abonnement Unibet Coolblue
  zondag 27 april 2008 @ 18:27:31 #1
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_58343243
Wat is Postcrossing?

Het idee is dat je een kaartje stuurt (een echte) naar het adres dat je uit de database hebt gekregen en dat je vervolgens ook kaartjes terug gaat ontvangen uit de hele wereld. En het werkt echt, een klein groepje Fok!kers is ondertussen verslaafd geraakt.

Schrijf je in, doe mee en deel je verhalen en ervaringen!





Maar hoe werkt het dan

Het doel van dit project is om mensen kaarten te laten versturen naar en ontvangen uit de hele wereld. De belangrijkste stelregel is: als je een kaart verzendt, krijg je er ten minste een terug van een willekeurige Postcrosser ergens op deze wereld!


Is dat niet erg veel werk?

Valt reuze mee!
Het werkt, in het kort, als volgt:

1. Je vraagt een adres aan via de website
2. Je stuurt de postkaart naar dat adres
3. Je wacht totdat je zelf een kaart ontvangt
4. Je registreert de ontvangen kaart via de website

De eerste stap is om iemands adres aan te vragen. Naar dit adres stuur je een postkaart. Je ontvangt dit adres per e-mail, tezamen met een 'postcard ID', bijvoorbeeld NL-12345 waardoor die postkaart een uniek registratienummer krijgt. Je stuurt de kaart op, en wanneer de geadresseerde deze ontvangt wordt het unieke ID-nummer door hem/haar geregistreerd op de website van Postcrossing. Daarmee wordt vervolgens jouw adres naar de eerstvolgende (buitenlandse) Postcrosser gestuurd die op zijn beurt weer een nieuw adres uit het systeem aanvraagt!

Op deze manier werkt het als een soort ketting, je krijgt na het sturen van een kaart, er ook een terug van een willekeurige Postcrosser, en wie weet stuurt de geadresseerde er zelf ook wel een terug als je je adres erop zet!

Er is wel een limiet: je kunt maar een beperkt aantal kaarten 'onderweg' hebben. Elke keer als een door jou verzonden kaart aankomt, kun je vervolgens een nieuw adres aanvragen. Hoe meer kaarten je verstuurd hebt, hoe meer kaarten je onderweg mag hebben!


Wat voor postzegels moet ik gebruiken

Het makkelijkste is om gewoon een velletje met Priorityzegels te kopen, te koop bij elk Postkantoor of TNT Post Servicebalie (bijvoorbeeld bij je supermarkt)

Tariefoverzicht januari 2008 :


Binnen het Europa-tarief vallen de volgende landen:

Albanië, Andorra, België, Bosnië-Herzegovina, Bulgarije, Canarische Eilanden, Cyprus, Denemarken, Duitsland, Estland, Faeröer Eilanden, Finland, Frankrijk (incl. Monaco), Gibraltar, Groenland, IJsland, Griekenland, Hongarije, Ierland, Italië, Kanaaleilanden, Kroatië, Letland, Liechtenstein, Litouwen, Luxemburg, Macedonië, Malta, Moldavië, Oekraïne, Oostenrijk, Polen, Portugal (incl. Azoren en Madeira), Roemenië, Rusland (incl. Aziatisch deel), San Marino, Servië en Montenegro, Slovenië, Spanje, Tsjechië, Turkije (incl. Aziatisch deel), Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk, Wit-Rusland, Zwitserland en Zweden.

Alle overige landen vallen buiten het Europa-tarief.

Ik lees vanalles over 'taggen' of 'onofficiële kaarten', WTF

'Taggen' is ook een bezigheid die voorkomt uit het Postcrossen. Het werkt als volgt:

1. Je gaat naar het Postcrossing forum en zoekt een leuk tag-thema op (bijvoorbeeld theezakjes, giraffekaartjes, chocola, noem maar op...)
2. In dat topic 'tag' (tik, als in tikkertje) je degene boven je (de laatste poster in het topic) door een berichtje te posten en hem/haar een U2U (private message) te sturen met de vraag of hij/zij zijn/haar adres even naar je U2U't
3. Als je het adres terugkrijgt, stuur je datgene op waar het tag-topic over gaat (theezakje, giraffekaart, chocoladereep etc.)
4. Binnen de kortste keren word jij ook getagged, stuur je je adres door en krijg jij jouw theezakje, giraffekaart of chocoladereep!

In sommige tagtopics staat er een lijstje van wat degene wil (verlanglijstje). Je stuurt dan iets wat hij/zij wil en post op jouw beurt a) wie je getagd hebt en b) wat jij wil ontvangen. Dan wordt jij getagged door iemand die aan je 'verzoek' kan voldoen en krijg jij dus wat je vroeg!

Welke Fok!kers zijn ook Postcrossers
  • inkie1010
  • Jaguarized
  • Muck
  • QTPi
  • Smittend
  • Sonja27
  • Tammymara
  • Vava
  • Vonkenboer
  • Wendytje
  • Weirdow
  • Loqi
  • Huppelmuts
  • Tamaartje
  • wyccie
  • Susi
  • HeaRt_woRm


    Waar zijn de vorige deeltjes gebleven

    001 | 002 | 003 | 004 | 005 | 006 | 007 | 008 | 009 | 010 | 011 | 012 | 013 | 014 | 015 | 016 | 017 | 018 | 019 | 020
    021 | 022 | 023 | 024 | 025 | 025 | 027 | 028 | 029 | 030 | 031 | 032 | 033 | 034 | 035 | 036 | 037 | 038 | 039 | 040
    041 | 042 | 043 | 044 | 045 | 046 | 047 | 048 | 049 | 050 | 051 | 052 | 053 | 054

    Sta jij als user nog niet in de OP meldt het dan in het topic, dan kan Muck je erbij zetten PM'en mag natuurlijk ook!
    Heb je de laatste post? Open dan even een nieuw topic. De OP vindt je hier!

    [ Bericht 5% gewijzigd door Muck op 04-11-2008 20:48:42 ]
  • Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
      zondag 27 april 2008 @ 18:28:37 #2
    17882 Razor21
    Sinds 2001 op Fok!
    pi_58343263
    Laatste reactie :
    quote:
    Op zondag 27 april 2008 17:23 schreef Muck het volgende:

    [..]

    cool zeg!
    ja, ik ben wel benieuwd naar het resultaat eigenlijk.....
    Dit is dan een hele grote kaart met foto aan de buiten / binnenkant was dacht iets van 6 euro





    Dus misschien leuk om www.greetz.nl in de OP te vermelden mocht je geen kaarten / postzegels thuis hebben.

    Je kunt of zelf kaarten maken of in de kaartenbak zoeken.
    Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
    pi_58343290
    Ik sta niet in de OP

    tvp
      zondag 27 april 2008 @ 18:31:17 #4
    17882 Razor21
    Sinds 2001 op Fok!
    pi_58343308
    quote:
    Op zondag 27 april 2008 18:30 schreef Devrim_ het volgende:
    Ik sta niet in de OP

    tvp
    Ik zal morgen / of misschien vanavond de OP herinrichten ik moet er ook nog tussen komen...
    En ik mis wat oudere topics in het overzicht.
    Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
      Boks-Chick zondag 27 april 2008 @ 18:34:29 #5
    118131 BrandX
    BoksChick & CoffeeAddict
    pi_58343363
    En centraal
    lolwut
    pi_58343427
    ik heb gelijk ook maar 5 nieuwe kaartjes aangevraagd om te verzenden
    Canada,VS,Finland (orly ), Duitsland en Frankrijk !
    pi_58343799
    Hallo . Tijdje niet geweest, maar ik heb maar weer eens een kaartje aangevraagd aangezien ik thuis nog iets van 100 postkaarten heb.

    Hij gaat naar Taiwan .
      zondag 27 april 2008 @ 19:02:59 #8
    17882 Razor21
    Sinds 2001 op Fok!
    pi_58343894
    Van mij zijn er 2 van de 3 reeds onderweg die naar Amerika heb ik vanmiddag via Greetz.nl verstuurd.

    Germany (gaat morgen op de bus)
    USA
    Finland (gaat morgen op de bus

    Deze krijgt die Amerikaan van mij volgens zijn profiel heeft hij wat met gays :

    Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
      zondag 27 april 2008 @ 19:12:03 #9
    17882 Razor21
    Sinds 2001 op Fok!
    pi_58344077
    Kon het niet laten meteen de laatste 2 ook aangevraagd : Australlie & Belgium
    Morgen wat te doen, eerste even zegels en kaarten halen.

    Versturen jullie altijd kaarten die ze vragen in het profiel? Of heb je zoiets van lekker boeiend dat je een kaart van een vuurtoren of paard wil hebben
    Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
    pi_58345372
    Ik vind een kaartje via greetz alleen wel erg aan de prijs. Dat kan veel goedkoper!
    pi_58347156
    quote:
    Op zondag 27 april 2008 19:12 schreef Razor21 het volgende:
    Kon het niet laten meteen de laatste 2 ook aangevraagd : Australlie & Belgium
    Morgen wat te doen, eerste even zegels en kaarten halen.

    Versturen jullie altijd kaarten die ze vragen in het profiel? Of heb je zoiets van lekker boeiend dat je een kaart van een vuurtoren of paard wil hebben
    Dat laatste.

    Ik doe het voor de fun, dus mensen moeten echt geen eisen gaan stellen, dan moeten ze maar meedoen aan zo'n topic waar je specifieke kaarten kunt uitwisselen.

    Maar da's mijn mening .
    pi_58363029
    Nou teveel eisen is ook niet leuk, ik heb gewoon een wensen lijstje. Wat mensen ermee doen moeten ze verder zelf weten. Ik probeer mijn kaarten wel af te stemmen op de wensen van de ontvanger, maar ga er ook geen halsbrekende toeren voor uithalen
    pi_58389535
    Stomme vraag, maar kun je geen Priority-zegels via de website kopen?
    Het postkantoor is altijd dicht als ik vrij ben en andersom.
    En hier verkopen ze die alleen maar bij het postkantoor .
    pi_58470682
    Hello piepels,
    Ik ben er ook weer, heb een weekje van de zon genoten op Tenerife. Leuk dat het hier ook weer wat opgepakt is.
    Momenteel onderweg:
    Estonia 3 May, 2008 1,467 Kms 0 days Traveling
    Italy 3 May, 2008 789 Kms 0 days Traveling
    Finland 3 May, 2008 1,727 Kms 0 days Traveling
    Russia 19 Apr, 2008 2,148 Kms 14 days Traveling
    United States of America 2 Apr, 2008 6,634 Kms 31 days Traveling
    pi_58486441
    alweer t 55ste topic
    tjeeminee!
    Fake it baby - They won't even know!
    You can make it ?
    Cos everybody knows that that's the way to go
      maandag 5 mei 2008 @ 11:22:24 #16
    17882 Razor21
    Sinds 2001 op Fok!
    pi_58487665
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 22:08 schreef ijsmeis het volgende:
    Stomme vraag, maar kun je geen Priority-zegels via de website kopen?
    Het postkantoor is altijd dicht als ik vrij ben en andersom.
    En hier verkopen ze die alleen maar bij het postkantoor .
    Ik heb gewoon standaardzegels gekocht dit omdat ik te lui ben om helemaal naar het postkantoor te gaan.
    En de AH hier verkopen geen Priority zegels ach die paar cent meer

    Mijn kaart is trouwens nog steeds onderweg vorige week zondag naar Amerika verstuurd en nog steeds niet ontvangen.
    Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
    pi_58497689
    Hoeveel cent moet je er dan op plakken ?
    pi_58499494
    meer bij plakken? ik plak juist minder erop.. zegel van 70 binnen europa (verkopen ze als non proprity) thuis heb ik een rol met prio zegels, die plak ik er op.. en buiten europa 2x 0,44.. alles komt aan misschien een dag of wat later...
    Fake it baby - They won't even know!
    You can make it ?
    Cos everybody knows that that's the way to go
    pi_58508819
    Kaartje USA aangekomen. Nieuwe gaat naar de oosterburen, naar Mainz.
    pi_58535696
    Ik meld me aan als Postcrosser!

    Ben inmiddels zelfs al een btje verslaafd..

    Vandaag 5 kaarten ontvangen.

    1 uit Rusland
    1 uit Estland
    1 uit Finland
    2 uit Duitsland.

    Ik ben vooral veel aan het taggen.. moet zeggen dat het zeer verslavend is en niet goed voor mn portemonnee.. Ik gebruik vooral veel "groeten uit" kaarten en de leukere boomerang kaarten..

    X Babzy (mn nick op postcrossing)
      woensdag 7 mei 2008 @ 19:22:25 #21
    17882 Razor21
    Sinds 2001 op Fok!
    pi_58538794
    quote:
    Op woensdag 7 mei 2008 16:37 schreef Babsie22 het volgende:
    Ik meld me aan als Postcrosser!

    Ben inmiddels zelfs al een btje verslaafd..

    Vandaag 5 kaarten ontvangen.

    1 uit Rusland
    1 uit Estland
    1 uit Finland
    2 uit Duitsland.

    Ik ben vooral veel aan het taggen.. moet zeggen dat het zeer verslavend is en niet goed voor mn portemonnee.. Ik gebruik vooral veel "groeten uit" kaarten en de leukere boomerang kaarten..

    X Babzy (mn nick op postcrossing)
    Dat taggen hoe werkt dat en wat is dat precies?
    Te lui om het te willen lezen in het Engels
    Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
      woensdag 7 mei 2008 @ 19:30:34 #22
    17882 Razor21
    Sinds 2001 op Fok!
    pi_58538961
    Hoe werken de Tags?

    De meeste tags werken zo dat je een kaart stuurt aan degene boven je. Je ‘tagt’ in een topic de persoon boven je door 'tag ....' in het topic te schrijven. Vervolgens stuur je hem/haar een U2U om het adres te vragen en dan stuur je de kaart op. U2U is een soort e-mailsysteem, je kunt een U2U naar de betreffende persoon sturen door in een bericht van deze persoon, op het linkje waarin 'U2U' staat te klikken.

    Sommige tags werken andersom, daar worden kaarten aangeboden. Als iemand iets aanbiedt wat jij wilt hebben, dan tag je die persoon en stuur je een U2U met jouw adres naar die persoon. En natuurlijk bied je dan zelf weer iets aan.

    Er zijn tags voor heel veel verschillende soorten kaarten, in de Directory is een overzicht van alle tags te vinden. Lees ook altijd het eerste bericht, daarin staat vaak uitgelegd wat de bedoeling van de tag is.

    Als je een tag naar iemand stuurt, is het handig om erbij te schrijven om welke tag het gaat en wat je gebruikersnaam is! Verder is het handig om via U2U een bedankje te sturen als je de kaart ontvangen hebt zodat de verzender weet dat de kaart aangekomen is.




    BTW mijn kaart naar the USA is al 10 dagen onderweg mijn eerste kaart
    Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
    pi_58540054
    OK.. Taggen 101

    Op het forum heb je een Tag-postcards only forum met verschillende topics voor verschillende soorten kaartjes.
    Taggen is net een soort tikkertje. Jij stuurt een kaart naar degene die je getagged hebt (gewoon een reply posten met tag "naam"), dit is meestal degene die als laatste gepost heeft voor jij postte dus.

    Dan moet je dus nog het adres te weten komen. Daar komen de U2U's bij kijken. Dat zijn een soort mailtjes. Als je bij de post van degene die je getagged hebt kijkt zie je daar een knop U2U. Als je daarop klikt komt er een nieuw venster waar je je berichtje kunt schrijven. En die persoon zal je dan een berichtje terugsturen met zijn of haar adres.

    Schrijf dan op de kaart zelf wel van welke tag de kaart is (van welk topic dus). Er is geen limiet aan tags dus dat is wel handig om bij te houden wiens kaarten zijn aangekomen. Meestal is het normaal om even een U2U te sturen als je een kaart hebt ontvangen.

    Je moet je trouwens wel apart aanmelden op het forum, mochten jullie dat nog niet hebben gedaan..

    Het is trouwens wel handig om altijd even de eerste post te lezen in een topic. Daar staat precies in wat de bedoeling in. Sommigen werken namelijk net iets anders. (I offer tags bijvoorbeeld waar je een kaart stuurt naar degene NA jou die wat gekozen heeft uit jouw aanbod) Of er zijn speciale regels wat voor een soort kaarten er onder dit topic vallen.

    Ik hoop dat het zo iets duidelijker is.. zo niet.. vraag maar raak!

    X Babzy (is ook mn nick op Postcrossing)
    pi_58596405
    je kan nou meer adressen aanvragen, hangt af van hoeveel kaarten je al zelf heb verstuurd!
    ik heb er vandaag 7 verstuurd
    Fake it baby - They won't even know!
    You can make it ?
    Cos everybody knows that that's the way to go
    pi_58597092
    Hello!

    Over these 2 years, the most requested feature we received here at Postcrossing headquarters was from users that wanted to send more than 5 postcards at a time. We hesitated and thought about the issue for a long time... until we decided on a fair way to implement this change.

    So, from now on, the number of postcards you can send will depend on the number of postcards you have already sent. This should encourage new users to (slowly) test the system, while allowing more experienced users to send more postcards.

    The new limits for the postcards you can send (ie, have simultaneously traveling) are now:
    - If you have sent between 0 and 19 postcards, you can send 5 postcards.
    - If you have sent between 20 and 39 postcards, you can send 6 postcards.
    - If you have sent between 40 and 59 postcards, you can send 7 postcards.
    - If you have sent between 60 and 79 postcards, you can send 8 postcards.
    - If you have sent between 80 and 99 postcards, you can send 9 postcards.
    - If you have sent between 100 and 149 postcards, you can send 10 postcards.
    - If you have sent between 150 and 199 postcards, you can send 11 postcards.
    - If you have sent between 200 and 249 postcards, you can send 12 postcards.
    - ... and so on, in increments of 1 postcard for each 50 you send.

    For instance, if you have sent 21 postcards, you can have at most 6 postcards traveling simultaneously to other users.
    Please note that since this feature is currently being tested, adjustments to these limits may occur in the future.

    Also, did anyone notice there is now a column of random little avatar pictures in each country page? Check it out on the country pages like:
    http://www.postcrossing.com/country/TR
    http://www.postcrossing.com/country/ES
    http://www.postcrossing.com/country/BR
    http://www.postcrossing.com/country/CN

    Or... Look up a specific country on http://www.postcrossing.com/explore

    That's all for today, we hope to see you soon at http://www.postcrossing.com!

    Cheers,

    The Postcrossing team


    Dit dus
    pi_58646141
    Vandaag een kaartje uit eigen land
    pi_58661559
    Ik kwam gisteren thuis na het weekend bij mn ouders en er lagen 6 kaarten in mn brievenbus..

    2 uit NL
    1 uit Finland
    1 uit Japan maar is een kaart van de Filippijnen
    1 uit Slovenie en
    1 uit China.

    Ook is er weer 1 "officiele" kaart van mij aangekomen.. in Canada.. Nieuwe adres.. Finland...

    Vandaag geen post in Grun!!
      woensdag 14 mei 2008 @ 12:18:12 #28
    112545 Muck
    Meine Sprache: International
    pi_58662639
    quote:
    Op dinsdag 13 mei 2008 15:50 schreef QTPi het volgende:
    Vandaag een kaartje uit eigen land
    Ik heb er nog geen een uit eigen land gehad of mogen versturen, jammer!
    It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
    pi_58685483
    Vandaag 6 stuks!

    Uit: Brazilie, Estland, Maleisie en 3 uit Finland,

    Allemaal van tags.. de "gewone" kaarten gaan echt langzaam!
      donderdag 15 mei 2008 @ 17:59:21 #30
    112545 Muck
    Meine Sprache: International
    pi_58688199
    quote:
    Op donderdag 15 mei 2008 15:19 schreef Babsie22 het volgende:
    Vandaag 6 stuks!

    Uit: Brazilie, Estland, Maleisie en 3 uit Finland,

    Allemaal van tags.. de "gewone" kaarten gaan echt langzaam!
    Het gaat inderdaad langzaam, maar dat vind ik wel prettig eigenlijk
    Ik heb in het verleden ook veel getagd, maar tegenwoordig kom ik niet eens meer op het forum, haha
    It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
    pi_58727208
    Terug van een weekje vakantie en allemaal kaartjes. Super trouwens dat we nu meer kaarten mogen sturen. Dan ga ik mijn 2e en 3e account denk ik maar afronden want alleen met de eerste mag ik er al 13 per keer versturen. Lijkt me wel genoeg hey
      zaterdag 17 mei 2008 @ 16:56:19 #32
    112545 Muck
    Meine Sprache: International
    pi_58728314
    quote:
    Op zaterdag 17 mei 2008 15:58 schreef Sonja27 het volgende:
    Terug van een weekje vakantie en allemaal kaartjes. Super trouwens dat we nu meer kaarten mogen sturen. Dan ga ik mijn 2e en 3e account denk ik maar afronden want alleen met de eerste mag ik er al 13 per keer versturen. Lijkt me wel genoeg hey
    ja leuk is dat!
    Ik heb mijn originele account niet meer, omdat ik een tijdje gestopt ben, maar dat vind ik nu wel jammer eigenlijk!
    It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
    pi_58728544
    Vandaag weer 4 kaartjes..

    Wat doen jullie eigenlijk met de ontvangen kaarten??
      zaterdag 17 mei 2008 @ 17:15:35 #34
    112545 Muck
    Meine Sprache: International
    pi_58728705
    quote:
    Op zaterdag 17 mei 2008 17:07 schreef Babsie22 het volgende:
    Vandaag weer 4 kaartjes..

    Wat doen jullie eigenlijk met de ontvangen kaarten??
    De hele leuke (Moomin-kaarten bijvoorbeeld) of bijzondere hang ik op in de keuken en de rest doe ik in van die fotomapjes
    Bij de Hema hebben ze hele leuke van Jip en Janneke, die ook niet al te duur zijn. De meeste kaarten passen daar precies in
    It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
    pi_58729884
    Ik had eerst ook mapjes, maar dat werden er echt veel. Toen heb ik bij de hema van die leuke opbergboxen gekocht. Ben al met de 2e box bezig
    pi_58777177
    Even wat info:
    Sent: 178 postcards
    Received: 176 postcards
    Traveling: 7 postcards out of 11
    Sent distance: 556,164 Kms (345,584 miles)
    Received distance: 618,408 Kms (384,261 miles)
    Expired Postcards: 4

    NL-79001 kiukkumari Finland 20 May, 2008 1,503 Kms 0 days Traveling
    NL-78961 rayearth Taiwan 19 May, 2008 9,460 Kms 0 days Traveling
    NL-78387 liyongjia China 16 May, 2008 7,797 Kms 4 days Traveling
    NL-78334 ddsmoreira Brazil 15 May, 2008 9,450 Kms 4 days Traveling
    NL-77925 discutant United States of America 13 May, 2008 7,037 Kms 6 days Traveling
    NL-76502 Alke Germany 6 May, 2008 343 Kms 13 days Traveling
    NL-76255 sammyivano Italy 3 May, 2008 789 Kms 16 days Traveling

    NL-65988 ZYJ China 15 Jan, 2008 8,909 Kms 126 days Expired
    NL-65968 valen_tyna Czech Republic 14 Jan, 2008 684 Kms 126 days Expired
    NL-65452 Dradonwillow Finland 7 Jan, 2008 1,830 Kms 133 days Expired
    NL-46269 sweetsonjalynn United States of America 30 May, 2007 5,257 Kms 355 days Expired
    pi_58816711
    Ow hier zijn jullie... Hoi
    Ik moet ook maar weer eens wat officiele kaarten gaan sturen.
    Momenteel gaan al mijn postzegels op aan mijn penpals.
      donderdag 22 mei 2008 @ 12:58:06 #38
    112545 Muck
    Meine Sprache: International
    pi_58822452
    Mooi lijstje QTPi
    Ik al zo die van mij er eens bij pakken

    Ik had pas het FOK!-travelling notebbook in mijn handen trouwens
    Misschien leuk om daar weer een keertje mee te starten?
    It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
      donderdag 22 mei 2008 @ 13:05:07 #39
    112545 Muck
    Meine Sprache: International
    pi_58822617
    Sent Postcards: 14
    Postcards received: 11
    Traveling Postcards: 5
    Expired Postcards: 2
    Distance sent: 46980 Kms (29192 Miles)
    Distance received: 21208 Kms (13178 Miles)

    NL-79253 malangelene, United States of America, 21 May, 6,095 Kms, 0 days Traveling
    NL-78561 yy525260489, China, 17 May, 7,770 Kms, 5 days, Traveling
    NL-78560 thmsfrst, Germany, 17 May, 581 Kms, 5 days, Traveling
    NL-78559 ason, Finland, 17 May, 1,396 Kms, 5 days, Traveling
    NL-77802 crosspatch, New Zealand, 13 May, 18,328 Kms, 9 days, Traveling

    NL-71283 Ingibjorg, Iceland, 16 Mar, 2,112 Kms, 66 days, Expired
    NL-69143 WeGetOn, United States of America, 25 Feb, 8,829 Kms, 87 days, Expired
    It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
    pi_58845247
    Mijn lijstje dan ook maar (hoewel ik meer actief ben op het forum)... Vandaag voor het eerst in tijden geen kaartjes in de brievenbus!!

    Sent Postcards
    Sent Postcards: 11
    Traveling Postcards: 5
    Expired Postcards: 0
    Distance sent: 39842 Kms (24757 Miles)


    NL-79459 Jennni Finland 22 May, 2008 1,376 Kms 0 days Traveling
    NL-78992 MNMarsh United States of America 19 May, 2008 6,971 Kms 3 days Traveling
    NL-74850 Shiho Japan 18 Apr, 2008 9,089 Kms 34 days Traveling
    NL-73477 indigoangel Australia 7 Apr, 2008 16,343 Kms 45 days Traveling
    NL-72653 triinka United Kingdom 30 Mar, 2008 492 Kms 53 days Traveling
    pi_59045830
    Hier gaat het momenteel even minder postcrossgewijs...
    Heb ik iemand een kaart gestuurd, denk ik: 'Oh, die kaart is vandaag geregistreerd, maar ik heb er geen mail van gekregen'. Wat blijkt: heeft ze ineens d'r account opgeheven!!! Kaart was niet expired. Zonde van mijn kaart, want ze wilde een onbeschreven kaart.
    Heb ook al even geen kaarten verstuurd, want ik liep in mijn optiek nogal scheef.

    NL-79408 Justy2003 Germany 22 May, 2008 699 Kms 10 days Traveling

    NL-65988 ZYJ China 15 Jan, 2008 8,909 Kms 138 days Expired
    NL-65968 valen_tyna Czech Republic 14 Jan, 2008 684 Kms 138 days Expired
    NL-65452 Dradonwillow Finland 7 Jan, 2008 1,830 Kms 145 days Expired

    Deze 3 expired, zijn van mensen die tijden niet inloggen en dan ineens wel. Ik ga geen 2e kaart sturen.
      zondag 1 juni 2008 @ 16:14:11 #42
    112545 Muck
    Meine Sprache: International
    pi_59050324
    quote:
    Op zondag 1 juni 2008 12:29 schreef QTPi het volgende:
    Hier gaat het momenteel even minder postcrossgewijs...
    Heb ik iemand een kaart gestuurd, denk ik: 'Oh, die kaart is vandaag geregistreerd, maar ik heb er geen mail van gekregen'. Wat blijkt: heeft ze ineens d'r account opgeheven!!! Kaart was niet expired. Zonde van mijn kaart, want ze wilde een onbeschreven kaart.
    Heb ook al even geen kaarten verstuurd, want ik liep in mijn optiek nogal scheef.
    wat belachelijk zeg
    It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
    pi_59052577
    Ik heb er nu 2 die zitten bijna aan een jaar niet ingelogd. Dan moeten ze toch verdwijnen? Die expired kaartjes irriteren me zo
    Was trouwens een kut weekend, mijn katje is heel plotseling overleden!
      zondag 1 juni 2008 @ 19:14:50 #44
    112545 Muck
    Meine Sprache: International
    pi_59053472
    quote:
    Op zondag 1 juni 2008 18:20 schreef Sonja27 het volgende:
    Ik heb er nu 2 die zitten bijna aan een jaar niet ingelogd. Dan moeten ze toch verdwijnen? Die expired kaartjes irriteren me zo
    ja, ben ik met je eens
    quote:
    Was trouwens een kut weekend, mijn katje is heel plotseling overleden!
    awww, wat ontzettend klote voor je
    It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
      maandag 2 juni 2008 @ 17:23:00 #45
    112545 Muck
    Meine Sprache: International
    pi_59073263
    hehe, de Finnen worden ons zat geloof ik
    ik kreeg vandaag een kaart met daarop allen gekrabbeld: "hello and hi from finland "
    It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
    pi_59076349
    quote:
    Op maandag 2 juni 2008 17:23 schreef Muck het volgende:
    hehe, de Finnen worden ons zat geloof ik
    ik kreeg vandaag een kaart met daarop allen gekrabbeld: "hello and hi from finland "
    Dat gevoel is wederzijds

    Staan trouwens wel ontzettend leuke exotische plekjes in de landenlijst. Alleen zijn er soms 4 deelnemers en zijn er 0 geregistreerde kaartjes, of als je op het account klikt is dat soms opgeheven.

    Verdrietig van je katje Sonja Knuffie.
      dinsdag 3 juni 2008 @ 20:43:10 #47
    112545 Muck
    Meine Sprache: International
    pi_59099699
    quote:
    Op maandag 2 juni 2008 19:39 schreef QTPi het volgende:

    [..]

    Dat gevoel is wederzijds

    soms wel ja
    maar als ik dan weer een toffe Moominkaart krijg die helemaal volgeschreven is in het kleinste, keurigste handschrift dat ik ooit heb gezien, is het alweer goed

    Ik kreeg vandaag trouwens 3 (!) officiële kaartjes binnen
    Eentje van een Australiër die in Japan woont en weleens in Doorn geweest is (volg je het nog?) waar ik een tijdlang gewerkt heb
    It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
    pi_59253192
    Ik heb vandaag 2 kaartjes ontvangen waarvan 1 wel heel bijzondere, van Solomon Islands. Er zit daar maar 1 user en het ID van het kaartje was SB-30
      maandag 9 juni 2008 @ 18:48:01 #49
    112545 Muck
    Meine Sprache: International
    pi_59253749
    Wat gaaf zeg!
    It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
    pi_59259052
    quote:
    Op maandag 9 juni 2008 18:26 schreef Sonja27 het volgende:
    Ik heb vandaag 2 kaartjes ontvangen waarvan 1 wel heel bijzondere, van Solomon Islands. Er zit daar maar 1 user en het ID van het kaartje was SB-30
    Dát is gaaaaaaaaaaaaaaaaf!!
      zaterdag 14 juni 2008 @ 15:51:30 #51
    136730 PiRANiA
    All thinking men are atheists.
    pi_59388651
    Dit is interresant!
    pi_59424500
    quote:
    Op maandag 9 juni 2008 18:26 schreef Sonja27 het volgende:
    Ik heb vandaag 2 kaartjes ontvangen waarvan 1 wel heel bijzondere, van Solomon Islands. Er zit daar maar 1 user en het ID van het kaartje was SB-30
    COOL !!
    pi_59635157
    *schop*

    2 kaartjes vandaag: 1 uit Portugal en 1 uit Duitsland.
    pi_59643768
    Ik kreeg zaterdag 3 kaartjes: Finland, Spanje en USA.
      dinsdag 24 juni 2008 @ 11:54:02 #55
    161748 Loqi
    Hoezo sarcastisch?
    pi_59647877
    Hey wat cool! Ik had hier nog nooit van gehoord, lijkt me leuk om te doen Ik ga me eens even inlezen en dan laat ik wel horen als ik me heb geregistreed
    Knoei
      dinsdag 24 juni 2008 @ 13:09:15 #56
    112545 Muck
    Meine Sprache: International
    pi_59649688
    quote:
    Op dinsdag 24 juni 2008 11:54 schreef Loqi het volgende:
    Hey wat cool! Ik had hier nog nooit van gehoord, lijkt me leuk om te doen Ik ga me eens even inlezen en dan laat ik wel horen als ik me heb geregistreed
    Leuk zeg! Welkom

    Postcrossing staat voor mij even op een laag pitje omdat ik het hartstikke druk heb, maar ik stuur en ontvang nog steeds wel een kaartje per week ofzo
    It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
      dinsdag 24 juni 2008 @ 14:53:29 #57
    161748 Loqi
    Hoezo sarcastisch?
    pi_59652395
    Count me in ik heb me zojuist geregistreerd en ik ga zo naar t postkantoor voor zegels en kaartjes kijken
    Spannend!

    Wat schrijven jullie zoal op je kaartje? Is het niet moeilijk om elke keer weer iets leuks te verzinnen?
    Knoei
      dinsdag 24 juni 2008 @ 15:09:40 #58
    112545 Muck
    Meine Sprache: International
    pi_59652784
    leuk!

    Tja, soms vind ik het moeilijk, maar meestal reageer ik op iets uit het profiel van degene aan wie ik de kaart stuur of vertel ik wat over wat er op het kaartje staat. Nog even de groetjes erbij en de kaart is alweer vol
    It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
    pi_59653711
    quote:
    Op dinsdag 24 juni 2008 14:53 schreef Loqi het volgende:
    Count me in ik heb me zojuist geregistreerd
    Welkom bij de club!!

    Ik schrijf meestal iets over de voorkant van de kaart, zet er standaard 'Happy postcrossing' op en probeer ook nog wel eens iets in de taal van de ontvanger erbij te zetten zoals doei, hallo of hoe gaat het er mee. And last but not least...begin ik mee èn eindig ik mee: postcard ID.
      dinsdag 24 juni 2008 @ 16:39:25 #60
    161748 Loqi
    Hoezo sarcastisch?
    pi_59654966
    Net m'n eerste 5 kaartjes geschreven. Heb zo veel mogelijk geprobeerd te voldoen aan de wenslijstjes...maar sommige mensen vragen wel specifiek hoor!
    Mijn eerste 5 gaan naar:
    Japan (whooo, vet land!)
    De Vs
    Brazilie
    Finland (ofc)
    Duitsland

    Ik wil post!!!
    Knoei
    pi_59657014
    Ik ontving vandaag een kaart met ID BA-555 uit Bosnie Herzegovina!
    pi_59658784
    quote:
    Op dinsdag 24 juni 2008 18:30 schreef Sonja27 het volgende:
    Ik ontving vandaag een kaart met ID BA-555 uit Bosnie Herzegovina!
    Da's ook een bijzondere
    pi_59658924
    Omdat ik er nog maar 2 onderweg heb die nog steeds niet aankomen, heb ik toch maar weer een aantal adressen aangevraagd. Die kunnen dan mooi voor mijn vakantie de deur nog uit.
    De bestemmingen:
    Zuid-Korea, Duitsland, Verenigde Arabische Emiraten, UK, Litouwen en KAARTNUMMER 85.000 gaat naar: Rusland.
    Behalve Dld en UK toch erg leuke bestemmingen weer
    pi_59684642
    Ik heb nu ook eindelijk mijn ontvangen kaarten georganiseerd. Alles in foto-insteektassen in een multomap. Morgen nog wat meer kopen, had me vergist in de aantallen.
    Nu nog een systeem bedenken voor de blanco kaarten die verstuurd worden.
    Ik denk dat ik die in gewone showtassen in dezelfde map bewaar, met tabbladen "Holland", "dieren", "allerlei".
    En ik vind het nu leuker nu we meer kaarten mogen sturen. Dat verkleint de kans op Finland.
    pi_59685011
    Leuk. Terwijl ik ingelogd was op PC, zijn er twee kaarten geregistreerd.
    pi_59696553
    Kon het niet laten en heb nog een aantal adressen gevraagd. Op dit moment zijn er dus 11 kaartjes onderweg en daarmee kom ik op 200 verstuurde kaarten.
    Deze 3 gaan naar Canada, Kroatië en Australië
      donderdag 26 juni 2008 @ 12:58:29 #67
    161748 Loqi
    Hoezo sarcastisch?
    pi_59702847
    Mijne zijn pas 2 dagen onderweg en ik kan nu al niet wachten tot ze geregistreerd worden Wat erg... de spanning!
    Knoei
      donderdag 26 juni 2008 @ 13:03:21 #68
    112545 Muck
    Meine Sprache: International
    pi_59702987
    quote:
    Op dinsdag 24 juni 2008 16:39 schreef Loqi het volgende:
    Net m'n eerste 5 kaartjes geschreven. Heb zo veel mogelijk geprobeerd te voldoen aan de wenslijstjes...maar sommige mensen vragen wel specifiek hoor!
    Mijn eerste 5 gaan naar:
    Japan (whooo, vet land!)
    De Vs
    Brazilie
    Finland (ofc)
    Duitsland

    Ik wil post!!!
    leuke eerste landen

    En die wensenlijstjes... tja, ik probeer wel altijd iets leuks te zoeken, maar sommige mensen maken het wel heel bont hoor
    quote:
    Op dinsdag 24 juni 2008 18:30 schreef Sonja27 het volgende:
    Ik ontving vandaag een kaart met ID BA-555 uit Bosnie Herzegovina!
    Cool!
    quote:
    Op dinsdag 24 juni 2008 20:05 schreef QTPi het volgende:
    Omdat ik er nog maar 2 onderweg heb die nog steeds niet aankomen, heb ik toch maar weer een aantal adressen aangevraagd. Die kunnen dan mooi voor mijn vakantie de deur nog uit.
    De bestemmingen:
    Zuid-Korea, Duitsland, Verenigde Arabische Emiraten, UK, Litouwen en KAARTNUMMER 85.000 gaat naar: Rusland.
    Behalve Dld en UK toch erg leuke bestemmingen weer
    die wilde ik

    quote:
    Op donderdag 26 juni 2008 12:58 schreef Loqi het volgende:
    Mijne zijn pas 2 dagen onderweg en ik kan nu al niet wachten tot ze geregistreerd worden Wat erg... de spanning!
    Herkenbaar!

    Ik heb overigens niet veel hoop meer dat mijn kaart naar IJsland nog geregistreerd gaat worden. 101 dagen geleden verstuurd, maar de user heeft 1 kaart gestuurd, 0 ontvangen en is al 5 maanden niet meer ingelogd geweest

    En deze is al 2 maanden niet meer online geweest, dus de kaart die ik 40 dagen geleden verstuurd heb, zal wel expiren

    [ Bericht 5% gewijzigd door Muck op 26-06-2008 13:51:56 ]
    It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
      donderdag 26 juni 2008 @ 14:32:57 #69
    112545 Muck
    Meine Sprache: International
    pi_59705812
    Ik heb trouwens een aantal hele leuke kaarten gevonden op internet







    It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
      donderdag 26 juni 2008 @ 14:41:09 #70
    161748 Loqi
    Hoezo sarcastisch?
    pi_59706073
    quote:
    Op donderdag 26 juni 2008 13:03 schreef Muck het volgende:

    [..]

    leuke eerste landen

    Ja, vond ik ook helemaal toen ik het lijntje naar de VS zag lopen en er achter kwam dat de bijhorende eilanden groepjes (de kaart is op weg naar Honolulu) eigenlijk midden in de stille oceaan liggen, daar had ik nooit zo bij stil gestaan
    Dat gaat een leuk wereldkaartje geven als ze allemaal aankomen, veel uitersten
    Knoei
      donderdag 26 juni 2008 @ 14:45:52 #71
    112545 Muck
    Meine Sprache: International
    pi_59706218
    quote:
    Op donderdag 26 juni 2008 14:41 schreef Loqi het volgende:

    [..]

    Ja, vond ik ook helemaal toen ik het lijntje naar de VS zag lopen en er achter kwam dat de bijhorende eilanden groepjes (de kaart is op weg naar Honolulu) eigenlijk midden in de stille oceaan liggen, daar had ik nooit zo bij stil gestaan
    Dat gaat een leuk wereldkaartje geven als ze allemaal aankomen, veel uitersten
    zeker leuk

    Ik dacht dat je het misschien wel leuk zou vinden om te zien, dus bij deze mijn kaartje:


    En even ingezoomd op Europa, zodat het een iets mindere warboel is van lijntjes


    [ Bericht 20% gewijzigd door Muck op 26-06-2008 14:54:14 ]
    It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
      donderdag 26 juni 2008 @ 16:03:38 #72
    161748 Loqi
    Hoezo sarcastisch?
    pi_59708107
    Leuk, al flink wat landen gehad Ik heb het topic met kaartjes op het postcrossing forum ook gevonden, erg leuk om die complete chaos van lijnen te bekijken. Je ziet zo ook erg goed welke landen/continenten zeldzaam zijn.
    Ik kan echt niet wachten op de mijne

    [ Bericht 0% gewijzigd door Loqi op 26-06-2008 17:12:57 ]
    Knoei
      donderdag 26 juni 2008 @ 16:15:36 #73
    112545 Muck
    Meine Sprache: International
    pi_59708408
    nu ik toch druk aan posten ben hier kan ik ook gelijk wel over het volgende beginnen:
    Ik had pas het FOK!-travelling notebook in mijn handen en het lijkt me heel erg leuk om daar weer mee te beginnen! Iemand interesse?
    It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
      vrijdag 27 juni 2008 @ 17:37:17 #74
    161748 Loqi
    Hoezo sarcastisch?
    pi_59735590
    whooo mijn allereerste kaart is aangekomen! In Duitsland Net 3 dagen onderweg geweest.
    En de nieuwe mag naar..... Duitsland lol.
    Knoei
    pi_59752333
    quote:
    Op donderdag 26 juni 2008 16:15 schreef Muck het volgende:
    nu ik toch druk aan posten ben hier kan ik ook gelijk wel over het volgende beginnen:
    Ik had pas het FOK!-travelling notebook in mijn handen en het lijkt me heel erg leuk om daar weer mee te beginnen! Iemand interesse?
    Na de grote vakantie misschien? Ik hoop namelijk morgen om deze tijd te landen op Mallorca
      zaterdag 28 juni 2008 @ 13:58:49 #76
    112545 Muck
    Meine Sprache: International
    pi_59752572
    quote:
    Op vrijdag 27 juni 2008 17:37 schreef Loqi het volgende:
    whooo mijn allereerste kaart is aangekomen! In Duitsland Net 3 dagen onderweg geweest.
    En de nieuwe mag naar..... Duitsland lol.

    dat zal nog wel vaker gebeuren
    Kaartjes naar Duitsland zijn er wel altijd lekker snel ja
    quote:
    Op zaterdag 28 juni 2008 13:46 schreef QTPi het volgende:

    [..]

    Na de grote vakantie misschien? Ik hoop namelijk morgen om deze tijd te landen op Mallorca
    oeh

    Na de vakantie lijkt mij ook het handigst hoor, maar ik dacht, ik begin er vast over, dan hebben we alle tijd om te inventariseren wie er mee wil doen
    It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
    pi_59753245
    Kreeg een email vanuit postcrossing:
    quote:
    A Postcrossing member has sent you a message:

    Username: kristoemails
    Country: Ghana

    Message:

    "Hello,

    My name is Chris but you can call me Kristo. I am a programmer and a software instructor. I would like to exchange postcards with you. If you are interested please email me back with your address so that I can send it to you or here is my postal address if you want to send a card to me first:

    Christopher Kwadwo Takyi
    P O Box Ay 450
    Asuoyeboah-Kumasi
    GHANA
    WEST AFRICA

    I hope to hear from you soon.

    Kristo"
    Voor degene die interesse heeft.
      maandag 30 juni 2008 @ 15:44:15 #78
    161748 Loqi
    Hoezo sarcastisch?
    pi_59795641
    Mijn kaart naar Japan (nieuwe mag naar Estland) is eerder binnen dan die naar Finland, maar zij is ook al 6 dagen niet meer online geweest. Zit me daar nu al druk om te maken dit is niks voor mij
    Knoei
      maandag 30 juni 2008 @ 18:40:39 #79
    140904 MLF
    Unazukin
    pi_59799646
    Ik deed het ooit ook tot het ineens vol oplichters zit
    zit ook een tering wijf op het NL gedeelte die de boel verziekt
      maandag 30 juni 2008 @ 18:43:37 #80
    112545 Muck
    Meine Sprache: International
    pi_59799717
    quote:
    Op maandag 30 juni 2008 15:44 schreef Loqi het volgende:
    Mijn kaart naar Japan (nieuwe mag naar Estland) is eerder binnen dan die naar Finland, maar zij is ook al 6 dagen niet meer online geweest. Zit me daar nu al druk om te maken dit is niks voor mij
    Dat is snel zeg!
    En je kaartje komt vast wel aan hoor
    Wacht maar tot je je eerste expired kaartje hebt
    It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
      maandag 30 juni 2008 @ 18:46:06 #81
    112545 Muck
    Meine Sprache: International
    pi_59799765
    quote:
    Op maandag 30 juni 2008 18:40 schreef MLF het volgende:
    Ik deed het ooit ook tot het ineens vol oplichters zit
    zit ook een tering wijf op het NL gedeelte die de boel verziekt
    Oplichters? Och dat vind ik wel meevallen... Die ene klootviool die er tussen zit, wordt wel weer goed gemaakt door alle leuke, lieve, enthousiaste, grappige, lelijke, mooie kaartjes die ik regelmatig ontvang

    En een teringwijf op het NL gedeelte? Wie dan?

    Ik kom trouwens al heel lang niet meer op het PC-forum, omdat dáár wel teveel mensen rondlopen die je naaien waar je bij staat.
    It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
      dinsdag 1 juli 2008 @ 16:04:49 #82
    161748 Loqi
    Hoezo sarcastisch?
    pi_59821253
    Hihi Ik moet vaker zenuwpezen, dan komen m'n kaarten sneller aan (die naar Finland dus ), nieuwe mag naar... Finland

    (Minder dit topic spammen wordt mn volgende stap )
    Knoei
      dinsdag 1 juli 2008 @ 16:08:52 #83
    112545 Muck
    Meine Sprache: International
    pi_59821338
    quote:
    Op dinsdag 1 juli 2008 16:04 schreef Loqi het volgende:
    Hihi Ik moet vaker zenuwpezen, dan komen m'n kaarten sneller aan (die naar Finland dus ), nieuwe mag naar... Finland

    (Minder dit topic spammen wordt mn volgende stap )
    je zult nog heel wat kaartjes naar finland moeten versturen hoor
    En spam maar een eind weg hoor, doe ik ook
    It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
      woensdag 2 juli 2008 @ 10:39:04 #84
    161748 Loqi
    Hoezo sarcastisch?
    pi_59836247
    quote:
    Op dinsdag 1 juli 2008 16:08 schreef Muck het volgende:

    [..]

    je zult nog heel wat kaartjes naar finland moeten versturen hoor
    En spam maar een eind weg hoor, doe ik ook
    Nog een keer spam dan
    2e kaartje naar Duitsland is aangekomen, nieuwe mag naar Duitsland dat brengt meteen meer als de helft van m'n kaarten naar Duitsland en Finland, maar dat gaat wel lekker snel

    Edit:
    Hey ho! Ik heb 2 kaarten ontvangen, allebij uit Duitsland
    Het gekke is.. de dag dat ze verzonden zijn (beide 5 dagen geleden) werd mijn eerste kaart geregistreerd, hoe kunnen dan 2 mensen mijn adres toen gekregen hebben? Gezien mijn 2e kaart pas 3 dagen later geregistreerd is dus mijn adres pas toen voor de 2e keer in de pool ging?

    [ Bericht 12% gewijzigd door Loqi op 02-07-2008 15:57:58 ]
    Knoei
    pi_59994869
    Zo...ben weer terug van vakantie

    Aantal kaartjes aangekomen op hun bestemming, maar slechts 1 kaartje ontvangen.
    In 1 van de bedankjes stond (Let op de bold naam):
    quote:
    Hello Helga!
    I really like the postcard you've sent to me. Thaks!
    Groeten uit Kroatie!
    goran
    pi_60005762
    quote:
    Op maandag 30 juni 2008 18:40 schreef MLF het volgende:
    Ik deed het ooit ook tot het ineens vol oplichters zit
    zit ook een tering wijf op het NL gedeelte die de boel verziekt
    Als ik zo je naam zie, dan denk ik dat ik weet wie jij bent....
      woensdag 9 juli 2008 @ 21:52:15 #87
    112545 Muck
    Meine Sprache: International
    pi_60006436
    quote:
    Op woensdag 2 juli 2008 10:39 schreef Loqi het volgende:

    [..]

    Nog een keer spam dan
    2e kaartje naar Duitsland is aangekomen, nieuwe mag naar Duitsland dat brengt meteen meer als de helft van m'n kaarten naar Duitsland en Finland, maar dat gaat wel lekker snel

    Edit:
    Hey ho! Ik heb 2 kaarten ontvangen, allebij uit Duitsland
    Het gekke is.. de dag dat ze verzonden zijn (beide 5 dagen geleden) werd mijn eerste kaart geregistreerd, hoe kunnen dan 2 mensen mijn adres toen gekregen hebben? Gezien mijn 2e kaart pas 3 dagen later geregistreerd is dus mijn adres pas toen voor de 2e keer in de pool ging?
    Dat is een van de duistere geheimen van PC... soms krijg je meer kaarten dan je verstuurd hebt
    quote:
    Op woensdag 9 juli 2008 13:48 schreef QTPi het volgende:
    Zo...ben weer terug van vakantie

    Aantal kaartjes aangekomen op hun bestemming, maar slechts 1 kaartje ontvangen.
    In 1 van de bedankjes stond (Let op de bold naam):
    [..]

    huuuuu!
    quote:
    Op woensdag 9 juli 2008 21:26 schreef Tammymara het volgende:

    [..]

    Als ik zo je naam zie, dan denk ik dat ik weet wie jij bent....
    ik niet
    It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
    pi_60015967
    quote:
    Op woensdag 9 juli 2008 21:52 schreef Muck het volgende:

    ik niet
    Tuurlijk wel! Even goed nadenken!
      donderdag 10 juli 2008 @ 12:28:15 #89
    112545 Muck
    Meine Sprache: International
    pi_60016584
    quote:
    Op donderdag 10 juli 2008 11:58 schreef Tammymara het volgende:

    [..]

    Tuurlijk wel! Even goed nadenken!
    Het is even geleden dat ik op het PC-forum ben geweest, maar het kwartje (zeg gerust 2 euro, want het duurde even) is gevallen!

    trage donder die ik af en toe ben
    It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
    pi_60072237
    Hey... Welkom terug Tammymara !!
    pi_60093475
    quote:
    Op zondag 13 juli 2008 11:56 schreef Smittend het volgende:
    Hey... Welkom terug Tammymara !!
    Hoi!
    Heb me een tijdje rustig aan moeten houden op "openbare plekken" en dat zal ik nog steeds wel doen maar ik heb toch eens hier weer gekeken, PC staat even op een laag pitje, omdat ik niet meer op dat forum kan (lastig iemand die mijn gangen nagaat en op dat forum terecht is gekomen)

    zover ik weet heeft ze dit nog niet gevonden dus dat scheelt .
    (enne, geen kaartjes meer vestuurd/ontvangen )
    pi_60125919
    Jeetje wat vervelend voor je Tammy.
    Hopelijk vind ze dit niet. * fingers crossed*
      woensdag 16 juli 2008 @ 17:21:58 #93
    161748 Loqi
    Hoezo sarcastisch?
    pi_60148423
    Zoooo, t postcrossen gaat goed echt super leuk
    Heb nu 14 kaarten verzonden en 10 ontvangen, en natuurlijk ook 5 onderweg. Al een aantal uitersten op de kaart gehad met versturen maar blijf zelf vooral kaarten uit Finland en Duitsland krijgen
    Knoei
    pi_60212460
    weer eens aangevraagd vandaag,

    Ik had Singapore,Duitsland,Nederland,Spanje,Amerika,Turkije én..................

    Finland




    Nu even zien wat ik terug krijg,en zijn dat er meer dan 3 van Finland , Kap ik.
    pi_60223117
    Het gros dat ik krijg is inderdaad ook Finland en daarna Duitsland en USA.

    Ik wacht nog steeds in spanning af tot mijn 200e kaartje wordt geregistreerd, spannend hoor. De teller staat nu op 199 en er zijn 11 kaarten onderweg. Een erg leuke variatie in landen:
  • Germany 16 Jul, 2008 659 Kms 3 days Traveling
  • Japan 15 Jul, 2008 9,252 Kms 4 days Traveling
  • Lithuania 15 Jul, 2008 1,363 Kms 4 days Traveling
  • Canada 14 Jul, 2008 6,063 Kms 5 days Traveling
  • Russia 12 Jul, 2008 2,148 Kms 7 days Traveling
  • Poland 11 Jul, 2008 1,071 Kms 9 days Traveling
  • Australia 25 Jun, 2008 16,618 Kms 24 days Traveling
  • United Kingdom 24 Jun, 2008 391 Kms 25 days Traveling
  • United Arab Emirates 24 Jun, 2008 5,157 Kms 25 days Traveling
  • United States of America 5 Jun, 2008 7,345 Kms 45 days Traveling
  • Finland 5 Jun, 2008 1,503 Kms 45 days Traveling

    Beetje jammer dat die onderste 2 al zo lang onderweg zijn, maar we wachten af.
  •   maandag 21 juli 2008 @ 19:09:44 #96
    161748 Loqi
    Hoezo sarcastisch?
    pi_60250135
    Ik wil ook zo'n leuk landen lijstje!
    Het blijft bij mij echt Duitsland, Finland en de Vs, zowel ontvangen als versturen
    Knoei
      maandag 21 juli 2008 @ 19:12:49 #97
    112545 Muck
    Meine Sprache: International
    pi_60250202
    quote:
    Op maandag 21 juli 2008 19:09 schreef Loqi het volgende:
    Ik wil ook zo'n leuk landen lijstje!
    Het blijft bij mij echt Duitsland, Finland en de Vs, zowel ontvangen als versturen
    komt vanzelf wel
    It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
    pi_60251940
    Jaaaaaaaaaaa, mijn 200e kaart is geregistreerd.
    Het duurde liefst 27 dagen om mijn kaartje naar de UK te krijgen. Berichtje met welgemeende excuses:
    quote:
    Hi,
    Just a quick note to register the postcard.

    Thank you for your card, and I apologise for not leaving a personal message, but
    I thought it was more important to register the card. Recent circumstances have
    meant I've been unable to keep up with registering cards, and I hope you'll
    accept my apologies.

    Best wishes, and thanks again.
    Happy postcrossing,
    Dawn
    Nu mag ik er 12 onderweg hebben Dus meteen 2 nieuwe adressen aangevraagd:
    Ze mogen naar Maleisië en wederom UK

    I am one happy postcrosser.
      woensdag 23 juli 2008 @ 01:54:53 #99
    112545 Muck
    Meine Sprache: International
    pi_60286033
    Cool

    Ik kreeg er vandaag eentje uit Zuid Afrika
    Staat mooi op mijn kaartje

    en eentje van een 70-jaar oud vrouwtje uit Tucson, Arizona

    [ Bericht 18% gewijzigd door Muck op 23-07-2008 02:01:46 ]
    It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
      woensdag 23 juli 2008 @ 17:59:07 #100
    161748 Loqi
    Hoezo sarcastisch?
    pi_60300307
    quote:
    Op woensdag 23 juli 2008 01:54 schreef Muck het volgende:
    en eentje van een 70-jaar oud vrouwtje uit Tucson, Arizona
    Haha, wat lief

    En 12 kaarten tegelijk? Lijkt me erg leuk om er zo veel te mogen, maar vind dat er al snel veel geld in gaat zitten( ja ik heb nogal enthousiast kaarten ingeslagen ), niet dat me dat weerhoudt
    Knoei
    pi_60304123
    quote:
    Op woensdag 23 juli 2008 17:59 schreef Loqi het volgende:

    [..]
    En 12 kaarten tegelijk? Lijkt me erg leuk om er zo veel te mogen, maar vind dat er al snel veel geld in gaat zitten( ja ik heb nogal enthousiast kaarten ingeslagen ), niet dat me dat weerhoudt
    Ik denk altijd maar zo: elke hobby kost geld. En dit is 92 ct (max) én de prijs van een kaartje (Tussen de 35 ct en 1 euro). Dus maximaal 2 euro per kaart

    Er waren 3 kaarten aangekomen: United Arab Emirates, Litouwen en Polen. De 3 nieuwe gaan naar: Oostenrijk, Wit-Rusland en Frankrijk.
      donderdag 24 juli 2008 @ 17:16:25 #102
    161748 Loqi
    Hoezo sarcastisch?
    pi_60324274
    quote:
    Op woensdag 23 juli 2008 20:36 schreef QTPi het volgende:

    [..]

    Ik denk altijd maar zo: elke hobby kost geld. En dit is 92 ct (max) én de prijs van een kaartje (Tussen de 35 ct en 1 euro). Dus maximaal 2 euro per kaart

    Ja, dat is ook waar Daarom ga ik me ook niet inhouden mocht ik ooit op dat aantal komen

    Vandaag geen kaartjes
    Knoei
    pi_60348599
    Vandaag 1 kaartjes uit Australië en 3 kaartjes aangekomen op hun plaats van bestemming...nieuwe adresjes aanvragen doe ik later
      vrijdag 25 juli 2008 @ 22:04:02 #104
    161748 Loqi
    Hoezo sarcastisch?
    pi_60350805
    Ik had ook een kaartje uit Australie met een hele lieve vogel
    Knoei
    pi_60357374
    quote:
    Op vrijdag 25 juli 2008 22:04 schreef Loqi het volgende:
    Ik had ook een kaartje uit Australie met een hele lieve vogel
    Wat leuk! Je hebt helemaal de smaak te pakken zeker?

    O verrek er waren gisteren 4 kaarten aangekomen... ik ga nu even nieuwe adressen opvragen....
    pi_60357407
    En ze gaan naar.........
    China , Duitsland, Estland en Zwitserland
      maandag 28 juli 2008 @ 12:35:27 #107
    161748 Loqi
    Hoezo sarcastisch?
    pi_60393557
    Ik ....uh... heb er een verslaving bij ja Ik moet echt meteen als ik thuis kom op de mat en in m'n mailbox kijken en meteen een kaart sturen als ik weer mag, het is echt veel te leuk
    Knoei
      maandag 28 juli 2008 @ 13:29:05 #108
    112545 Muck
    Meine Sprache: International
    pi_60394608
    quote:
    Op maandag 28 juli 2008 12:35 schreef Loqi het volgende:
    Ik ....uh... heb er een verslaving bij ja Ik moet echt meteen als ik thuis kom op de mat en in m'n mailbox kijken en meteen een kaart sturen als ik weer mag, het is echt veel te leuk
    leuk he
    It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
      maandag 28 juli 2008 @ 15:29:57 #109
    161748 Loqi
    Hoezo sarcastisch?
    pi_60397169
    quote:
    Op maandag 28 juli 2008 13:29 schreef Muck het volgende:

    [..]

    leuk he
    Te....
    Voel me net een klein schoolmeisje met een nieuwe pop
    Knoei
    pi_60498390
    Ik ben momenteel ook druk aan het postcrossen richting mijn oma. Ze ligt nu al een paar weken in het ziekenhuis na een zware operatie aan haar maag. Daar had ze kanker. Nu kreeg ze allerlei vervelende complicaties en kregen we 2 weken geleden te horen dat mijn oma nog maximaal 3 weken te leven heeft......... Geen fijn nieuws dus!

    Tot afgelopen dinsdag...... er is een klein wondertje gebeurd want het lichaam van mijn oma is zichzelf aan het herstellen met als gevolg dat er een behandelplan is opgesteld en mijn oma ineens weer kansen heeft. Ze had al afscheid genomen van het leven, wij waren bezig afscheid te nemen. Mijn zus en ik hadden een heel mooi aandenken van haar gehad wat ze mijn ouders heeft laten kopen. Er waren al bepaalde zaken opgezegd....... en ineens krijgen we te horen dat mijn oma blijft leven.

    Dan sta je even raar te kijken. We zijn ook dolgelukkig uiteraard. Maar dit is zo'n bizarre situatie! Dus nu lekker veel kaartjes naar oma sturen!
      zaterdag 2 augustus 2008 @ 12:28:07 #111
    112545 Muck
    Meine Sprache: International
    pi_60507014
    Wat geweldig zeg
    It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
    pi_60508286
    Ik zie dit topic nu pas en ik ken dit helemaal niet
    Maar ik ben dol op kaartjes versturen!

    Ik zal zo de site eens gaan bekijken en kijken of het iets voor mij is, maar als ik dit zo lees is het erg leuk!

    Jullie sturen dus kaartjes van Nederland naar die mensen?
    Of ook gewoon andere mooie/leuke/grappige kaartjes?

    En als je een kaart ontvangen hebt, dan moet je er dus ook weer 1 aanvragen en terug sturen?

    Ben benieuwd!
    pi_60511948
    Ik heb inmiddels 3 adressen gevraagd erg leuk!

    Finland, Duitsland en USA (chicago)

    Ben op zoek naar leuke hollandse post/wens/ansicht kaartjes, online te bestellen?
    Zit me rot te zoeken maar kan ze niet vinden
    pi_60513782
    Hoi Tamaartje!! Welkom bij de postcrossclub

    Online Hollandse bestellen ben ik zelf ook nog niet tegengekomen. Wordt dus het ouderwetse winkelen bij een Bruna, Boekenvoordeel etc.
    pi_60513831
    ik heb nog geen één kaart gekregen terwijl er al twee zijn aangekomen
    pi_60514383
    quote:
    Op zaterdag 2 augustus 2008 19:23 schreef QTPi het volgende:
    Hoi Tamaartje!! Welkom bij de postcrossclub

    Online Hollandse bestellen ben ik zelf ook nog niet tegengekomen. Wordt dus het ouderwetse winkelen bij een Bruna, Boekenvoordeel etc.
    Dank je!

    Ja ben vanmiddag hier de stad even in gegaan maar kon niet veel vinden, alleen een kaart met tulpen erop
    Terwijl die eigenlijk uit Turkije komen haha, maar toch wel een typisch nederlands ding zijn in het buitenland.
    Net even met mijn moeder over gehad en die zegt dat ze bij haar in de boekenwinkel wel kaartjes hebben van Holland dus ben benieuwd! Van de week even zoeken

    Ik heb overigens vandaag dus 3 adressen gekregen maar kan ze maandag pas op de post doen, ivm postzegels kopen, het postkantoor was vanmiddag dicht.. dit maakt hopelijk niets uit?

    Ben benieuwd naar mijn 1e kaartje die ik mag ontvangen

    [ Bericht 3% gewijzigd door Tamaartje op 02-08-2008 20:03:54 ]
    pi_60514637
    Het maakt niet uit, die dagen tellen alleen wel mee.

    Ik heb wel eens een kaartje vergeten te posten en daar kwam ik pas na drie weken achter.
    Binnen drie dagen werd hij geregistreerd maar ja, ik had dat adres al drie weken dus telde het wel drie weken en drie dagen

    Overigens heb ik ook de grootste moeite om kaarten van "Holland"te vinden hoor, ik vind ze wel eens van een grote stad hier in de buurt, maar van mijn stad zijn er helemaal geen maar als ik dan in een echte toeristenstad ben zeg maar neem ik altijd gewoon holland kaarten mee voor een heel jaar
    pi_60514973
    Oke ja die dagen tellen dan wel,.. maarja ik weet zelf wanneer ik hem heb gepost en waneer die dan is aangekomen dus dat scheelt wel.
    Ik ben helemaal enthousiast vind het zo'n leuk idee dit!
    Hoelang zijn jullie al actief?
      zaterdag 2 augustus 2008 @ 20:41:13 #119
    161748 Loqi
    Hoezo sarcastisch?
    pi_60515346
    Ik net pas
    Ik heb vandaag ook weer een hele stapel kaarten ingeslagen, bij de Xenos hebben ze nu goedkope setjes bloemenkaarten, en ik heb een groot aantal kaartjes met molens/klederdracht/kaasmarkt gekocht
    Ik stuur heel veel verschillende soorten kaarten: bloemen, dieren, holland, stadskaarten, boekillustraties etc
    Knoei
    pi_60522837
    Ik heb een poos geleden mijn account opgezegd maar ik zag zulke leuke kaartjes (en 30 cent maar, niet duur toch?) dat ik toch weer kriebels krijg. Misschien toch maar weer doen dan
    pi_60525162
    Bij de action hadden ze laatst ook leuke, met van die poppetjes met klompen, op de kaarten zelf stonden ook klompen,volgens mij heb ik die daarna nog eens bij xenos gekocht. Delfts blauw en oud roze met bijpassende enveloppen.

    Ik koop bijna alle kaarten bij xenos en action en ik heb een paar van een klooster/ kerk hier in de buurt (rolduc) waar wel kerkrade op staat.die stuur ik als ze specifiek om kaarten van "mijn woonplaats"vragen.

    Ik heb een heel bord in de gang met allemaal kaarten (alleen de exotische, want 200 keer finland gaat ook vervelen!)
    pi_60547725
    Hier in Alphen gewoon geen normale en leuke kaartjes te vinden...
    Allemaal greeting cards (dubbele dus)
    Dus ik ga nu vanmiddag even in de woonplaats van mn ouders kijken of die wat hebben
    Moeilijk om zo te beginnen!
    Binnenkort even overal waar ik kom zoeken naar leuke kaartjes
      dinsdag 5 augustus 2008 @ 13:20:10 #123
    161748 Loqi
    Hoezo sarcastisch?
    pi_60573844
    Kaartje uit Japan gekregen, is 20 dagen onderweg geweest.
    Mijn kaart naar Mexico is al bijna 30 dagen onderweg En die user is ook bijna nooit online en heeft nog amper kaarten verstuurd (dit jaar zelfs geen), dus die zie ik niet meer aankomen
    Knoei
      dinsdag 5 augustus 2008 @ 13:33:55 #124
    83885 Weirdow
    Floating in hyperspace
    pi_60574217
    Ik doe nu ook gezellig mee, vanochtend 2 kaartjes op de bus gedaan naar Finland en Amerika.
    Foar de kofje net eamelje en dernei ek net...
      dinsdag 5 augustus 2008 @ 13:44:30 #125
    112545 Muck
    Meine Sprache: International
    pi_60574528
    quote:
    Op dinsdag 5 augustus 2008 13:20 schreef Loqi het volgende:
    Kaartje uit Japan gekregen, is 20 dagen onderweg geweest.
    Mijn kaart naar Mexico is al bijna 30 dagen onderweg En die user is ook bijna nooit online en heeft nog amper kaarten verstuurd (dit jaar zelfs geen), dus die zie ik niet meer aankomen
    ik wil niet pessimistisch zijn, maar ik ben bang dat je die kaart wel op je buik kunt schrijven

    En natuurlijk heel hartelijk welkom aan alle nieuwe postcrossers
    It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
      dinsdag 5 augustus 2008 @ 13:48:01 #126
    161748 Loqi
    Hoezo sarcastisch?
    pi_60574637
    quote:
    Op dinsdag 5 augustus 2008 13:44 schreef Muck het volgende:

    [..]

    ik wil niet pessimistisch zijn, maar ik ben bang dat je die kaart wel op je buik kunt schrijven

    En natuurlijk heel hartelijk welkom aan alle nieuwe postcrossers
    Ja idd Nouja, eens moet t gebeuren he.. alleen jammer dat dat dan net een kaart naar een exotischere locatie is..
    Knoei
      dinsdag 5 augustus 2008 @ 13:49:51 #127
    112545 Muck
    Meine Sprache: International
    pi_60574691
    quote:
    Op dinsdag 5 augustus 2008 13:48 schreef Loqi het volgende:

    [..]

    Ja idd Nouja, eens moet t gebeuren he.. alleen jammer dat dat dan net een kaart naar een exotischere locatie is..
    Dat zijn helaas vaak de kaartjes die expiren
    It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
      dinsdag 5 augustus 2008 @ 18:45:58 #128
    161748 Loqi
    Hoezo sarcastisch?
    pi_60581627
    Nouja zeg! Heb nu t adress van een vrouw uit Duitsland die alleen kaarten van steden/landen wil krijgen, en dan ook nog eens met meerdere foto's, verder wil ze de rest allemaal niet hebben:

    I love to travel and collect postcards (different countries/citiesviews with more than one picture).
    I don't want to receive cards with cartoon figures, advertising, art or animals, flowers or something else.

    Asociaal zeg
    Knoei
      dinsdag 5 augustus 2008 @ 18:50:58 #129
    112545 Muck
    Meine Sprache: International
    pi_60581728
    quote:
    Op dinsdag 5 augustus 2008 18:45 schreef Loqi het volgende:
    Nouja zeg! Heb nu t adress van een vrouw uit Duitsland die alleen kaarten van steden/landen wil krijgen, en dan ook nog eens met meerdere foto's, verder wil ze de rest allemaal niet hebben:

    I love to travel and collect postcards (different countries/citiesviews with more than one picture).
    I don't want to receive cards with cartoon figures, advertising, art or animals, flowers or something else.

    Asociaal zeg
    Mensen met zo'n eisen-lijst stuur ik altijd het lelijkste, meest kitscherige kaartje dat ik heb
    Kijk, iedereen heeft natuurlijk zo zijn wensen, ik heb zelf ook in mijn profiel staan dat ik Moomin heeel leuk vind, maar dit vind ik zo ontzettend ondankbaar overkomen!
    It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
      dinsdag 5 augustus 2008 @ 19:01:08 #130
    161748 Loqi
    Hoezo sarcastisch?
    pi_60581939
    Mja, ik ben dan weer bang dat ze em niet registreerd, kun je lekker 60 dagen wachten
    Knoei
      dinsdag 5 augustus 2008 @ 19:02:29 #131
    112545 Muck
    Meine Sprache: International
    pi_60581964
    quote:
    Op dinsdag 5 augustus 2008 19:01 schreef Loqi het volgende:
    Mja, ik ben dan weer bang dat ze em niet registreerd, kun je lekker 60 dagen wachten
    ik verbaas me er ook over dat mensen dat bij mij wel altijd gedaan hebben, ondanks afgrijselijke bloemetjeskaarten
    It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
      dinsdag 5 augustus 2008 @ 19:32:43 #132
    161748 Loqi
    Hoezo sarcastisch?
    pi_60582542
    quote:
    Op dinsdag 5 augustus 2008 19:02 schreef Muck het volgende:

    [..]

    ik verbaas me er ook over dat mensen dat bij mij wel altijd gedaan hebben, ondanks afgrijselijke bloemetjeskaarten
    Hehehe, geluksvogel
    (ik vind sommige bloemetjes kaarten wel mooi )
    Knoei
      dinsdag 5 augustus 2008 @ 19:36:08 #133
    112545 Muck
    Meine Sprache: International
    pi_60582614
    quote:
    Op dinsdag 5 augustus 2008 19:32 schreef Loqi het volgende:

    [..]

    Hehehe, geluksvogel
    (ik vind sommige bloemetjes kaarten wel mooi )
    zijn ze ook
    maar ik heb een paar foei-lelijke, ooit eens gekregen van iemand die dacht dat ie me er een plezier mee deed. Nou ja, op mijn manier heb ik er best lol om
    It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
      dinsdag 5 augustus 2008 @ 19:44:30 #134
    161748 Loqi
    Hoezo sarcastisch?
    pi_60582776
    Haha, ja zo krijg ik wel eens kaarten van mijn oma. Vaak hele mooie, maar ze had er ook een paar waarvan ik zou zeggen dat het rouwkaarten waren, als ze niet enkel waren geweest Ik geloof dat ze vandaag naar de dierentuin ging, ze zou eens rondkijken voor leuke beesten kaarten zei ze, ben benieuwd
    Knoei
    pi_60638881
    Mijn 1e kaartje is aangekomen in Finland vandaag
    Nu wachten op de 1e bij mij in de bus
      vrijdag 8 augustus 2008 @ 09:39:55 #136
    161748 Loqi
    Hoezo sarcastisch?
    pi_60646903
    quote:
    Op donderdag 7 augustus 2008 22:17 schreef Tamaartje het volgende:
    Mijn 1e kaartje is aangekomen in Finland vandaag
    Nu wachten op de 1e bij mij in de bus
    Gefeli!
    succes met wachten nu

    Ik heb geen kaartjes uit de dierentuin, oma was het vergeten
    Knoei
    pi_60682827
    Lekker bezig nog steeds hier:
    Postcards Sent: 218 (en nog 12 onderweg) Postcards Received: 213 Distance Sent: 690,110 Kms
    44th on most postcards sent from Netherlands <<< dat werkt erg motiverend, aan het begin van de week was ik nog 47e.
    Afgelopen dagen kaarten ontvangen uit: Finland (2), Duitsland (3), Brazilië, Thailand, USA, Japan, Australië en Noorwegen.
      zaterdag 9 augustus 2008 @ 16:43:00 #138
    161748 Loqi
    Hoezo sarcastisch?
    pi_60685610
    quote:
    Op zaterdag 9 augustus 2008 13:57 schreef QTPi het volgende:
    Lekker bezig nog steeds hier:
    Postcards Sent: 218 (en nog 12 onderweg) Postcards Received: 213 Distance Sent: 690,110 Kms
    44th on most postcards sent from Netherlands <<< dat werkt erg motiverend, aan het begin van de week was ik nog 47e.
    Afgelopen dagen kaarten ontvangen uit: Finland (2), Duitsland (3), Brazilië, Thailand, USA, Japan, Australië en Noorwegen.
    wil ik oooooook!
    Er zijn nu 2 kaartjes van mij waarvan ik bang ben dat ze gaan verlopen
    Ik zit nu op 28 verzonden, 23 ontvangen, 6 onderweg, Sent distance: 98,846 Kms ,
    Received distance: 73,653 Kms
    en 46 dagen lid.
    Ben best trots
    Knoei
    pi_60685625
    Idd Loqi, je gaat als een speer!
      zaterdag 9 augustus 2008 @ 16:44:37 #140
    161748 Loqi
    Hoezo sarcastisch?
    pi_60685639
    verslavingsgevoelig zullen we maar zeggen
    Knoei
      dinsdag 12 augustus 2008 @ 11:13:50 #141
    83885 Weirdow
    Floating in hyperspace
    pi_60756672
    1e kaartje ontvangen

    En 2e lag bij thuiskomst in de bus

    [ Bericht 37% gewijzigd door Weirdow op 12-08-2008 17:50:40 ]
    Foar de kofje net eamelje en dernei ek net...
      woensdag 13 augustus 2008 @ 12:48:16 #142
    161748 Loqi
    Hoezo sarcastisch?
    pi_60791512
    Na een paar dagen saaiheid (niks gekregen en alles wat onderweg is doet er deze keer abnormaal lang over 9 dagen naar duitsland al enzo...) had ik net 4 kaartjes in de bus
    1 uit Australie, 1 uit Esland, een bedankje kaartje uit Finland van een meisje dat ik blij had gemaakt met een hele specifieke wens en een vakantiekaartje van m'n ouders uit Duitsland

    Jemig, was in mijn papier/karton/zooi lade zoek naar een stukje karton ofzo om m'n ontvangen kaarten van elkaar te scheiden, vind ik me toch een enorme stapel oude kaarten van die kaarten die je overal gratis bij krijgt, die heb ik daar over de loop van de jaren gedumpt 'omdat ze misschien eens van pas komen' en ben ze helemaal vergeten daarna. Wel een stuk of 40! Sommige van die hele lelijke boomerang kaarten, maar ook hele mooie uit diertijdschriften, van disney, suske en wiske etc.
    Ook een paar van A4 formaat. Hoeveel extra aan zegels zouden daar op moeten?
    En er zaten ook een paar oudbollige, vergeelde bij. Ik denk dat die nog van m'n moeder geweest zijn die leg ik maar even apart tot ze terug komt van vakantie

    [ Bericht 23% gewijzigd door Loqi op 13-08-2008 13:32:18 ]
    Knoei
      woensdag 13 augustus 2008 @ 16:40:12 #143
    161748 Loqi
    Hoezo sarcastisch?
    pi_60798465
    Elke keer als er een kaart van me naar Finland, Duitsland of de US aankomt krijg ik een adress in hetzelfde land.. echt elke keer! Dat kan gewoon geen toeval meer zijn en het wordt een beetje vervelend
    Knoei
    pi_60802912
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 16:40 schreef Loqi het volgende:
    Elke keer als er een kaart van me naar Finland, Duitsland of de US aankomt krijg ik een adress in hetzelfde land.. echt elke keer! Dat kan gewoon geen toeval meer zijn en het wordt een beetje vervelend
    *Grinnik* Get used to it! Dat zijn inderdaad de landen waar de meeste kaartjes naartoe gaan c.q. vandaan komen.

    Anyway.. ik had vandaag 3 kaarten tegelijk: Brazilië, Duitsland en Finland
      woensdag 13 augustus 2008 @ 20:31:36 #145
    179024 Huppelmuts
    Ja...nou...NEE dus!
    pi_60804831
    oe oe oe ikke doe ook mee

    en dankzij mij doet weirdow van fok ook mee
    If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
    [b]AirwiN schreef [/b]
    De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
      woensdag 13 augustus 2008 @ 20:35:41 #146
    179024 Huppelmuts
    Ja...nou...NEE dus!
    pi_60804960
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 12:48 schreef Loqi het volgende:


    Ook een paar van A4 formaat. Hoeveel extra aan zegels zouden daar op moeten?

    postzegel gaan met gewicht niet met formaat.

    europa 0-20 gr ¤0,75
    europa 20-50 gr ¤1,50

    buiten europa 0-20gr ¤0,92
    buiten europa 20-50gr ¤1,84
    dit zijn dan wel priority zegels he
    If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
    [b]AirwiN schreef [/b]
    De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
      donderdag 14 augustus 2008 @ 11:47:03 #147
    161748 Loqi
    Hoezo sarcastisch?
    pi_60821617
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 20:35 schreef Huppelmuts het volgende:

    [..]

    postzegel gaan met gewicht niet met formaat.

    europa 0-20 gr ¤0,75
    europa 20-50 gr ¤1,50

    buiten europa 0-20gr ¤0,92
    buiten europa 20-50gr ¤1,84
    dit zijn dan wel priority zegels he
    Ja, dat wist ik nu je t zegt eigenlijk ook wel Ik heb al eens profielen voorbij zien komen waarin mensen vragen om vreemde formaten/vormen kaarten, daar bewaar ik ze wel voor
    Knoei
      donderdag 14 augustus 2008 @ 12:45:39 #148
    112545 Muck
    Meine Sprache: International
    pi_60823098
    quote:
    Op donderdag 14 augustus 2008 11:47 schreef Loqi het volgende:

    [..]

    Ja, dat wist ik nu je t zegt eigenlijk ook wel Ik heb al eens profielen voorbij zien komen waarin mensen vragen om vreemde formaten/vormen kaarten, daar bewaar ik ze wel voor
    ik heb daarvoor kaarten in de vorm van een stuk kaas, inclusief gaatjes
    It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
      donderdag 14 augustus 2008 @ 13:53:47 #149
    161748 Loqi
    Hoezo sarcastisch?
    pi_60824931
    quote:
    Op donderdag 14 augustus 2008 12:45 schreef Muck het volgende:

    [..]

    ik heb daarvoor kaarten in de vorm van een stuk kaas, inclusief gaatjes
    Leuk! Ik heb wel boomerang kaarten met een glas erop met gaatjes waar je vingers door kunnen zodat het lijkt of je het glas vast hebt zeg maar, maarja.. die stomme reclame erop
    Knoei
    pi_60834226
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 20:31 schreef Huppelmuts het volgende:
    oe oe oe ikke doe ook mee

    en dankzij mij doet weirdow van fok ook mee
    Leukkkkk, hoe meer zielen, hoe meer vreugd enzo..
    quote:
    Op donderdag 14 augustus 2008 13:53 schreef Loqi het volgende:

    [..]

    Leuk! Ik heb wel boomerang kaarten met een glas erop met gaatjes waar je vingers door kunnen zodat het lijkt of je het glas vast hebt zeg maar, maarja.. die stomme reclame erop
    Ja, Boomerangkaarten zijn best wel geinig, maar omdat het toch 'ad cards' zijn worden ze niet door iedereen gewaardeerd. Omdat ze dus gratis zijn.

    Vandaag 2 kaartjes: 1 uit NL en 1 uit GB.
      donderdag 14 augustus 2008 @ 20:19:49 #151
    83885 Weirdow
    Floating in hyperspace
    pi_60834334
    Weer 2 kaartjes ontvangen
    Foar de kofje net eamelje en dernei ek net...
    pi_60835950
    Ik kon vandaag 10 nieuwe adressen aanvragen, mijn kaartjes gaan naar: Finland, China, Estland, India, UK, Italie, Thailand, Nieuw zeeland, Japan en Ierland.
      vrijdag 15 augustus 2008 @ 11:56:09 #153
    161748 Loqi
    Hoezo sarcastisch?
    pi_60850161
    Mijn kaartje naar Mexico is eindelijk na 36 dagen geregistreerd, met het berichtje: sorry dat ik de kaart nu pas registreer, ik heb hem al een paar weken.

    Maar hij stuurt me wel een kaartje terug.

    Volgende mag naar ons eigen landje
    Maar nu begint ook een kaart naar China ernstige vormen van verloop te vertonen
    Knoei
    pi_60854442
    quote:
    Op donderdag 14 augustus 2008 21:21 schreef Sonja27 het volgende:
    Ik kon vandaag 10 nieuwe adressen aanvragen, mijn kaartjes gaan naar: Finland, China, Estland, India, UK, Italie, Thailand, Nieuw zeeland, Japan en Ierland.
    Lekker bezig Son!
      vrijdag 15 augustus 2008 @ 15:33:15 #155
    83885 Weirdow
    Floating in hyperspace
    pi_60856500
    En nog een kaartje
    Foar de kofje net eamelje en dernei ek net...
      zondag 17 augustus 2008 @ 09:43:13 #156
    179024 Huppelmuts
    Ja...nou...NEE dus!
    pi_60894585
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2008 11:56 schreef Loqi het volgende:
    Mijn kaartje naar Mexico is eindelijk na 36 dagen geregistreerd, met het berichtje: sorry dat ik de kaart nu pas registreer, ik heb hem al een paar weken.

    Maar hij stuurt me wel een kaartje terug.

    Volgende mag naar ons eigen landje
    Maar nu begint ook een kaart naar China ernstige vormen van verloop te vertonen
    dat is ook best wel lullig

    Vandaag kaartje uit taiwan ontvangen (uhm gisteren al maar toen was ik niet thuis)
    If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
    [b]AirwiN schreef [/b]
    De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
      zondag 17 augustus 2008 @ 09:44:54 #157
    179024 Huppelmuts
    Ja...nou...NEE dus!
    pi_60894603
    quote:
    Sta jij als User nog niet in de OP meldt het dan in het topic dan kun je erbij gezet worden
    Tips en aanvullingen zijn altijd welkom
    ik sta nog niet in de OP !
    If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
    [b]AirwiN schreef [/b]
    De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
      zondag 17 augustus 2008 @ 11:43:50 #158
    161748 Loqi
    Hoezo sarcastisch?
    pi_60896656
    quote:
    Op zondag 17 augustus 2008 09:44 schreef Huppelmuts het volgende:

    [..]

    ik sta nog niet in de OP !
    Ik ook niet (ook Loqi op postcrossing)
    Knoei
      zondag 17 augustus 2008 @ 17:02:26 #159
    83885 Weirdow
    Floating in hyperspace
    pi_60902660
    Same here !
    Foar de kofje net eamelje en dernei ek net...
      zondag 17 augustus 2008 @ 18:31:27 #160
    179024 Huppelmuts
    Ja...nou...NEE dus!
    pi_60904266
    woei gisteren kaart uit taiwan ontvangen en degene die hem heeft gestuurd heeft ook op mn postcrossingblog een berichtje achter gelaten
    If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
    [b]AirwiN schreef [/b]
    De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
    pi_60918594
    Ik vind het nog steeds helemaal leuk!
    Ben zo blij dat ik het hier gelezen heb
    Ben nu echt een kaartjes addict
    pi_60965731
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 16:40 schreef Loqi het volgende:
    Elke keer als er een kaart van me naar Finland, Duitsland of de US aankomt krijg ik een adress in hetzelfde land.. echt elke keer! Dat kan gewoon geen toeval meer zijn en het wordt een beetje vervelend
    Daarom vraag ik vaak pas weer nieuwe adressen aan als ik meer dan drie adressen mag aanvragen. Bij meerdere krijg je namelijk altijd verschillende landen. Duitsland en Finland gaan er natuurlijk als eerste uit.
      donderdag 21 augustus 2008 @ 09:48:53 #163
    179024 Huppelmuts
    Ja...nou...NEE dus!
    pi_61002042
    quote:
    Op dinsdag 19 augustus 2008 22:03 schreef wyccie het volgende:

    [..]

    Daarom vraag ik vaak pas weer nieuwe adressen aan als ik meer dan drie adressen mag aanvragen. Bij meerdere krijg je namelijk altijd verschillende landen. Duitsland en Finland gaan er natuurlijk als eerste uit.
    dat heb ik ook al gemerkt ja.
    gisteren een kaart ontvangen die maar 2 dagen onderweg was ^^
    If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
    [b]AirwiN schreef [/b]
    De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
    pi_61018247
    quote:
    Op zondag 17 augustus 2008 11:43 schreef Loqi het volgende:

    [..]

    Ik ook niet (ook Loqi op postcrossing)
    De oorspronkelijk OP is uit de Fok! Wiki verdwenen (vanwege spam...vreemd) Misschien kan een modje dit weer activeren.


    Afgelopen tijd kaartjes gekregen uit:
    Finland, Brazilië, USA, UK, NL en DE.

    Gestuurd naar: Polen, UK, Canada, China, USA, DE, Maleisië, Italië, Finland en Rusland
    Momenteel in totaal 12 kaarten onderweg.
      zaterdag 23 augustus 2008 @ 10:23:52 #165
    161748 Loqi
    Hoezo sarcastisch?
    pi_61059791
    quote:
    Op dinsdag 19 augustus 2008 22:03 schreef wyccie het volgende:

    [..]

    Daarom vraag ik vaak pas weer nieuwe adressen aan als ik meer dan drie adressen mag aanvragen. Bij meerdere krijg je namelijk altijd verschillende landen. Duitsland en Finland gaan er natuurlijk als eerste uit.
    Dit heb ik eens geprobeerd, maar voor de registraties in finland en de usa kreeg ik gewoon weer adressen uit die langen. Ik zit vast in een Loop denk ik
    Knoei
    pi_61067905
    De laatste keren dat ik adressen heb aangevraagd (vaak per acht of tien) heb ik natuurlijk Duitsland en Finland gehad. Maar ook Amerika, Groot-Brittannië, Brazilië, Thailand, Slovenië, Tsjechië, Turkije, Estland en Polen.
    Wel zie ik dat mijn laatste twaalf ontvangen kaarten voornamelijk uit Amerika en Finland komen.
    Zelf vind ik dat nooit zo'n probleem. Ik heb het gevoel dat de Finnen (en Amerikanen) er vaak iets meer moeite voor doen en leukere kaartjes sturen.

    Gisteren heel veel leuke kaarten gekocht, maar helaas mag ik nog even geen nieuwe adressen aanvragen.
      dinsdag 26 augustus 2008 @ 09:56:21 #167
    83885 Weirdow
    Floating in hyperspace
    pi_61132242
    Zoo, 5 kaartjes onderweg naar: Amerika, Finland, Duitsland, Taiwan en Estland
    Foar de kofje net eamelje en dernei ek net...
    pi_61132877
    Ik heb een vriedin ook zo gek gekregen om te gaan postcrossen, maar ze is nog niet zo gek om ook op Fok! te komen, hahahahaha.
    Nog steeds 12 kaartjes onderweg: o.a.Spanje, Taiwan en Litouwen en flink aantal van donderdag nog.
      dinsdag 26 augustus 2008 @ 16:48:34 #169
    112545 Muck
    Meine Sprache: International
    pi_61142702
    Zo, na een kleine break ben ik weer enthousiast aan het postcrossen geslagen
    Er zijn kaartjes onderweg naar : Amerika, Maleisië, Brazilië, Duitsland, Finland, Rusland en Mexico

    Ik zal zo gelijk de nieuwe gebruikers in de OP zetten
    It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
      dinsdag 26 augustus 2008 @ 17:03:10 #170
    112545 Muck
    Meine Sprache: International
    pi_61143082
    Weirdow en huppelmuts, ik wist niet welke naam jullie op PC gebruiken, dus er staat nog geen linkje bij jullie naam in de OP. Als je het even doorgeeft, pas ik het alsnog aan
    It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
      woensdag 27 augustus 2008 @ 14:25:49 #171
    83885 Weirdow
    Floating in hyperspace
    pi_61165870
    Foar de kofje net eamelje en dernei ek net...
    pi_61222340
    quote:
    Op dinsdag 26 augustus 2008 17:03 schreef Muck het volgende:
    Weirdow en huppelmuts, ik wist niet welke naam jullie op PC gebruiken, dus er staat nog geen linkje bij jullie naam in de OP. Als je het even doorgeeft, pas ik het alsnog aan
    Kun jij er ook voor zorgen dat de OP weer in de Fok!Wiki komt?

    Vandaag 3 kaartjes verstuurd: Italië, USA en de Filippijnen (was toch alweer 2 jaar geleden dat ik daar een kaartje naartoe mocht sturen.)
    pi_61242265
    Hahahaha en hier was het vandaag zo ver...........
    Een kaartje van een bekende!!!

    Dankjewel Vava voor je kaart
      dinsdag 2 september 2008 @ 09:29:56 #174
    179024 Huppelmuts
    Ja...nou...NEE dus!
    pi_61314351
    dibbl ben ik daar en weirdow is weird_al

    ik werk als postbode en van de week moest ik bij iemand kaartjes afkomstig van PC's bezorgen
    Die is ook pas geleden begonnen leuk is dat

    Doen jullie allemaal ook naar NL sturen? En gooit iedereen zn kaarten op Flickr? of op een eigen blog?

    Ik heb alles op mijn blog staan: http://dibspostcards.web-log.nl
    If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
    [b]AirwiN schreef [/b]
    De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
    pi_61321499
    Vanmiddag om half 1 ongeveer is eindelijk kaart ID: NL-100.000 vergeven. Deze kaart gaat naar Engeland. (Op het forum gelezen)
    We gaan dus lekker!

    Ik heb een deel van mn kaarten ingescand, maar het zijn er zoooo veel dat het echt een klus is. Een deel staat op photobucket maar flickr is misschien handiger.
      dinsdag 2 september 2008 @ 18:47:34 #176
    161748 Loqi
    Hoezo sarcastisch?
    pi_61326745
    Wheeeee, ik mag nu 7 kaarten tegelijk onderweg hebben
    Had vandaag een super cool kaartje uit Beijing, met de olympische mascottes en stempels van het vogelnest en de waterkubus
    Knoei
      woensdag 3 september 2008 @ 09:29:41 #177
    179024 Huppelmuts
    Ja...nou...NEE dus!
    pi_61340520
    28 augustus heb ik 4 kaarten verzonden, 1 was er nog onderweg naar portugal, die 4 kaarten gingen naar taiwan, finland, usa, duitsland.

    Nu is er nog maar 1 kaart onderweg naar taiwan.

    snel hoor.

    en als die ene kaart aankomt mag ik er 6 versturen
    If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
    [b]AirwiN schreef [/b]
    De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
      woensdag 3 september 2008 @ 10:04:11 #178
    83885 Weirdow
    Floating in hyperspace
    pi_61341127
    quote:
    Op dinsdag 26 augustus 2008 09:56 schreef Weirdow het volgende:
    Zoo, 5 kaartjes onderweg naar: Amerika, Finland, Duitsland, Taiwan en Estland
    Finland: 2 dagen
    Amerika/Estland/Duitsland: 4 dagen
    en taiwan: 8 dagen (Kreeg reactie in Nederlands, bleek Nederlander te zijn )

    Nu weer afwachten wat ik mijn bus krijg
    Foar de kofje net eamelje en dernei ek net...
      woensdag 3 september 2008 @ 10:43:21 #179
    179024 Huppelmuts
    Ja...nou...NEE dus!
    pi_61341887
    * Huppelmuts heeft weirdow verslaafd gemaakt
    If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
    [b]AirwiN schreef [/b]
    De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
    pi_61354607
    Vandaag een "kaartje" ontvangen dat ik denk... wat moet ik ermee.... Tis een uitgeknipt dingetje uit een blad. Daarop een wit velletje geplakt met een standaard stukje getypte tekst. Kortom die heeft gewoon 1 standaard tekst plakt dat verhaal gewoon overal op verandert enkel steeds adres en ID en stuurt dat op. Het mag geen ansichtkaart genoemd worden.... Jammer dat niet iedereen een beetje moeite doet.
      woensdag 3 september 2008 @ 21:01:49 #181
    179024 Huppelmuts
    Ja...nou...NEE dus!
    pi_61358274
    pff ik zit hele avonden mijn eigen kaarten te maken bloed zweet en tranen kost me dat.

    jammer dat er ook zulke luie mensen meedoen
    If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
    [b]AirwiN schreef [/b]
    De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
    pi_61358606
    Wat voor soort kaarten maak je dan?

    Ik kreeg er eentje in een envelop. Een advertentiekaart. Dat snap ik niet zo, eigenlijk. Als je dan gaat besparen op kaarten, waarom dan geld verspillen aan een envelop?
    Of zij schaamt zich voor haar slechte Engels en wil niet dat postbodes meelezen, dat kan ook.
      woensdag 3 september 2008 @ 22:50:40 #183
    179024 Huppelmuts
    Ja...nou...NEE dus!
    pi_61362473
    uhm 3D kaarten
    If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
    [b]AirwiN schreef [/b]
    De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
    pi_61363177
    Met van die schuimpjes die je onder het plaatje plakt?
    Dat heb ik ook wel eens gemaakt. Potdorie, ik heb die spullen nog ergens liggen natuurlijk! Shit, vakantie voorbij en ik denk er nu pas aan.
    pi_61367492
    quote:
    Op woensdag 3 september 2008 23:08 schreef wyccie het volgende:
    Met van die schuimpjes die je onder het plaatje plakt?
    Dat heb ik ook wel eens gemaakt. Potdorie, ik heb die spullen nog ergens liggen natuurlijk! Shit, vakantie voorbij en ik denk er nu pas aan.
    Nou, hup...aan de slag er weer mee


    Hier is het verder erg rustig op postcrossgebied. Nog steeds 12 kaartjes onderweg. De laatste dagen verstuurd naar: Estland, Litouwen, Duitsland, België.
      donderdag 4 september 2008 @ 08:44:56 #186
    136730 PiRANiA
    All thinking men are atheists.
    pi_61367926
    Wel een beetje een vrouwending dit, of niet?
    als ik de post(st)ers hier zie..
      donderdag 4 september 2008 @ 11:51:23 #187
    179024 Huppelmuts
    Ja...nou...NEE dus!
    pi_61371961
    quote:
    Op donderdag 4 september 2008 08:44 schreef PiRANiA het volgende:
    Wel een beetje een vrouwending dit, of niet?
    als ik de post(st)ers hier zie..
    * Huppelmuts wijst naar weirdow

    die heeft een piem0l
    If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
    [b]AirwiN schreef [/b]
    De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
      donderdag 4 september 2008 @ 11:52:28 #188
    179024 Huppelmuts
    Ja...nou...NEE dus!
    pi_61371984
    quote:
    Op woensdag 3 september 2008 23:08 schreef wyccie het volgende:
    Met van die schuimpjes die je onder het plaatje plakt?
    Dat heb ik ook wel eens gemaakt. Potdorie, ik heb die spullen nog ergens liggen natuurlijk! Shit, vakantie voorbij en ik denk er nu pas aan.
    ja die!!

    hartstikke leuk en burgerlijk maar dat geeft niet
    If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
    [b]AirwiN schreef [/b]
    De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
    pi_61384251
    Vandaag een heel blije brievenbus!
    4 officiële postcrosskaartjes uit Brazilië, Litouwen, Italië en Finland.
    1 kaart gewoon van een kennis van Mallorca.
    1 ansichtkaartenmapje met 30 kaarten van Lissabon, via een privat swap geregeld (1e x).
      vrijdag 5 september 2008 @ 17:18:11 #190
    83885 Weirdow
    Floating in hyperspace
    pi_61406941
    quote:
    Op donderdag 4 september 2008 11:51 schreef Huppelmuts het volgende:

    [..]

    * Huppelmuts wijst naar weirdow

    die heeft een piem0l
    Daar weet jij niets van!
    Van de week weer even paar nieuwe kaarten op de post doen
    Foar de kofje net eamelje en dernei ek net...
      vrijdag 5 september 2008 @ 20:57:02 #191
    179024 Huppelmuts
    Ja...nou...NEE dus!
    pi_61412993
    quote:
    Op vrijdag 5 september 2008 17:18 schreef Weirdow het volgende:

    [..]

    Daar weet jij niets van!
    Van de week weer even paar nieuwe kaarten op de post doen
    of jij ging van de week met een huge nepnegerpiemel die op je bureau staat spelen of met je eigen piemel of met allebei!

    Hoe dan ook dat jij in het bezit bent van een piemel is een feit!


    OT: vandaag kreeg ik een kaart ik al helemaal blij liep meteen naar de laptop om hem te registreren was die van mn oom en tante die op vakantie zijn
    If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
    [b]AirwiN schreef [/b]
    De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
      zaterdag 6 september 2008 @ 09:56:45 #192
    161748 Loqi
    Hoezo sarcastisch?
    pi_61421563
    Ik heb vandaag 2 berichtjes verstuurd naar mensen waarvan de kaarten al heel lang onderweg zijn (40 dagen China, 18 dagen Duitsland) om te vragen of ze de kaart misschien toch gehad hebben
    Knoei
      zaterdag 6 september 2008 @ 10:05:09 #193
    179024 Huppelmuts
    Ja...nou...NEE dus!
    pi_61421653
    ik heb nu geen kaarten meer onderweg

    zal vandaag eens ff kaarten versturen
    If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
    [b]AirwiN schreef [/b]
    De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
      zaterdag 6 september 2008 @ 15:05:45 #194
    112545 Muck
    Meine Sprache: International
    pi_61426958
    Ik heb weirdow en huppelmuts ook in de OP gezet inmiddels.
    Als ik straks klaar ben met mijn huiswerk (jawel, ik studeer weer ) zal ik eens kijken of ik een mooie wiki kan maken
    It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
      zaterdag 6 september 2008 @ 15:49:10 #195
    112545 Muck
    Meine Sprache: International
    pi_61427653
    Zooo, de wiki doet het weer, ik ga hem gelijk even updaten.
    Als jullie het goed vinden, bied ik mezelf bij deze gelijk aan als wiki-master. Als er iets veranderd moet worden, geef dan even een gil
    It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
      zaterdag 6 september 2008 @ 16:56:22 #196
    161748 Loqi
    Hoezo sarcastisch?
    pi_61429161
    mijn kaart naar Duitsland is nu ook geregistreerd, ik had blijkbaar het verkeerde id-nummer opgeschreven. En de nieuwe kaart mag nu naar Japan ipv weer naar Duitsland
    Dus ik heb nu kaartjes op weg naar: Japan, Denemarken, Polen, Finland, USA, Canada en China (op Finland en USA na allemaal nieuwe landen voor mij )
    Nu maar hopen dat die kaart naar China (41 dagen nu) snel opgelost kan worden.
    Knoei
    pi_61444355
    Kaart naar de Oekraïne aangekomen. Omdat ik nu op 250 verzonden sta, mag ik vanaf nu 13 kaartjes kaarten versturen.
    Nieuwe adressen in Oostenrijk én Thailand

    Ik heb trouwens een lastige bug ontdekt: een kaart staat bij mij nog op travelling (reeds 11 dagen) maar bij de geadresseerde staat ie in de received lijst (na 3 dagen al).
    Ik heb er een topic over geopend in het forum. Maar misschien is het een tip voor degenen die nog zitten te wachten tot hun kaartjes aankomen ergens....
    pi_61452860
    En ik heb al twee keer gehad dat ik meerdere adressen heb aangevraagd waarvan er 1 adres niet naar mijn e-mail was verzonden.
    pi_61467485
    quote:
    Op zondag 7 september 2008 17:52 schreef wyccie het volgende:
    En ik heb al twee keer gehad dat ik meerdere adressen heb aangevraagd waarvan er 1 adres niet naar mijn e-mail was verzonden.
    Gebruik je een hotmail-adres? Dan is het handig om eens in je spamfolder te kijken. Onderstaande quote heb ik van het postcrossforum gehaald:
    quote:
    Hotmail is known to have problems with postcrossing. Other than that, if it helps, the F.A.Q. says:

    I requested an address but it didn't arrive on my inbox! (or other email problems)

    Don't panic!

    If for some reason the email with an address didn't arrive in your inbox, or you loose it, simply go to your Sent postcards and click the ID of that postcard: the address will be shown to you once again.

    Unfortunately, some email servers consider Postcrossing to be a spammer and thus discard the emails. This is beyond our control but several things can be done to overcome this situation. Please try this:

    1. check your email account Junk/Spam folder;
    2. change your email address in the profile to another one in a different provider (gmail.com is known to work);
    3. make sure that the domain @postcrossing.com is in your list of safe senders;
    4. in the very odd case that all the above options failed, please contact the webmaster for help.

    Note: If you are using an anti-spam filter that requires senders to manually confirm that they want to send you a message (for instance, by clicking a link), you might want to disable that for emails sent from the domain postcrossing.com.
    In deze thread staat ook nog wat informatie.
    pi_61468305
    Nee, Yahoo. Maar ik zag al dat ze in het spam-mapje terecht waren gekomen.
    Toch vreemd dat de rest wel aankomt.
      maandag 8 september 2008 @ 11:06:55 #201
    179024 Huppelmuts
    Ja...nou...NEE dus!
    pi_61469254
    grrrr postzegels op

    en ff geen geld om een heel mapje zegels te halen
    If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
    [b]AirwiN schreef [/b]
    De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
      maandag 8 september 2008 @ 18:10:32 #202
    161748 Loqi
    Hoezo sarcastisch?
    pi_61478341
    Pff, vandaag een kaart gekregen uit de USA, waar alleen het id nummer op staat, niet eens een 'happy postcrossing'. Doe dan niet mee als je er toch geen moeite in wilt stoppen
    Knoei
    pi_61482421
    quote:
    Op maandag 8 september 2008 18:10 schreef Loqi het volgende:
    Pff, vandaag een kaart gekregen uit de USA, waar alleen het id nummer op staat, niet eens een 'happy postcrossing'. Doe dan niet mee als je er toch geen moeite in wilt stoppen
    Hè bah, die registreer je dan ook zonder een bedankwoord?
      maandag 8 september 2008 @ 21:13:43 #204
    179024 Huppelmuts
    Ja...nou...NEE dus!
    pi_61483738
    quote:
    Op maandag 8 september 2008 18:10 schreef Loqi het volgende:
    Pff, vandaag een kaart gekregen uit de USA, waar alleen het id nummer op staat, niet eens een 'happy postcrossing'. Doe dan niet mee als je er toch geen moeite in wilt stoppen
    die zou ik expres een poosje apart leggen en pas na een week of 3 een keer registreren ofsow

    of is dat heel gemeen?
    If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
    [b]AirwiN schreef [/b]
    De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
      dinsdag 9 september 2008 @ 18:43:46 #205
    161748 Loqi
    Hoezo sarcastisch?
    pi_61505340
    quote:
    Op maandag 8 september 2008 20:29 schreef QTPi het volgende:

    [..]

    Hè bah, die registreer je dan ook zonder een bedankwoord?
    Ja heb ik ook gedaan
    en nou kreeg ik er vandaag weer zo een ook uit de usa.

    Een tijdje laten liggen heb ik ook aan zitten denken Maar die 2e was wel een super mooie, kleurige kaart en het is wel een beetje gemeen
    Knoei
    pi_61505985
    Dat is wel jammer, zeg. Nou had ik laatst iemand die mijn kaart geregistreerd had zonder dankwoord. En ik schrijf altijd een verhaaltje op de kaart. Ik had er zelfs stickers op geplakt.
      woensdag 10 september 2008 @ 22:13:00 #207
    112545 Muck
    Meine Sprache: International
    pi_61537272
    Wat zonde zeg

    ik kreeg vandaag een hele toffe Moomin-kaart met allemaal stickers erop van 2 Finse zusjes van 4 en 5 jaar oud
    http://www.postcrossing.com/user/Tomtiida Kijk hoe schattig
    It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
      woensdag 10 september 2008 @ 22:33:50 #208
    179024 Huppelmuts
    Ja...nou...NEE dus!
    pi_61538175
    ghehehe ik heb ook een moomin kaart gehad

    kom ik net pas achter omdat ik nu eindelijk een keer deed googlen naar moomin
    If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
    [b]AirwiN schreef [/b]
    De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
      woensdag 10 september 2008 @ 22:57:54 #209
    112545 Muck
    Meine Sprache: International
    pi_61539024
    ik heb zelfs een tijdje een moomin-UI gehad
    It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
      donderdag 11 september 2008 @ 08:04:08 #210
    161748 Loqi
    Hoezo sarcastisch?
    pi_61542946
    Moomin zelf nog geen kaartje van gehad.

    Ik plak ook vaak stickertjes op kaarten, soms is de achterkant gewoon zo saai en wit..
    Knoei
    pi_61560725
    Vandaag 2 kaartjes gekregen:1 uit de US en 1 uit Griekenland.
    pi_61560881
    quote:
    Op dinsdag 26 augustus 2008 16:48 schreef Muck het volgende:

    Ik zal zo gelijk de nieuwe gebruikers in de OP zetten
    In de OP staan ook nog users die niet meer (actief) postcrossen:
    Allan24, Fannetje, Twinky hebben hun account opgeheven
    ijsmeis, Knoekie, Klonk, mForce, Troel, Razor21 zijn allen langer dan 3 maanden niet ingelogd.

    Wil je dat eventueel nog aanpassen Muckster? Thanks hon.
      zondag 14 september 2008 @ 10:45:03 #213
    179024 Huppelmuts
    Ja...nou...NEE dus!
    pi_61616151
    dankzij mij doet mn buurvrouw nu ook mee
    If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
    [b]AirwiN schreef [/b]
    De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
      zondag 14 september 2008 @ 10:54:37 #214
    83885 Weirdow
    Floating in hyperspace
    pi_61616237
    Hmm.. kaartje uit Taiwan gekregen, maar met verkeerd id erop...
    Die unknown card seeker al aangezet, maar dat duurt ook wel even volgens mij.

    Oh en heb een vriendin van me ook aan de Postcrossing geholpen..
    Ze zit nu zelfs druk kaartjes te maken
    Foar de kofje net eamelje en dernei ek net...
      zondag 14 september 2008 @ 11:22:44 #215
    161748 Loqi
    Hoezo sarcastisch?
    pi_61616616
    Na 48 dagen is mijn kaartje naar China eindelijk geregistreerd
    Knoei
    pi_61617975
    Jakkes ik heb er weer een expired bij Kaart naar Japan niet aangekomen/geregisteerd binnen de 60 dagentermijn. Jammer hoor.

    Ik heb nog steeds geen antwoord gekregen op mijn bugmelding in het topic. Best wel jammer. Heb er al 3 emails over gestuurd. (Kaart aangekomen en geregisteerd, maar bij mij nog steeds travelling...)
      maandag 15 september 2008 @ 20:05:23 #217
    161748 Loqi
    Hoezo sarcastisch?
    pi_61655197
    Ik had vandaag een super mooi kaartje uit Denemarken, mijn kaartje naar Spanje is aangekomen (in 3 dagen al ) en ik mag een nieuwe sturen naar Zuid Afrika
    Knoei
      dinsdag 16 september 2008 @ 13:01:20 #218
    179024 Huppelmuts
    Ja...nou...NEE dus!
    pi_61672253
    6 onderweg

    japan, finland, usa, duitsland, slovenie en engeland
    If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
    [b]AirwiN schreef [/b]
    De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
    pi_61680124
    Vandaag een kaartje uit Cascais in Portugal. Ik denk goh dat is toevallig, mijn ouders zitten daar en ik krijg daar dus een PC kaartje vandaan....... oh verrek hij is van mijn ouders
      dinsdag 16 september 2008 @ 19:08:52 #220
    161748 Loqi
    Hoezo sarcastisch?
    pi_61682237
    Mag een kaartje sturen naar Noorwegen (nieuw land voor mij) staat er helemaal niks in het profiel, nog niet eens hoi ik heet...! Dat vind ik altijd zo jammer
    Knoei
    pi_61756706
    Wat zijn sommige mensen een ondankbare zielen.... stuur ik een leuk kaartje van Amsterdam naar een duitse, uitleg erbij dat ik in Amstelveen woon maar gek ben op amsterdam. Toevallig net die avond naar Amsterdam toe ga bladiebla.
    Krijg ik als antwoord bij het registreren: It's sad, that you didn't write something about you or your country, but thanks.

    Volgens mij mag een ieder zelf weten wat hij op zijn/haar kaartjes schrijft toch? Maar nee die persoon wil perse iets weten over jou en je land (staat in het profiel) ik besloot wat te schrijven nav het kaartje enzo....

    Zulke mensen moesten verboden worden op postcrossing
      vrijdag 19 september 2008 @ 13:43:01 #222
    112545 Muck
    Meine Sprache: International
    pi_61758135
    quote:
    Op donderdag 11 september 2008 21:00 schreef QTPi het volgende:

    [..]

    In de OP staan ook nog users die niet meer (actief) postcrossen:
    Allan24, Fannetje, Twinky hebben hun account opgeheven
    ijsmeis, Knoekie, Klonk, mForce, Troel, Razor21 zijn allen langer dan 3 maanden niet ingelogd.

    Wil je dat eventueel nog aanpassen Muckster? Thanks hon.
    sure babe, ik kijk er dit weekend even naar
    It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
      vrijdag 19 september 2008 @ 17:15:11 #223
    83885 Weirdow
    Floating in hyperspace
    pi_61763888
    Zooo, ook weer een paar kaartjes onderweg.
    NL (aangekomen), België, Finland, Duitsland en USA

    [ Bericht 24% gewijzigd door Weirdow op 19-09-2008 20:48:09 (Vage zin.. en landen erin gezet :)) ]
    Foar de kofje net eamelje en dernei ek net...
      vrijdag 19 september 2008 @ 19:18:33 #224
    161748 Loqi
    Hoezo sarcastisch?
    pi_61766326
    quote:
    Op vrijdag 19 september 2008 12:57 schreef Sonja27 het volgende:
    Wat zijn sommige mensen een ondankbare zielen.... stuur ik een leuk kaartje van Amsterdam naar een duitse, uitleg erbij dat ik in Amstelveen woon maar gek ben op amsterdam. Toevallig net die avond naar Amsterdam toe ga bladiebla.
    Krijg ik als antwoord bij het registreren: It's sad, that you didn't write something about you or your country, but thanks.

    Volgens mij mag een ieder zelf weten wat hij op zijn/haar kaartjes schrijft toch? Maar nee die persoon wil perse iets weten over jou en je land (staat in het profiel) ik besloot wat te schrijven nav het kaartje enzo....

    Zulke mensen moesten verboden worden op postcrossing
    Bah, erg flauw hoor. Ik snap niet dat het voor sommige mensen zo moeilijk is om dankbaar te zijn voor de moeite die je in een kaartje stopt.. en die mensen die perse dit of dat moeten hebben

    Ik had vandaag een super mooie zwart/wit kaart uit Canada met een kerkinterieur (heb in m'n profiel staan dat ik erg van kerken hou) met een zelfgemaakte postzegel en een heel levensverhaal van de man die hem gestuurd heeft echt een juweeltje van een kaart

    Ik heb nu kaarten op weg naar Noorwegen, Finland, Vs, Duitsland, Zuid Afrika, Italië en Australië
    Knoei
      maandag 22 september 2008 @ 13:10:31 #225
    161748 Loqi
    Hoezo sarcastisch?
    pi_61822989
    Vandaag een prachtige kaart uit Servië gekregen 2x zo groot als een normale kaart met een prachtige foto van de St. Marko kerk in Belgrado.
    This made my day
    Knoei
    pi_61833443
    Ik had een kaartje uit Brunei. Nog nooit van gehoord Maar het bestaat echt!
    pi_61833676
    De Sultan van Brunei is de rijkste persoon op aarde. Dat wordt wel eens gezegd. Maar misschien is hij wel ingehaald door Gates.
      dinsdag 30 september 2008 @ 18:30:16 #228
    161748 Loqi
    Hoezo sarcastisch?
    pi_62029956
    Mijn verslaving begint toch echt ernstige vormen aan te nemen. Ik mag nu 8 kaarten tegelijk onderweg hebben, ik ben nu 3 maanden bezig
    Knoei
      vrijdag 3 oktober 2008 @ 19:33:10 #229
    179024 Huppelmuts
    Ja...nou...NEE dus!
    pi_62112411
    kreeg vandaag een adcard met daarop alleen de ID code.

    Ik heb zoiets van die ga ik niet reggen. Of ik laat hem een paar weken liggen en reg hem dan pas en doe dan als bedank tekst iets van "ja het was zo een oninteressante kaart dat ik zoiets had van die hoeft niet geregd te worden. heb hem al een paar weken in huis sorry" maar dan in het engels natuurlijk
    If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
    [b]AirwiN schreef [/b]
    De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
    pi_62118297
    Vraag dan geen nieuwe adressen aan als je er geen tijd voor hebt. Zo jammer.
    Ik zou gewoon (laat) registreren zonder bedankje.
    pi_62123535
    Omdat ik nogal uit verhouding liep...stuur ik op dit moment even geen kaarten totdat het weer wat rechtgetrokken is. 6 kaartjes onderweg nog.

    IK heb trouwens een verzoekje aan jullie:

    -weg. Ook aan verkapte en of ingepakte spam doen we niet aan op FOK!-

    [ Bericht 26% gewijzigd door BrandX op 04-10-2008 13:35:47 ]
    pi_62187678
    Wat voor postzegels plakken jullie eigenlijk? Er zijn voor het buitenland niet echt speciale postzegels uitgegeven, of wel?
      dinsdag 7 oktober 2008 @ 06:53:24 #233
    83885 Weirdow
    Floating in hyperspace
    pi_62193021
    Die priority zegels gebruik ik altijd. En voor binnen nederland heb ik nog kinderpostzegels
    Foar de kofje net eamelje en dernei ek net...
      dinsdag 7 oktober 2008 @ 07:59:10 #234
    179024 Huppelmuts
    Ja...nou...NEE dus!
    pi_62193397
    ik haal ook gewoon die priority zegels.

    een mapje voor buiten europa en een voor binnen europa
    If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
    [b]AirwiN schreef [/b]
    De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
    pi_62245968
    Nou, het is ongelooflijk:
    Deze kaart is vandaag geregistreerd, berichtje erbij stond alleen in: Sorry for the long delay! Niet eens een bedankje. Nou dan kun je er beter mee stoppen. ( ze kon pas weten dat ie er zo lang over gedaan bij het registreren en niet eerder...)
    7 Jan, 2008 1,830 Kms 275 days Registered
      woensdag 8 oktober 2008 @ 23:15:00 #236
    112545 Muck
    Meine Sprache: International
    pi_62247829
    275 dagen?

    Een béétje later dan gepland (:@) maar de OP is helemaal up-to-date hoor jongens
    It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
    pi_62247885
    quote:
    Op woensdag 8 oktober 2008 23:15 schreef Muck het volgende:
    275 dagen?

    Een béétje later dan gepland (:@) maar de OP is helemaal up-to-date hoor jongens
    Had ik vandaag al gezegd hoe fantastisch je bent

    Muck: je bent fantastisch! Thanks!
      woensdag 8 oktober 2008 @ 23:21:52 #238
    112545 Muck
    Meine Sprache: International
    pi_62248054
    quote:
    Op woensdag 8 oktober 2008 23:16 schreef QTPi het volgende:

    [..]

    Had ik vandaag al gezegd hoe fantastisch je bent

    Muck: je bent fantastisch! Thanks!


    ik vind jou ook helemaal leuk hoor
    It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
      maandag 20 oktober 2008 @ 14:17:56 #239
    161748 Loqi
    Hoezo sarcastisch?
    pi_62528086
    Zo, vandaag kaartjes naar Engeland, Griekenland en ons kikkerlandje op de post gedaan

    Hoe gaat het bij jullie allemaal? Het is hier ineens zo stil
    Knoei
    pi_62538139
    Ik moet nog steeds nieuwe kaarten kopen... Vind het wel leuk om de kaarten nu te zien in de Postcard Wall. Heb er al een aardig aantal ingescand.
      maandag 20 oktober 2008 @ 21:21:11 #241
    179024 Huppelmuts
    Ja...nou...NEE dus!
    pi_62539235
    ik loop achter met inscannen, met mijn blog en met sturen.

    morgen maar even 6 adressen aanvragen
    If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
    [b]AirwiN schreef [/b]
    De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
      dinsdag 21 oktober 2008 @ 10:12:51 #242
    161748 Loqi
    Hoezo sarcastisch?
    pi_62548180
    Ik heb zelf geen scanner, dus kan mijn ontvangen kaartjes er niet op zetten, maar het is wel super leuk om de kaarten die je iemand hebt gestuurd terug te zien
    Knoei
      dinsdag 21 oktober 2008 @ 23:11:45 #243
    202348 Susi
    Temple of Love
    pi_62569269
    Ik heb dit ook ontdekt vorige week :-), half verslaafd al . Heb inmiddels al kaarten op de bus gedaan richting Canada, de VS, Finland, Slovenië en Duitsland. Heb stiekem nog een accountje aangemaakt, maar daar ook keurig vijf kaarten mee verstuurd.
    Mijn kaart naar Slovenië was er overigens binnen 3 dagen al

    Nu maar wachten op de eerste. En mocht er iemand een kaart naar mij toevallig sturen: ik woon ook in Finland

    [ Bericht 17% gewijzigd door Susi op 21-10-2008 23:27:29 ]
      woensdag 22 oktober 2008 @ 10:25:55 #244
    161748 Loqi
    Hoezo sarcastisch?
    pi_62575588
    Leuk Susi! Welkom
    Ik hoop dat, met mijn hoeveelheid kaartjes naar Finland op het moment, ik jou zeker een keer krijg
    Knoei
    pi_62684036
    quote:
    Op dinsdag 21 oktober 2008 23:11 schreef Susi het volgende:
    Ik heb dit ook ontdekt vorige week :-), half verslaafd al .
    Welkom!


    Ik heb eindelijk weer kaarten gekocht en zojuist nieuwe adressen opgevraagd:
    2x USA, 2x FI, Turkije, Wit-Rusland, Rusland, Duitsland, Frankrijk, Canada, Australië.
    pi_62746938
    Dat ik hier niet eerder achter ben gekomen! Ik ben al wel een tijdje bezig op penpal-site's. Heb daar ook met een zeker iemand goed contact. Maar de rest vervalt. Ging ik even zoeken om te kijken of er wat werd gezegd op FOK! hierover, kom ik hier!
    Wauw! Ben meteen verkocht. Ga me meteen ever registreren en uitvogelen.
    pi_62747657
    quote:
    Op dinsdag 28 oktober 2008 12:05 schreef pieterb het volgende:
    Dat ik hier niet eerder achter ben gekomen! Ik ben al wel een tijdje bezig op penpal-site's. Heb daar ook met een zeker iemand goed contact. Maar de rest vervalt. Ging ik even zoeken om te kijken of er wat werd gezegd op FOK! hierover, kom ik hier!
    Wauw! Ben meteen verkocht. Ga me meteen ever registreren en uitvogelen.
    Welkom!
    Laat je even weten waar je 1e 5 kaarten naartoe mogen?
    pi_62749534
    U.S.A., Finland, Duitsland, Belarus & Zuid-Afrika. Ga donderdag postzegels halen en versturen.
      vrijdag 31 oktober 2008 @ 00:18:17 #249
    202348 Susi
    Temple of Love
    pi_62826785
    Vandaag mijn eerste kaart naar Nederland, naar Den Bosch. Helaas (voor zo ver ik zag in de op, maar die is volgens mij nog niet bijgewerkt) geen fokker
    pi_62835039
    Mijn 2 kaarten naar Finland zijn gearriveerd en ik heb weer 2 nieuwe kaarten verstuurd: wederom Finland en de andere naar Taiwan.
      vrijdag 31 oktober 2008 @ 14:00:19 #251
    112545 Muck
    Meine Sprache: International
    pi_62837112
    quote:
    Op vrijdag 31 oktober 2008 00:18 schreef Susi het volgende:
    Vandaag mijn eerste kaart naar Nederland, naar Den Bosch. Helaas (voor zo ver ik zag in de op, maar die is volgens mij nog niet bijgewerkt) geen fokker
    de wiki is bijgewerkt, dus bij een nieuw deeltje sta je er wel tussen

    edit: ik was in een goede bui, dus ik heb de OP ook gelijk maar aangepast.
    .Muis is eruit trouwens, want die is al zowat een jaar niet meer ingelogd geweest

    [ Bericht 10% gewijzigd door Muck op 31-10-2008 14:14:32 ]
    It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
      vrijdag 31 oktober 2008 @ 18:01:38 #252
    83885 Weirdow
    Floating in hyperspace
    pi_62843886
    Morgen eens op jacht naar leuke kaartjes...
    Heb al een tijdje niets meer verzonden
    Foar de kofje net eamelje en dernei ek net...
    pi_62843951
    Ik mag een kaartje sturen naar het eilandje Jersey. Blijkt gewoon voor de kust van Frankrijk te liggen! Ik leer nog wat bij LOL
      zaterdag 1 november 2008 @ 08:49:10 #254
    179024 Huppelmuts
    Ja...nou...NEE dus!
    pi_62856177
    Ik ben al begonnen met kerstkaarten versturen

    Ja het is vroeg maar ik kreeg ook adressen in Japan en die kan wel ff onderweg zijn dus ik wou wel zeker weten dat de kaart VOOR kerst aankomt
    If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
    [b]AirwiN schreef [/b]
    De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
    pi_62884411
    3 adressen aangevraagd: duitsland, oostenrijk en engeland
    ik heb de gratis kaarten gebruikt van groeten uit holland, ik zie ze steeds vaker langskomen op de postcard wall
    Fake it baby - They won't even know!
    You can make it ?
    Cos everybody knows that that's the way to go
      maandag 3 november 2008 @ 11:49:03 #256
    161748 Loqi
    Hoezo sarcastisch?
    pi_62903930
    Ik ben een weekje op excursie geweest en in die tijd zijn al mijn verzonden kaarten aangekomen Dus ik heb hier nu 9 geschreven kaartjes liggen die ik vandaag op de bus ga gooien
    Knoei
      maandag 3 november 2008 @ 15:35:57 #257
    179024 Huppelmuts
    Ja...nou...NEE dus!
    pi_62909475
    R4 wrote you a message:
    ---------------
    Hi, Chantal!

    Congratulations! You are the first person ever sending a Christmas card in October! We hope you will spend this time of the year the way you will like and stay with best wishes, family R4
    ---------------


    maar hij is wel op tijd
    If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
    [b]AirwiN schreef [/b]
    De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
      maandag 3 november 2008 @ 23:24:39 #258
    202348 Susi
    Temple of Love
    pi_62922948
    quote:
    Op vrijdag 31 oktober 2008 18:05 schreef Sonja27 het volgende:
    Ik mag een kaartje sturen naar het eilandje Jersey. Blijkt gewoon voor de kust van Frankrijk te liggen! Ik leer nog wat bij LOL
    Ik vergiste me ook vandaag. Kreeg een kaartje uit Georgia, dus ik dacht aan het land. Bleek het de staat te zijn
    pi_62928935
    Kaartjes USA en Finland aangekomen, nieuwe gaan naar Canada en Finland
    pi_62945489
    Een tijdje geleden dit ook ontdekt Leuk! Vergat in het begin alleen de ID erop te zetten
    Mijn username: Peanutbutterflycup
      dinsdag 4 november 2008 @ 20:49:34 #261
    112545 Muck
    Meine Sprache: International
    pi_62945709
    quote:
    Op dinsdag 4 november 2008 20:42 schreef HeaRt_woRm het volgende:
    Een tijdje geleden dit ook ontdekt Leuk! Vergat in het begin alleen de ID erop te zetten
    Mijn username: Peanutbutterflycup
    Check de OP eens
    It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
    pi_62947436
    Eerste kaartje aangekomen! Ben benieuwd wat ik krijg.
    Moet nu weer naar Finland.
    pi_62947867
    quote:
    Op dinsdag 4 november 2008 20:49 schreef Muck het volgende:

    [..]

    Check de OP eens
      woensdag 5 november 2008 @ 11:57:35 #264
    161748 Loqi
    Hoezo sarcastisch?
    pi_62965331
    Zojuist voor het eerst aan 2 tags meegedaan
    Heb me ook maar even voorgesteld op het Nederlandse forumdeel
    Knoei
    pi_62978502
    Vandaag 2 kaartjes gekregen! 1 uit Duitsland en de andere uit Zweden.
    pi_63001179
    Vandaag verstuurd naar Brazilie, en mijn eerste kaart ontvangen! Heb er wel een gemengd gevoel aan overgehouden, want het is waarschijnlijk een advertentie kaart. Maar toch, reden om blij te zijn.
    pi_63004110
    Ik vind het meestal niet erg om een Ad-card te krijgen. Als het verhaaltje erbij leuk is ben ik ook blij. En misschien heeft die ander de kaart verzonden omdat hij het heel apart vindt, niet omdat het gratis was.
    pi_63006918
    misschien waar ja, maar denk het niet. en zat leuke stickers op de achterkant geplakt, dus al met al moet ik niet klagen. toch hoop ik de volgende keer op een niet-advertentie kaart.
      donderdag 6 november 2008 @ 19:50:03 #269
    161748 Loqi
    Hoezo sarcastisch?
    pi_63009349
    Mijn week is met postcrossing echt helemaal wild Kaarten die na 4 dagen al in Canada aankomen enzo.. ik heb al meer als 17 kaarten op de bus gedaan deze week (met die ik hier heb staan en morgen vroeg weg gaan erbij). Ok daar zaten wel m'n eerste paar tags bij, maar dat waren er maar 3
    En het is pas donderdag....

    *verlaafde*
    Knoei
    pi_63012397
    2 kaartjes aangekomen: Finland en Turkije. De nieuwe gaan naar: Finland en Japan.
    pi_63021942
    2 kaartjes aangekomen: Taiwan en Australië. De nieuwe gaan naar: Ierland en Engeland.
    pi_63048503
    2 kaartjes aangekomen: Canada (4 dagen) en Maleisië (6 dagen). De nieuwe gaan naar: USA en Taiwan.
    pi_63073949
    heb mijn 2e account maar weer es uit de in active gehaald, ben benieuwd hoeveel kaartjes ik mag ontvangenmet 1 verzonden kaart
    Fake it baby - They won't even know!
    You can make it ?
    Cos everybody knows that that's the way to go
      dinsdag 11 november 2008 @ 13:19:29 #274
    202348 Susi
    Temple of Love
    pi_63127462
    Ben alweer een tijdje actief met mijn twee accounts, en dat gaat eigenlijk prima. Ontvang elke dag wel een kaartje, alleen van de laatste vier die ik ontving waren er 3 zonder id. Heb daarom maar even oproepjes op het forum geplaatst, maar hoe doe je dat met een kaart uit Amerika ?
    pi_63127516
    Op je profiel even de kaart beschrijven en vragen of ze je de ID willen pm'en.
    pi_63140945
    Fake it baby - They won't even know!
    You can make it ?
    Cos everybody knows that that's the way to go
      woensdag 12 november 2008 @ 06:24:07 #277
    83885 Weirdow
    Floating in hyperspace
    pi_63149355
    Op je profiel een oproep zetten werkt in ieder geval wel, zo heb ik ook al eens een ID weten te achterhalen.
    Foar de kofje net eamelje en dernei ek net...
      woensdag 12 november 2008 @ 07:19:50 #278
    179024 Huppelmuts
    Ja...nou...NEE dus!
    pi_63149469
    kaartjes naar: thailand, usa, finland 2x, china, duitsland en bermuda
    If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
    [b]AirwiN schreef [/b]
    De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
      woensdag 12 november 2008 @ 08:34:51 #279
    202348 Susi
    Temple of Love
    pi_63149989
    Bedankt voor de tips, heb het gelijk gedaan
    pi_63223644
    Ik heb vandaag wel een mooie ontvangen. Uit China! Voorop staat een boedistische tekening.
      zaterdag 15 november 2008 @ 03:26:40 #281
    202348 Susi
    Temple of Love
    pi_63238491
    quote:
    Op woensdag 12 november 2008 08:34 schreef Susi het volgende:
    Bedankt voor de tips, heb het gelijk gedaan
    Had binnen een dag al reactie
    pi_63365471
    Vannacht is mijn 300e kaart geregistreerd, dus vanaf nu mag ik 14 kaarten onderweg hebben
    Kaartjes onderweg naar: Polen, Nieuw Zeeland, Japan, Canada, Finland, USA (2), Taiwan, UK, Hongarije, Frankrijk, Duitsland, China en Brazilië.
    De laatste 2 zijn potentiële expires, wel jammer.
      donderdag 20 november 2008 @ 12:07:58 #283
    202348 Susi
    Temple of Love
    pi_63370459
    quote:
    Op donderdag 20 november 2008 07:59 schreef QTPi het volgende:
    Vannacht is mijn 300e kaart geregistreerd, dus vanaf nu mag ik 14 kaarten onderweg hebben
    Kaartjes onderweg naar: Polen, Nieuw Zeeland, Japan, Canada, Finland, USA (2), Taiwan, UK, Hongarije, Frankrijk, Duitsland, China en Brazilië.
    De laatste 2 zijn potentiële expires, wel jammer.
    Hm ik wacht nu ook al bijna twee weken op kaarten naar Qatar en Brazilië
    pi_63376486
    Oeh, Qatar lijkt me het wachten wel waard! Twee weken vind ik wel meevallen met die landen.
    Bij mij zijn er ondertussen al een stuk of 5 expired, waarvan slechts 1 of 2 nog recent hebben ingelogd.
    Die krijgen nog een nieuwe kaart, voor de rest doe ik geen moeite meer.

    Ik kijk tegenwoordig ook goed of ze actief meedoen of niet, dan kies ik een iets minder mooie kaart, omdat ik het anders zo zonde vind.
      maandag 24 november 2008 @ 15:46:43 #285
    180648 iFries
    Fryske linkse boomknuffelaar
    pi_63480096
    Gaaf!

    Heb me ook aangemeld, en eerste kaartje gaat straks richting finland!
    Frysk bloed tsjoch op!
      dinsdag 25 november 2008 @ 19:12:11 #286
    161748 Loqi
    Hoezo sarcastisch?
    pi_63515149
    Na 5 maanden staan mijn sent en recieved precies gelijk op 104 kaarten
    Heb er nu 9 van de 10 onderweg en nog geen een expired
    Knoei
      dinsdag 25 november 2008 @ 23:34:28 #287
    202348 Susi
    Temple of Love
    pi_63524173
    quote:
    Op donderdag 20 november 2008 12:07 schreef Susi het volgende:

    [..]

    Hm ik wacht nu ook al bijna twee weken op kaarten naar Qatar en Brazilië
    Qatar duurde zestien dagen, Brazilië 14

    Valt me alles mee
      donderdag 27 november 2008 @ 22:54:31 #288
    180648 iFries
    Fryske linkse boomknuffelaar
    pi_63581109
    Iemand die een indicatie kan geven over de tijd dat kaarten onderweg zijn van NL naar finland, en van NL naar USA?
    Frysk bloed tsjoch op!
    pi_63581235
    Finland is vaak met drie dagen binnen, USA verschilt een beetje....zo tussen een week en drie weken, denk ik.
      donderdag 27 november 2008 @ 23:21:38 #290
    202348 Susi
    Temple of Love
    pi_63582124
    Ik heb overigens een kaartje uit Almere gehad, op 13 november verstuurd. Toevallig iemand van hier ?
    pi_63587413
    Mijn kaartjes naar Brazilië en China zijn jammergenoeg expired. Ik heb nu nog kaarten (14) onderweg naar:
    USA, Duitsland en Frankrijk (allemaal 32 dagen) Hongarije en UK (22 en 21 dagen) en dan nog Canada, Nieuw Zeeland, Finland, Portugal, Luxemburg, Estland, Maleisië, Ierland en China.
    In totaal heb ik nu 9 expired cards (maar ze verdwijnen uit je lijst na 1 jaar dacht ik.. dus over de hele postcrosstijd zullen het er een stuk of 13 zijn gok ik)
    Aantal geregistreerde kaartjes staat nu op 305.

    Ondertussen:
    Kaartjes Luxemburg aangekomen, nieuwe gaat naar Montenegro.

    [ Bericht 7% gewijzigd door QTPi op 28-11-2008 14:55:15 ]
      vrijdag 5 december 2008 @ 19:02:31 #292
    180648 iFries
    Fryske linkse boomknuffelaar
    pi_63789487
    Vandaag mijn 1ste 3 kaartjes binnen gekregen! 2 gewone kaarten, en een envelop uit canada met daarin een kaart, een foto, een brief, een onderzetter met canadees blad, canadese cent, een potlood met canadese print, een speldje met canadese vlag, en ook nog canadese verzamel postzegels.. Ofzo :p hoe gaaf!
    Frysk bloed tsjoch op!
    pi_63789578
    Wow, kreeg je dat zomaar?
      vrijdag 5 december 2008 @ 19:27:34 #294
    180648 iFries
    Fryske linkse boomknuffelaar
    pi_63790118
    Ja! zal de boel maandag even inscannen
    Frysk bloed tsjoch op!
      zaterdag 6 december 2008 @ 13:18:14 #295
    161748 Loqi
    Hoezo sarcastisch?
    pi_63803534
    Nou, ik heb mijn eerste 'stuk karton' ontvangen
    Een wit stuk papier met een stukje tekst erop geprint (wel tamelijk persoonlijk, hij zegt dat ie graag het songfestival kijkt en benieuwd is naar de Toppers in 2009 ), met op de andere kant mijn adres, reclame voor een restaurant (ofzo, ik spreek geen Italiaans), zijn eigen adres gestempeld, een geprinte (!) postzegel en een geplakte zegel....

    yay

    Ik heb hem geregistreerd omdat hij wel persoonlijke tekst geschreven heeft maar ik heb er maar bij gezegd dat dit toch niet mijn idee van postcrossing is
    Knoei
      zaterdag 6 december 2008 @ 16:27:48 #296
    180648 iFries
    Fryske linkse boomknuffelaar
    pi_63806428
    Zo, dat is toch wel weer het tegenovergestelde van wat ik kreeg!
    Frysk bloed tsjoch op!
      woensdag 10 december 2008 @ 23:44:54 #297
    180648 iFries
    Fryske linkse boomknuffelaar
    pi_63921175
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 19:02 schreef iFries het volgende:
    Vandaag mijn 1ste 3 kaartjes binnen gekregen! 2 gewone kaarten, en een envelop uit canada met daarin een kaart, een foto, een brief, een onderzetter met canadees blad, canadese cent, een potlood met canadese print, een speldje met canadese vlag, en ook nog canadese verzamel postzegels.. Ofzo :p hoe gaaf!
    Ploatie!

    http://www.postcrossing.com/postcards/CA-45698
    Frysk bloed tsjoch op!
    pi_63921341
    Leuk!
    Een onderzetter is een coaster.
      woensdag 10 december 2008 @ 23:52:14 #299
    202348 Susi
    Temple of Love
    pi_63921426
    @ iFries : Whaa dat is echt geweldig, wat lief ! Toch bijzonder dat vreemde mensen dat zomaar voor je doen.

    @ Loqi : Tja. Zoveel moeite kost een kaartje toch niet, zou je denken ? Was het een eerste 'kaart' van 'm, of niet ?
      woensdag 10 december 2008 @ 23:57:58 #300
    180648 iFries
    Fryske linkse boomknuffelaar
    pi_63921647
    quote:
    Op woensdag 10 december 2008 23:49 schreef wyccie het volgende:
    Leuk!
    Een onderzetter is een coaster.
    Ah ok Ik had het al opgezocht op een vertaalsite, maar dacht dat het niet helemaal klopte Wel dus
    quote:
    Op woensdag 10 december 2008 23:52 schreef Susi het volgende:
    @ iFries : Whaa dat is echt geweldig, wat lief ! Toch bijzonder dat vreemde mensen dat zomaar voor je doen.
    Ja echt Ik zal haar nog een pakketje terug doen, met soortgelijke dingen maar dan uit friesland ^^
    Frysk bloed tsjoch op!
      donderdag 11 december 2008 @ 08:01:55 #301
    161748 Loqi
    Hoezo sarcastisch?
    pi_63924704
    quote:
    Op woensdag 10 december 2008 23:52 schreef Susi het volgende:
    @ Loqi : Tja. Zoveel moeite kost een kaartje toch niet, zou je denken ? Was het een eerste 'kaart' van 'm, of niet ?
    Nee, het was zeker niet zn eerste kaartje.. maar aan zijn postcardwall te zien stuur ie andere mensen (waarschijnlijk mensen waarvan hij eerst kijken of ze uploaden, ik heb geen scanner) elke keer dezelfde lelijke viewcard...
    Knoei
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')