
Nog meer mensen die moeten oefenen met het opzetten van hun tentje?![]()
[ afbeelding ]
3fm webcam
Ik hoop dat het niet gaat regenen, voor meneer PastoorPeterquote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:36 schreef papalaatmetietenlos het volgende:
[..]
Daar kan PastoorPeter nog van leren
[ afbeelding ]
Tuurlijk knulquote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:44 schreef papalaatmetietenlos het volgende:
Nah de buurvrouwen hielpen ons toen met de tent opzetten![]()
![]()
nouja zo veel optredens doet Anouk nou ook weer niet en al helemaal nauwelijsk kleine festivalsquote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:22 schreef Herr_Munk het volgende:
[..]
Idd, ik snap ook niet dat ze Anouk goed groot op die poster zetten. Ze is op iedere willekeurige braderie te zien voor een paar euro, verwachten ze nou echt dat mensen een ll kaartje á 120 euro kopen voor Anouk...
lul niet man, anoek treedt amper op en is nog nooit op lowlands geweest.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:22 schreef Herr_Munk het volgende:
[..]
Dat redt je nooit meer, het is al bijna uitverkochtquote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:52 schreef Markeerstift het volgende:
Wanneer raakt het uitverkocht? Ik heb pas 24 juni geld voor een kaartje
Het is de laatste 5 jaar elke keer half juni uitverkocht geweest volgens mij.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:52 schreef Markeerstift het volgende:
Wanneer raakt het uitverkocht? Ik heb pas 24 juni geld voor een kaartje
Lul niet, relnicht. 2 Jaar geleden nog. (Of was het nou vorig jaar?)quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:51 schreef Laton het volgende:
[..]
lul niet man, anoek treedt amper op en is nog nooit op lowlands geweest.
Nee hoorquote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:53 schreef papalaatmetietenlos het volgende:
[..]
Het is de laatste 5 jaar elke keer half juni uitverkocht geweest volgens mij.
serieus ?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lul niet, relnicht. 2 Jaar geleden nog. (Of was het nou vorig jaar?)
quote:
half juli eerder...quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:53 schreef papalaatmetietenlos het volgende:
Het is de laatste 5 jaar elke keer half juni uitverkocht geweest volgens mij.
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:55 schreef papalaatmetietenlos het volgende:
hyves
Matthijs (185)
vandaag, 11:11
Die line-up is gruwelijk!!!
Extince, anouk, NERD wat een namen
oke, apart. baal ervan dat dj namen nog amper bekend zijn. als het nachtprogramma maar goed zit vind ik alles best overdag.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]In de Alpha. Ik heb heerlijk op de heuvel gelegen met een biertje
Het was niet heel bijzonder trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |